Autor: nupubo » dt. març 23, 2010 11:58 pm
Autor: tni et dje » dc. març 24, 2010 9:42 am
Autor: jennytgn » dt. maig 04, 2010 9:43 pm
Autor: nur_jor » dc. maig 05, 2010 5:31 pm
Autor: nur_jor » dc. maig 05, 2010 6:27 pm
23Bella32 ha escrit:nur_jor ha escrit:Hola!
Jo soc del juny!
Ja es van acostant les nostres dates eh!!!
![]()
Muas!
Bufff..mirant el meu compte enrrere dic...mare si que em keda poket, però ara que he vist el teu i posa que et queda un meset i poc...ufff!!!!!
A tu ja et queda poket, com portes els nervis¿?¿ a flor de piel¿?¿
Un petoneeet!!
Autor: nur_jor » dc. maig 05, 2010 7:41 pm
23Bella32 ha escrit:Bueno, ho vaig portant. Fins ara no estava nerviosa ni res, però clar, veient que ens falten moltes coses, que ara la meva parella plegarà molt mes tard de la feina durant tot aquest mes i el que ve. Que aquest finde teníem que anar a mirar el viatge de nuvis i els detallets i no ho podrém anar a mirar ( em toca anar-ho a mirar a mi sola), que el meu horari de feina es una mica shit (de 9:00 a 13:30 i de 17:00 a 21:00 ) entro i surto quant tothom obre i quant tanquen, total que no puc mirar re entre setmana i a sobre no estic a la capital, si no en un poblet on no hi ha quasi res (sols l'essencial), a part la casa, que ens l'estem fent i quant un dia no es una cosa, n'és un altre.... total, que començo a pensar que es un mal any per a decidir casar-nos...., però bueno. Avui ho veig una miqueta de color gris...
Autor: nur_jor » dj. maig 06, 2010 10:28 pm
23Bella32 ha escrit:Bones guapa!! Dons si, avui me aixecat hi ho veig d'altre manera. Potser depenc massa de la meva parella, però esta clar que ho haurè de fer jo sola, si no...no avançarem re! Em queda el consol que m'acompanyarà una amiga a els llocs on no pugui vindre la meva parella jajjajajaj, millor que anari sola :P.
I lo de que es un mal any, no no, es el nostre any!!!!! jejejeejej es l'any 10!!!![]()
![]()
Autor: nur_jor » dv. maig 07, 2010 4:46 pm
23Bella32 ha escrit:si si si!!!!!!! el nostres any!!!!
Air vaig anar a firmar el consentiment amb els testimonis a l'esglesia!!!!!!! ARA JA ENS PODEM CASAR!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yuju!!!!! :P
Autor: Ilu » ds. maig 08, 2010 5:26 pm
Autor: nur_jor » dg. maig 09, 2010 9:20 pm
23Bella32 ha escrit:nur-jor, bueno jo li dic consentiment però no se que es eh!!!..els hi fan unes preguntes als testimonis sense estar jo davant i firmen, però abans firmo jo un doc. que diu que firmo coneixent que es per estimar a la meva parella, serli fidel i no se quina historia més....
Soposo que despres tindré d'anar a firmar amb la meva parella....no se com va aixó, es la 1ª vegada que ho faigjjajjajjjaj
Autor: nur_jor » dg. maig 09, 2010 9:22 pm
Ilu ha escrit:Hola noies!!
Jo també sóc de la província de Tarragona, d'un poblet.
Nosaltres ens casarem pel civil el dia 10 de setembre i ja ens han trucat de l'ajuntament que tenim els papers llestos. No caduquen durant un any.
Jo també porto una mala ratxa, al meu sogre li han trobat un tumor i li han de fer quimioteràpia durant un temps. No sé com estarà al setembre quan ens casem. Tinc por que no es trobi bé aquell dia i tinguem els ànims per terra.
De moment, tenim el restaurant, fotograf i el meu vestit. Ara no sabem si continuar o esperar una mica aveure què passa...
No sé, avui sóc jo la que ho veig tot negre!
Autor: jennytgn » dl. maig 10, 2010 9:13 am
Ilu ha escrit:Hola noies!!
Jo també sóc de la província de Tarragona, d'un poblet.
Nosaltres ens casarem pel civil el dia 10 de setembre i ja ens han trucat de l'ajuntament que tenim els papers llestos. No caduquen durant un any.
Jo també porto una mala ratxa, al meu sogre li han trobat un tumor i li han de fer quimioteràpia durant un temps. No sé com estarà al setembre quan ens casem. Tinc por que no es trobi bé aquell dia i tinguem els ànims per terra.
De moment, tenim el restaurant, fotograf i el meu vestit. Ara no sabem si continuar o esperar una mica aveure què passa...
No sé, avui sóc jo la que ho veig tot negre!
Autor: Ilu » dt. maig 11, 2010 8:52 pm
Autor: nupubo » dt. maig 11, 2010 9:54 pm
Autor: Crisxyz » dc. ago. 04, 2010 7:35 am
Autor: nupubo » dv. ago. 06, 2010 2:50 pm
Crisxyz ha escrit:A veure noies buscant buscant he trobat aquest post i he pensat en actualitzar-lo una mica.
Podríem intentar quedar les núvies de Tarragona un dia per compartir dubtes, idees y xerrar una mica.
No se si serà millor fer-lo per les que ens casem el mateix mes o indistintament qui s'apunti, que serem moltes? Espero que si, jejeje.
Ja se que agost es un mes tonto, però podríem intentar donar dates i a veure si ho aconseguim, en el meu cas tret de la setmana del 16 al 22 no tinc problemes, es lo que te estar a l'atur![]()
Vinga qui s'anima, porfaa
Autor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 3:41 pm
Autor: Crisxyz » dv. ago. 06, 2010 3:43 pm
Autor: nupubo » dv. ago. 06, 2010 3:49 pm