"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. ago. 11, 2010 7:18 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Tinc una soneta!!!!!! avui he dormit com un bebe, llastima que el despertador no perdona, pero bueno ja es dimecres i sembla que ja vegi la llum al final del tunel!!!!! i a mes hi ha un munt de noticies!!!!!!!!!

Laiac, nena enhorabona!!!! el teu maridet deu estar euforic!!!! podra pendre al nen amb bici, veure el tour juntets.........bueno pensa que aixi tindras mes moments de relax!!!!! i ara a fer baberos, eh!!!!

Papallona, nena un iphone!!!!!!!!!!! que guai, jo tambe en vull un!!!!!

Nur, aixi que ahir us vau quedar sense platja!!!!! encara que estigues nubol amb la calor que feia, jo hagues fet com la laiac, eh!!!!!

Elxa, nena tienes micha faena o que??????

Estiu, ja queda res i ens hem de posar a fer feineta!!!!

Giss, ya os haveis recuperado o que?????

Bueno guapes, vaig a fer algo anem parlant......i a veure si ens veiem eh!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 11, 2010 7:55 am

NINETEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

BON DIAAAAAAAAAA!!!!! que matinera que estic avui eeeeeeeee............però mira, m'he despertat...........i des del llit començava a fer números, i a pendre mides, i a decorar l'habitació del nen mentalment....i dic............ :hmm:: :hmm:: aixecat nena, i esmorza i comença a fer dibuixets a un paper i a pendre mides..........jijiiiijij que tothom els ho pregunta i no sé ni com posarem al crio a l'habitació!!!!!
Però bé, avui tornem-hi a l'hospital i anirem a un altre lloc a mirar mobles!!!!!!

COM ESTEU????????
TARAAAAAAaa...............com un bebé????????????? així m'agradaaaaaaaa.............que hagis pogut descansar dona...ja toca no!??????

I a la resta????? com es presenta el dia???? jo espero estar al migdia a casa, segons quan li donin l'alta al sogre!!!!!!
Parlem més tard!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. ago. 11, 2010 8:24 am

NINETEEEEEEEEES!!!!!

MIDES PRESES.........es que soy una pofesional....el meu maridet dormint, i jo mab el llapis a l'orella, una llibreta a la mà, i el metro a l'altra!!!!....quina fila que faig!!!!! aaa i el pijama posat que se'm veuen totes les vergonyes!!!!!

ELXAAAAAAAAAAA..........huoleeeeeeeeeeee, bon diaaaaaaaaa!!!!!! com estàs???? sense cotxe????? colta....les reliquies s'arreglen, però potser valdria la pena canviar de cotxe no???????????? jijijijij.....i si si, a treballar.....però tranqui, que el dia 26 començaré jo i llavors d'un tiron.........buffffff, està bé tenir un mes sencer però despres vius tot l'any amb agobio!!!!!i les OPOS!!!!!!!!

PAPALLONAAAAaaa.........si siiiiiiiiii què detallista és el teu nen, yo quiero uno así.....ahir encara em va donar un petonet quan ens van dir que era nen....perque sinó el noi, ni això.......!!!!a veure si avui estem tranquils i ho celebrem bé!!!!!

M'estic fent un cacau de cuna convertibles, cuna transformables, medidas, còmodas y armarios............aaaaaaaaaa!!!!!

Si si ESTIU.............novetats novetats....encara que sigui per mail!!!!!!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEETS!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. ago. 11, 2010 11:16 am

hola buniques!!!
avui también m'he liat amb la casa i ara he parat!!!! jo der si es que arrio KO a la feïna!!!

bueno ahir ja es va confirmar que se m'acaven els divedres de matinssssssjopssssssssssss
com ja tornen de vacances totes... aix... que hi farem!!!

Elxaaaaaaaaaaaaaaaa la manuela esta será jodia... la tia.... yo le estoy temiendo.... te envio mimitos : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito : : besito :

Laiacccccccccccccccccccccccccccccccccccccc com està l'arnauuuuuuuuuuuuu així que estas prenent mides... i tantes cunes hi ha!!!bueno doncs a documentar-se... el 26 de quinmes comences a la feïna... aix.. que s'acava el veranito.....

estiu que donaras senyals de vida????????

Tara has dormit com un BB??? ja era horaaaaaaaaaaaa.. que et va fer el teu maridet jijij teniu fase 5????? jijiji

Nur kina enveja la platgetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. com portes els hoffman???

petunets!!!!!!!!!!! ::[]:-]]
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. ago. 11, 2010 12:21 pm

Dons la veritat sabeu quina es????????????????????? he dormit jo sola en un altre llit i he dormit genial!!!!!!!!!!!!!! el meu home nomes fa que fotres a sobre meu i em fa una calor.....avui he
dormit soleta i mmmmmmmmmmmmmmmm, com un bebe! ara aixo nomes a l'estiu eh!!! que a l'hivern va be que et fa d'estufeta!

Laiac, suposo que estareu en plena fase mobles, ja teniu alguna coseta clara!!!!!!!!!!

Elxa, el tuyo es como el mio......hasta que pete uno, no hay otro, como se nota que la mayoria de veces lo vas a tener que llevar tu eh!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena prento amb calma!!!!!!! a veure si algun dia que tinguis festa ens veiem eh!!!!

Bueno guapes vaig a acabar el que tinc i marxooooooooooo cap a casa, quines ganes!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dc. ago. 11, 2010 12:53 pm

Ninetes!!! porto u bon rato per posar-me al dia!!! buf buf buf!
A veure, anem per parts!

Laiac!!! ja t'he felicitat pel facebook però ho torno a fer per aquí!!! ENHORABONA!!! ja podem parlar del petit Arnau!!!
Ja he vist que vas estar a Menorca i que et vas posar molt morena! quèguay! jo també vull anar-hi!
I lo de ta germana? què ha passat? què té? espero que estigui millor...

Tara, y tu tuviste un susto con el coche??? jolin... vaya rollo! supongo que ya está solucionado no?
Por cierto, ya han visto todas el video de tu boda??? yo quiero verlo!!!
Ah! también he visto que tuviste otitis... estás bien ya no? aix... besitos!

Nur! tu disfrutant de les vacancetes no? aix què bé! i així que t'has tallat el cabell! però poquet no? jo també m'el vull tallar...

Elxa! y eso del camping??? me pierdo... y ya pronto tienes el album y todo! qué morro!!! cuando hicisteis el post-boda? como fue? donde? (cuantas preguntas!)
ya has visto las fotos?

Papallona!!! tu también cambio de loock???
Lo de la romba jo tampoc sabia què era! ho he buscat per internet!!! jajaja què guay! jo també la vull!!!!!!!!!!!!! va bé?
El viatge guay no? a mi em va encantar!
i ja has començat la crónica! ara vaig cap allà! què tal les fotos? t'han agradat???

Estiu!!! que ja et falta molt poquet!!! com ho portes???

Nenes jo vull veure-us!!! quan quedarem???

Molts petonets per totes! vaig a fer el dinar!!! Encara he de fer 2 rentadores... recollir tot lo de la boda... arreglar el pis... buf buf! i a la tarda anem a la pisci!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. ago. 12, 2010 7:57 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!! ja es dijous!!!!!!!!!!!!! tant que havia de ploure i em sembla que no fara res, be si calorrrrrrrrrrrrrrr, quines ganes que baixi aquesta calor, no puc mes!!!!!!!!!!!!!!! siusplau que plogui ja!!!!!!!!!!!!!!

Laiac, ja teniu habitacio?????????? ja no teniu preparatius de boda, pero teniu preparatius de bebe!!!!! que guai i tambe fes fotillos eh!!!!!!!!!!!!! som adictes a les fotos!

Elxa, que tal en la ofi, mucho trabajo o que?????????????

Papallona, nena no treballis tant tia que tambe hem de descansar!!!!!!

Nur, on ets????????????????????

Giss, lo peor de un viaje es la vuelta........arreglarlo todo, hacer lavadoras, sacar polvo.....buff que pereza, solo de pensarlo!!!!!! a mi me tocara despues de agosto!!!!!!!!!

Estiu, nena que tal van els nervis?????????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 12, 2010 9:46 am

BON DIA NINETEEEEEEEESSSSSS!!!!!!

jijjijijij i tan TARA..........jo crec que TOOOOOOOOOOOOOOTES us hauriea de posar a tenir un nen.....els primers mesos no, però......que si fer llista, o no, que si l'habitació, que com la pintem, que on la posem.....sabeu el que distreu això??????igual que la boda!!!!!!jijijijij........tot i que encara no hem decidit res de moment!!!!!!!

Avui a veure si no estic tan xof i fem una mica de neteja i vaig a l'hospital a veure ma germana!!!!!
i vosaltres????com esteu???? com el dijous??????????? si si si, molta pluja i el que fa és xafogor i les mosques estan tontes...ja em direu!!!!!!

MOLTS PATUNETS A TOTES!!!!!! a veure si avui puc tornar a entrar!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. ago. 12, 2010 12:02 pm

Hola guapissimes!!! Com estem??

Laiac!!!! Es un nen!!! Un petit Arnau!!! enhorabona!!!!!! Així que es va deixar veure, eh!! Que guai! Serem tietes d'un nen!! Ara esteu liats amb l'habitació?? Que xulo deu ser tot! I tu com et trobes? Encara tens tans marejos i malestars?? I ta germana, pobra! Si dius que va per llarg... uf, espero que es recuperi aviat!!

Tara, costa molt dormir per les nits amb aquestes xafogors! I més si els marits són carinyosos i fan abraçades "d'ossos!!", jajaja!! T'entenc nena!! A l'hivern va de conya, però ara... uf uf uf! Quina calor!!

Elxa, el cotxe no tira? Quin rollo! Quan una es queda sense cotxe es veu lo que els necessitem, oi??!! Es que ens quedem penjades! A veure si te l'arreglen aviat!!!

Papallona, quin marit més detallista tia!! Juer... un iphone pel cumplemes!! Ho hauré de reclamar com la Elxa jo, jajaja!!

Giss, com va la tornada a la vida real? El cabell me'l vaig tallar 4 dits perque tenia les puntes fetes pols!! Quan vaig anar a la pelu la noia es va estar com a mitja hora per desenredar-me les puntes! Imagina't lo malament que les tenia! Jo li deia: talla-ho tot directament dona!" jajaja!!

Estiu!! El compte enrera és imparable!! Com ho portes tot??

Ahir no vaig entrar en tot lo dia, ens vam llevar aviat i vam anar a la itv, i després vam fer uns bocates i... cap a l'aquolpolis!!!!! Vaig xalar com una cria!!! I cridava com una boja en totes les atraccions!! jajajaj!!! I vam arribar a casa rebentats de no parar el tot lo dia i vam anar a mumir aviat. No vaig tenir ni ànims per entrar a saludar! Estava ko!!

I res, avui anirem a dinar a casa sons pares del meu maridet, i ara marxem cap allà!

Demà voliem anar a Andorra... però ens acaben de trucar que demà ens venen a posar les cortines! Que si no ens les posen demà, ja no serà fins a finals de més, perque faran vacances... Així que res, Andorra hi anirem la setmana vinent.

Res noies, no m'enrollo més. Un petonet a totes!!! Ens veiem!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dj. ago. 12, 2010 6:44 pm

NINETEEEEEEEEEEES!!!!!!

entro pitando que casi marxo!!!! buffffff.....despres d'haver fet neteja, anar a l'hospital, a dinar a casa els sogres i al mercadona......ara m'haig de canviar perque anem a sopar amb un company de feina del meu nen.....i ESTIC MORTA!!!!

Com us ha anat a totes el dia??????
NUR.,..........siiiiiiii andorraaaaa m'agrada molt, però ja hi anireu la setmane vinent.....les cortines són les cortines!!!
i ELXAAAA, de cumple????jijiji pobreta dona, li farà ilu celebrar-ho no???? pos mira, amb la tonteria ja no has fet res casi!!!!

i la resta????????com esteu???????????
Jo no sé si ja podré donar més senyals de vida....intentaré demà al matí........pero es que dema marxem a Calanda, i no tenim ni internet i xarxa ni res allí.....així que fins dilluns......DESCONECTADA!!!!!! :-/ :-/ :-/ no us passeu eeeee!!!!

MOLTS PATUNETS A TOTES!!!!!! me'n vaig a arreglar i marxo!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. ago. 12, 2010 7:20 pm

hola guapesssssssssssssssss!

Acabo de sortir de la banyera, avui he aprofitat i l'he omplert a tope!!!!!!!!!!!! quin relax!!!!!!!!!!! i almenys sembla que refresca una mica!!!!!

Laiac, tia quin estresssss, sort que el finde desconectareu!!!!!!!!!!

Nur, que guaiiiiiiiiiiiii cortines!!!!!!!!!!!!! andorra no es mou del lloc, ja hi anireu un altre dia!!!!!

Elxa asi que esta noche de celebracion???? hombre 80 años no se cumplen todos los dias!!!!!!!! yo quiero una mañana como la tuya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapes vai g a nonar el soparet a la meva nena (la gosseta) i a preparar alguna csa per nosaltres, parlem dema!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dj. ago. 12, 2010 10:55 pm

Hola guapis! com esteu?
Jo xafardejant fotos al facebook! juas... acabo de descobrir aquest món...

Quina pluja no??? m'he mullat un munt! com es presenta el finde? a veure si quedem un dia per anar a la platjeta no?
Tinc ganes de veure-us!!!

Petonets
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dv. ago. 13, 2010 7:18 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaa! per fiiiiiiii DIVENDRES, jaaaaaaaaaa era horaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! i a sobre sembla que fa fresquetaaaaaaaaaa!
Buff, avui he tornat a dormir genial, aixo que he dormit amb el meu maridet ehhh!!! pero com no ha fet calor aquesta nit, mmmmmmmmmmm que be estava al llit!!!!!!!!

Bueno guapes avui no estare gaire per aqui, dilluns hem agafat festa i he d'acabar uns informes sinooooooooooo, dilluns haure de venir!!!!!!!!!! aixi que vagi be el dia i a veure si ens veiem!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 13, 2010 9:49 am

NINETESSS!!!!BON DIA!!!!!

Havíem de marxar de bon matí a fer ruta però.....ho sento, el meu cos no donava més de si, i ja li vagi dir al meu maridet que marxem a dinar a calanda però que ara s'ho agafem amb calma, així podré anar a l'hospital....ara trucaré a ma germana que li havien de dir algo avui!!!!!!!!

Taraaaaa....siiiiiiiiiiii divendres i fresqueta eeeeeeee....la veritat és que crec que m'he encostipat i tot!!!!! tinc un mal de gola i no paro d'estornudar!!!!! i Dilluns FESTAAAAAAAAAAAAAA????????? que guai nena....la setmana que ve no treballaràs gaire >.-<: >.-<:

Elxaaaaaaa............alaaaaaaaaaa, a la pelu???????????' es que deu ni do ho llarg que el tens eeeee!!!!!!! i el cotxe que??? es pot resucitar??????

Buffff ahir va diluviar quan etavem a tgn i haviem d'anar a un restaurant, anava amb xancletes i feia xop xop a l'aigua!!!!

Gisss......jijij siiii jo també em distrec moltes vegades xafardejant fotitos pel facebook!!!!!!!

Estiuuuuuuuuuuuu ...............15 dies!!!!!!!!
Papallonaaaaaaaaaaa,,,,nurrrrrrrrr............com esteu????

Ara si que no tornaré a entrar fins dilluns..........MOLTS PATUNETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 13, 2010 11:16 am

jajajaj ..

ninetes estic viva a la feïna i sense parar m'encanta lestress jiji

bueno que quan pugui em connecto més trankilamentttttttttttttttttttttttttt marxo a domicili

muakis!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » ds. ago. 14, 2010 9:15 am

Bon dia!! I bon cap de setmana!!!
Com se us presenta el finde??

Laiac, que vagi tot genial per Calanda!! I ta germana que tal?

Tara... cap de setmanaaaaaaa!!! I aquets finde serà llarguet per tu eh!! A relaxar-se!

Elxa, necessites una tallada? Es que amb aquesta calor... uf uf!! A mi amb aquestes calors tan enganxoses d'estiu sempre em venen ganes de rapar-me al zero!! jajajaa!!!

Giss y los mundos del facebook!! jejeje!!!

Papallona, no te'ns estressis tant!!

Estiu!!! 15 dies!!! I banxant!!!!!!!

Res noies, ahir ens van venir a posar les cortines! Quin canvi que ha fet tot!!!! M'encanta!! El menjador és veu molt elegant, i el dormitori i l'estudi mol xulo!! Ais... no paro d'anar d'habitació en habitació a mirar-me les cortines, i les pujo i les baixo... vaya, com una nena petita, jajajaja!!!!

Després de dinar marxem tot el finde amb la colla d'acampada. Així que si no hi ha res de nou... fins dilluns guapissimes!!!
Que passeu totes un bon cap de setmana!!

Petonets!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Giss » ds. ago. 14, 2010 10:40 am

Bon dia a la vila!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com es presenta el finde??? per mi tranquilet... res especial...

Ahir vam anar al cine a veure "Origen" la del Leonardo Dicaprio... está molt xula, ens va agradar molt.

Laiac, així que a Calanda? disfruta del finde!
Tara, tu tres dias de fiesta? disfrútalos!
Nur, d'acampada? doncs abriga't que em sembla que farà fresqueta! passa-t'ho molt bé! ja ens explicaràs
Elxa, tu qué tal? cómo se presenta el finde? tu siempre ocupada no? jeje
Papallona, i tu? que treballes? o descanses? disfruta!
Estiu, nena, que ja et queda molt poquet! si necessites res ja saps...

Bueno nenes, espero que la setmana que ve quedem un dia i ens veiem! que hem de parlar de moltes coses! i m'heu de passar fotos! i us he de passar fotos!

Petonets!!!!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 16, 2010 11:01 am

yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
hollaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
elxa jo también estic per aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fent 4 coses per casa!!!!! i como siempre a trabajarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Elxaaaaaaa a mi me pasa igual elfin de semana estoy más agotadita.. jijij
así que algunas ya tienen fiestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa qué biennnnnnnnnn!!!!
yo como no hago puente niná estaré por aki..

besitossssss
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dl. ago. 16, 2010 1:13 pm

Hola nenes!!! jo també estic per aquí...
He anat a Tarragona a fer uns encàrrecs i ara toca tarde "perra"... jejeje

Bueno, ja direu quan quedem no? jo no faig res en tota la setmana...

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » dl. ago. 16, 2010 5:15 pm

Hola!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ja se que no son les hores que entro cada dia, pero imagino que em perdonareu, no?????? dons vaig agafar festa perque la yaya havia d'anar al metge i com els papis no hi son m'ha tocat a mi, aixi que ja que erem fora hem aprofitat per voltar una mica!

Veig que hi ha hagut moviment aquest finde, no???????

La laiac a calanda, la nur d'acampada, la elxa.............al camping????? la papallona estressada i la giss a caseta!!!! nosaltres no hem parat casi per casa, divendres van venir uns amics a sopar, ens va enganxar la pluja a la terrassa, sort que no ens vam mullar, dissabte tot el dia fora, al mati a la piscina i despres de cumple i ahir tornem-hi, piscina tot el dia, jo no hem vaig banyar eh!!!!!!!!!111 feia massa fresqueta!

Bueno guapes, jo dema tinc feina aixi que ja fins a la tornada no us veure, vaig a prepapar ja la bossa que marxem dimecres!!!!!!!!!!!!!! quines ganes de pont!!!!!!!!!!!!!

Bueno guapissimes anem parlant ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants