Autor: moife » dj. set. 03, 2009 1:54 am
Autor: ruthi » dj. set. 03, 2009 12:23 pm
Autor: Papita » dj. set. 03, 2009 5:00 pm
ruthi ha escrit:jo tinc la sort que coneixo a dos regidors que s'han ofert a casar-nos ON VOLGUEM i COM VOLGUEM!!!![]()
![]()
és veritat que hi ha problemes per treure els papers de l'Ajuntamnet, però m'han dit que això té més a veure amb l'alcalde o la persona que us hagi de casar que amb problemes de llei... que per estalviar-se el desplaçament diuen això...
Autor: ruthi » dj. set. 03, 2009 5:02 pm
Papita ha escrit:ruthi ha escrit:jo tinc la sort que coneixo a dos regidors que s'han ofert a casar-nos ON VOLGUEM i COM VOLGUEM!!!![]()
![]()
és veritat que hi ha problemes per treure els papers de l'Ajuntamnet, però m'han dit que això té més a veure amb l'alcalde o la persona que us hagi de casar que amb problemes de llei... que per estalviar-se el desplaçament diuen això...
ui, ui.. informa't bé d'això que tinc una persona molt propera alcalde i és problema de llei i no de voluntat... et poden casar on sigui del municipi d'on són regidors, però no a qualsevol lloc!! a algun restaurant del municipi i això, si!!![]()
Autor: Papita » dj. set. 03, 2009 5:09 pm
ruthi ha escrit:Papita ha escrit:ruthi ha escrit:jo tinc la sort que coneixo a dos regidors que s'han ofert a casar-nos ON VOLGUEM i COM VOLGUEM!!!![]()
![]()
ui, ui.. informa't bé d'això que tinc una persona molt propera alcalde i és problema de llei i no de voluntat... et poden casar on sigui del municipi d'on són regidors, però no a qualsevol lloc!! a algun restaurant del municipi i això, si!!![]()
bueno clar... dins el municipi on són regidors, volia dir
Autor: mimosa » dv. set. 04, 2009 10:11 am
Autor: kirita » ds. set. 05, 2009 4:07 pm
moife ha escrit:Nosotros también nos casamos por lo civil.
La idea es más o menos como por la iglesia, entrada del novio, de la novia, presentación de la ceremonia, lecturas del código civil, algún poema por parte de algún amigo, palabras de unión, anillos, votos,...
Me gustaría hacer la ceremonia de la unidad de la vela, pero a mi "futuro" dice que le dan "yuyu" las velas, pero seguro que al final acepta, jijiji.
Ah, y si me apetece pienso llevar velo, vestido blanco y una "supermega" cola, y al que no le guste porque no queda bien por lo civil, que se ponga verde de la rabia. No me caso por la iglesia precisamente para que no me digan lo que tengo que hacer.
Autor: crisbert » dl. gen. 11, 2010 11:52 am
Autor: laracroft » dl. gen. 11, 2010 1:21 pm
Autor: crisbert » dl. gen. 11, 2010 1:25 pm
laracroft ha escrit:Hola! Nosaltres tenim la ceremonia civil al restaurant i estem mirant de contractar un actor per que la fagi en plan de broma... Pero estic a l'espera que el restaurant em digui que em desconta per no agafar la persona que ells em diguin, perque tampoc em ve de gust pagar per pagar, i els actors que he trobat ho fan per uns 250€... Així que de moment haig de mirar si ens surt "rentable" fer-ho o no... Si no intentarem parlar amb la persona que ens posa el restaurant per que la fagi al nostre gust tant com sigui possible.
Autor: laracroft » dl. gen. 11, 2010 1:31 pm
Autor: crisbert » dl. gen. 11, 2010 1:34 pm
laracroft ha escrit:Jo crec que es pot fer una ceremonia molt maca només amb la musica adecuada i algunes lectures... Pero vull evitar-me llàgrimes... jajaja Si puc contractar un actor que ho fagi en plan còmic, millor!!!
Autor: Cristina F » dl. gen. 11, 2010 1:39 pm
laracroft ha escrit:Hola! Nosaltres tenim la ceremonia civil al restaurant i estem mirant de contractar un actor per que la fagi en plan de broma... Pero estic a l'espera que el restaurant em digui que em desconta per no agafar la persona que ells em diguin, perque tampoc em ve de gust pagar per pagar, i els actors que he trobat ho fan per uns 250€... Així que de moment haig de mirar si ens surt "rentable" fer-ho o no... Si no intentarem parlar amb la persona que ens posa el restaurant per que la fagi al nostre gust tant com sigui possible.
Autor: carlina » dl. gen. 11, 2010 5:22 pm
Autor: laracroft » dl. gen. 11, 2010 10:50 pm
Autor: crisbert » dt. gen. 12, 2010 8:16 am
carlina ha escrit:Hola,
Jo hem vaig casar el 28/06/09 cerimònia i conviat a la Boscana.
La moife té raó si voleu portar vel pq us fa il·lusió porteu-lo, si voleu anar de blanc aneu-hi si voleu ser protocolaris sigueu-ho per tot això són les cerimònies civils per fer el que et dona la gana. Penseu que una cerimònia civil pot ser igual de bonica que amb una iglèsia i sinó mireu les fotos del jardí on ens vam casar nosaltres i la ise també s'hi casa allí eh ise. Jo vaig anar de blanc impolut amb vel i vaig entrar a la cerimònia amb la cara tapada, tot va ser molt protocolari i el protocol me'l vaig organitzar jo i els vaig donar en un paper escrit tal com aniria tot, al restaurant no els vaig deixar manar en rés de la cerimònia pq era el dia del meu marit i meu, el nostre dia i l'havíem de fer com nosaltres volguéssim.
Vam llogar un trio de soprano, tenor i organista/pianista.El trio Aedea.
L'alcalde va ser el mateix que ens va casar dos dies abans.
Com que no volíem que ens llegíssin els articles ens vam fer el discurs de l'alcalde nosaltres i també hi vam afegir dos poesies.
Us explico la nostra cerimònia pq agafeu idees:
A l'entrada de la cerimònia tenia a les meves cunyades repartint els llibres de la cerimònia i les bossetes d'arròs(tot fet per mi).Ise no pateixis a repartir abanicos que no en tindreu de calor si ho davall del bosc.
Quant els convidats estaven asseguts va entrar el meu marit amb la seva mare amb la música instrumental
Cannon de Pachbel.
Quan vaig arribar jo 38minuts més tard si noies si ho llegiu bé, el fotogràf em va fer fer tard.
Bé doncs quan vaig arribar jo les damisel·les van entrar tirant pètals i el nen dels anells anaba raderra seu i de fons va sonar what a wonderful world instrumental.
Llavors vaig fer la meva entrada triomfal amb la marcha nupcial de wagner.
Tot seguit l'alcalde va llegir el discurs que li vam preparar després va llegir una poesia, vam seguir amb la celebració del cosentiment o sigui ens va fer la pregunta de:Tu...vols a ...com espòs i promets...
Després vam fer l'imposició dels anells amb la frase del rep aquest anell... i ens van cantar la cançó boig per tu.
Després ma germana va fer un petit discurs on vam plorar tots com unes magdalenes i hem van cantar la cançó Ave maria que com sabeu és una can´çó dedicada a les núvies.
tot seguit ma cosina va fer el seu discurs sonant de fons els teus somnis de sopa de cabra.
Acte seguit la germana petita del meu marit va fer el seu discurs tot sonant de fons la bso original de braveheart.
Despres l'alcalde ens va llegir l'última poesia i ens van cantar angel de robbie williams.
tot seguit vam firmar el mateix paper que dos dies anteriors.
I l'alcalde li va dir als convidats que anéssin al fons de les cadires per tirar-li l'arròs als nuvis i els va recordar que a l'aperitiu teníen el llibre de firmes per escriure els millors desitjos pels nuvis.
Llavors hi havia un apartat que era agraïments que se'l devien llegir amb els 38minuts que vaig tardar a venir.Allí hi ficaba que agraíem l'assitència i recordaven als qui no hi éren com mon padrí que feïa 7anys que era mort...
Llavors va sonar la marcha nupcial de mendelshon i vam fer la nostra sortida.
Tots els convidats van quedar encantats i ens van dir que va ser una cerimònia preciosa, finíssima i elegant, que la música va ser molt encertada i que es van fer un fart de plorar quan em van veure entrar i quan va llegir ma germana.
Aquest és un exemple de com fer una cerimònia civil però recordeu que ho heu de fer al vostre gust ja que cada persona és diferent.
Si teniu qualsevol dubte aquí estic per ajudar-vos.
a10!
Autor: carlina » dt. gen. 12, 2010 1:33 pm
Autor: crisbert » dt. gen. 12, 2010 1:36 pm
carlina ha escrit:Ja les pots agafar crisbert que per això ho vaig escriure. Hauria fet moltes més coses per la cerimònia però no vaig tenir prou temps. Si necessiteu qualsevol cosa aquí estic. a10.
Autor: LABANDA » dt. gen. 12, 2010 1:38 pm
Autor: carlina » dt. gen. 12, 2010 1:42 pm