"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dc. set. 08, 2010 8:50 am

Hola nines! com esteu?
Jo aborrida......................... jooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Bueno, avui seuiré buscant... ara aniré a Tarragona.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dc. set. 08, 2010 3:27 pm

NINETEEEEEEEEEEESSS!!!

ultimament més qe al matí només puc entrar a la tarda després de dinar!!!!
avui em trobo fatal....estic molt marejada i de fa una estona que em fa molt mal l'estómac!!!!!fatal....i no estic d'humor per res!!!!!
Sabeu que el dia 21 de setembre hi ha el primer exàmen?? el de català?? jo no l'haig de fer però això voldrà dir que el primer que haig de fer està porai porai!!!!!

bueno ninetes!!!! ja veig que unes s'aburreixen, les altres estan liades i d'altres no volen que arribi el finde???? si hoooooooombre...jo hauré d'estudiar...però el finde és el finde!!!

MOLTS PATUNETS!!!!
aaaa, la única novetat és que el divendres tornaré a verue l'Arnau!!!!!! tinc eco al matí!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. set. 09, 2010 7:17 am

Bon dia!!!!!!!!! el dijous ja es aqui!!!!!!!!!! i sembla que ja fa una mica de fresqueta!!!!!!!!!!!!!! pero bueno ja veurem mes tard!

Laiac, dons si no et trobes be, cap a casa, el primer ets tu i el petit! aixi que tornaras a veure al peti eh!!!!!!!!! que guai ja ens l'ensenyaras!

Papallona, nena on ets?????? fa dies que no se sap res de tu!!!!!!!! descansa una mica!

Nur, veig que el primer dia va anar be, em sembla que ja ho necessitaven els nens, començar un altre cop!

Elxa, que tal tu?????? oye ya me avisaras vale!!!!!!!!!!

Gis, fue productiva la mañana o que??????

Estiu, nena que ja deus ser per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes!!!!! anem parlant!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. set. 09, 2010 9:51 am

NINETES!!!

entro un momentet però no em puc estar ni davant l'ordinador casi!!!!!!! avui em trobo pijtor que ahir....fatal fatal....tinc una pressió a dalt l'estómac....tinc mal de panxa permanent, i ni que mengi se'm passa!!! a sobre...avui NO HE DORMIT GENS!!!! m'he aixecat 8 vegades.....i a les 3 em pensava que ja havia d'anar a treballar...quines ganes tinc d'anar cap a casa....no m'aguanto!!!!!

com esteu totes??? enfeinades o no???
estiu???? ja has tornat????? i la resta???? que vagi molt molt bé el dia!!!!!

si avui no vaig a urgències, m'esperaré demà que tinc ecografia i a veure què em diu el metge!!!! que serà que no em dirà gaire cosa!!!!

PATUNETS A TOTES!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. set. 09, 2010 11:05 am

Hola guapetonas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui de relax... de moment no hi ha sort...

Com esteu? ja som dijous... com passa el temps!

Laiac nena, si no et trobes bé cap a casa!!!! i demà eco, què guay! veurem al petit Arnau un altre cop! quedada YA!!!

Estiu, que ja et tenim per aquí!!! a veure quan ens veiem!

A les demés molts petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dj. set. 09, 2010 9:45 pm

Hola a totes!
Aquests dies porto un ritme que no paro! no tinc temps per a res... uf uf... necessito vacances ja!! jijiji... :P!
No, en serio, vaig molt atavalada i trobo a faltar temps per a mi! I gairebé no paro per aquí!
A veure si pel finde em puc posar al dia de tot!
Petonets a totes!!!
I amunt!! Que demà divendres!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 10, 2010 7:18 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!! ja es divendres!!!!!!!!!!!!! encara que jo aquest finde tinc feina pero bueno!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com esteu totes????????????????????????

Pel que veig Nur una mica liada, no????????

Laiac, et trobes millor o que????? avui tornaras a veure al petit!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena felicitats!!!!!!! pel segon "cumplemes"!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, que tal en el cole??????

Gis, te han dicho algo de algun sitio???????

Estiu, nena on pares?????

Bueno guapes anem parlant!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » ds. set. 11, 2010 8:27 am

ninetes!!!!!!!!!

ostressssssssss....ahir no vaig entrar en cap moment....no tinc perdó!!! però vaig arribar tard a la feina i entre una cosa i l'altra al matí res,....després a la tarda migdiada i era el cumple del meu nebot!!!! així que tampoc res de res i a la nit anniversari d'una amiga.....i jo ara porto un encostipat i em costa respirar que pa que...jo crec que llocs tancats amb fum.......no em van gaire bé!!!!!!!

Ahir vaig veure a l'Arnau.........siiiiiiiiii....és un ARNAU com deu mana!!!!jijij tinc foto i tot dels cataplins eeeee!!!! i tot està molt bé.....ja fa 340 gr i medeix 20 cm eeeeeee!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

i ara sabeu que faig??? he vist que eren les 8:50 i dic.....mira, ja que m'he despertat, ara comença la venta de lk'agatha ruiz de la prada de nens...així que aquí estic esperant....que obrint la botiga per comprar-li alguna coseta!!!!!!!!

i vosaltres????????????com se us presenta el finde????? molta feina tara???? i a tu giss, tenim sort o no??? elxa descansant al camping??? nur, relax eeee, no pot ser tanta feina??? i papallona....com estàs?????? i estiuuuuuuuuuu desaparecidaaaaaaaaa com estàs?????????ara ja se us ha passat el jet lag no?????

jijjji ja he comprat!!!!!!! només un pijamet i una samarreteta que em efeia gràcia!!! segueixo putinejant!!!
PATUNEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. set. 11, 2010 10:19 am

Bon dia noies! Avui festa! però com que es dissabte... no es nota!
Bueno, jo si, perquè ens ha convidat la mama a dinar arroz con bogavantge a l'Ampolla!!! mmmmmmmmmmmmmmmmm què bo!

Ahir vam anar a sopar al "Taller de Cuina" heu anat algun cop? està súper bé! vam dinar genial! i ens van tractar súper bé!

Bueno nenes, que passeu un finde genial, i a veure si la setmana que bé ens veiem no?????????????

Laiac! m'alegro de que hagis tornat a veure al petit Arnau!!! què guayÇ! ja ens ensenyaràs la eco!!!! i 20 cm ja??? què gran!

Molts petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dg. set. 12, 2010 11:05 am

Hola noies, com enam??
Entro un momentet per desconectar! Uf... quins dies!! No paro!! I a sobres se'm va morir la impresora i apa! A comprar-ne una, buscant i comparant preus... amunt i avall! Pim pam... uf! I ahir pel matí la vaig instalar i mare meva quin ritme que porto...!!!
Que us expliqueu?
Laiac, vas tornar a veure a l'Arnau? Que guai!! I què? Ja te'l notes?? Quina experiència tan xula ha de ser...!!!!
Res noies, marxo que anem a dinar al poble!
Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dl. set. 13, 2010 7:31 am

Bon dia!!!!!!!!!!

Veig que no hi ha hagut gaire moviment aquest finde no?????? jo estic feta pols, ahir no em vaig aixecar del sofa en tota la tarda i a les 10h ja estava al llit, i que be que es dormmmmmmmmmmmmm, ja no passes calor!!!!!!!! quines ganes que en tenia!!!!!!!!!

Bueno guapes, se que soc breu, pero he de marxar, despres entro!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dl. set. 13, 2010 11:39 am

Ninetes! com esteu??? com es nota que ja és setembre i quin poc moviment per aquí eh???
Jo sense novetats...
Ens veurem aquesta setmana?

Petons
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dt. set. 14, 2010 7:46 am

NINETEEESSSS!!!! BON DIAAAAAAA!!!!

com esteu???? Sento no haver entrat ahir....però buffff, al matí vaig haver d'anar al meu metge d'urgències, torno a estar amb el tema de l'asma que m'ofego i m'haig de pendre més putingues....i després vaig treballar tot el dia al final!!!!! buffff i a la tarda vam anar a comprar la pintura per l'habitació de l'arnau, i vam arribar tardiiiiiiiiiiissim a caseta jo marejada com una sopa!!!!!!estava fatal!!!!!!! i res.....ara aquí estic!!!!

COm va tot???? Giss.....jo no crec que pugui quedar aquesta setmana....vaja, i les dues que venen també ho tinc xungu!!!!!!ara haig d'aprofitar totes les tardes que tinc per estudiar....ahir ja vaig fer un extra per anar a comprar la pintura però......la resta de dies a estudiar!!!! i demà que tinc matí i tarda crec que m'agafaré tot el dia de festa, així em relaxo i estudio!!!!!!

Auuu ninetes.......que passeu un bon dia.....anem parlant si puc!!!!
PATUNETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. set. 14, 2010 6:20 pm

Hola noies!
Com va la setmaneta?
Quin poc moviment...!!! On pareu??

Laiac, nena! Com estàs?? Mareta meva, relaxa't i pren-t'ho amb calma! Poquet a poquet anar estudiant i poquet a poquet arreglant l'habitació de l'Arnau. hi ha temps per tot, però la salut és lo primer!!

I les altres, que us expliqueu?

Jo ara me'n vaig a fer feina del cole, i l'he de fer ara corrents perque a la nit arriba... Infidels!! Ja era hora!!

Petonets a totes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dc. set. 15, 2010 9:38 am

Bon dia!!!!

Aixo esta mort!!!!!!!!!!!!!!! jo ahir no vaig dir res, vaig anar al metge per una cosa rutinaria i vaig tenir un petit problemilla, bueno ja us explicare!
I res aqui estic, feta un cuatre pero bueno, jo sempre aqui! bueno guapes anem parlant que tinc al jefe per aqui i no vull que em pilli!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 15, 2010 10:27 am

ja ho ja hose

el foro bastant abandonadet..ja us vaig dir lo que pensava.... pero veig que lo d'escriure va a menossssssssssssss

jo ara la veritat que bé.. pel matins lliures no fotu res... ( o sigui casa, compres) i per la tarda ja he tornat al meu horari de 15hs a 21hs a urgències .. tot torna a la normalitat..

Laiac AGAFA LA BAIXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tara ja ens explquesssssss..
Nur me n'alegro el principi de curs tot ok!! i el teu piset com portes els trasllados??
Elxaaaaaaaaaaaa liadisima pels matins suposo...
Giss molta sort nena!! la cosa està complicada.. on busques??? quin perfil??
Estiuuuuuuuuuuuuuuu????????????????????????????????????????????????????????
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dc. set. 15, 2010 11:19 am

Hola guapis!!!
doncs si que ha baixat el moviment del foro eh nenes???? però sposo que és normal... ja tot ha tornat a la normalitat... pero bueno, al menys anem sabent les unes de les altres.

Jo sense novetats... sigo en el intento... però està la cosa difícil. Papallona el perfil que busco es de psico, estic intentant trobar algo en un CRAE, centre psicopedagògic... i sinó doncs tornarem a on estavem... a infantil.

Avui venen els meus sogres així que vaig a arreglar una mica el piset.

Petonets guapis

Laiac, quan agafaras la baixa?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dc. set. 15, 2010 3:37 pm

Ninetes!!!!!

aixxx, ahir no vaig entrar?? vaig perduda!!! perdoneu, aquests dies no estic molt fina.......amb els medicaments de l'asma m'agafen uns marejos que no puc ni treballar bé, ni estudiar ni res......però bueno, anava fent...tot i això, avui estava molt pàjara i he anat al metge, m'ha donat la baixa fins dilluns!!!!! així descansaré, que no estic fina!!!!!

i vosaltres??? com esteu????
NUR....deu ni do la feina que fas a casa no???? no teniu hores al cole per fer-la?????
TARA....com et trobes????? estas millor???
GISS.....segueixes buscant???? ànimu, això costa...i més ara!!!!
ELXA...com van les classes?? i la consulta???
PAPALLONA......ja t'he fet cas!!!!!!i tu??? tas bé?????
ESTIU....a la Riviera Maya no t'has quedat no???

Molts patunets precioses!!!!!! vaig a descansar un ratet!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 15, 2010 5:30 pm

hola guapes!

que guai que ja tenim el finde més apropet!!!

avui algo més de moviment per aqui si que hi ha hagut, guai!

avui m'han arribat els hoffmans! els havia fet a l'estiu, però em faltaven 4 arreglos, i amb la tornada al cole i tal m'ho havia deixat... i res, que ja els tinc tots tres!!! :) Ara a veure si em poso a fer el dels preparatius, però primer és lo primer... la feina del cole. I si que n'hi ha, si! Hem canviat els llibres i clar, van arribar ara al setembre i ens hem de programar tot el curs, coneixer el material.. etc, i al cole no hi ha temps a fer-ho tot!

que us expliqueu? esteu la majoria fotudetes?? ais!

laiac, has fet be en agafar la baixa, ara a descansar.
tara, i a tu que t'ha passat? espero que no sigui res greu nena.
elxa, com van les classes?
papallona, tornant a la rutina, com ho portes?
giss, a veure si hi ha sort aviat!

a totes, petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. set. 16, 2010 10:59 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!

Sento no haver dit res abans, pero he tingut feina, be de totes maneres ara esteu totes liades, aixi que fins a la tarda-nit ningu no ho veura!!!!!!!!
Avui sembla que ja estigui millor, pero bueno una mica xofff! bueno guapes se qque fa dies que no us pregunto res, pero vaig una mica de cul!!!!!!!!!!!!!
A veure si ens veiem dissabte, eh!!!!!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhhh! per cert heu vist el meu marcador????????? 8 MESOS!!!!! mareta com passa el temps! Molts petonets!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants