emes ha escrit:La veritat es que els nervis cada dia estan mes presents, però molt feliç.
La tarima era pel ball, ja que ho fem fora i amb els adoquins no sabia si hauria problema per la gent per ballar, però vàrem anar ahir i no farà falta.
Ahir también ens vàrem veure amb el dj (el mateix que ens diu la masia), molt maco el noi, les cançons totes decidides!!
De detall donme una ampolla de cava petita a cadascun, que segur que agrada, amb una tarjeteta que hem fet nosaltres agafada amb rafia al coll de l'ampolla.
Pregunta tot el que vulguis!! QUe hem fa ilu tenir a algú per xerrar!
Has afegit la masia vilasendra al facebook? Es una passada pq la judith penja les fotos de les bodes i així pots veure com queda tot!!
Fins aviat!!!
Aaaixxxx quina emoció només llegir-te !

Vau anar ahir a la Masia? Vas fer fotos?? Jo vui anar a veure com esta ! Per saber com estara dintre d'un any !!
No la tinc al facebook... perque encara hi ha gent que no sap que em caso... I m'agradaria dir-ho a la familia en persona ! I si la agrego tohom ho veuria.
El detall es una bona idea !!! I segur que li agrada a tothom !
Una pregunta més... Com feu per les fotos? Perque a tu et deixen vendre les fotos allá? A nosaltres no... Jo havia pensat regalar una de nosaltres dos.. pero no se si la Judith ens deixara...
Petons guapa !