tic cansadiiiiiiiiiissima, i no puc amb la meva ànimaa!!!!!! sort que som dijous, com ha dit la tara.....la kk és que em pensava que avui faria fresketa, i plouria i mireu.....per ara, res de res....i el finde calor???????????? aixxxxxxxxxx les meves cames!!!!!!!!!!!!!!!
Com esteu de bon matí!!!!! bé??? Tara..........així m'agrada, que t'hagis cuida't i l'encostipat no hagi anat a més!!!!!!
Nur..........així que bé el primer dia??? com va això d'anar de casa teva al cole??? pesat??? però ara molta feina no teniu fins que comencin les classes no????? que guai!!!!

Giss.....pronto fotitos fotitos.............i gràcies per l'oferiment....però amb l'habitació del nen li toca pringar al meu maridet, que jo vaig pintar tota ho de la casa...!!!! si hoooombre!!!!! jijiji
elxaaaaaaa.....molta feina avui tambéeeeE?? se ta acumulao?????? treballa treballa....jo ja tinc ganes de que siguin les 14!!!!!bufffff, penso fer una migdiada!!!! veient Dexter, que està interessant!!!estem viciats!!!!
Papallonaaaaaaa.....que te vaya bonitu auqesta tarda amb alcolor eeeee, ara estaràs treballant no??? nena....consejos per les cames inflades o cremitas o argoooo que no pot ser, que encara no estic ni de 5 mesos!!!!!!grgrgrgrgrg
i l'estiuuuuuuuuu..............jo crec que uns dies a riviera maya amb l'aigüeta del carib m'anirien bé per la circulació no??? ho hauria de provar!!!!
PATUNETS A TOTESSSSS, em poso les piles i a fer feineta!!!!!!!!!!!!!