MASIA VILASENDRA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. jul. 06, 2009 6:51 pm

emes ha escrit:La veritat es que els nervis cada dia estan mes presents, però molt feliç.

La tarima era pel ball, ja que ho fem fora i amb els adoquins no sabia si hauria problema per la gent per ballar, però vàrem anar ahir i no farà falta.

Ahir también ens vàrem veure amb el dj (el mateix que ens diu la masia), molt maco el noi, les cançons totes decidides!!

De detall donme una ampolla de cava petita a cadascun, que segur que agrada, amb una tarjeteta que hem fet nosaltres agafada amb rafia al coll de l'ampolla.

Pregunta tot el que vulguis!! QUe hem fa ilu tenir a algú per xerrar!

Has afegit la masia vilasendra al facebook? Es una passada pq la judith penja les fotos de les bodes i així pots veure com queda tot!!

Fins aviat!!!

Aaaixxxx quina emoció només llegir-te ! :-))

Vau anar ahir a la Masia? Vas fer fotos?? Jo vui anar a veure com esta ! Per saber com estara dintre d'un any !!

No la tinc al facebook... perque encara hi ha gent que no sap que em caso... I m'agradaria dir-ho a la familia en persona ! I si la agrego tohom ho veuria.

El detall es una bona idea !!! I segur que li agrada a tothom !

Una pregunta més... Com feu per les fotos? Perque a tu et deixen vendre les fotos allá? A nosaltres no... Jo havia pensat regalar una de nosaltres dos.. pero no se si la Judith ens deixara...

Petons guapa !
Imatge
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: emes » dt. jul. 07, 2009 10:39 am

La veritat es que està preciosa a totes les fotos i pots veure la personalització de cada boda, està molt be. Per veure-ho podries crear-te un altre compte de facebook i anyadir nomes a la Masia, no?

Tema fotos no es poden vendre allà.
Nosaltres el que farem es desprès de la boda, enviar als familiars una foto nostra per mail i si volen que se la imprimeixin. No farem que el fotògraf passi per cada taula fent fotos als convidats, només que faci de la festa en general.
Als nostres pares els hi regalem l'album en petit com a record.

Aquest dissabte tinc la despedida!! A veure que tal! :-))
emes
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. jul. 08, 2009 9:57 am

emes ha escrit:La veritat es que està preciosa a totes les fotos i pots veure la personalització de cada boda, està molt be. Per veure-ho podries crear-te un altre compte de facebook i anyadir nomes a la Masia, no?

Tema fotos no es poden vendre allà.
Nosaltres el que farem es desprès de la boda, enviar als familiars una foto nostra per mail i si volen que se la imprimeixin. No farem que el fotògraf passi per cada taula fent fotos als convidats, només que faci de la festa en general.
Als nostres pares els hi regalem l'album en petit com a record.

Aquest dissabte tinc la despedida!! A veure que tal! :-))

Hola !!!

Doncs per això t'ho deia ! jajajaja.Com no deixen vendre fotos voldria donar 1 foto de regal, li comentare a la Judtih a veure que diu !

A mi tampoc em fa gracia que el fotograf passi per les taules fent fotos, ho trobo massa antic...

Fas despedida???? Que bé !! Quins nervis ! Que vagi molt be ! Ja ens explicaras, eh !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: esthervilasendra » dl. jul. 13, 2009 10:28 am

Hola noies!!

Que tal Emes? Com portes aquests nervis? Només dos semanetes....

Jo aniré el 24 de juliol a la Masia perquè monten el catering del Jubany i anirem a veure'l.....També sé que el 25 montarán el teu....

Nosaltres també van pensar en posar tarima pels adoquins, però la Judith va dir que segur queno hi ahvia problema si no em posaven.

Encara hem de fer el tastet i estic una mica nerviosa perque el Xavi no truca, i jo ja no m'atreveixo a trucar perquè ja li vaig comentar, i no vull ser pesada. Però és que al mes d'agost els meus pares i sogres no hi són, i ho hauriem de fer al juliol....

També hem de quedar amb el DJ i hem de comprar els detallets.

Ara estem pensant d'organitzar alguna prova o concurs com pinayata per nens o algun sorteig als que s'animin a fer alguna prova.

Lo del facebook és una passada perquè et dona idees de com queda tot o diferentes possibilitats.

Bé, ja anireu informant....

Una abraçada.
esthervilasendra

Entrades: 32
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:43 am

EntradaAutor: emes » dt. jul. 14, 2009 10:19 am

Holaaa!

Nosaltres anem el 24 a deixar la roba i els detallets i regalets, però tenim que anar abans de les 11h (així que no crec que ens trobem).

Amb la Judith ens vam veure la setmana passada i dona moltes idees per donar els regals a la gent.

Del Xavi no et preocupis, van molt liats, si et cases al Setembre lo mes probable es que os facin la proba el mateix mes, jo la vaig fer fa 2 setmanes...

Començo a estar una mica mes nerviosa ja que ja s'apropa tot, encara hem de fer un munt de coses... s'acumula la feina.

Dissabte passat vaig fer la despe, ens ho vam passar molt be a sopar a l'Eternal (fan espectacle uns travestis molt divertits) i de festa a la Sala B i allà ens trobarem amb els nois.

Vaig a comprar el tabac, ens veiem!!
emes

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: yolanda i jordi » dc. jul. 15, 2009 2:54 pm

Hola gent!!! He resucitat jejeje, he estat molt de temps desconactada peró ja he tornat!!!
Visca la Masia!!!!
Txell hem sembla que lo de les fotos al principi ho vaig parlar amb la Judith i si és un regal no passa res, el que no vol que es faci negoci. Es que nosaltres també és una idea de regal que tenim.
Ah!! hem sembla que tu i jo hem coincidit en tot. La masia, el catering i el fotograf jaja.

El catering el meu cosí quan es va casar ho varen fer amb ells i vàrem menjar super super bé. I la veritat com a preu és una passada. Dius que vas anar a dinar, és gaire car menjar al restaurant?

Bueno feia tant de temps que no entrava que ara tinc un rotllo que no s'aguanta.

Noies siusplau expliqueu més coses dels preparatius jijiji
url=http://nuvis.org/yolandaillaijordivila2010] Imatge [/url]
yolanda i jordi
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dg. feb. 15, 2009 5:12 pm

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. jul. 15, 2009 4:31 pm

Hola noies !!!!

Com esteu?? Ja he llegit que teniu moltes novetats !! Molt bé, no ! :-)ok:

Jo l'ultim pas que fet ha sigut escollir el fotograf, els escollits han sigut......... DOBLE IMATGE ! Us sonen, no??

esthervilasendra A mi també m'agradaria anar algun dia i veure el catering de Terra Endins ! Li preguntare a la Judith si ens deixaria anar a veure-ho.Ja estas mirant detallets? Que teniu pensat regalar??

Emes Només et queden 10 dies !! Quins nervis !!! Espero que ens aquests dies et doni temps de fer.ho tot ! Ens faras cronica de la boda???

Yolanda i Jordi I tant que has estat desapareguda.. que t'ha passat alguna cosa?? Gracies per dir-me lo de les fotos !! :-)ok: De veritat que coincidim en tot? A veure....En La Masia esta clar ! jajajaja, Catering... Terra Endins i fotograf... jo tinc Doble Imatge i tu?? També els tens ??? I no és car menjar al restaurant ! El menu eren 25 € per persona el cap de setmana.I no sé que explicar-te més.... Ah, si ! He anat a probar-me vestits !!!!!!!! Aaaiiixxx... quina sensació mes bestia !!

