Estic per aqui de nou

bodes 10!

EntradaAutor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:15 pm

gina_christian ha escrit:Ya se que muchas veces la sinceridad no gusta, pero opino que sin ella todo va mucho peor, yo soy de las que no puedo esconder nada a mi novio, por que siempre se acaba enterando de todo (dime desastre) y prefiero que se enfade al momento de decirselo que no a las semanas de enterarse él, por que el enfado puede ser mayor.

A mi paso con mis "amigas" del colegio, que me decian una cosa por la cara y por la espalda me dejaban que no veas, y la verdad que al final cuando me di cuenta de ello pille un rebote que no he querido saber nada de ellas, y de eso hace casi 3 años. Las personas que estan contigo por ineteres me dan asco, y ellas lo eran, asi que la sinceridad se la pasaban por... ya sabeis

Siento q te pasara eso con tus amigas, a mi me paso algo similar pero bueno... Iba con unas chicas y quedaban y no me decian nada, siempre tenia q llamarlas yo. Cuando empece a salir con Jordi ya dejaron d llamarme definitivamente, y yo salia con los amigos d el. Un dia me las encontre y me dijeron q no me habian llamado pq no querian molestarme ya q tenia novio, patetico! Ya les dije q siempre era yo la q llamaba y eso no era excusa, a partir d ese dia deje d salir con ellas. la verdad es q me duele pq realmente, amigas amigas conservadas no tengo ninguna y eso me duele, yo suelo dar mucho a la gente y luego te das cuenta q lo q das, luego no lo recibes. Pero bueno, menudo rollo os he metido, eso venia x la sinecridad, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:17 pm

oshia ha escrit:Vale wapi, te las paso sin falta antes de mañana las 15 hrs!!!.

yo tambien quero ver fotitos, joooo. Cuentanos nena, como ha ido la visita al restaurante?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dt. des. 09, 2008 9:56 am

Bon dia a totes!!!

bueno el pont ha anat molt be, molt cansat per que hem fet obres, però molt be per que amb el Christian perfecte.
Us explico, al Christian li va donar la venada de canviar la seva habitació de casa la seva mare, i no em vaig poder escaquejar (bueno almenys estava amb ell i feiem coses junts) doncs després de desmuntar mobles, tirar-los, comprar-ne de nous al Ikea, canviar unes cosetes de la llum, pintar i muntar els nous mobles... ens ho hem passat molt be. Molt cansats per que no hem parat cap dia, però lo més maco de tot és que no hem tingut cap baralla i ens ho hem passat molt be junts.
Sobre quan te previst vindre a casa, li vaig dir que no tingues presa, que quan ell estigues del tot segur que es pot vindre quan vulgui, ara lo nostre va "viento en popa" així que no em preocupa el que trigui en vindre a casa. Ell em va comentar que per abans de nadal ja tornava a casa. Així que jo encantada, per que ara tot va molt be, i veig que lo nostre va molt millor cada dia.

Oshia como ha ido con los padres??? les ha gustado?? cuentanoslo todo!

Petonets!!
gina_christian
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: oshia » dt. des. 09, 2008 10:01 am

gina_christian ha escrit:Bon dia a totes!!!

bueno el pont ha anat molt be, molt cansat per que hem fet obres, però molt be per que amb el Christian perfecte.
Us explico, al Christian li va donar la venada de canviar la seva habitació de casa la seva mare, i no em vaig poder escaquejar (bueno almenys estava amb ell i feiem coses junts) doncs després de desmuntar mobles, tirar-los, comprar-ne de nous al Ikea, canviar unes cosetes de la llum, pintar i muntar els nous mobles... ens ho hem passat molt be. Molt cansats per que no hem parat cap dia, però lo més maco de tot és que no hem tingut cap baralla i ens ho hem passat molt be junts.
Sobre quan te previst vindre a casa, li vaig dir que no tingues presa, que quan ell estigues del tot segur que es pot vindre quan vulgui, ara lo nostre va "viento en popa" així que no em preocupa el que trigui en vindre a casa. Ell em va comentar que per abans de nadal ja tornava a casa. Així que jo encantada, per que ara tot va molt be, i veig que lo nostre va molt millor cada dia.

Petonets!!

Hola wapi!!,

yo sigo pensando ¿Como puede saber que sus sentimientos estaran OK antes de 2 semanas?...lo siento wapi pero las prisas no son buenas.
Y sobre lo de los papis al final ...NO FUIMOS , lo hemos traspasdo al 21 de Diciembre, asi que ya os contare!!!.
Me alegro que tu finde haya ido bien!!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: gina_christian » dt. des. 09, 2008 10:03 am

montseijordi ha escrit: Siento q te pasara eso con tus amigas, a mi me paso algo similar pero bueno... Iba con unas chicas y quedaban y no me decian nada, siempre tenia q llamarlas yo. Cuando empece a salir con Jordi ya dejaron d llamarme definitivamente, y yo salia con los amigos d el. Un dia me las encontre y me dijeron q no me habian llamado pq no querian molestarme ya q tenia novio, patetico! Ya les dije q siempre era yo la q llamaba y eso no era excusa, a partir d ese dia deje d salir con ellas. la verdad es q me duele pq realmente, amigas amigas conservadas no tengo ninguna y eso me duele, yo suelo dar mucho a la gente y luego te das cuenta q lo q das, luego no lo recibes. Pero bueno, menudo rollo os he metido, eso venia x la sinecridad, jajaja

Hola montseijordi, veig que t'ha passat el mateix que a mi, lo únic que jo desde que vaig començar de sortir amb el christian elles em feien putades, com quedar de anar a de viatge sense dir-me res, i després em recriminaven que jo no volia anar amb elles, i de dir-me que no donàven mes de dos mesos a la meva relació... i de canviar tots els meus plans de la celebració del meu aniversari per que a elles no els agradava el plàning,i enterar-me després... la veritat és que després d'aguantar "guarradas" durant un any i pico al final em vaig cansar i ja fa tres anys que no se ni vull saber res d'elles.
En canvi em va quedar una gran amiga, de quan feia patinatge, i es d'aquelles amistats que no et parles cada dia, o portes un mes sense veure-la però saps que està alla, i amb tot lo del Christian m'ha ajudat un munt. Jo també soc de les persones que ho donc tot per la gent, no m'importa donar, però després te n'adones que hi ha gent que se n'aprofita de la teva bondat... així que et tornes més cautelosa.
gina_christian

EntradaAutor: gina_christian » dt. des. 09, 2008 10:35 am

Oshia, pues no lo se. Yo le comenté que no tuviera prisa... que quería que cuando se venga a casa sea para siempre, que no se diera prisa y luego pensara que lo ha hecho mal... no se... él es el que tiene que tener las cosas claras... y tengo que creerlo cuando me dice que las tiene claras, pero que hasta el 20 de diciembre se estará en casa de su madre. No se yo creo que lo nuestro va muy bien, la verdad es que él tiene muchas ganas de pasar tiempo juntos, y de hacer cosas juntos... y el amor está crecienfdo día a día.
gina_christian

EntradaAutor: oshia » dt. des. 09, 2008 10:37 am

No no, pero yo que me alegro un monton , pero bueno ya nos iras contando ok?
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dt. des. 09, 2008 10:54 am

Si guapa, no te preocupes que os mantengo informadas, después de todo lo que me divierto en este foro... me encanta poder hablar con vosotras, soys lo mejor... ya tengo ganas de conoceros a todas!!
gina_christian

EntradaAutor: gina_christian » dt. des. 09, 2008 10:55 am

Por cierto guapa, y esas fotillos... has tenido tiempo... ya me las pasaras cuando puedas y así te doy un consejillo...
gina_christian

EntradaAutor: oshia » dt. des. 09, 2008 10:57 am

Si ya las tengo echas , pero como siempre me he dejado la camara en casa...pero te las he echo tal y como me dijiste de varios angulos .Cuando te las pase te dire mas o menos alguna idea si es viable con lo que me digas.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dt. des. 09, 2008 11:06 am

Vale guapa... cuando las vea me cuentas lo que has pensado hacer y yo te doy opinion al respecto.
gina_christian

EntradaAutor: oshia » dt. des. 09, 2008 11:29 am

Vale wapi, sin falta mañana!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dv. des. 12, 2008 10:54 pm

oshia ha escrit:Vale wapi, sin falta mañana!!!.

Hola guapa, ayer jueves y hoy viernes no me he podido conectar hasta ahora, a ver si mañana por la mañana me conecto un ratito... ahora tengo un ratito...
Guapa cuando tengas las fotitos me las pasas... por cierto alguien sabe como se ponen fotos por aqui... ya tengo descargadas las fotos de mis jaboncitos y era para que los vierais... me hace una ilusion.
gina_christian

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 16, 2008 9:29 pm

Petonets!!

nena, q be no? me n'alegro molt, ara seguire llegint. He estat desconectada aquests dies, super liada, pero ara ja d vacances,a veure si em puc posar d nou al dia.

Molts petonets
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 16, 2008 9:29 pm

oshia ha escrit:

Petonets!!

Hola wapi!!,

yo sigo pensando ¿Como puede saber que sus sentimientos estaran OK antes de 2 semanas?...lo siento wapi pero las prisas no son buenas.
Y sobre lo de los papis al final ...NO FUIMOS , lo hemos traspasdo al 21 de Diciembre, asi que ya os contare!!!.
Me alegro que tu finde haya ido bien!!!!.

ostras nena, para el 21 al final? q paso?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 16, 2008 9:31 pm

gina_christian ha escrit:
montseijordi ha escrit: Siento q te pasara eso con tus amigas, a mi me paso algo similar pero bueno... Iba con unas chicas y quedaban y no me decian nada, siempre tenia q llamarlas yo. Cuando empece a salir con Jordi ya dejaron d llamarme definitivamente, y yo salia con los amigos d el. Un dia me las encontre y me dijeron q no me habian llamado pq no querian molestarme ya q tenia novio, patetico! Ya les dije q siempre era yo la q llamaba y eso no era excusa, a partir d ese dia deje d salir con ellas. la verdad es q me duele pq realmente, amigas amigas conservadas no tengo ninguna y eso me duele, yo suelo dar mucho a la gente y luego te das cuenta q lo q das, luego no lo recibes. Pero bueno, menudo rollo os he metido, eso venia x la sinecridad, jajaja

Hola montseijordi, veig que t'ha passat el mateix que a mi, lo únic que jo desde que vaig començar de sortir amb el christian elles em feien putades, com quedar de anar a de viatge sense dir-me res, i després em recriminaven que jo no volia anar amb elles, i de dir-me que no donàven mes de dos mesos a la meva relació... i de canviar tots els meus plans de la celebració del meu aniversari per que a elles no els agradava el plàning,i enterar-me després... la veritat és que després d'aguantar "guarradas" durant un any i pico al final em vaig cansar i ja fa tres anys que no se ni vull saber res d'elles.
En canvi em va quedar una gran amiga, de quan feia patinatge, i es d'aquelles amistats que no et parles cada dia, o portes un mes sense veure-la però saps que està alla, i amb tot lo del Christian m'ha ajudat un munt. Jo també soc de les persones que ho donc tot per la gent, no m'importa donar, però després te n'adones que hi ha gent que se n'aprofita de la teva bondat... així que et tornes més cautelosa.

doncs si guapa, quan passen aquestes coses t'adones q hi ha gent d tot al mon, pero bueno, cal mirar el canto positiu i d tot se n'apren. aixo si, fa q et tornis mes desconfiada a vegades...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 16, 2008 9:33 pm

gina_christian ha escrit:
oshia ha escrit:Vale wapi, sin falta mañana!!!.

Hola guapa, ayer jueves y hoy viernes no me he podido conectar hasta ahora, a ver si mañana por la mañana me conecto un ratito... ahora tengo un ratito...
Guapa cuando tengas las fotitos me las pasas... por cierto alguien sabe como se ponen fotos por aqui... ya tengo descargadas las fotos de mis jaboncitos y era para que los vierais... me hace una ilusion.

has d'adjuntar l'arxiu a l'hora d'escriure el missatge, li dones a examinar i el busques alla on el tinguis, li dones a afegir arxiu i al trametre, voilà! A veure si m'he explicat be
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dc. des. 17, 2008 10:00 am

hola GINA como andas guapi????
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dc. des. 17, 2008 10:03 am

Bon dia montseijordi!! dons amb el Christian tot molt be... de moment fins el 23 no es vindrà a casa, almenys es vindrà per les festes... per que el 23 comença vacances de nadal a la feina i com que jo treballo ell treballa a l'empresa del meu pare per nadal, per donar un cop de mà. Bueno i també passem totes les festes junts, alternant families.

Així que estic molt contenta!! el tema de la boda continua en peu, encara que jo ara no penso moure cap dit fins que ell no em demani la mà, ja li he dit que l'anell de compromis està guardat a la meva tauleta de nit... així que a veure si em don una alegria... encara que continuem mirant cosetes per la boda.

I sobre les amigues, doncs és veritat que al final acabes tancant-te a la gent, a part del que em van fer les meves amigues de l'escola, a la feina quasi tots els meus companys, la gran majoria, em van dixar de parlar d'un dia per l'altre i sense haver fet res. No he fet res per que la gent em tractin d'aquesta manera... i encara més quan es tracta de gent de 40 anys per amunt... pero bueno jo ara estic molt contenta per que van fer reduccio de personal i tots aquests companys ja no treballen aqui.

Les voltes que dona la vida!! I cap endavant!!
gina_christian

EntradaAutor: oshia » dc. des. 17, 2008 10:04 am

bueno poc a poc neni que todo llega no???ya veras como en breve el Christian esta por casita ya veras.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 19 visitants