"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 25, 2010 8:17 am

Ninetessssssss
jo otb estic per aki ja tret la gossa i tot peor crec que me sobaré al sofa juas!
ahir jo arribava a les 2.35 ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh joderrrrrrrrrrrrrr

aixxxxxxxxxxxxx ja me ha llegado el albm hoffman de NY.. y se les ha ido la pinza pq me han enviado 2!!!!!!!!!!!!!!! y sólo he pagado unosjijiji.. pos bueno...

ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
kines ganes que arribi dissabteeeeeeeeeeeeeeeee yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

kiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
: besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. ago. 25, 2010 9:12 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elxa, tu y yo las mas pringas!!!!!!!!!!!

Papallona, nena que fas tan aviat per aqui?????????? i 2x1 en hoffman, ens hauras de dir com ho has fet que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. ago. 25, 2010 9:49 am

Bon dia matineres!

Ais... cada dia em costa més llevar-me! La setmana vinent em moriré!! Uf, haver de matinar i agafar el cotxe de bon matí i cap amunt a treballar. D'aquí just una setmaneta ja estaré al cole arreglant la classe... un altre estiu passat!! Que ràpid passa tot...

Tara!! Que despistada, jajaja!!! Weno, ja t'ho trobaràs per berenar!

Papallona, 2x1?!?! Explica'ns el truco! jajaja!!

Elxa, quina passada! yo vull aquestes maquinetes!

I a la resta... bon dia!!!!!!!

Vaig a comprar! Ens veiem! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 25, 2010 11:05 am

Bon dia NINETES!!!!!!

eeeeeeeeeeeee que jo m'he aixecat fa estona eeeee, però porto rato fent el gos per casa!!!!!!!!! quina son.....tot i això, ahir no m'adormia quan vaig arribar a casa!!!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaaa, que guaiiiiiiiiii..........DOS???????????? i no t'han dit que un era defectuós o algo??? al meu nen li van envia un amb una pgina borrosa, i li van enviar un altre de sencer!!!!!!!! JO EL VULL VEUREEEEEEE!!!!!!!

eeeeeeeeee que m'estava mirant la ROOMBA!!!!!!! papallonaaaa, quina tens?? la 530 o 520!!!! les dues vlen el mateix!!!! que fuerte que fuerte, jo la vull!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo DEMÀ JA TREBALLOOOOOOOOOOOOOOOOO se acabó la buenooooooo!!!!!! snif snif........

Precioses, que me'n vaig corrents a la piscina, mreu l'hora que és i després no estarè el dinar fet!!!! soc un pendó!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 25, 2010 7:17 pm

Hola guapis! com ha anat el dia? El meu molt avorrit...

Demà al matí vaig a arreglar-me les ungles i per la tarda em faig la permanent!!!
Divendres fem el post boda a les 8.30 del matí a Sitges!

Vosaltres què tal?
Petonets!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. ago. 26, 2010 7:45 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!! ja es dijous que guai!!!!!!!!!!!!!!!! fins ara que estic a la ofi i sense llum, no se de que era!!!!!!!!! pero jooooooooooo ja ha tornat, aixi que aqui estic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, nena avui ja tornes a treballar?????????

Nur, nena dos mesos!!!!!!!!!! que fort!!!!!!!!!!!!!!

Que feu la resta?????????????????????

I estiu, nena que aixo baixa super rapid!!!!!!!!!!!!! en dos dies de bodorriooooooooooooooo, quines ganetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 26, 2010 7:53 am

SNIF SNIF.....BON DIA....SNIF SNIF!!!!!!!!!!!!!! :-( :-(

Hagués pogut entrar a les 8 en punt perque avui.........HE COMENÇAT A TREBALLAR!!!!!!!!!!!!!! però m'ho he agafat amb calma i ara he obert l'ordinador!!!!!!! NO POT SER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tornem a la normalitat!!! així que tara......tu i jo tornarem a ser les matineres!!!! espero que em deixin tranquil·leta uns dies!!!!!

No tinc gaire cosa a dir...........aixxxx quina son........!!!!
NUR.........2 mesos ja?????????? que fueeeeeeeeeerte.....d'aquí no res un anyet...alaaaaaa......i a pel cosinet de l'arnau.....SI SI SI *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* que jo vull cosinets!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAA.......ahir ho vam parlar amb el maridet....i VULL PROVAR LA ROOMBAAAA....tot i que ja em va dir que pel mes següent res ja, que ja tenim el mes completet de gastos!!!!! jopeta!!!!

