Autor: Giss » dv. ago. 20, 2010 11:06 am
Autor: Papallona* » dv. ago. 20, 2010 12:20 pm
Autor: laiac » dv. ago. 20, 2010 12:52 pm
Autor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:36 pm
Autor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:44 pm
Giss ha escrit:Huole Huole! on esteu???
Buf... jo com sempre... dormint tard i aixecant-me a les quinientes!
Laiac, com va el refredat? cuida't!
Tara, disfruta del puente!
Nur! picades? pensa en les de Riviera Maya! aquestes d'aquí no són res... jejeje
Elxa, tu qué tal? también haces puente?
Papallona, como estás?
Estiu, nena, que et cases la setmana que ve! manifiéstate!!!
Autor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:47 pm
Papallona* ha escrit:Laiaccccccc així que a tope malalteta.. per favor cuidattttttt.. vuideu-vos!!!!!!!!
Nur.. si et piquen es deficit de B12 jo a RM vaig portar-,e i no em va picar ni un!!!!
Giss tu si que vius bé també l'estiu.. jo superbé ara ja ha baixat la feïna amb lo que estic tot el dia xerrant jiji es broma ehhhhhh pero molbt be
ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
demà t'enctrara canguelis?????????????
Autor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:54 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEES!!!!!
NURrrrrrrrr...........hombreeeee, no sabíem res de tuuuuu!!!! així que clar, de pendoneo eeeee, que a tu aviat també se t'acaven les vacancetes no????? però disfruta, aixi m'agrada!!!!!!
i les picades??????????jo per sort a la RM només em van acrivillar el dia que vaig anar a xel-ha.....prò ara, nomes un parell....això de B12 m'ho hauré d'apuntar PAPALLONA!!!!!!
La veritat és que estic algo millor perque clar, vaig xutada tot el dia...........el pobre nen tindrà taquicardia!!!!quin greu em sap!!!!!però amb el que m'acelera a mi també ho farà ell!!!!
Gissssssssss jopetaaaaa, jo també vull dormirrrrrrrrrrrr, a mi és ara després de dinar quan m'agafa la son, al matí son les 9 que ja estic en peu!!!! i ja acabo VACANCEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
estiuuuuuuuuuuu demà UNA SETMANAAAAAAAAAAAAAAAAaa...........i de bodaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Ninetes, ja no entraré fins a la nit o demà....me'n vaig cap a reus que avui surt ma germana de l'hospital!!!!!i després haig d'anar a comprar un regal, i demà tinc dinar a casa, i sopar porai....i al final..........diumenge a fer ORELLETES a casaaaaaaaaa!!!!!! buffffffffff..........quin estrés!!!!!
MOOOOOOOOOOOOOOOOLTS PATUNETS!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: laiac » dg. ago. 22, 2010 10:48 am
Autor: nur_jor » dg. ago. 22, 2010 9:34 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSS BON DIAAAAAAAA!!!!!
Sento ahir no haver entrat en tot el dia....pero vaig tenir dia completito completito...amb dinar i sopar i avui tres quarts de lo mismo.....A FER ORELLETES!!!!!!! i venen tota la family (ma mare pobre porta tot el menjar!!) i després de dinar a fer orelletes....aixxxxx com em quedaran els ronyons!!!!!!!
Així que no res..vaig a preparar cosetes ja...........avui no estic tanbé com ahir...suposo perque em va tocar més el fum al restaurant.....però bueno, acabo l'antibiotic i no sé si seguir amb ventolin o que??? aixxxxx!!!!!!!!
NURRRRRRRRRR...............ahir un noi em va dir que potser et coneixia de petit, ja t'explicaré!!!!!
BUENOOOOOO que EN UNA SETMANA JA HAUREM ANAT DE BODAAAAAAAAAAAAA!!!!!
ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MANIFIESTATEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Patunets a TOTES TOTES TOTESSSSSSSSSSSSSSS parlem a la nit si puc!!!!!!
Autor: tara » dl. ago. 23, 2010 8:04 am
Autor: Papallona* » dl. ago. 23, 2010 9:11 am
Autor: nur_jor » dl. ago. 23, 2010 9:41 am
Autor: laiac » dl. ago. 23, 2010 9:43 am
Autor: Giss » dl. ago. 23, 2010 10:22 am
Autor: tara » dt. ago. 24, 2010 10:08 am
Autor: Giss » dt. ago. 24, 2010 10:32 am
Autor: laiac » dt. ago. 24, 2010 1:03 pm
Autor: nur_jor » dt. ago. 24, 2010 1:13 pm
Autor: Giss » dt. ago. 24, 2010 6:11 pm
Autor: tara » dc. ago. 25, 2010 7:47 am