Autor: petitacampaneta » dj. ago. 13, 2009 2:21 pm
Autor: Petita83 » dj. ago. 13, 2009 4:51 pm
petitacampaneta ha escrit:jajajajaaaqui siempre pasa empiezas con un tema y acabas con otro jajajajaja
Autor: petitacampaneta » dv. ago. 14, 2009 11:30 am
Autor: Petita83 » dv. ago. 14, 2009 3:30 pm
petitacampaneta ha escrit:y luego pa q mi novio me diga q soy rara si se nota q no q hay mas como yo!
Autor: AnNy-JoSe » dv. ago. 14, 2009 3:52 pm
Petita83 ha escrit:petitacampaneta ha escrit:y luego pa q mi novio me diga q soy rara si se nota q no q hay mas como yo!
Pero si le dices que hay más gente como tú no dirá "pues quizás es pq eres normal" ¡¡¡NO!!! Dirá "el mundo está lleno de taradas" ¬¬
Autor: petitacampaneta » dv. ago. 14, 2009 3:52 pm
Autor: Petita83 » dv. ago. 14, 2009 5:20 pm
petitacampaneta ha escrit:uyy como lo sabes.... el problema esq no saben q los tarados son ELLOS!
Autor: montseijordi » ds. ago. 15, 2009 3:06 am
Autor: petitacampaneta » dg. ago. 16, 2009 10:20 pm
montseijordi ha escrit:jajaja chicas, em ha encantado este post!!! me uno al club d los "no me refriegues nada", mejor dicho, "no les refriegues nada"
Autor: montseijordi » dl. ago. 17, 2009 12:26 am
petitacampaneta ha escrit:montseijordi ha escrit:jajaja chicas, em ha encantado este post!!! me uno al club d los "no me refriegues nada", mejor dicho, "no les refriegues nada"
si esq valemos pa to jajajajajaja
Autor: ..FLOR.. » dl. ago. 17, 2009 12:00 pm
Autor: petitacampaneta » dl. ago. 17, 2009 1:33 pm
..FLOR.. ha escrit:Vaya!!
Yo que entraba para ver donde queriais pasar la noche de bodas...
Aqui nada es lo que parece.... jejejeje
Autor: xuxuneta » dt. ago. 18, 2009 9:19 am
Autor: petitacampaneta » dt. ago. 18, 2009 1:51 pm
xuxuneta ha escrit:estava llegint el post.... val la pena que us digui a on passarem la nit? o us explico el que penso de les despes? ja ja ja ja
perquè no quedi dit... seré fidel el titul del post: nosaltres farem nit el nostre piset, només espero que no em putegin el pis i poguem anar a dormir de seguida, sense haver de recollir-ho je je je.
i ara si... DESPES!!!!!!!!!!! JA JA JA JA, el meu cas és moooolt diferent, a nosaltres dos mai ens ha agradat les despes amb strippers etç, estem a favor de fer festa o cap de setmana amb els amics.... però que voleu que us digui.... potser amb fa més por això que no una tia que li sobi una estoneta ( el cap hi ha la fi, em caso jo amb ell !! ), pq a totes les despes de la nostre colla han sigut mooolt bésties! fent proves el nuvi com posar-li porlen a les parts per aconseguir roba, ja que el tenien en pilotes a una masia, i si volia roba, menjar, paper de wc, etç hi havien proves diferents... no totes eren tant besties com aquestes ... però bueno. ja ja ja ja ( m'agradaria tenir fills amb ell !! )
potser estem tranquils, perquè ningú de la colla mai els hi han agradat les festes amb boys/ girls. .... i mai s'han fet res d'aquest tipo je je je
Autor: xuxuneta » dt. ago. 18, 2009 10:39 pm
Autor: montseijordi » dc. ago. 19, 2009 11:49 am
Autor: petitacampaneta » dc. ago. 19, 2009 3:49 pm
Autor: xuxuneta » dc. ago. 19, 2009 10:08 pm
Autor: xuxuneta » dc. ago. 19, 2009 10:10 pm