UN PATUNET A TOTEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS.-.............vaig a fer algo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 26, 2010 8:11 am

Hola guapes!!!
Avui jo també matino!!! ueeeeeeeeeeeeeeeee
Primer dia després de la boda que m'aixeco tan aviat!
Més que res que em vaig anar a dormir més aviat.

Laiac! que sea leve el primer dia!!! prent-ho amb calma!

Nur! 2 mesos ja!!! que fuerte!!!!

Aprofitaré el matí per a fer cosetes.
Fins després!!!
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 26, 2010 9:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: nur_jor » dj. ago. 26, 2010 9:58 am

Bon diaaaa!!!!!

Nenes… QUINA CALOOORRRRRRRR!!!!!!! :star:: No puc amb calor jo. Prefereixo el fred que la calor...

Ooohhhh!!! 2 mesos!!! Que fort!! El meu segon cumplemes!!!! *.-o-o.* Suma i sigue!!! Increíble com passa tot...

Tara, estaves sense llum? Això serà que tothom té els a/c a tope per l’onada de calor... no es pot aguantar!! I diuen que lo pitjor arriba entre demà i dissabte oi? Gggrrrr...

Laiac, avui ja has tornat al curro? Que tal està anant? Tornem a la rutina... Ais, que poquet dura lo bo!! I vols cosinets per l’Arnau?? Jejeje!! Em sembla que la cosa anirà per llarg!! Però no pateixis que l’Arnau no s’avorrirà sense cosinets, perquè totes les tietes el mimarem molt!!!! Nena, quina cucada la foto del facebook!!!

Elxa, ànims dona!! Que ja estem a dijous!!! Finde a la vista!!!!

Giss, avui canvi de look, no?? Per la boda del finde no et reconeixerem!!

I les altres on sou?¿

Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 26, 2010 7:58 pm

Hola nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!

Ja he fet el canvi de loock! no res... tampoc estic tan diferent... ja em veureu dissabte!
I demà post boda!!! aix quines ganes!!! tornaré a posar-me el meu vestit!!! quina ilu!!!

Bueno guapes, un petonet per totes!!! que dissabte anem de bodorriooooooooooooo
Jo... i ja s'acaba el bodatour... :-/
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 26, 2010 10:08 pm

NINETEEEEEEEESSS!!!!

entro i marxo que anem a mumir, primer dia de feina, i això d'aixecar-me a les 7.......buffffffffffff!!!!!!!!! quin rotllo, i quina calor!!! per favor!!!!!

Giiisssss, ja et veurem dissabte, i que vagi molt bé demà!!!!! patireu calor eeeeee!!!!tot i que serà de bon matí no????

Ànims ninetes!!!!!dissabte BODAAAAAAAAAA....que guai!!!!!!!!!! després de tantes setmanes en tinc ganes.....però això si.....TANQUEM EL BODATOUR!!!!!!!!!!! totes casadeeeeeeeeeeeeeeessssssss!!!!!! i sobretot.....la pulseraaaaaaaaaaa!!!!!!

PAtunets a TOTES!!!!!!!!!!!demà al matí entro i parlem!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 27, 2010 8:44 am

hola guapes!!

avui ens hem despertat de molt bon "humor" jijiji
i no res he fet la primera tria de les fotos de l'album nenes 130 fotus!!! i no he triat amb la family kin lio no??? escolteuuuuuu kin ordre heu sigut.. sobreto primers plans , no???? i jo després vull fer un hoffmann amb els convidats ...
i encara no hem triat les cançonsss kin rotllo tara , laiacccc nurrrrrrr.. kines heu triat Help!!!!!!

