"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » ds. ago. 28, 2010 9:37 am

Papallona, felicitaaaaaaaats!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 30, 2010 7:30 am

BON DIA A LA VIL·LA DEL PINGÜí!!!!!

Aquí estem, un dilluns més i treballant....i quina fresketa que fa a aquestes hores....ja tic estornudant i tot!!!!

que ahir??? tot el dia de panxing o que???? jo si.....els meus peus, i el meu Arnau necessitaven descansar després del tute del dissabte.............que bé que m'ho vaig passar!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
S'acabó el BODATOUR ninetes!!!!! snif snif snif....quin goig feiem totes amb les pulseretes!!!!!!!!!!!!

Bueno, em poso a fer feineta que avui plegaré puntual, a la tarda volem anar a mirar l'habitació requedefinitivament!!!! o no....ja veureu!!!!!

Intento entrar més tard!!!!! MOOOOOOOLTS PATUNETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dl. ago. 30, 2010 7:47 am

Bin dia nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quin munt de dies sense dir-vos res!!!!!!!!! ja torna a ser dilluns, joooooooooo! pero despres del finde mogudet que hem tingut!!!!!!!!

Ninetes, que el BODATOUR 2010 ja s'ha acabat, quina peneta!!!!!!!!!!!!! Ja som totes dones casades!!!!!!!!

Esitu nena, dissabte tot genial!!!!!!!!!!! quins records!!!!! disfruteu a tope del viatge i ens veiem a la tornada!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes haurem de fer un soparet de matrimonis no??????????????

Viure tot aixo amb vosaltres ha estat una experiencia unica i inoblidable, estic encantada d'haver-os conegut i de poder compartir tots aquets moments tant importants amb vosaltres, sou les millors!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 30, 2010 11:12 am

Huolaaaaaaaa!!!

Doncs si... el Bodatour ja ha acabat... joooooooooo quina peneta! però bueno, ara ens queda el record... i per ajudar a recordar els àlbums... els vídeos...
Dissabte genial... Estiu disfruta del viatge!!!! que lo bueno dura poco!!!

Jo avui he de portar el vestit a la tintoreria... que després del post boda ha quedat una mica xof... jejeje

I vosaltres què tal? novetats?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 30, 2010 8:22 pm

Hola! A les hores que son ja gairebe es pot dir bona nit!
Avui penúltim dia de vacances l'he aprofitat al 100%. No he parat!!!
I demà más de lo mismo.
Que fort... últim dia de vacances demà... bua!!
Però m'ho prenc amb ganes, tinc ganes de veure als companys i explicar les batalletes de l'estiu, jeje!!
Com us ha anat el dia?
Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. ago. 31, 2010 7:28 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno bo, bo......aqui aquesta nit ha plogut i ara esta nuvol, pero ja veurem i jo estic amb un mal de gola!!!!!!!!!!!!!!!!!! PASSAT DEMA ENCOSTIPADA!!!!!!

Quins plans teniu per aquesta setmana??????????????? a part de treballar, que ja s'acaba lo bo!!!!!!! sortque jo encara no les he fet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no es per fer dentetes eh!!!!!!!!!!! bueno una mica si!!!! pero treballar tot l'estiu tambe es un pal!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vaig a fer algo! heu sentit lo de l'huraca??????????????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 31, 2010 9:01 am

Bon dia!

huracà? què ha passat?
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 31, 2010 1:58 pm

Bones!
No arriben les notificacions... :-/
Bweno... aquí apurant l'últim dia de vacances. I com l'hem aprofitat! Hem anat a comprar cosetes pel pis i un llum super xulo pel menjador. N'estic enamorada, jiji! Quan hem arribat l'hem colocat i m'he sentat davant a mirar-lo un rato! m'agrada!
bé... vaig a començar a organitzar-me la bossa del cole que no sé com la dec tenir. No la he tocat en tot l'estiu...
Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 31, 2010 11:07 pm

NINETEEEEEEEEEEEESSS!!!!!

buffff, mireu a quines hores entroooooo, perdoneuuuuu, però són les 12 i ara mateix acabo d'arribar de casa ma germana!!!!buffff tinc una son.....a sobre avui estic més cansada del compte, i em noto inflada....nu sé...no gaire fina!!!!!

NUR......demà ja comences??? però fins a l'inici de classes és light no????
TARAAAA........i tu cabronceta en tindràs quan la resta treballem!!!!!jijiij per cert, jo no he vist les noticies....sobre l'huracà...es que aquella zona!!!!!!!
GISS, ELXA...com ha anat el dia?????????? i PAPALLONAAA??? on estàs????

Jo ninetes JA TINC HABITACIÓOOOOOOOOOO!!!! la vam triar ahir tota!!!aixxxx, quina iluuuuuu, ara falta pintar i decorar..a veure com ho fem!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Bueno precioses, que aquí n'hi ha dos que tenen són i van a mumir!!!!!!
DEMÀ PARLEM!!!!!!!!! PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. set. 01, 2010 7:26 am

Bon dia!!!!!!!!!!!

Heu vist quins nuvols hi ha????????????????????? a veure si plou fort aquets dies i el finde fa bo!!!!!!!!

Nur, nena que vagi be el primer dia!!!!!!!!!!!!!

Laiac, has de descansar i si cal queda't a caseta!!!!!!!!!!!!! aixo de pintar entre totes ......una tarda!

Elxa, que tal la cena de ayer??????????????

Papallona, nena on etssssssssssssssssssssssssssss?

Gis, que tal todo????

Bueno guapes vaig a fer alguna coseta i a buscar-me una capsa de clinex, que fa estona que nomes faig que estornudar, ja m'he encostipat!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 01, 2010 9:08 am

BON DIA NINETES!!!!!

buffffff, quina son que tinc, que malament he dormit, em trobo fataaaaaaal!!!!!!
tot i això, sort d'aquest dia mira....m'0encaaaaaaaaaaaanta que plogui i estigui núvol, ja estic una mica cansadeta de tan de sol, ves per on!!!!!!! ara que, estaria millor a caseta, al sofà mirant la tele!!!!!!!! i avui a sobre faig TARDAAAAAA!!!!

Taraaaaaaaaa...com van els clínex...jo sempre en tinc a punt ultimament!!!!! amb aquest temps!!!
Com van anar les celebracions dels sants de les families!!!!!??????

Com va tot ninetes!!!!!!!!! ànimu que....vaja, som dimecres, queda menys per dissabte!!!!!

PATUNEEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 01, 2010 11:10 am

ESTIC VIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
petunetsssssssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. set. 01, 2010 11:14 am

bueno veig que totes béeeeeeeeeeeeeeeeee
gracies per les felicitacions!! que no vaig escriure res!!!!
que ploguique ploguiiiiiiiiii i solete para el findeeeeeeeeeeee siiiiiiiiiiiiiiii
laiaccccccccccccccccccccccc ja tens habitacióooooooooooooooo jo vull decorar jijij bueno bueno
jo avui de tardes...demà de matins..( per la tarde anem a Alcolor) i demà passat también de matins! knm llio porto al cap!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. set. 01, 2010 11:16 am

Elxa!!!!!! aqui tambien ha llovido pero no mucho! pero almenos esta noche he podido dormir mejor!!!!! que llevo 2 dias con las p........... migrañas!!!!

Asi que esta tarde tambien empiezas tu en la consulta??????
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 01, 2010 11:18 am

Papallona, a veure que us ensenyen!!!!!!!!!!!!!! ja ens explicaras eh!!!!!!!!!!!!!!! ja deus tenir ganetes!!!!!!

Si, si han dit que el finde fara bo!!!!! que dema baixaran les temperatures pero que pel finde tornara a fer bo!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. set. 01, 2010 11:20 am

Elxa!!!!!!!!!!!!!!!!!! has visto ya sonos las dos "nuvies bi-milenaries"!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. set. 01, 2010 12:41 pm

nineteeees!!!!!

es que ha arribat el jefe de vacances ja i nus hemus puesto manus a la obra!!! bufffffffffff

pos si si, ja van dir que aquest temps només durava dimecres i dijous però..........sincerament, per mi ja es podria quedar així!!!!!! si que no estic fina i tic xof però.......NO vull tenir més calor, ni veure el sol!!!! que em molesta!!!!! avui hauria de fer encara més fresketa!!!!! tot i que vindrà l'hivern de cop i no tindré què posar-me aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

PAPALLONAAAAA estàs vivaaaaaaaaaa...............siiiiiiiiiii...............a ALCOLOR!!!!!!! que guai que guai, això avança!!!!
ELXAAAAAAA.....si si vuelta a la normalidad del todo....tu creus que avui haig de fer tarda???? i tu consulta no???? a ver muchos bebitos!!!!!! jopeta he intetnat posar el dvd amb la meva eco a la feina i no hi ha manera!!!!!
TARAAa......nenaaaaaaas ya se us vale....bimilenarias!!!!jopetaaaa...jo encara no....i la papallona te flipas!!!!!

NUR.....com va el primer dia?????? GISS.....ande paras!!!!!!!!!!!!

PATUNETS NINETES!!!!!! després torno, vaig a dinar!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dc. set. 01, 2010 6:18 pm

Guapas!!! estoy aquí!!!

Hoy hemos ido a comer con las de la guarde...
Ayer me mandaron unh mail los fotógrafos que ya me han enviado el CD con todas las fotos!!! ueeeeeeeeeeeeeeeee a ver si me llega el viernes... sinó ya hasta la semana que viene...

Laiac, qué guay! ja teniu habitació!!! jo com diu la tara... si vols en una tarda ens liem i en un plis plas está pintada! jeje

Tara, cómo van la smigrañas? jo... y ahora con este tiempo peor no?

Nur, què tal el primer dia? bé no? és una feina tan maca...!

Elxa, y tu qué tal? dia completito eh? jejeje a ver cuando tienes un hueco y nos enseñas las fotillos!

Papallona, guapetona! ya tienen el álbum hecho??? yo quiero verlo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estiu, disfruta!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dc. set. 01, 2010 6:44 pm

Ui nenes, si que heu escrit avui!

Avui primer dia de feina, i molt bé!! Retrobament amb les companyes, visita per l’escola de les coses que s’hi ha fet noves (han arreglat el pati i ha quedat xulo xulo!), i després claustre de 3 hores! Però molt bé! Ara demà a començar a arreglar les classes i el nou material... :)!

Laiac, ja teniu habitació!! Enhorabona nena!! Que guai tots aquests preparatius per l’arribada del petitó!!

Tara, ja t’has encostipat!? I amb migranyes!? Nena... tu tienes de to’!! A cuidar-se.

Papallona, que vagi bé amb alcolor!

Elxa, millor tenir feina així estàs distreta i passa el temps més ràpid. Perque a vegades quan no hi ha feina al treball és fa etern el dia...

Giss, en dos dies ja tindras les fotos! Que guai!

Vaig a fer feina del cole. Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. set. 02, 2010 7:20 am

Bon dia!!!!!!!!!!!
Tant de dir que havia de ploure i va i joooooooo m'ho crec i mireu almenys aqui res de res! i si a sobre el finde torna a fer calor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bueno ja es dijous!!!!!!!!!!!!!!! i dema divendres!!!!!!!!!!!!!!! jo encara faig nomes matins, pero ja se m'acava, quina llastima!!!!!!!!!!!!!!!! pero pel que veig va tornant tot a la normalitat, no?????????? la laiac, ja treballa, la elxa torna a la consulta, la nur ja comença amb les classes iiiiiiii bueno papallona tu i jo no hem parat de treballar en tot l'estiu, aixi que jo ja mes o menys porto el mateix ritme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DOns em feia mal la gola i normalment al cap de 2 dies ja estic encostipada, pero em vaig prenent ibuprofeno i uns sobres (per cert dolentissims!!!!) per l'encostipat i sembla que la cosa va be, pero no canto victoria per si les mosques!

Nenes anem parlant que he d'enviar unes coses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants