*Sandri* ha escrit:Siiiiiiiiii!!!!!!!!!! jajajaja. Me muero de ganas de vuestras cronicas y poder ir pillando ideas!! Cualquier consejo o opinion que me querais dar sera bienvenida!!
Hola Sandri, para leer las crónicas tienes que tener 100 mensajes escritos en el foro. Para ayudarte hay un hilo que es puramente para hacer spam a saco, se llama "ayuda para llegar a los 100 mensajes" y está en el foro de Bodas 2010, si no recuerdo mal. No sé si lo habrán borrado porque lo he buscado para darte el link, pero si lo ves ya sabes!!
vane_sbd ha escrit:Mis niñas estoy haciendo las maletas que me voy de luna de miel!!!! yuju!! Tengo unas ganitas!!Mañana a estas horas estare en Roma y el domingo cojemos el barco rumbo a la primera parada napoles.
Uooh!! Hoy estás en Roma, tiene que ser una pasada!! Espero que lo paseis muy muy bien!!

1laura1 ha escrit:Hola noies!
Doncs ahir vam anar al turó. Vam parlar primer am el Carles i genial, perquè anavem una mica perduts en la música i ens va ajudar moltissim!
Desprès vam parlar amb el Dani. Vam acabar de montar les taules i repassar alguna coseta que teniem pendent. I finalment vam parlar amb la Montse que és la que em va ficar més nerviosa. Perquè t'explica com anirá la cerimonia, on ens hem de posar, com hem d'entrar.... I tot això ho vaig viure com si fos aquell dia!
Vam passar un bon dia i amb unes ganes bojes de que arribi el dia 19!
Avui estic feliç perquè demà arriba la meva germana. Ella està vivint a Londres. Tenim una relació molt molt bona i la trobo a faltar en tots aquests moment. Però ja demà arriba i es queda fins el 21 de setembre!!!!
Ara si que viuré el dia a dia. Moltes gracies a totes!
Tona encara no tinc plaça, estic pendent de nomenaments però crec que no trigaré gaire perquè el número ja s'acosta.
Vane disfruta mucho de tu viaje y ya nos contarás esa experiencia!
Ara veig que us he escrit un bon rollo, sorry! Que us vagi tot molt bé!
Laura normal que estiguis nerviosa, ho estic jo i encara em falten més dies... Ja veuràs com tot anirà perfecte, i ara que la teva germana arriba molt millor