MAIG 2010

bodes 10!

Re: MAIG 2010

EntradaAutor: oshia » dt. set. 22, 2009 6:45 pm

jolines nenas con lo dormido que estaba este post y ahora ARRIBA con el jaja!!!, como llevais la semana?.Lluneta como estas??cuanto tiempo sin saludarte!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 23, 2009 9:13 am

oshia ha escrit:jolines nenas con lo dormido que estaba este post y ahora ARRIBA con el jaja!!!, como llevais la semana?.Lluneta como estas??cuanto tiempo sin saludarte!!!.

Nena!! Pos no muy bien la verdad. Soy profesora, he aprovado las oposiciones y no tengo plaza ni trabajo... estoy de animada que no veas... :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: oshia » dj. set. 24, 2009 11:16 am

lluneta29 ha escrit:
oshia ha escrit:jolines nenas con lo dormido que estaba este post y ahora ARRIBA con el jaja!!!, como llevais la semana?.Lluneta como estas??cuanto tiempo sin saludarte!!!.

Nena!! Pos no muy bien la verdad. Soy profesora, he aprovado las oposiciones y no tengo plaza ni trabajo... estoy de animada que no veas... :-(

Bueno nena no te extreses y no te "machaques" ok?ya saldra alguna cosa ya veras, tranquila.Besotes.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Oscar_Montse » dj. set. 24, 2009 11:32 am

hola guapisimas! como es va?
no se vosotras pero yo... vaya semanita de nervios...
menos mal que aqui tenemos un riconcito para respirar aire fresco...
Oscar_Montse
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: carmencita2010 » dj. set. 24, 2009 12:22 pm

naiara1980 ha escrit:Pues q yo sepa no se hace en otro sitio Carmencita, lo q sí q hay más, creo q la siguiente era en Sabadell y luego ya en BCN. Por aquí la gente es muy maja y ayuda mucho. Yo también soy bastante nueva y me encanta pasarme por el foro y leer muchas cositas. Espero q algún día sea yo la q pueda dar consejos... jejejeje

felicidades por la boda!!!

Pamela

Muchas gracias!!! Me informare `para las fechas que me dices.... la verdad que me entero de muchas cosas entrando aqui, ahora voy a por el fotografo,pero no tengo ni idea por donde empezar.
Ya teneis fotografo??

Un abrazo!!
carmencita2010

Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 21, 2009 2:08 pm

EntradaAutor: suan » dj. set. 24, 2009 2:53 pm

hl a totes! en primer lloc felicitats a totes! jo hem caso el 15 de maig.
ja tinc els detall, les invitacions, el fotograf i el video i vosaltres com ho porteu?
Imatge
suan

Entrades: 40
Membre des de: ds. abr. 25, 2009 7:02 am

EntradaAutor: Nelly » dj. set. 24, 2009 4:53 pm

suan ha escrit:hl a totes! en primer lloc felicitats a totes! jo hem caso el 15 de maig.
ja tinc els detall, les invitacions, el fotograf i el video i vosaltres com ho porteu?

Suan! ens casem el mateix dia!! jejej jo tinc nomes el restaurant, el fotograf i l'esglesia, ho portes molt avançat!! jejej
Imatge
Nelly
:: núvia experimentada

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: suan » dj. set. 24, 2009 8:19 pm

hl nelly! ke guay i ha on et cases? i a kina hora?.
Imatge
suan

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 10:55 pm

tanialolo ha escrit:Hola a toas las nuevas mayeras!! *.-o-o.*
Como llevais los preparativos?? Contar un pokito a dnd os casais como llevais el tema vestidin, los regalitos el viaje etc.. k el tiempo se nos exa encima kedan practicamente 8 meses :-///:

Un besazo a todas muaaaaaaaaaa

Hola Tanialolo De momento no tenemos muchas cosas en el saco, però he empezado septiembre con ganas y estamos manos a la obra, lo que tenemos hasta ahora és el restaurante, la iglesia, el fotògrafo/video i para de contar, así que lo dicho manos a la obra!!! Por cierto no lo he dicho la boda serà en Lleida!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 10:58 pm

Bno amelie al meu germà també li van fer i va aguantar el temps fins que es van fer les fotos, després va caure un tormentón que la seva sogra en broma va dir que aniria a reclamar mitja dotzena que els hi havia portat per haver fallat en el temps!! jajajaja :--( :--([/quote]

Aix!! A vere si es que les monges també estan en crisis i fan retallada en les oracions jeje!! Bueno neneta tu tranquila que segur que el dia 15 i el 29 de Maig i en definitiva tot el Maig 2010 fa un temps de lujo!! Una Abraçada Guapix!!! ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 11:01 pm

naiara1980 ha escrit:Noies,

Nosaltres ens cassem el 23 de maig i només tenim esglèsia i restaurant, argggggg, de tota la resta, res de res. Divendres vaig anar per primer cop a mirar vestits i espero continuar la setmana vinent. La veritat esperem a alguna fira per agafar ideies i descomptes (espero q hi hagin).

Pamela

Hola Naiara: Ànims amb els preparatius, i tranquila que si fa o no fa tu i jo estem igual. Jo també estic esperant que arribi al novembre la fira de Lleida, així si podem agafarem alguna oferteta!!! :-)ok: Per cert on us caseu??
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 11:05 pm

Cristina F ha escrit:Hola noies,

nosaltres ens casem a finals de maig (encara no tenim la data concretada), i com la naiara, de moment només tenim el restaurant (fem la ceremònia civil allà). I la resta ens hi hem posat ara.
Tenim un fotògraf vist (esperem pressupost), i moltes coses pensades, però res concretat!
El vestit també el tinc vist a Mireia, una botiga de gràcia que està molt bé de preu (vull un vestit molt sencill i baratet!).
Així que ens queda moltissimes coses per fer i no gaire temps!!
Quina enveja lluneta29 que ja tens molta feina feta!!
Quin stress!!! :star::

Hola Cris!! Tu tranquila que segur que et dona temps de fer-ho tot, jo també estic en ello, miro de no estressar-me però ara que començat a anar més a per feina!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 11:08 pm

carmencita2010 ha escrit:Hola a todas!!

Soy nueva en esto,acabo de registrarme y la verdad ando bastante perdida.Me lo ha aconsejado una amiga que se caso el año pasado y me ha dicho que ayuda bastante.

Me llamo Carmen,y nos casamos el 28 de Mayo del 2010.El restaurante sera en CaN Font..alguien lo conoce??? Me han hablado bien,pero la verdad queme da un poquitin de miedo que no salga bien.

El vestido lo acabo de eligir,es muy flamenquito,de mi estilo,ya que la misa sera rociera.... y no se que mas contaros, la verdad que me acabo de enterar que se anulo la Fira de Cornella, alguien sabe si se hace en otro sitio??

Bueno,un abrazo a todas las novias!!!!!

Hola carmencita!! Bienvenida y Felicidades por la boda i el vestido flamenquito!!! Tienes lo más importante hecho y esto té dará una tranquilidad gernial para hacer el resto pasito a pasito. No conozco el restaurante, però no te preocupes que seguro que sale todo estupendo!! Bueno ya nos iras contando que tal!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 11:14 pm

Nelly ha escrit:Nosotros también en Mayo, el 15 de mayo, ya falta menos de 8 meses.... jejeje el tiempo pasa volando

Hola Nelly!! Que tal compy de dia?? Nosotros también nos casamos el 15 de Mayo en Lleida, el banquete serà en un restaurante a 10 minutos de Lleida. Que ganas tengo que sea 15 de Mayoooo!!! :-///:
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 11:16 pm

Si si si!! Arriba el foro de las niñas de Mayo!!!! :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<:
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dj. set. 24, 2009 11:18 pm

suan ha escrit:hl a totes! en primer lloc felicitats a totes! jo hem caso el 15 de maig.

Hola Suan!! Que treballadora!! Jo hem caso el mateix dia que tu, però ni detalls ni invitacions, com ja he dit m'he de posar a fer feina... que sino m'enganxarà el toro. Una Abraçada compi de dia!!! ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: suan » dv. set. 25, 2009 7:28 am

hl guapes!
ja sabeu on voleu anar de viatgfe de noces, jo estic mirarnt un creuer per les illes gregues, i vos?
de totes maneres ara estic molt centrada en trobar el vestit! ke divertit i kins nervis!

(ah! tinc un dubte alguna em podria dir com possar a sota del missatge el meu ticker)

gracies i petonets a totes LES MAYERAS!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
suan

EntradaAutor: oshia » dv. set. 25, 2009 12:40 pm

suan ha escrit:hl guapes!
ja sabeu on voleu anar de viatgfe de noces, jo estic mirarnt un creuer per les illes gregues, i vos?
de totes maneres ara estic molt centrada en trobar el vestit! ke divertit i kins nervis!

(ah! tinc un dubte alguna em podria dir com possar a sota del missatge el meu ticker)

gracies i petonets a totes LES MAYERAS!!!!!!!!!!!!!!

hola! pues nosotros queremos relax ,,,asi que aun no sabemos donde, POR CIERTO BIENVENIDA Y FELICIDADES POR LA BODA!.

El como poner un TICKER es my sencillo, te tienes que ir a NUVIS.ORG si miras arriba de toda la pagina del foro a mano derecha veras el LINK!, clicas y sigues los pasos que son crearte una cuenta de NUVIS una vez lo tengas al final te dara un link que tendras que copiar con el boton derecho de tu raton y lo pegas en tu perfil.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 25, 2009 1:03 pm

Felicitats a les noves!!! Quantes ens casem al maig oi? Espero que ens faci molt bon temps...
Escolteu, avui he anat a l'agència per altres raons, i com qui no va la cosa li he preguntat per la lluna de mel i la noia m'ha dit que ja es pot començar amirar, que la temporada tardor-primavera comença ara i acaba al maig i que ja tenen els preus fins al maig així que noies si voleu, ja podeu anar mirant coses i que com més aviat ho mirem, millors preus i millors hotels podem triar i fer quadrar les dates... sino m'ha enganyat, m'ha dit això... i jo que pensava que era exagerat mirar-ho ara!!! Això és el que m'ha dit... no sé... :-)
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: suan » dv. set. 25, 2009 2:12 pm

oshia muchas gracias !
Imatge
suan