"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dv. ago. 20, 2010 11:06 am

Huole Huole! on esteu???

Buf... jo com sempre... dormint tard i aixecant-me a les quinientes!

Laiac, com va el refredat? cuida't!

Tara, disfruta del puente!

Nur! picades? pensa en les de Riviera Maya! aquestes d'aquí no són res... jejeje

Elxa, tu qué tal? también haces puente?

Papallona, como estás?

Estiu, nena, que et cases la setmana que ve! manifiéstate!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 20, 2010 12:20 pm

Laiaccccccc així que a tope malalteta.. per favor cuidattttttt.. vuideu-vos!!!!!!!!
Nur.. si et piquen es deficit de B12 jo a RM vaig portar-,e i no em va picar ni un!!!!

Giss tu si que vius bé també l'estiu.. jo superbé ara ja ha baixat la feïna amb lo que estic tot el dia xerrant jiji es broma ehhhhhh pero molbt be

ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
demà t'enctrara canguelis?????????????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 20, 2010 12:52 pm

NINETEEEEEEEEEES!!!!!

NURrrrrrrrr...........hombreeeee, no sabíem res de tuuuuu!!!! així que clar, de pendoneo eeeee, que a tu aviat també se t'acaven les vacancetes no????? però disfruta, aixi m'agrada!!!!!!
i les picades??????????jo per sort a la RM només em van acrivillar el dia que vaig anar a xel-ha.....prò ara, nomes un parell....això de B12 m'ho hauré d'apuntar PAPALLONA!!!!!!

La veritat és que estic algo millor perque clar, vaig xutada tot el dia...........el pobre nen tindrà taquicardia!!!!quin greu em sap!!!!!però amb el que m'acelera a mi també ho farà ell!!!!

Gissssssssss jopetaaaaa, jo també vull dormirrrrrrrrrrrr, a mi és ara després de dinar quan m'agafa la son, al matí son les 9 que ja estic en peu!!!! i ja acabo VACANCEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

estiuuuuuuuuuuu demà UNA SETMANAAAAAAAAAAAAAAAAaa...........i de bodaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Ninetes, ja no entraré fins a la nit o demà....me'n vaig cap a reus que avui surt ma germana de l'hospital!!!!!i després haig d'anar a comprar un regal, i demà tinc dinar a casa, i sopar porai....i al final..........diumenge a fer ORELLETES a casaaaaaaaaa!!!!!! buffffffffff..........quin estrés!!!!!

MOOOOOOOOOOOOOOOOLTS PATUNETS!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:36 pm

Hole guapes!
Com us ha anat el dia??
Vaig a posar-me al dia, tot i que serà un flash!!! No ha avançat massa això, eh!! Com es nota que és estiu!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:44 pm

Giss ha escrit:Huole Huole! on esteu???

Buf... jo com sempre... dormint tard i aixecant-me a les quinientes!

Laiac, com va el refredat? cuida't!

Tara, disfruta del puente!

Nur! picades? pensa en les de Riviera Maya! aquestes d'aquí no són res... jejeje

Elxa, tu qué tal? también haces puente?

Papallona, como estás?

Estiu, nena, que et cases la setmana que ve! manifiéstate!!!

Giss!! Dormint fins tard! Mira-te-la ella!! jejeje... Weno, no cal que ho digui massa alt perque jo faig igual, jijijiji!!!! Però ja se m'acaba!!! Jops, el setembre a la vuelta de la esquina, i adéu vacances! Però en part tambe hi han ganes de començar... però s'està tan bé dormint fins a les quinientes!! jejeje... Quines contradiccions que tinc!!

I si si nena, picades!!!! Moltes picades!!! A Riviera els mosquits em van acribillar, però weno, no se m'inflaven ni em picaven molt... però els mosquits d'aquí són més dolents!!!! Se m'inflen molt les cames!! Tinc en només a la cama dreta 5 picades, i les tinc tan inflades que tinc la cama deformada!!! I em tiva molt!!! uf uf... és que sóc tan dolça!!!! I altres picades repartides per tot arreu. Però la cama dreta... mare meva!!!

Avui ho estava pensant... que si la setmana vinent tinc aquestes cames que tinc ara inflades de picades m'hauré de comprar un vestit llarg per la boda de l'estiu!!

Que vingui ja l'hivern i mati ja tots els bixos!!!!!!!! :-eh_::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:47 pm

Papallona* ha escrit:Laiaccccccc així que a tope malalteta.. per favor cuidattttttt.. vuideu-vos!!!!!!!!
Nur.. si et piquen es deficit de B12 jo a RM vaig portar-,e i no em va picar ni un!!!!

Giss tu si que vius bé també l'estiu.. jo superbé ara ja ha baixat la feïna amb lo que estic tot el dia xerrant jiji es broma ehhhhhh pero molbt be

demà t'enctrara canguelis?????????????

Papallona merci pel consell!! però diga'm tonta... què és això de B12?????
És ferro?
A mi em falta ferro. Últimament em prenc ferro perque em cau bastant el cabell i se'm trenquen les ungles.
Té algo a veure? O B12 és algo totalment diferent?
:star::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 20, 2010 10:54 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEES!!!!!

NURrrrrrrrr...........hombreeeee, no sabíem res de tuuuuu!!!! així que clar, de pendoneo eeeee, que a tu aviat també se t'acaven les vacancetes no????? però disfruta, aixi m'agrada!!!!!!
i les picades??????????jo per sort a la RM només em van acrivillar el dia que vaig anar a xel-ha.....prò ara, nomes un parell....això de B12 m'ho hauré d'apuntar PAPALLONA!!!!!!

La veritat és que estic algo millor perque clar, vaig xutada tot el dia...........el pobre nen tindrà taquicardia!!!!quin greu em sap!!!!!però amb el que m'acelera a mi també ho farà ell!!!!

Gissssssssss jopetaaaaa, jo també vull dormirrrrrrrrrrrr, a mi és ara després de dinar quan m'agafa la son, al matí son les 9 que ja estic en peu!!!! i ja acabo VACANCEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

estiuuuuuuuuuuu demà UNA SETMANAAAAAAAAAAAAAAAAaa...........i de bodaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Ninetes, ja no entraré fins a la nit o demà....me'n vaig cap a reus que avui surt ma germana de l'hospital!!!!!i després haig d'anar a comprar un regal, i demà tinc dinar a casa, i sopar porai....i al final..........diumenge a fer ORELLETES a casaaaaaaaaa!!!!!! buffffffffff..........quin estrés!!!!!

MOOOOOOOOOOOOOOOOLTS PATUNETS!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, si si!! Les vacances ja comencen a tenir data de caducitat... uf uf!! Ens uns dies hi hauran les crisis post-vacacional!!!! :star:: A tu tambe se t'acaben, oi? Jops! És injust això!!!! Res, el que dius tu, a acabar de disfrutar-ho!!

I com estàs de la bronquitis? Has millorat? I el petit Arnau que tal?

I ta germana cap a casona ja? Que bé!! Segur que ara es recuperarà millor!! No hi ha res com estar a casa amb els teus!! Això canvia a qualsevol els ànims i ajuda en la recuperació!! :-)ok:

Veig que demà tens un dia intens, eh!! Que vagi tot molt bé!!! I pren-t'ho tot amb calma noia!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 22, 2010 10:48 am

NINETEEEEEEEEESSS BON DIAAAAAAAA!!!!!

Sento ahir no haver entrat en tot el dia....pero vaig tenir dia completito completito...amb dinar i sopar i avui tres quarts de lo mismo.....A FER ORELLETES!!!!!!! i venen tota la family (ma mare pobre porta tot el menjar!!) i després de dinar a fer orelletes....aixxxxx com em quedaran els ronyons!!!!!!!

Així que no res..vaig a preparar cosetes ja...........avui no estic tanbé com ahir...suposo perque em va tocar més el fum al restaurant.....però bueno, acabo l'antibiotic i no sé si seguir amb ventolin o que??? aixxxxx!!!!!!!!

NURRRRRRRRRR...............ahir un noi em va dir que potser et coneixia de petit, ja t'explicaré!!!!!

BUENOOOOOO que EN UNA SETMANA JA HAUREM ANAT DE BODAAAAAAAAAAAAA!!!!!

ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :-):-):-): *.-o-o.* >.-<: :-):-):-): *.-o-o.* >.-<: MANIFIESTATEEEEEEEEEEE!!!!!!!

Patunets a TOTES TOTES TOTESSSSSSSSSSSSSSS parlem a la nit si puc!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. ago. 22, 2010 9:34 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSS BON DIAAAAAAAA!!!!!

Sento ahir no haver entrat en tot el dia....pero vaig tenir dia completito completito...amb dinar i sopar i avui tres quarts de lo mismo.....A FER ORELLETES!!!!!!! i venen tota la family (ma mare pobre porta tot el menjar!!) i després de dinar a fer orelletes....aixxxxx com em quedaran els ronyons!!!!!!!

Així que no res..vaig a preparar cosetes ja...........avui no estic tanbé com ahir...suposo perque em va tocar més el fum al restaurant.....però bueno, acabo l'antibiotic i no sé si seguir amb ventolin o que??? aixxxxx!!!!!!!!

NURRRRRRRRRR...............ahir un noi em va dir que potser et coneixia de petit, ja t'explicaré!!!!!

BUENOOOOOO que EN UNA SETMANA JA HAUREM ANAT DE BODAAAAAAAAAAAAA!!!!!

ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :-):-):-): *.-o-o.* >.-<: :-):-):-): *.-o-o.* >.-<: MANIFIESTATEEEEEEEEEEE!!!!!!!

Patunets a TOTES TOTES TOTESSSSSSSSSSSSSSS parlem a la nit si puc!!!!!!

Hole ninetes! Com ha anat el finde??

Laiac, el teu... completito completito, eh!!!! Noia, ets com el cul del jaumet que mai s'està quiet!!! jejejeje!!!!

Nena, que dius? Saps fer orelletes?? Ets tota una senyora cuinera!! Me n'has d'ensenyar a fer! M'encanten! jijiji!!!!

Ara a cuidar-se!! Jo de medicaments no et sé aconsellar... A veure que et diu la nostra enfermera particular! a fer bondat!

Nena, ara m'has deixat intrigada amb lo d'aquest noi que em coneix de petita... qui serà???

Vinga, petonets a totes!! Nanit!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dl. ago. 23, 2010 8:04 am

Bon dia!!!!!!!!! Siiiiiiiiiiiiiii, se que no tinc vergonya de marxar i no dir-vos res!!!! pero el dimecres vaig aanr de cul, a la feina, havia de deixar-ho tot llest i a casa, com sempre ho deixo tot per a ultima hora, em va agafar el toro!!!!!!!!!!! Que em perdoneu??????
Bueno i ahir, el viatge be, pero a mi anar amb cotxe em mata, i a sobre amb "un jetlag climatic" (com va dir el meu home!!!!), ostres es que es nota moltissim el canvi de temperatura!!!!!!!!! vaig arribar amb una migranya que eren les tres de la matinada i m'he hagut de fotre un xute, quina nit he passat, pero bueno aquesta tarda una mica de migdiada i llestos!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mes tard em posare al dia, que nomes arribar ja tenia feina per fer i ara he de marxar aixi que parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 23, 2010 9:11 am

Aquest dissabte Bodorrio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dl. ago. 23, 2010 9:41 am

Bon dia!
Com esteu??
vinga, enfilem una setmaneta amb un peazo bodorrio el finde!!!!!!!!!!! *.-o-o.*
Entro més tard i em poso al dia!
Petonets a totes!! Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 23, 2010 9:43 am

Ninetes!!!! BON DIAAAAAAAAAA!!!

Benvingudes a TOTES les que heu tornat!!!!
sento no dir-vos gaire cosa, ha tingut un problema a casa i marxo pitan a veure quins caps tallo, els de la promotora o truco el seguro....a veure si ho soluciono!!!!!!

MOLTS PATUNETS A TOTES!!!!!!! ens veiem aviadet!!!! demà a la despe, i DISSABTE BODAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 23, 2010 10:22 am

Hola guapis!!! com ha anat el finde???
Jo molt normalet... dissabte a dinar a casa dels papis i diumenge dinar a casa de ma germana que era el cumple.

Tara vuelta a la normalidad no? qué poco dura lo bueno jo

Elxa, y tu de camping no? ya me dirás a qué camping vais que yo no lo sabia

Laiac guapa! com van anar les orelletes??? què en vau fer moltes?

Nur! última setmana! aprofita-la!!!

Papallona! no te vemos hoy??? joooooooooooooooooooooo

Estiu nena, que et cases aquest dissabte!!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dt. ago. 24, 2010 10:08 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! soc aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es que no he arribat fins ara fa una estona i entre esmorzar i fer alguna cosa mes, mireu les hores!!!!!!!!!!!!!

Elxa, estoy aqui!!!!!!!!!!!!! aunqueestamos las dos solitas!!!!!!!!!!

Laiac, que ja han aparegut o que??????

Giss, felicidades!!!!!!!!1 como pasa el tiempo!

Nur, nena carquinyolis!!!!!!!!!!!!!!!! hi he somiat i tot aquesta nit, llastima lo de la xocolata!!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Papallona, guapa on pares????????????????????????

Estiu, nena que ja queda no res, 4 dies!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 24, 2010 10:32 am

Elxaaaaaaaaaaaaaaaaaa gracias!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoy es mi primer cumple mes!!! jejeje qué ilusión no?
Ahora en lugar de la cuenta atrás es la cuenta pa' lante... juas juas
Qué fuerte... ya hace un mes de aquel día? cómo pasa el tiempo...

Bueno nenes, què feu? yo el perro... juas juas

Aquesta nit despeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dt. ago. 24, 2010 1:03 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!

TIC AQUÍIIIIIIIIIIIIIIIIII............després d'haver-me aixecat aviat, estar esperant al paleta, que arribi tard però que per fi, m'hagi pogut arreglar el sostre.............em mereixia una horeta de piscina!!!!!!!!!!!! ohhhhhhhhhh que bé si estava a l'aiguaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................

Tot i que...........a les 3 m'havien de venir a posar la llum i el que falta i.....ara m'acaben de trucar que si pot ser a les 18!!!!!toca't els webs......no tardaran molt espero!!!!!! però mira, ala, aquí esperant......pos.....potser a les 3:30 me'n vaig a la piscina i a les 18 torno a casa!!!!!!!!!!

COM ESTEUUUUUUUUUUU....................mmmmmmmmm, sempre es poden fer carquinyolis de xoco casolans!!!!! jopeta, que no he anat a comprar pernil!!!!!ups.....

gisss, si un mesecito.....i estiuuuuuuuuuu.,...4 dies!!!!!!!!!!!!!! i això de plujaaaaaaaa, diuen que serà un dels dies MÉS CALUROSOS DE L'ESTIU..........tu donaves banos???????jijij

PATUNETS NINETES, vaig a preparar la taula, que fa dos dies que menjo sobres de dinar i no cal que faci res!!!!!!!jijijijiji
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dt. ago. 24, 2010 1:13 pm

Bon dia!!!

Giss, avui un mes ja!?!?!? Quan he vist que la Elxa ho ha escrit al foro he dit "un mes ja?????" Com passa el temps nena!!!!!!!!!!

Noies, ens veiem a la despe!

Vaig a veure que preparo per dinar... mare meva, a veure què sortirà!!!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 24, 2010 6:11 pm

Nenes!!! gràcies per enrecordar-vos de mi!!! 1 mes ja mare meva!
Bueno i aquesta nit despe de una a la que le quedan 3 dies i mig!!! que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

fins ara!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dc. ago. 25, 2010 7:47 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un altre dia mes!!!!!!!!!!!!!! aqui estic!!!!!!!!!1

Que vau acabar molt tard ahir o que?????????? joooooooooo m'hagues quedat pero em sabia greu tenir al meu maridet sol a casa dels papis!!!!!!!!!! i avui ja cap al piset!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno nenes que tinc cosetes a fer ostres aquest mati amb les presses, m'he deixat el mobil a casa i tambe...........................sabeu que ahir em vaig deixar els postres no???? dons cuan m'he aixecat dic, va en pendre per esmorzar i sabeu que..................tambe m'els he deixat!!!!!!!!!!!!! quin desastre!!!!!!!!!!!!!!

Estiu nena que aixo ja esta aqui!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants