CENTRO ECUESTRE DE LLAVANERES 2010

bodes 10!

EntradaAutor: mimosa » dt. feb. 17, 2009 7:53 pm

montseijordi ha escrit:si, jeje, q alli estamos todas arejuntadas!

Saludos a esas ecuestreras wapassssssss >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: mimosa » dt. feb. 17, 2009 7:54 pm

jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

EntradaAutor: ShuRa » dt. feb. 17, 2009 8:08 pm

mimosa ha escrit:jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???

jajajajajajajaja Marletera xDDD suena bien :)

A mí ese también me gustó, pero al ser poquitos, me tocaba el de la piscina, y no me gustaba nada :(

Yo quería el del jardín jejejeje creo que es el tuyo, no?
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 8:45 pm

mimosa ha escrit:
montseijordi ha escrit:si, jeje, q alli estamos todas arejuntadas!

Saludos a esas ecuestreras wapassssssss >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

hola guapisima! q guay verte por aqui, besitossssssss
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 8:46 pm

mimosa ha escrit:jope que arte tengo ultimamente en inaugurar paginas jajajaja, oye si vosotras sois ecuestreras yo que soy???? canmarletera o como es eso???

pues si, can marletera no?? queda bien, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mimosa » dc. feb. 18, 2009 10:41 am

ShuRa ha escrit:

A mí ese también me gustó, pero al ser poquitos, me tocaba el de la piscina, y no me gustaba nada :(

yo toy en el garden que es la carpa, tu supongo que hablaras del de la terraza, oye y cuantos sereis pq el de la piscina es para menos de 90 creo y el terraza que es muy guapo es a partir de 100, no se...
mimosa

EntradaAutor: ShuRa » dc. feb. 18, 2009 10:42 am

mimosa ha escrit:
ShuRa ha escrit:

yo toy en el garden que es la carpa, tu supongo que hablaras del de la terraza, oye y cuantos sereis pq el de la piscina es para menos de 90 creo y el terraza que es muy guapo es a partir de 100, no se...

Somos unos 60, linda....
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: mimosa » dc. feb. 18, 2009 10:42 am

montseijordi ha escrit:

pues si, can marletera no?? queda bien, jeje

can marletera me gusta jajaja, na ya vendre mas a visitarte por aqui Montse :-()-)
mimosa

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 6:45 pm

ok guapi, aqui seguiremos
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiTo » dc. feb. 18, 2009 7:37 pm

montseijordi ha escrit:ei guapa, que be q ja siguis ecuestrera definitiva, jeje

Doncs jo vaig anar ahir a la fira i tot genial, la veritat es q tot super be! Al meu post he penjat fotos i he explicat com va anar, pero seguire explicant dema q les fotos trigaven en cargar-sei ja me n'he cansat, jeje.

Que bo, el 3 d juliol! Nosaltres haviem fet pre-reserva per aquest dia pq el dia 19 de juny tenien una pre-reserva feta q era el dia q voliem, pero la van anular i llavors ens vam quedar el 19 d juny, i ara el dia 3 d juliol l'has agafat tu, jeje

Quina casualitat Montse!!!! :) La veritat és que la nostra data inicial era el 10 de juliol, però estava agafat. Així que com hi havia lliure el 3 de juliol, doncs Nostre!!! :) Em fa molta gràcia la coincidencia!!! :-))

M'hagués fet molta ilu anar a la fira :-( però bé, les coses venen com venen i si no pot ser, no pot ser!!! Ja m'he passat pel teu post i estava tot preciós muntat!!! jo, la veritat és que no posaré fundes, per que m'agraden les cadires sense i pagar per pagar... això sí la manteleria vermella m'ha encantat!!! No sé que faré :-/

Per cert, hem dic Mireia! :) lo de Mito és per Mireia i Toni...
Imatge
MiTo
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 11:03 pm

EntradaAutor: MiTo » dc. feb. 18, 2009 7:40 pm

MEILIVI ha escrit:y tambien pasate por el post del Ecuestre 2009!!!!

Sí sí!!! ya soy ecuestrera definitivamente!!! ahora me queda todo lo demás!! a ver si llamo a Joan Selva para ir a verlo este finde y saber si puede ser el fotógrafo... por qué es recomendable verdad???

Me he pasado por vuestro post del 2009 y la verdad es que os queda a todas muy poquito... (entre nosotras... me dais una envidia :o-o: SANA!! eso sí!!)

Ya me pasaré por allí y os dejo un saludo!

Un besote guapas!
Imatge
MiTo

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:58 pm

MiTo ha escrit:
montseijordi ha escrit:ei guapa, que be q ja siguis ecuestrera definitiva, jeje

Doncs jo vaig anar ahir a la fira i tot genial, la veritat es q tot super be! Al meu post he penjat fotos i he explicat com va anar, pero seguire explicant dema q les fotos trigaven en cargar-sei ja me n'he cansat, jeje.

Que bo, el 3 d juliol! Nosaltres haviem fet pre-reserva per aquest dia pq el dia 19 de juny tenien una pre-reserva feta q era el dia q voliem, pero la van anular i llavors ens vam quedar el 19 d juny, i ara el dia 3 d juliol l'has agafat tu, jeje

Quina casualitat Montse!!!! :) La veritat és que la nostra data inicial era el 10 de juliol, però estava agafat. Així que com hi havia lliure el 3 de juliol, doncs Nostre!!! :) Em fa molta gràcia la coincidencia!!! :-))

M'hagués fet molta ilu anar a la fira :-( però bé, les coses venen com venen i si no pot ser, no pot ser!!! Ja m'he passat pel teu post i estava tot preciós muntat!!! jo, la veritat és que no posaré fundes, per que m'agraden les cadires sense i pagar per pagar... això sí la manteleria vermella m'ha encantat!!! No sé que faré :-/

Per cert, hem dic Mireia! :) lo de Mito és per Mireia i Toni...

ok guapa, doncs ben fet q fas! ara ja ets una ecuestrera mes, hem d mantenir aquest post ben amunt eh? Encantada Mireia, jo em dic montse ( crec q facil d'endevinar pel nick, jeje ). D'on ets? aixi ens anem coneixent una miqueta no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dc. feb. 18, 2009 7:59 pm

MiTo ha escrit:
MEILIVI ha escrit:y tambien pasate por el post del Ecuestre 2009!!!!

Sí sí!!! ya soy ecuestrera definitivamente!!! ahora me queda todo lo demás!! a ver si llamo a Joan Selva para ir a verlo este finde y saber si puede ser el fotógrafo... por qué es recomendable verdad???

Me he pasado por vuestro post del 2009 y la verdad es que os queda a todas muy poquito... (entre nosotras... me dais una envidia :o-o: SANA!! eso sí!!)

Ya me pasaré por allí y os dejo un saludo!

Un besote guapas!

si si, joan selva es recomendable 100%, seguro q te encantara, y es super simpatico, ya veras

Eso, pasate por el otro post tambien, q tambien estoy yo, asi no te frustraras tanto, jajaja, q a mi me queda un buen cacho como a ti
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiTo » dj. feb. 19, 2009 8:41 pm

montseijordi ha escrit:
MiTo ha escrit:
montseijordi ha escrit:ei guapa,

ok guapa, doncs ben fet q fas! ara ja ets una ecuestrera mes, hem d mantenir aquest post ben amunt eh? Encantada Mireia, jo em dic montse ( crec q facil d'endevinar pel nick, jeje ). D'on ets? aixi ens anem coneixent una miqueta no?

Doncs sí, així ens anem coneixent, que jo de tant llegir ja se cosa de vosaltres...
Em presento, soc de Barcelona ciutat, zona clot - sant andreu... Surto amb el Tony des de fa 5 anyets i vivim junts des de fa 5 mesos, la veritat és que teniem molt clar lo de casar-nos, però fins no viure junts no podia ser... no era plan desprès de la boda, tornar cadascú a casa dels papas!! :-)
I això és tot, ens vem coneixer per que treballavem junts i d'aquí fins ara...

Per cert, el dissabte a la tarda anem a veure a Joan Selva, ja us explicaré què tal!!
Imatge
MiTo

EntradaAutor: montseijordi » dv. feb. 20, 2009 12:56 pm

ei guapa, que be!

Doncs jo la meva historia i tot ho tinc explicat al meu post d compte enrere, jeje, aixi q et pots distreure alla i passar a veure-ho tot, ok?

Ja veuras q es super maco, es un encant! L'altre dia a la fira ens va coneixer d seguida, jo pensava q ja ni se'n recordaria pq com veuen tanta gent, pero si si, vam estar parlant i tot, a mi m'agrada moltissim.

Ja ens explicaras

Petonets
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: jiy » dt. març 03, 2009 8:53 pm

Hola guapes!!

Sólo pasaba por aquí para saludaros!!

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
jiy
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 462
Membre des de: dt. maig 06, 2008 5:20 pm

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 4:52 pm

Hola guapa, bienvenida, aqui aceptamos tus saluditos, jeje

Como estais las demas? Donde estan el resto d ecuestreras???
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiTo » dl. març 09, 2009 8:05 pm

Hola a todas!!!

Qué paradito que tenemos el foro, no???Parece que el día a día se nos come a todas??? Yo llevo tres semanas saliendo a las mil de trabajar y sin poder entrar en el foro...

Montse, por cierto, fuimos a ver a Joan Selva. La verdad es que nos gustó mucho y estamos pendientes de darle alguna respuesta, probablemente le digamos que sí al reportaje de video y fotos... Ya os informaré!

Sobre el restaurante no he sabido nada más y me da una pena que quede tanto... tengo unas ganas de que llegue el momento de ponerse las pilas con degustaciones y demás!!!

Bueno, un besote a todas! y a ver si animamos esto!
Imatge
MiTo

EntradaAutor: montseijordi » dl. març 09, 2009 10:48 pm

Ei hola guapa, q alegria verte x aqui d nuevo no?

Que bien q hayais ido a ver a Joan Selva, te dije q te gustaria, a nosotros nos encanto y nos quedamos con el la verdad, no miramos ninguno mas.

Con respecto al restaurante, nosotros fuimos a la feria q montaron el dia 15 y volvimos a estar alli, cualquier excusa es buena xa volver, y supongo q un dia iremos con mis tios tambien q quieren verlo, asi q yo ire haciendo visitillas creo q si no la espera se me hara eterna.

Como vas d lo demas guapa?

Besos
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

BODA

EntradaAutor: Mary_Rubén » dc. març 11, 2009 3:41 pm

Uoooooooooo yo toy posteando en el foro del 2009 jejeje es q hay mas gente y mas opiniones, bueno soy ruben y mi novia mary y nos casamos el 1 de agosto del 2010, que casi nos kitan el dia, porque el mismo dia q confirmamos la fecha otra pareja la queria también, pero ya no podian
Mary_Rubén

Entrades: 135
Membre des de: dc. març 11, 2009 11:34 am
Ubicació: Mataró

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant