MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 25, 2009 9:35 am

ja ja ja i si anem mmmooooooooolt malament... compartim un mongalou en algún camping!!

ja ja ja ja.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 25, 2009 9:49 am

PER CERT... JA HEU PARLAT AMB L'AJUNTAMENT D'ARBÚCIES? oi que ho feu civil també? o per l'església... t'ho dic perquè a nosaltres ens han dit que el regidor és molt sec, que millor fer-ho amb l'alcalde que és un home més animadet.

tu també t'ho han dit?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. ago. 25, 2009 9:51 am

doncs si, ho fem x civil
osti, aixo no ho sabia! ho tindre en compte!
x cert, a tu et van comentar algo de si treien els llibres pel dia del casament? o us toca anar uns dies abans?
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 25, 2009 9:53 am

aiii noieta... no ho se? ja m'ho apuntaré per quan tornem a parlar amb el regidor preguntar-ho je je
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. ago. 25, 2009 9:55 am

si parlem algo amb ells ja t'avisare!! seria un gran que poder-ho fer "en directe".... x cert, saps q nomes ens entren 35 cadires, oi? el q no se es quant sha de pagar per la resta........
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 25, 2009 9:59 am

alelee aleeee és veritat ja no m'enrecordava!!!!! però crec que ara són més ehhhhh. a veure si hi penso i li pregunto la meva parella...

i ara que hi penso... només són els divendres quan el casament es fa directament tot allà.. i els caps de setmana oficialment ja hi has anat uns dies abans i has firmat ( per tant ja esteu casats ) i després el casament es fa el paparina.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 25, 2009 10:01 am

vosaltres us caseu de tarda? ja teniu les invitacions o heu pensat amb els regalets....
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. ago. 25, 2009 10:01 am

ara son mes? q be jejjejej
jo em caso un dimecres!!!!! em caso per la revetlla de st joan! aixi q a veure q em trobo!
lalbert diu q trucara per informar-se a lajuntament, quan sapiga algo taviso! :D
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. ago. 25, 2009 10:04 am

aixxx gràcies!

pregunteu si es pot escollir que vagi l'alcalde.... je je, i us cureu en salud! i almenys evitar una cerimonia sosa je ej

noia, haig de marxar!!

ens veiem guapi!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. ago. 25, 2009 10:20 am

En Josep Bohils està de vacances fins la setmana que ve, haurem d'esperar una setmaneta.

:-)
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. ago. 25, 2009 12:13 pm

xuxuneta ha escrit:vosaltres us caseu de tarda? ja teniu les invitacions o heu pensat amb els regalets....

si, ho fem de tarda, però encara no hem concretat hora... pq a l'aire lliure a les 12 del migdia un 23 de juny pot ser mortal! jejejej
tema detallets em porta boja, no vull fer el tipic regalet, suposo q = q tothom.... pero weno.... i les invitacions potser ens les fa el cunyat q es dissenyador grafic :D
i vosaltres?
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. ago. 26, 2009 9:09 am

ohhh en josep està de vacances? donces esperarem! jeje

nosaltres estem més o menys igual, tant com les invitacions com els regalets no sabem que farem encara... però em sembla que ho acabarem comprant-ho, però alguna detallet farem nosaltres encara que sigui com agraïment per haver vingut.

no sé no sé..... ja t'ho diré! ji ji
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. ago. 26, 2009 9:28 am

Doncs = q nosaltres, también dependra de com anem de temps... pq entre una cosa i l'altra entre setmana practicament no tenim temps de fer res!
crisbert

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: crisbert » dv. ago. 28, 2009 8:56 am

Xuxuneta! avui comença el teu compte enrere, oi??? q guayyyyyy ja veuràs com passa el temps de ràpid a partir d'ara! jo estic a 10 mesos i em sembla q va ser ahir q vam anar a fer el tastet de montserrat!!!!
ens esperen uns mesos intensos i de molta feina, però segur q ens ho passarem pipa :D

un petonàs wapa!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:15 am

crisbert ha escrit:Xuxuneta! avui comença el teu compte enrere, oi??? q guayyyyyy ja veuràs com passa el temps de ràpid a partir d'ara! jo estic a 10 mesos i em sembla q va ser ahir q vam anar a fer el tastet de montserrat!!!!
ens esperen uns mesos intensos i de molta feina, però segur q ens ho passarem pipa :D

un petonàs wapa!

guapa és veritat!! avui ja començo la compta enrera!! juyyyy ja ja ja. si que passa el temps ràpid, però podria ser més ràpid ehh que tinc unes ganes ja de que arribi!! ja vull estar a ple rendiment fent i desfent i pensant i estressar-me i provar-me els vestits... ja ja ja

però segur que quan arribi no diré això ja ja ja :yium:-) :.0.-0.:

tens idees de que regalar? o de quin estil d'invitacions us agraden?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. ago. 28, 2009 10:23 am

uf!el tema regal, es complicat! pq no tenim ni idea! volem algo original o practic pero es taaaaaaaaaan dificil :S vosaltres sabeu q fareu?
dimecres li vam dir amb meu cunyat q comencés a pensar en les invitacions, potser ens les fa ell, ja va dir q rumiaria algo ben original aixi q quan ens comenci a dir idees ja t'informare :D alguna idea? les fareu vosaltres o demanareu q us ho facin?
el nostre problema es q cada 2x3 fem coses x la familia, DVDs de fotos dakeslls amb musica, calendaris amb fotos de la familia, etc etc... aixi q tothom ja espera q continuem amb el rollo "original" aixi q encara ens ho posen mes dificil jejejjeje pero weno... algo se'ns acudira (espero! ;) )
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 10:38 am

noia doncs depen del dia pensem unes coses o unes altres je je, per detallets donem voltes:
porrons de vins ( a casa nostre de ben petits em memat la verema de mooolt aprop, els meus àvis tenien vinyes.. ), xupitos, posagots, tasses de café una amb xocolatines i l'altre amb piruletes, piruletes de cor, pashminas, penjabolsos, estalvis d'aquells que s'enrollen tipo japonés amb el seu toballó, sabors de bany, potets de cacao, aquelles ulleres de plàstic que es posen a la nevera per per inflamacions o migranyes.. ( per cert... això haig de preguntar per qui si algú sap on comprar-ho a l'han grós. )... i no sé... de moment hem parlat de tot això. i potser amb deixo alguna cosa.

de les invitacions... res de res, hem vist algúnes per aqui xules, però no sabem ... potser primer de tot anirme el nostre fotograf pq si és econòmic.... mira compensarà una miqueta je ej ej

noia, si sempre feu manualitats serà normal que esperin alguna cosa personalitzada! quina pressió que teniu a sobre ehhh!! però segur que alguna cosa us tindreu per sorpendre a tothom!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. ago. 28, 2009 10:47 am

wooooooooooow x idees no sera! jajajaj lo dificil sera veure q trieu! jajaaj tot i q lo del porró és super original!!! :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. ago. 28, 2009 11:01 am

tothom diu al mateix amb els purrons... en principi això és posar-ho un per taula i se l'ha de quedar aquell adult que consegueixi dir més TITIS MENTRES van bebent je ej ej, això és.... agafes el porró l'aixeques ven enlaire i mentres traques has de contar ... titi un, titis dos, titis tres, titis quatre, ja ja ja que això és més difícil... a dinars familiars ho fem molt je je, tothom surt tacat !!!. doncs el que conti més titis es queda amb el purró personalitzat.

o l'altre... comprar minis porrons i regalar-ho però això no sé si el faran servir.... ens agradaria regalar alguna cosa que treguin profit.

en fi... que no sé! ja t'ho direm!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. ago. 28, 2009 11:24 am

jajajaj em sembla super divertit!!! us quedarieu amb la gent!
potser es el q tu dius, q si en regaleu de petits la gent no els podra fer servir..... no se noieta!! :-/
Imatge
crisbert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants