Bon dia!!
I demà... bodorrio!!!
Avui de bon matí ha m'he anat a depilar, i des de que he arribat fins ara que estic viciada al joc "reversi" del facebook!!! Quina viciada que porto nenes!!! És un joc que pots jugar al mateix moment amb gent de tot al món, i amb tothom am qui he jugat l'he guanyat sempre... però avui m'he trobat amb un rival francés de 20 anys que no hi ha qui el guanyi!!! la mare que el va... fkgjtrifjfj!!!!!! Però nenes... l'acabaré guanyant!!!!!!!!!!!!!!
Que us expliqueu??
Giss, vaya dia pel post-boda! Us axixarrareu!!!!

Ja ens explicaràs què tal
Papallona, això d'haver de triar les fotos ha de ser xungo eh!! I les cançons depen els vostres gustos. Naltres per casa del men nen vam posar la de aerosmith, la de armagedon. Per casa meva la de always de bon jovi (

!!!!!!! ). Per la cerimonia hero de mariah carey. Per quan ens vam anar a fer les fotos vam triar la de viva la vida de coldplay. Pel banquet human de the killers. I per la festa la de love today de mika. I em sembla que no me n'he deixat cap! Aps, si! Pel pre-boda la de shrek, accidentaly in love de couting crows, o com se digui... Però tot això de les cançons va a gustos!
Laiac, me n'alegro qu estiguis millor ja! I a cuidar-se l'esqueneta!
Elxa, a la platgeta hi vaig anar ahir perque començava a perdre el coloret i això no pot ser, jejejeje!!!
A totes, molts petonets!!!
Me'n vaig a veure si li puc fer una pallissa al francés!!!!!!