Petons a totes !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:15 am

Hola Txell!!! No m'ha passat res greu, ha set una serie de socessos junts que no he pogut conectarme durant temps jejeje.
Aixó que parleu de veure el catering terra endins a la masia, ahir Terra endins va penjar fotos de caterings al facebook i entre elles surten algunes de la masia. Queden precioses estudarié com les puc penjar aquí. Dsprés és veritat no coincidim en tot, el fotógraf jo tinc minguillon, pensava que era el que tenies tu. :hmm::
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:28 am

Aquí van les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:29 am

Una altre foto
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:30 am

més
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:30 am

Una altra
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:31 am

Vinga
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:32 am

1 més
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:33 am

una més
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dv. jul. 17, 2009 11:33 am

i la última
yolanda i jordi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dv. jul. 17, 2009 3:47 pm

yolanda i jordi ha escrit:Hola Txell!!! No m'ha passat res greu, ha set una serie de socessos junts que no he pogut conectarme durant temps jejeje.
Aixó que parleu de veure el catering terra endins a la masia, ahir Terra endins va penjar fotos de caterings al facebook i entre elles surten algunes de la masia. Queden precioses estudarié com les puc penjar aquí. Dsprés és veritat no coincidim en tot, el fotógraf jo tinc minguillon, pensava que era el que tenies tu. :hmm::

Hola Yolanda !!!!

Doncs ara no tornis a desapareixer, eh ! Que necessito parlar amb noies que es casin allá !! I que millor que amb la noia que es casa el dia seguent !!!! I també amb Esther i Ermes, eh ! jejeje

Les fotos son molt xules !! :-)) Aaaaixxxx... quines ganes que tinc de veure un altre cop la Masia !

I lo del fotògraf estava entre Minguillon i Doble Imatge... pero vaig tornar a fer una visita amb Anny, una amiga del foro, i em vaig acabar de decidir !!

Petons !

P.D.: T'has de mirar lo del marcador, no deixa clica damunt per veure't en foto ( si l'has ficat en la web, clar...).
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: esthervilasendra » dl. jul. 20, 2009 9:31 am

Hola noies!!

Que tal va tot?

EMES:que poquet et queda, només 5 dies i ja estaràs allà. Aquesta setmana farà molta calor, així que segur que tindràs und ia esplendid. Tot surtirà super-be. Per cert, et vesteixes a la masia? on aneu de viatje?

Demà dimarts, anirem per la tarda amb el fotograf i farem la ruta de la masia i la casa rural on es queda a dormir el meu novio amb la seva familia el dia abans.

I el divendres també anirem sobre les 16.00 per veure muntat el catering de can Jubany.

Nosaltres ja hem pensat els detallets: farem unes bossetes de bombons de pastisseria; farem un concurs d'inflar globus i les parelles que guanyin els hi regalarem un choriço de Lleó ( la meva mare és d'allà); als nens els hi farem una pinyata; i estem pensant en fer algun altre concurs.

A mesura que s'apropi la data del casament, volem veure com cau el sol per saber a quina hem de fer que comenci el ball a fora. Si és més de nit la gent s'atreveix més a ballar.

Tenim bastantes cançons decidides.

Un petonet per totes,

Esther
esthervilasendra

Entrades: 32
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:43 am

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. jul. 21, 2009 7:13 pm

Hola !!!!

¡¡¡ EMES NOMES ET QUEDEN 3 DIES !!!

Com estas? Com portes els nervis?? Quines ganes que tindras ja d'estar a la Masia i disfrutar del vostre dia !! :-)) :-))

Això, això.. algun dels dos estareu ja a la Masia? O sortiu de casa dels pares?? I a on us aneu de lluna de mel?

Que vagi molt bé !!!! I no ens oblidis, eh ! Que volem una mica de cronica !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. jul. 21, 2009 7:19 pm

Hola esthervilasendra!!!

Com ha anat la visita d'avui a la masia? Com esta el paisatge en el mes de Juliol??

Jo també vui mirar lo de la casa rural ! Pero perque es quedin a dormir els amics, i així el dia seguent continua la festa amb ells, quina heu agafat?

I els detallets son molt originals ! Segur que agrada !!

Petons !
Imatge
Txell-Jose Luis

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants