NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS TARRAGONA 2010

EntradaAutor: nupubo » dt. març 23, 2010 11:58 pm

Oi tant jenny!!!! Jejeje.... ja t'he contestat el privi tni et dje!

Com va pel post de les tarragonines?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: tni et dje » dc. març 24, 2010 9:42 am

ja ho he vist!! moltes gracies clon!!! jajaj
Imatge
tni et dje
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2491
Membre des de: dg. març 14, 2010 7:24 pm

EntradaAutor: nupubo » dj. març 25, 2010 12:45 am

:-)ok: MUAAA!!!
nupubo

EntradaAutor: jennytgn » dt. maig 04, 2010 9:43 pm

yo soy de junio!!! tenemos este post muy abandonado!!!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 05, 2010 5:31 pm

Hola!
Jo soc del juny!
Ja es van acostant les nostres dates eh!!!
::love::
Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 05, 2010 6:27 pm

23Bella32 ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola!
Jo soc del juny!
Ja es van acostant les nostres dates eh!!!
Muas!

Bufff..mirant el meu compte enrrere dic...mare si que em keda poket, però ara que he vist el teu i posa que et queda un meset i poc...ufff!!!!!
A tu ja et queda poket, com portes els nervis¿?¿ a flor de piel¿?¿
Un petoneeet!!

Més que nervis... lo que estic es una miqueta agoviada... perque veig que em queden cosetes a fer i vaig a contrarellotge!! uf uf... :star::
Però bé... anem fent...
Tu que tal ho portes tot?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 05, 2010 7:41 pm

23Bella32 ha escrit:Bueno, ho vaig portant. Fins ara no estava nerviosa ni res, però clar, veient que ens falten moltes coses, que ara la meva parella plegarà molt mes tard de la feina durant tot aquest mes i el que ve. Que aquest finde teníem que anar a mirar el viatge de nuvis i els detallets i no ho podrém anar a mirar ( em toca anar-ho a mirar a mi sola), que el meu horari de feina es una mica shit (de 9:00 a 13:30 i de 17:00 a 21:00 ) entro i surto quant tothom obre i quant tanquen, total que no puc mirar re entre setmana i a sobre no estic a la capital, si no en un poblet on no hi ha quasi res (sols l'essencial), a part la casa, que ens l'estem fent i quant un dia no es una cosa, n'és un altre.... total, que començo a pensar que es un mal any per a decidir casar-nos...., però bueno. Avui ho veig una miqueta de color gris...

Hi ha dies que s'ajunta tot i es veuen les coses de color gris com dius, però llavors ve l'endemà i tot és veu millor!! Ja veuràs!! Vinga, alegra't que et cases!!! I s'ha de preparar amb ilusió tot!
Estàs a 4 mesos de la boda, i per fer el que et falta vas amb temps. I si dissabte has d'anar sola no passa res dona... les quantitats de vegades que he anat sola jo tambe a mirar diferents cosetes!! Jeje! No sé, en tem viatge es questió d'anar a unes quantes agencies i que et deixin catalegs per mirar, o si ja teniu triat el vostre destí que et facin pressupost. I llavors quan esteu junts ho parleu i compareu... etc. Però no fa falta que hi aneu els dos. Mira, en tema viatge ho va portat tot el meu xicot, perque era impossible coincidir els dos per anar-hi, i cap problema! :-)ok:
Nu sé noia, però no et vinguis abaix eh!! I treure aquestes coses del cap! Quin millor any per casar-se que el 2010?? És un any rodó!! És el nostre any!!!
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 06, 2010 10:28 pm

23Bella32 ha escrit:Bones guapa!! Dons si, avui me aixecat hi ho veig d'altre manera. Potser depenc massa de la meva parella, però esta clar que ho haurè de fer jo sola, si no...no avançarem re! Em queda el consol que m'acompanyarà una amiga a els llocs on no pugui vindre la meva parella jajjajajaj, millor que anari sola :P.
I lo de que es un mal any, no no, es el nostre any!!!!! jejejeejej es l'any 10!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Me n'alegro que avui ho vegis tot millor!!! I sort en tens de la teva amiga!! Així no t'hauràs de moure tu soleta! Ja veuràs com tot anirà molt bé!!!
Vinga! que és el nostre any!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. maig 07, 2010 4:46 pm

23Bella32 ha escrit:si si si!!!!!!! el nostres any!!!!
Air vaig anar a firmar el consentiment amb els testimonis a l'esglesia!!!!!!! ARA JA ENS PODEM CASAR!!!!!!!! : ban : : ban : : ban : :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Yuju!!!!! :P

Ostres! Ja has anat a firmar?
Jo em caso el mes vinent i encara no!! Ais... quin mossen ens ha tocat! Sempre que l'anem a veure sempre se'ns treu de sobre, i a ultim moment ens farà anar corrents!!
Me n'alegro que ja vagis tancant cosetes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Ilu » ds. maig 08, 2010 5:26 pm

Hola noies!!
Jo també sóc de la província de Tarragona, d'un poblet.
Nosaltres ens casarem pel civil el dia 10 de setembre i ja ens han trucat de l'ajuntament que tenim els papers llestos. No caduquen durant un any.
Jo també porto una mala ratxa, al meu sogre li han trobat un tumor i li han de fer quimioteràpia durant un temps. No sé com estarà al setembre quan ens casem. Tinc por que no es trobi bé aquell dia i tinguem els ànims per terra.
De moment, tenim el restaurant, fotograf i el meu vestit. Ara no sabem si continuar o esperar una mica aveure què passa...
No sé, avui sóc jo la que ho veig tot negre!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 09, 2010 9:20 pm

23Bella32 ha escrit:nur-jor, bueno jo li dic consentiment però no se que es eh!!!..els hi fan unes preguntes als testimonis sense estar jo davant i firmen, però abans firmo jo un doc. que diu que firmo coneixent que es per estimar a la meva parella, serli fidel i no se quina historia més....
Soposo que despres tindré d'anar a firmar amb la meva parella....no se com va aixó, es la 1ª vegada que ho faig *.O.-O* jjajjajjjaj

Suposo que son aquelles preguntes que fan als testominos per confirmar que sou solters i que us podeu casar, i etc...
Que guai!! Ja ho tens fet!! Lo que donaria jo per tenir-ho fet jo tambe! jejeje!! A finals de mes anirem a parlar amb el mossen. Ho trobo massa just!! Però és lo que ens va dir ell... ais ais!
Com va lo del maquillatge? Ja ho tens més clar?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 09, 2010 9:22 pm

Ilu ha escrit:Hola noies!!
Nosaltres ens casarem pel civil el dia 10 de setembre i ja ens han trucat de l'ajuntament que tenim els papers llestos. No caduquen durant un any.
Jo també porto una mala ratxa, al meu sogre li han trobat un tumor i li han de fer quimioteràpia durant un temps. No sé com estarà al setembre quan ens casem. Tinc por que no es trobi bé aquell dia i tinguem els ànims per terra.
De moment, tenim el restaurant, fotograf i el meu vestit. Ara no sabem si continuar o esperar una mica aveure què passa...

Ostres noia, quina noticia... em sap greu! Però davant de tot sempre positius, eh!! Seguir que tot sortirà molt bé i el teu sogre tirarà endevant!
Un petonet!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: jennytgn » dl. maig 10, 2010 9:13 am

Ilu ha escrit:Hola noies!!

Ostras ilu, vaya mala noticia!

bueno a esperar y haber si se mejora

muchos animos
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Ilu » dt. maig 11, 2010 8:52 pm

Gràcies noies!!

Teniu raó, hem de ser positus! que les males notícies ja venen soles.

Pel que fa als mossens, apreteu-los que no tenen cap més feina!!

Petonets!
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. maig 11, 2010 9:54 pm

Hola tarragonines!!!!

A veure si anem aixecant aquest post que això no pot ser! I sobretot ànims, ànims i més ànims! Que preparar una bona no és gens fàcil però hem de procurar no decaure i viure-ho amb el màxim d'ilusió possible. Per molts entrebancs que trobem al camí...

Ànims también amb els mossens!
nupubo

EntradaAutor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 7:35 am

A veure noies buscant buscant he trobat aquest post i he pensat en actualitzar-lo una mica.

Podríem intentar quedar les núvies de Tarragona un dia per compartir dubtes, idees y xerrar una mica.

No se si serà millor fer-lo per les que ens casem el mateix mes o indistintament qui s'apunti, que serem moltes? Espero que si, jejeje.

Ja se que agost es un mes tonto, però podríem intentar donar dates i a veure si ho aconseguim, en el meu cas tret de la setmana del 16 al 22 no tinc problemes, es lo que te estar a l'atur :star::

Vinga qui s'anima, porfaa >.-<:
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 06, 2010 2:50 pm

Crisxyz ha escrit:A veure noies buscant buscant he trobat aquest post i he pensat en actualitzar-lo una mica.

Podríem intentar quedar les núvies de Tarragona un dia per compartir dubtes, idees y xerrar una mica.

No se si serà millor fer-lo per les que ens casem el mateix mes o indistintament qui s'apunti, que serem moltes? Espero que si, jejeje.

Ja se que agost es un mes tonto, però podríem intentar donar dates i a veure si ho aconseguim, en el meu cas tret de la setmana del 16 al 22 no tinc problemes, es lo que te estar a l'atur :star::

Vinga qui s'anima, porfaa >.-<:

Hola guapa!

Veig que et cases d'aquí a no res! Deus hacver entrat fa poc al foro, no? pq no t'havia vist abans... Doncs mira en el meu cas no hi sóc en tot l'agost a Tarragona... Com no sigui més endavant...

On et cases?
nupubo

EntradaAutor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 3:41 pm

Hola nupubo, enhorabona per la teva boda.

Fa relativament poquet que hi soc per aquí, de fet ja feia dos mesos que havíem decidit casar-nos quan vaig trobar aquest foro, ja he vist que moltes ja formen part un o dos anys abans de la boda >.-<:

Pues em caso als jutjats de Valls, fa uns anyets que hi visc a Valls tot i que jo soc de Barcelona d'un poble del Vallès Oriental.

A veure si s'apunten més noies casades i no casades i podem quedar algun dia quan ens vagi be a la majoria.

Vaig crear un tema per tal d'arribar als 100 missatges es diu "Lo que Internet ha unido", allà explico la meva historia i els preparatius a falta d'un compte enrere o pre-cronica pues l'aprofito per parlar del tema de la boda i les coses bones i no tan bones que passen quan decideixes casar-te (algunes persones m'han decebut).

En fin, ens veiem al foro i que vagin be les vacances!! : sol :
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 3:43 pm

Per cert m'han agradat molt les fotos, segur que va ser molt bonic casar-se a la platja, el teu vestit era preciós >.-<:
Crisxyz

EntradaAutor: nupubo » dv. ago. 06, 2010 3:49 pm

Hola cris!

Merci!! Doncs a veure si més tard em puc passar pel post que vas crear... Ara he de fer unes quantes cosetes... Però tens raó amb lo de que durant els preparatius hi ha gent que et decepciona. Es fort que te n'hagis d'adonar preparant una boda, oi?
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants