montseijordi ha escrit:si, jeje, q alli estamos todas arejuntadas!
Saludos a esas ecuestreras wapassssssss

Autor: mimosa » dt. feb. 17, 2009 7:53 pm
montseijordi ha escrit:si, jeje, q alli estamos todas arejuntadas!
Autor: mimosa » dt. feb. 17, 2009 7:54 pm
Autor: ShuRa » dt. feb. 17, 2009 8:08 pm
mimosa ha escrit:jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???
Autor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 8:45 pm
mimosa ha escrit:montseijordi ha escrit:si, jeje, q alli estamos todas arejuntadas!
Saludos a esas ecuestreras wapassssssss![]()
![]()
![]()
Autor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 8:46 pm
mimosa ha escrit:jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???
Autor: mimosa » dc. feb. 18, 2009 10:41 am
ShuRa ha escrit:mimosa ha escrit:jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???
jajajajajajajaja Marletera xDDD suena bien :)
A mí ese también me gustó, pero al ser poquitos, me tocaba el de la piscina, y no me gustaba nada :(
Yo quería el del jardín jejejeje creo que es el tuyo, no?
Autor: ShuRa » dc. feb. 18, 2009 10:42 am
mimosa ha escrit:ShuRa ha escrit:mimosa ha escrit:jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???
jajajajajajajaja Marletera xDDD suena bien :)
A mí ese también me gustó, pero al ser poquitos, me tocaba el de la piscina, y no me gustaba nada :(
Yo quería el del jardín jejejeje creo que es el tuyo, no?
yo toy en el garden que es la carpa, tu supongo que hablaras del de la terraza, oye y cuantos sereis pq el de la piscina es para menos de 90 creo y el terraza que es muy guapo es a partir de 100, no se...
Autor: mimosa » dc. feb. 18, 2009 10:42 am
montseijordi ha escrit:mimosa ha escrit:jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???
pues si, can marletera no?? queda bien, jeje
Autor: MiTo » dc. feb. 18, 2009 7:37 pm
montseijordi ha escrit:ei guapa, que be q ja siguis ecuestrera definitiva, jeje
Doncs jo vaig anar ahir a la fira i tot genial, la veritat es q tot super be! Al meu post he penjat fotos i he explicat com va anar, pero seguire explicant dema q les fotos trigaven en cargar-sei ja me n'he cansat, jeje.
Que bo, el 3 d juliol! Nosaltres haviem fet pre-reserva per aquest dia pq el dia 19 de juny tenien una pre-reserva feta q era el dia q voliem, pero la van anular i llavors ens vam quedar el 19 d juny, i ara el dia 3 d juliol l'has agafat tu, jeje
Autor: MiTo » dc. feb. 18, 2009 7:40 pm
MEILIVI ha escrit:y tambien pasate por el post del Ecuestre 2009!!!!
Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:58 pm
MiTo ha escrit:montseijordi ha escrit:ei guapa, que be q ja siguis ecuestrera definitiva, jeje
Doncs jo vaig anar ahir a la fira i tot genial, la veritat es q tot super be! Al meu post he penjat fotos i he explicat com va anar, pero seguire explicant dema q les fotos trigaven en cargar-sei ja me n'he cansat, jeje.
Que bo, el 3 d juliol! Nosaltres haviem fet pre-reserva per aquest dia pq el dia 19 de juny tenien una pre-reserva feta q era el dia q voliem, pero la van anular i llavors ens vam quedar el 19 d juny, i ara el dia 3 d juliol l'has agafat tu, jeje
Quina casualitat Montse!!!! :) La veritat és que la nostra data inicial era el 10 de juliol, però estava agafat. Així que com hi havia lliure el 3 de juliol, doncs Nostre!!! :) Em fa molta gràcia la coincidencia!!!![]()
M'hagués fet molta ilu anar a la firaperò bé, les coses venen com venen i si no pot ser, no pot ser!!! Ja m'he passat pel teu post i estava tot preciós muntat!!! jo, la veritat és que no posaré fundes, per que m'agraden les cadires sense i pagar per pagar... això sí la manteleria vermella m'ha encantat!!! No sé que faré
![]()
Per cert, hem dic Mireia! :) lo de Mito és per Mireia i Toni...
Autor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:59 pm
MiTo ha escrit:MEILIVI ha escrit:y tambien pasate por el post del Ecuestre 2009!!!!
Sí sí!!! ya soy ecuestrera definitivamente!!! ahora me queda todo lo demás!! a ver si llamo a Joan Selva para ir a verlo este finde y saber si puede ser el fotógrafo... por qué es recomendable verdad???
Me he pasado por vuestro post del 2009 y la verdad es que os queda a todas muy poquito... (entre nosotras... me dais una envidiaSANA!! eso sí!!)
Ya me pasaré por allí y os dejo un saludo!
Un besote guapas!
Autor: MiTo » dj. feb. 19, 2009 8:41 pm
montseijordi ha escrit:MiTo ha escrit:montseijordi ha escrit:ei guapa,
ok guapa, doncs ben fet q fas! ara ja ets una ecuestrera mes, hem d mantenir aquest post ben amunt eh? Encantada Mireia, jo em dic montse ( crec q facil d'endevinar pel nick, jeje ). D'on ets? aixi ens anem coneixent una miqueta no?
Autor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 12:56 pm
Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 4:52 pm
Autor: MiTo » dl. març 09, 2009 8:05 pm
Autor: montseijordi » dl. març 09, 2009 10:48 pm
Autor: Mary_Rubén » dc. març 11, 2009 3:41 pm