Laiacccccccccc que ja has tornat a la feïnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... que no t'agoviin ehhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

Giss avui post boda.. pero que dius!!! que fuerteeeeee a la platgeta????????????

bueno un petonasssssss que acabem el BODATOURRRRRRRRRRRRRRRRRRR que forttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 27, 2010 9:18 am

NINETEEEES!!!! bon diaaaaaaaaa

t'has aixecat de bon humor papallona?????? hooooooooome, tens raó.....som divendres....tot i això....a un dia de ser més iaia jo no sé com estaria eeeeeee....(segur que molt bé perque m'encanta fer anys a mi!!!)
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* iupiiiiiiiiiiiiii!!!!!! DIVENDREEEEEEEEEEEEEESSSS, i demà......BODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...ens morirem de calor!!!!!!jijijiji *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja has triat fotitos???? pensa que els primers planos són molt xulos, però alguna foto en general també pot quedar molt bé si te la fan en gran ocupant les dos planes??? saps que ta vull dir????
i cançons..........mmmmmmmmm........és una mica la música que us agradi.....pel josep a casa seva, li va quedar molt bé la de "chasing cars"...i a mi, primer volia la de lightahouse family " forever you and me" però me la van posar a la ceremònia i també va quedar molt xula!!!!! pel reportatge ells em van posar my girl.......i per la ceremonia...pos....alguna mogudeta....de coldplay, o the killers queden bé...........però ja et dic.....depèn de les cançons que a vosaltres us agradin......de debò!!!!!! jijijij quin lio no?????

Jo acabo d'arribar del metge, ja estic millor i em pendré el ventolin fins diumenge, però...ja m'ha dit que tinc ciàtica o aciatica o com es digui.....bufff, ja em puc cuidar perque amb el que pateixo jo d'esquena....!!!!!

Nu res ninetes....marxo a fer feineta!!!! que sinó pam pam al cul!!!!!
PATUNETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 27, 2010 11:26 am

Bon dia!!

I demà... bodorrio!!!

Avui de bon matí ha m'he anat a depilar, i des de que he arribat fins ara que estic viciada al joc "reversi" del facebook!!! Quina viciada que porto nenes!!! És un joc que pots jugar al mateix moment amb gent de tot al món, i amb tothom am qui he jugat l'he guanyat sempre... però avui m'he trobat amb un rival francés de 20 anys que no hi ha qui el guanyi!!! la mare que el va... fkgjtrifjfj!!!!!! Però nenes... l'acabaré guanyant!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*

Que us expliqueu??

Giss, vaya dia pel post-boda! Us axixarrareu!!!! : sol : Ja ens explicaràs què tal

Papallona, això d'haver de triar les fotos ha de ser xungo eh!! I les cançons depen els vostres gustos. Naltres per casa del men nen vam posar la de aerosmith, la de armagedon. Per casa meva la de always de bon jovi ( ::love:: !!!!!!! ). Per la cerimonia hero de mariah carey. Per quan ens vam anar a fer les fotos vam triar la de viva la vida de coldplay. Pel banquet human de the killers. I per la festa la de love today de mika. I em sembla que no me n'he deixat cap! Aps, si! Pel pre-boda la de shrek, accidentaly in love de couting crows, o com se digui... Però tot això de les cançons va a gustos!

Laiac, me n'alegro qu estiguis millor ja! I a cuidar-se l'esqueneta!

Elxa, a la platgeta hi vaig anar ahir perque començava a perdre el coloret i això no pot ser, jejejeje!!!

A totes, molts petonets!!!

Me'n vaig a veure si li puc fer una pallissa al francés!!!!!! :-eh_::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 27, 2010 3:38 pm

uooooooooooooooooooooo
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ara mateix m'apuntu les cançons que me dieu!!!!!!!!!!! i les buscaré.. no se quan pq kin finde ninetes!!!!!!!!!!!!
Laiac ciatica joderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... a mi m'encanten el primers plans!! sobretot tindre aixo jiji.. pero he triat unes quantes com he fet al hoffmann plans molt obertssssssssss jijiji

Elxa si si... de molt bon "humor" jijijijij i si tengo ganas de ver el monataje pero vamos con una caaaaaaaaaaaaaalma los dos....

Nur_Jor pues jo pensaba que no m'agradarien moltes per al album i no veas he triat 130!!!! i no estan ni convidats ni famili.. cagate lorito....

Gisss estaras con tu vestidito... k bronaaaaaaaaaa xP

bueno que sepais.. que no estoy haciendo ná en el trabajo juas juas... me estoy tocando la pepitoria... que fuerte.. no es para nada normal ehhhhhhhhhhhhhhh que somos como -|-)
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 27, 2010 4:30 pm

PAPALLONAAAAAAAAAAA juas juas....la pepitoria!!!!!!! me partooooooooo...........la gent que pot deu estar com jo, tancada a casa, amb l'aire a tope (m'agafarà algo) i no sortint al carrer....jo estic marejada i tot, i ni m'aixecaria del sofà!!!!! per mi que m'ha agafat la calor!!!!!

OStres siii, GIS....buenoooo, que de buena mañana no feia tan tan tanta calor....segur que ha anat molt bé!!!ja ens explicaràs!!!!

NURRRRRRR...jopeta amb el francès no?? al final que??? qui ha guanyat??? i el reversi??? eto que e!!!!!! així que ahir a la platjeta eeee, que ens vols fer la competència!! jo avui hi volia anar però amb aquesta calor...només s'hi està bé amb el cap sota l'aigua!!!!

ELXAAAAAAa...tas idu pal camping???? oju amb el solet eeee
TARAAA i tuuuuuuuuu????? anda tas??? molta feina avui???!!!!

NENES, DEMÀ DE BODAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///:
(com mo fotré tot, ara que no em fa mal res...bueno avui si) jjijiji
i a ballar.... :ball:ball: :ball:ball: i el meu Arnau tameeeee : bb : : bb : : bb : : bb :

PATUNEEEEEEEEEETSSSSSS.................
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 27, 2010 6:43 pm

Huoleeeeeeeeeeeeeeeeee
Vaya calor no?????????? que fuerteeeeeeeeeee
jo tancada a casa...

El pre-boda genial!!! que chuli!!! quina sensació tornar-se a posar el vestit... m'ha encantat! i mullar-lo també! jijiji però pesaba molt! era difícil caminar!
No em passat calor pq ha sigut a primera hora del matí... a les 9.30h ja haviem acabat!
La setmana que ve m'enviarà el cd amb totes les fotos del pre, post i de la boda, per escollir-les... m'ha dit que si no trigo en escollir-les per nadal tindré l'álbum!!! ueeeeeeeeeeeee
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

i vosaltres què tal? suportant el calor no?
Laiac, i l'esquena? fes repòs nena!

demà anem de bodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
estiu ja ho tens tot????????????????????????????????????????????
que demà et cases!!!!

Un petonet ben fort guapes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 28, 2010 9:13 am

NINETES BON DIAAAAAAAA!!!!

ON SOU??????????? o us esteu mumint (que jo ho hauria de fer) o us esteu empulainant que ................AVUI ANEM DE BODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: !!!!!!!!!!!

Que fort, ja ha arribat el 28 d'agost....i això que era superlluny!!!!!l'estiu es casaaaaaaaaaaaaa....................que fort!!!!!
Jo ja he tret el vestit de l'armari i he preparat l'esmoking per l'Arnau, per si ja li busco novia!!!!!!

Espero que ahir anés molt bé el dia....GISS....me alegro que no fes tanta calor.....jo em vag morir tot el dia!!!!

i l'esquena.....ara faré un exercici que em va dir el metge, perque no se m'enganxi la cama....i el que hauria de fer es caminar!!!!! llalalalalalalala........

MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. ago. 28, 2010 9:16 am

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............al final tanta felicitació em faré pesada però entre mòbil, facebook, foro......... :-/ :-/ :-/

FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.*

I ja sé que voldries estar amb la family però.........HO CELEBRAREM TOTES JUNTES!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja veuràs que bé ens ho passarem!!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!

Això és per tu...............com quan erem joves!!!!

http://youtube.com/watch?v=M3UGG4Xz4i4

Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » ds. ago. 28, 2010 9:36 am

Bon dia!!!

I avui... boda!!! Que fort!!!!! Com diu la Laiac es veia super alluny, i ara... ja la tenim aquí!!!

Avui volia dormir fins les tantes per agafar forces... però a les 8 del matí els senyors de neteja de l'ajuntament passaven pel carrer amb aspiradors!!!! M'he cagat amb tot deu!! I m'he estat mitja hora fent el vago pell llit, fins que els sorolls dels aspiradors han pogut amb els meus nervis!!!! aaahhhhhhgggggg!!! Oju eh!! No passen mai pel carrer, i avui s'han posat d'acord... : sgra :

I res, he aprofitat per deixar el dinar mes o menys preparat, ja que a les 12 vaig a la pelu i no sé quan sortiré!!

I ara per fer temps... doncs me'n vaig a fer uns "reversis", jijiji!! Espero no trobar-me el francés d'ahir!! Uf uf... vaig agafar una emprenyada amb el tio...!!!

Patunets a totes!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants