"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dj. set. 02, 2010 7:52 am

NINETES........................estic completament zzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz adormidaaaaaaaa!!!!!

tic cansadiiiiiiiiiissima, i no puc amb la meva ànimaa!!!!!! sort que som dijous, com ha dit la tara.....la kk és que em pensava que avui faria fresketa, i plouria i mireu.....per ara, res de res....i el finde calor???????????? aixxxxxxxxxx les meves cames!!!!!!!!!!!!!!!

Com esteu de bon matí!!!!! bé??? Tara..........així m'agrada, que t'hagis cuida't i l'encostipat no hagi anat a més!!!!!!
Nur..........així que bé el primer dia??? com va això d'anar de casa teva al cole??? pesat??? però ara molta feina no teniu fins que comencin les classes no????? que guai!!!! :-///:
Giss.....pronto fotitos fotitos.............i gràcies per l'oferiment....però amb l'habitació del nen li toca pringar al meu maridet, que jo vaig pintar tota ho de la casa...!!!! si hoooombre!!!!! jijiji
elxaaaaaaa.....molta feina avui tambéeeeE?? se ta acumulao?????? treballa treballa....jo ja tinc ganes de que siguin les 14!!!!!bufffff, penso fer una migdiada!!!! veient Dexter, que està interessant!!!estem viciats!!!!
Papallonaaaaaaa.....que te vaya bonitu auqesta tarda amb alcolor eeeee, ara estaràs treballant no??? nena....consejos per les cames inflades o cremitas o argoooo que no pot ser, que encara no estic ni de 5 mesos!!!!!!grgrgrgrgrg

i l'estiuuuuuuuuu..............jo crec que uns dies a riviera maya amb l'aigüeta del carib m'anirien bé per la circulació no??? ho hauria de provar!!!!

PATUNETS A TOTESSSSS, em poso les piles i a fer feineta!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 03, 2010 7:20 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com es nota que torna tot a la normalitat eh!!!!!!!!!!!!!!! hi ha poc moviment per aqui!!!!!!!!!!!!!

ninetes que per fi es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wowwwwwwwwwwwwww quines ganes que tenia de que arribes el finde!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno quins plans teniu????????
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. set. 03, 2010 8:33 am

BON DIA NINETES!!!!

siiiiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* divendres!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: ..................tot i això començo a estar una mica nervi!!!!! ahir van dir que les opos seran JA....i claaaaaaro, jo fa casi DOS MESOS que no foto res!!!!! i buffffffff,....m'estic agobiant una mica!!!!!! po weno!!!!! deixem-ho....

TARAAAA tu tan matineraaaaaaaaaaa, si que està parat això si eeeeeeee....jopetaaaaaaaa!!!!! com va anar ahir el dia!!!! com esteu??????

entro més tard i a veure què expliqueu!!!!

PATUNEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dv. set. 03, 2010 9:18 am

Bon dia ninetes! com esteu???
Ja és divendres... jo no ho aprecio... jeje
Jo aquest finde tranquil... res fora de lo normal. A veure si avui m'arriven les fotos, sinó a esperar a a la setmana vinent.

Molts petonets boniques!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dv. set. 03, 2010 10:01 am

Elxa, es verdad!!!!!!!!!!!!!!!!!! felicidades!!!!!!!!!!!!!!! que rapido va todo eh!!!!!!! hace nada empezamos con el bodatour y ya se no ha acabado y en nada nuestro sobrinillo ya estara dando guerra en las quedadas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. set. 03, 2010 11:00 am

Madre mia como lo vamos a malcriar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. set. 03, 2010 11:07 am

neneeeeeeeessss!!!!!!

què és això de parlar del meu nen sense està davant????????????? a veure si el malcriareu massa eeeeeeeeeeeeee!!!!

però si si...ell allí amb nosaltres a les kedades al viena......aaaaa i li heu de comprar un croissantet d'aquells amb tan caramel.....(que si no el vol se'l fotrà la mama) jijijijij............

avui niré a l'H&M i li compraré algo..........jijijijijij!!!!!!!! quin vici"!!!!!!

elxaaaaaaaaaa DOS MESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!! que fuerteeeeeeeeeeee.........FELIXITAAAAAAAAATS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. set. 03, 2010 4:07 pm

Hole!
Per fi divendres! Feia temps que no deia això... jijiji!
La setmana ha passat rapideta, i la setmana vinent vindrà lo bo... la tornada al cole! A veure com vindran els nens després de l'estiu...

El meu finde es prepara preparant material pel cole. He de fer les programacions. Fins avui no han arribat les guies al cole, així que aquest finde ho treballaré una miqueta. Però nomès una miqueta... que el finde és el finde!!

Weno... i per acabar de rematar l'estiu de picades de mosquit... babum!! M'ha picat una abellaaaaaaaa!!!!!! Coñe!!! Que arribi el fred i mati els bixos ja! Quin mal m'ha fotut!! Quina sentida!! M'ha faltat poc per posar-me a plorar al mig del carrer!!! :star:: No me n'havia picat mai cap... quin mal!!!!

Vinga, vaig a fer algo.
Bon cap de setmana!

Elxa!! Felicitats per aquests dos mesos nena!!! Avui a celebrar-ho!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » ds. set. 04, 2010 9:51 am

Bon dia ninetes!!! Ja ha arribat el cap de setmana!

Elxa! felicidades por los dos mesecitos de casados! hicisteis algo? felicidades por la buena noticia!

Nenes, jo m'en vaig ara a urgències perquè m'han surtit unas ronchas vermelles per tot el cos i em pica molt...

Que passeu un bon cap de setmana! Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dg. set. 05, 2010 1:58 pm

Hola guapis!

He empezado la crónica!!! aquí la tenéis!

viewtopic.php?f=50&t=22212&p=2717026#p2717026
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dg. set. 05, 2010 5:19 pm

Nineteeeeeeessss!!!!!

quin dia més xofffffff!!!no pot ser això...he anat a dinar a casa els sogres i ara acabo de veure "mensaje en una botella" i mare meva....quin fart de plorar!!!!

Com va el finde nineteeeeeeesssss!!!!!!!!!!????
NUR.........ja veig que en plena forma eeeeeee, però no treballis gaire el cap de setmana eeeeeeee!!!!!!! ostres, amb tu és com més veig que passa el temps...fa no res deies que ja acabaves i ara....ja torneu a començar...i després serà castanyada, nadal,.....buffffffff!!!!!com passa el temps!!!!
i UNA ABELLAAAAAAAAAAA..................aixxxxxxxx.....quin mal....espero que no hagi estat res!!!!

i GISSSSSS...ostres...cronica ja?????????? ara m'hi passaréeeeeee!!!!!!bueno, quan tingui tot per mi l'ordinador, que el meu nen no sé què vol!!!!!! i com estàs¿¿¿que de les ronxes?? que són????

ELXAAAAA....vas celebrar els dos mesets?????
TARAAAA, PAPALLONAAAA, suposo que descansant no????

Molts patunets ninetes.....demà dilluns ja,,,,joooooopetaaaa!!!!!!!!! entro més tard!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. set. 05, 2010 5:48 pm

ay! si! las ronchas! ja no m'enrecordava!!! doncs a urgències no em van saber dir el què... se suposa que és una reacció alèrgica a algo, però no sé si per ingerir o per contacte... Em van punxar!!! jooooooooooooo quin mal! i em van donar "Evastel". Ara he de demanar hora per fer-me les proves de l'alèrgia. Però vaig estar pensant... i no sé... només vaig trobar dos coses posibles: o atún, que vaig menjar pizza... o algun tipus de mosquit, perquè aquella tarda em van acribillar.
Jo, no sé... ara ho tinc molt millor i ja no em pica tant... enfermeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa què pot ser????????????
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dl. set. 06, 2010 7:27 am

Bon dia!!!!!!!1

Jooooooooooooooo ja torna a ser dilluns!!!! amb el que m'agradesn els findes!!!! nosaltres el finde mogudet, dissabte amb els amics i diumenge jo estava que no podia amb el meu cos, pero haviem de celebrar el sant del meu home, del sogre i del cunyat, aixi que em va tocar complir, sort que vam acabar aviat i vam poder fer migdiada!!!!!!!!

Nur, nena i com es que us ho passen tant tard???????? amb el temps que teniu a l'estiu i no us diuen res fins la mateixa setmana??????

Gis, ya estas mejor????? puede ser de los mosquitos hay una plaga!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena aixi que tal el dinar amb els sogres????

Elxa, aun estais en el camping?????????????

Papallona, guapa que tal el finde?????????'

Estiu, nena acabeu de disfrutar dels dies que us queden que despres ja tot torna a la normalitat i fa una mandra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dl. set. 06, 2010 4:29 pm

Hola, com ha anat el finde? Sembla que mogudet per totes!

I avui... tornem a ser dilluns!! tota una setmana per davant... i amb un festiu el dissabte! No m'agrada això! Jo vull els festius entre setmana... jijijii!!

Ais... i demà LA VUELTA AL COLE!! Esperem que vagi bé! Ja m'ho veig venir... Hi hauran els 4 que ploraran, els 4 que aniran como pedro por su casa, els típics pares que no s'enteren de res... uf uf uf... tranquilitat nur!!! Al primer dia sempre hi ha una mica de descontrol, però no res que no es solucioni amb una mica de rodatge i deixar passar els dies!! Ais, com veieu m'animo a mi mateixa, jajajaja!!!

Que tal? Com se us presenta la setmana??

Tara xika, les guies i les programacions no arriben fins ara al setembre, perque al juliol i agost les editorials no envien res a les escoles perque donen per suposat que a les escoles no hi haurà ningú... i és una excusa, perque a les escoles sempre hi ha algú a l'estiu... i res, que arriba tot ara al setembre i vinga a correr tots!! Però weno, el que deia abans... es anar sobre la marxa i la cosa va sola despres...

Giss, com estas de les rodanxes? No t'extranyi que siguin dels mosquits eh! Aquest any ha estat una passada!!! MAI m'havien picat tant com aquest any. I unes picades enormes!!! Aquest estiu han estat super salvatges els mosquits... uf... avui mateix me n'ha picat un altre!! :star::

A totes, petonets!

Vaig a fer marietes per demà!! jijiji... ja trobava a faltar fer manualitats!! I aquest any amb una novetat... el meu maridet m'ajudarà, jejeje!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. set. 06, 2010 10:39 pm

NINETEEEEEEESS!!!

que fort...que aquest matí us he llegit, anava a escriure i ja no he pogut més, i després he tingut una tarda molt molt mogudetaaa, és sobre les opos, ja us explicaré però no tenen dret a fer-nos això!!!!!!!!!po weno...demà us explico!!!

Taraaaaaa..tu tan matinera com sempre, no falles eeee........així que ahir dia de celebració???sort però que a la tarda vas poder descansar!!!!
Nurrrrrrrr....demà primer diaaaaaa....que fuerteeeeeeeee....un any més....ànimuuuu i que guai....a partir d'ara les manualitat seran entre dos!!!!!jijijij

i la resta??? com esteu??? elxaaa i al matí la feina???? papallona...t'ha tocat treballar molt???? giss??? per on pares...????

Demà al matí entro!!!!vaig a mumir un ratet...........ja que m'haig d'aixecar 20 vegades per anar al wc!!!!!
MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. set. 07, 2010 7:27 am

Bon dia!!!!!!!!!!
Un altre dia mes i jo aqui!!!!!!!!!!!!! a veure si plu d'una vegada i deix de fer calor i mata els mosquits perque aquest any s'estan posant les botes!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, que vagi be el primer dia de cole, espero que no vinguin gaire revolucionats!

Elxa, a ti aun te quedan unos dias para el primer contacto, no????? bueno ahora a preparar temario!

Papallona, nena com va la feina, bueno lo teu sempre estressant!!!!!

Laiac, nena que passa amb les pute....opos!!!!!!!!!!!!!

Gis, como van tus ronchas???????????

Bueno guapes, vaig a fer alguna coseta, que avui tinc al jefe una mica rebotat!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. set. 07, 2010 8:33 am

Bon dia nenes! avui m'aixeco aviadet que he de fer unes gestions i així aprofito el matí!
Com esteu? A mi les ronchas ja m'han desaparegut! no sé què seria... ni idea!

Laiac, què ha passat amb les opos??? ja ens explicaràs...

Tara, hoy solecito... ha llovido por la noche!

Nur, que vagi bé la vuelta al cole! aix! quina enveja!

Elxa, y tu cuando empiezas?

Papallona, on pares?

Estiu, que demà ja et tenim per aquí!

Bueno nenes, a veure quan quedem no? que ja tinc les fotos de la boda! qué difícil això d'escollir... buf! i la crónica ja està en marxa eh? a veure si us passeu!

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dt. set. 07, 2010 2:23 pm

NINETES!!!!bon dia...o bona tarda!!!!

acabo de dinar i ara em menjaré els postres estiradeta al sofà...que avui comença la RIERA i haig de posar-me a estudiar!!!

com va tot??? GISS ja tienes las fotos, l'altre dia vaig començar amb la crònica, vaig marxar i ja no he pensat en dir-te res??? TAraaaa...avui semblava que hagués de refrescar i que vols que et digui eeee, jo he tingut igualment calor..ara s'està tornant a posar núvol, a veure si refresca del tot!!!!!

Avui tic xof...no s'aclareixen amb les opos, ningú ens informa de res, i serà JA..el que em fa por és aquest JA què significa!!!!per això que haig d'estudiar cada dia!!!!!!!!

bé, vaig a menjar la meva cuajada i el meu pressec!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. set. 07, 2010 9:32 pm

Hola noies, entro i marxo que estic cansadissima!

Avui primer dia de cole, i ha anat molt bé. Millor que altres anys!! Cap plorera ni res! tots han vingut molt contents, que guai! I res, ara a afagar l'engranatge del curs.

Lo únic que estic cansadíssima... jajaja! Però el primer dia és normal! tot lo dia amunt i avall sense parar amb els nens que venien amb les piles super carregades... jajaja! El primer dia és esgotador, però res, que molt bé!

Ara me'n vaig a mumir que el meu cos m'ho demana!

Laiac, que ha passat amb les opos?
Tara, tu tambe vols que s'acabi ja la calor? Ja en som dues!!
Elxa, que tal els nous alumnes? Avui presentacions? Quan comences les classes classes?
Giss, que tal les fotos? En tens moltes?? Que dur ha de ser això de triar!! Nena, ja tens cronica! Que ràpida!
Papallona, per on pares?
Estiu, acaba de disfrutar!!

A totes, molts petonets i bona nit!!! Z... z... z... z...!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dc. set. 08, 2010 7:58 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Ja som dimecres, encara que no vull que arribi el finde, que em tocara fer feina i no en tinc ganes!!!!!!!!!!!!!!!!! i a sobre ja la setmana que ve, horari normal, morireeeeeeee!

Bueno guapes, despres parlem que estic acabant unes cosetes urgents i no tinc gaire temps, aixi que mes tard parlem!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants