mas coll 2010

bodes 10!

Re: mas coll 2010

EntradaAutor: CRIS_ bdn » dt. des. 01, 2009 10:36 am

Hola noies,

Em sembla que aquest cap de setmana es van fer algunes proves de menús? Com han anat?? Us han agradat els plats?? A mi segurament em tocarà en el pròxim torn!! >.-<:
CRIS_ bdn
:: núvia rookie

Entrades: 74
Membre des de: dl. set. 07, 2009 4:56 pm

EntradaAutor: naiara1980 » dt. des. 01, 2009 12:55 pm

>.-<: >.-<: >.-<: Ja s'han fet proves de menú???? aiissss jo estic ansiosa.... a mi em van dir q cap al febrer així q encara queda una miqueta....
Imatge
naiara1980
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1296
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Bilinb » dt. des. 15, 2009 5:35 pm

felicidades y gracias a todas aunque al final no sea mi restaurante!!
Bilinb

Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: becqueriana » dl. gen. 04, 2010 12:13 am

Bona nit !!!

Em caso el 20 de març a mas coll!!! quines ganes tinc. Pel que veig puc estar tranquila que tot anirà bé, Nosaltres ho fem a la sala de les vidreres i a jardi de la font (la façana).

Muaks!!! visca a les mas colleres
becqueriana

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: naiara1980 » dl. gen. 04, 2010 12:32 pm

becqueriana ha escrit:Bona nit !!!

Em caso el 20 de març a mas coll!!! quines ganes tinc. Pel que veig puc estar tranquila que tot anirà bé, Nosaltres ho fem a la sala de les vidreres i a jardi de la font (la façana).

Muaks!!! visca a les mas colleres

Ostres a tu et queda realment poc!!! Q guay!!! Ja hauràs fet la prova del menú, no??? has parlat amb el dj??? quin fotograf has agafat?? ala toma retaila de preguntes.... jejeje, nosaltres al final hem agafat un fotograf de fora del llistat....
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: becqueriana » dl. gen. 04, 2010 1:57 pm

hola naiara maca,quina ilusió una mas collero més. Sí hem queda molt poquet, ara al març, el dia que comença la primavera. Jo también he escollit un fotograf de fora de la llista i com imprimira fotos a la masia em fan pagar un canon :(. Però ha sigut l'unic punt negatiu... la resta de moment FANTÀSTIC.

La Isabel es un tresor, super profesional, càlida, comprensiva... i la Vero també molt bé.

Jo he fet la proba de menú i vam quedar tots encantats!!!! jo tenia por pq la familia del meu novio son de molt menjar però vam quedar super super tips. A part el menjar està riquisim!!! la carn tendra i bonissima, l'aperitiu brutal... tot el que et digui es poc jejejeje

La propera vegada em donaren els cartelitos de les taules i el mapa de la sala, crec que el mes que ve.

de moment el dj no ens ha dit res,

Molts petons!!!!!!!!!
becqueriana

EntradaAutor: MLM » dl. gen. 04, 2010 8:27 pm

Hola chicas!!!

Nosotros nos casamos alli ya el año pasado, puuff!!! Que mal sueña eso cuado fue un dia tan bonito y especial pero bueno ahora os toca a vosotras difrutar a tope de todos los preparativos. ÇQue deciros de la masia, que es espectacualar!!! Yo lo hice todo alli, ceremonia abajo en la bodeja con la señora Roser y la verdad que muy bien. A mi le leieron 3 personas pero luego mi madre me tienia una sorpresa preparada y me canto una soprano, y la verdad es que me emocione muchisimo porque quedo una ceremonia civil, preciosa!!!! Luego me tirarar el arroz, petalos, etc... nos hicimos alli la fotos y el aperitivo en la terraza de arriba, y salio genial ya que solo eramos 69 invitados y quedaba como mas recogida, pero eso va a vuestro gusto. Luego salon ( eol mas bonito que he visto) super original, y la comida pues genial, luego baile en la disco y disfrutar, ejejjejejej!!!!

El dia 1 subimos para celebrar el año nuevo, y todo super bien!!!

Asi que no tengais ningun tipo de miedo porque todo va a salir perfecto!!!! Calquier cosa aqui estamos. Me ire conectando mas para ayudaros en todo lo que pueda!!!!

Feliz ::010::
Imatge
MLM
:: núvia experimentada

Entrades: 325
Membre des de: dt. nov. 25, 2008 8:48 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 05, 2010 8:31 am

que tal el dj?
becqueriana

EntradaAutor: lafront » dt. gen. 05, 2010 12:27 pm

CRIS_ bdn ha escrit:Si soc de badalona, encara que ara estic vivint a Montgat.

Una pregunta, sabeu perque no puc veure les croniques??

Hola!!!! Jo sóc de Montgat, quina casualiat. Quin dia et cases tu??
lafront

Entrades: 8
Membre des de: dj. set. 24, 2009 6:30 pm

EntradaAutor: becqueriana » dj. gen. 07, 2010 10:51 am

jo em caso el 20 de març
becqueriana

EntradaAutor: irenusky » dj. gen. 07, 2010 2:35 pm

becqueriana ha escrit:que tal el dj?

hola noies!!! ::010::

el dj una passada! el mario és un crack de cap a peus! jo estic súper contenta amb ell de veritat!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: naiara1980 » dj. gen. 07, 2010 4:52 pm

quins nervis nenes!!!! només de pensar que ja comença el compte enrera ja tremolo... aquest any és el nostre!!!! Amunt Mascoll i les Mascolleres, les futures i les que ja han gaudit del gran dia ::010:: ::010:: ::010:: ::010::

Un dubte: durant l'aperitiu hi ha música, no oi???
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: becqueriana » dv. gen. 08, 2010 9:17 am

No ho hem parlat encara, però crec que això és pot escollir. Crec que es posa música de fons i llavors esculls una sèrie de cançons per l'entrada, 1º plat, 2º,pastís, regals, ram... muaks

Ja queda poquet poquet noies, quins nervis
becqueriana

EntradaAutor: MLM » dv. gen. 08, 2010 11:35 am

El dj genial!!!! Te ayuda un monton si tienes dudas en la musica!!!! Pero el te deja que eligas las canciones que quieras!!!! Es super simpatico!!!!!!
Imatge
MLM

Entrades: 325
Membre des de: dt. nov. 25, 2008 8:48 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 12, 2010 11:50 pm

que bé!!!! ja em queda super poquet
becqueriana

EntradaAutor: naiara1980 » dc. gen. 13, 2010 1:02 pm

becqueriana ha escrit:que bé!!!! ja em queda super poquet

Nena, si no és indiscreció, que has agafat de menú????
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: becqueriana » dc. gen. 13, 2010 2:36 pm

xx;-.) pues clar que no noia, per això estem. Jo de primer el pastís de ceps i gambes, està deliciosos, espectacular!!! vam probar tambe la amanida (molt bona però sent març no em pegaba gaire més si et cases a l'estiu). També vam probar la crema d'eriços, bonissima és poc. Problema, costava 4€ més per persona i al final com ens agradaven les 2 ens hem quedat amb el pastis. De 2º filet ibèric amb salsa paris, ñam ñam. Aquest menú surt per uns 100-110 € convidat, no recordo exacte.

Quins plats vols posar?

Per cert, els meus pares són de badalona, de sistrells, crec que vas dir que eres de badalona, muaks
becqueriana

EntradaAutor: naiara1980 » dc. gen. 13, 2010 3:08 pm

becqueriana ha escrit:xx;-.) pues clar que no noia, per això estem. Jo de primer el pastís de ceps i gambes, està deliciosos, espectacular!!! vam probar tambe la amanida (molt bona però sent març no em pegaba gaire més si et cases a l'estiu). També vam probar la crema d'eriços, bonissima és poc. Problema, costava 4€ més per persona i al final com ens agradaven les 2 ens hem quedat amb el pastis. De 2º filet ibèric amb salsa paris, ñam ñam. Aquest menú surt per uns 100-110 € convidat, no recordo exacte.

Quins plats vols posar?

Per cert, els meus pares són de badalona, de sistrells, crec que vas dir que eres de badalona, muaks

Sí, de Badalona, els meus pares viuen a Llefià i jo ara a Pep Ventura, passo per Sistrells cada dia per anar a la feina, que està al costat de l'Ikea (tot queda aprop).

Nosaltres encara no sabem que possarem però segurament de primer una amanida perquè és a finals de maig. Jo no soc amant de les cremes (no sé mai m'ha agradat la textura que tenen, això no treu q les hagi boníssimes) i les gambes no m'agraden, ja veus q pijotera q sóc jeje. De segon un filet, la salsa paris m'encanta!!!!, el que vull provar també (encara q després no ho possi) és el cruixent de cochinillo, uhhhmmmmmmmm deu estar boníssim!!!! I el pastís de postre??
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: irenusky » dc. gen. 13, 2010 9:37 pm

hola mas colleres!!! aix nenes quina coseta em fa! que bé que ja comença el vostre any!!! gaudiu a mil i ja veureu ho tranquil.les que sortiu d'allà i tot amb elogis ;)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: becqueriana » dc. gen. 13, 2010 10:54 pm

irenuisky quines ganes tinc de poder llegir la teva crònica!!!!

naiara, vam probar de pastissos:el 3 xocolata, el 2 xocolates, crema catalana, tiramisu. Tots bons però el millor per nosalres el 2 xocolates
becqueriana

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants