Lo que Internet ha unido...

bodes 10!

Re: Lo que Internet ha unido...

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 26, 2010 2:26 pm

Després de passar el finde a casa de la meva mare per celebrar el meu cumple i sant ara ja estic a casa meva de nou.

Les coses ja comencen a prendre forma aquesta setmana ja tinc cosetes a fer: el dimecres 28 a les 15:30 tinc hora en la pelu per la prova del pentinat i el maquillatge, al dia següent per la tarda tinc la neteja de cutis i la setmana que be ja començaré el solarium, i el dia 5 per fi tindré la segon aprova del vestit >.-<: >.-<:

El dijous passat jo i la meva germana ens vam passar tot el dia comprant i mirant algunes cosetes que faltaven, per la tarda amb tot el material comprat ens vam posar afer els rams petits que donaré a unes amigues i a la meva yaya.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 26, 2010 2:32 pm

A les noies que han sigut mares o estan a punt els regalaré alguna peça de roba per el nen/a i un paquet de tovalloletes i crema en un cistell de color rosa i blau amb paper de cel·lofana de color vermell i blau.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 26, 2010 2:43 pm

A mida que s'acosta la data estic començant a comprovar que la gent que menys t'ho penses es la que et decepciona...

Hi ha hagut una "amiga" (jo pensava que ho era), que m'ha decepcionat una mica i a més gràcies als seus comentaris el meu novio i jo vam mig discutir, a més potser ni tan sols be al casament. Ella fa poc ha tingut una nena i jo tinc intenció d'intentar quedar-me embarassada al gener, pues ella després de que jo li digues no parava de dir-me tot lo negatiu de tenir un fill, que si no pots sortir, que si no tens diners per res, que si discussions amb el marit.... ostras tia i per que coi has volgut ser mare si tan negre ho veus!!

Després una altra que em diu que potser no podrà venir al casament perquè no li va be donar-me diners, a veure, jo no li diré a tothom que vingui i que no cal que em posi res seria una mica tonta si tothom vingués de gratis, però noia si no pots posar-me x posa'm y, no ho entenc aquesta amiga entre ella i el seu marit cobren pasta i jo que mai m'ha sobrat el diner en el seu casament li vaig donar uns 200 euros.

No estic dient que em doni 200 però ni 50 pots...

Bueno per avui s'han acabat les meves neures :-(
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 27, 2010 9:49 pm

anims guapa. bé en situacions així ja se sap....diuen que les persones que menys t¡ho esperes son les que et decepcionen...així potser es una manera d'adonar-te de que ptser no eren tan amigues com creies. En relació aixo de la amiga que té una filla...a mi em fa gracia perque molta gent aixo té per costum fer-ho. A mi em van començár quan vam agafar jo i la meva parella un pis, em deien que ara tot canviaria, k ja no sortiriem de festa i coses així i bé....puc assegurar que continuem fent tot el qe feiem, tant junts com cadascu amb les seves amistats. Així que aixo va a persones....si vols tenir un fill tot el que canvia ho fas amb ganes, i prou, sino no el tinguis. Jo soc mestre i t'asseguro que veig cada cosa......que t'espantaries, de la gent tan indeseable que tenen fills, no se porque...si es per canviar la rutina, per no aburrir-se o que...
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 28, 2010 8:14 am

Gràcies guapa!

Aquesta noia ens va deixar amb un mal rollo al Carles i a mi que ni t'imagines, jo no em vaig quedar callada però al final ens va quedar un mal cos i unes ganes de no fer res :--(

A veure, jo ja sé que tenir un fill implica un gasto important de diners, però ja porto dos anys sense feina i si m'haig d'esperar a tenir feina potser lo que no tindré mai serà el fill....

Bueno ara de moment no em preocuparé més d’això. Avui tinc les proves de pentinat i maquillatge, quins nervis!!
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 28, 2010 4:48 pm

Estic super contenta, acabo de venir de la prova del pentinat i el maquillatge >.-<:

Genial, el primer pentinat estava molt bé però el segon ha estat el guanyador és més com soc jo, i el maquillatge impressionant com jo volia, destacant els meus ulls.

Al principi el color dels ulls impressiona, perquè no es el típic to suau del maquillatge de núvia però m'ha encantat *.-o-o.*
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 28, 2010 9:31 pm

que bé que estiguis tant contenta, segur que estas guapissima!!! ainss jo tinc ganes que passin els mesos i ja poder fer totes les proves finals...el temps passa rapid pero...quan hiha tantes ganes...jejeje
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 28, 2010 9:57 pm

Gràcies, la veritat es que estic super contenta amb el pentinat i el maquillatge, demà tinc la neteja de cutis, això ja va “cuesta abajo y sin frenos”, jejeje.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dc. jul. 28, 2010 9:58 pm

Ja veuràs que en un tres i no res ja estaràs com jo :-)ok:
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 29, 2010 11:54 am

He dubtat una mica en posar alguna foto del pentinat per si tinc espies, però mira si les tinc que mirin, jeje.

Allà voy...

A veure ahir era la prova, s'ha d'acabar de fixar bé el cabell i que no es vegin les agulles però a mi m'encanta.

I el maquillatge com jo volia que em ressalti el meu color d'ulls, al principi impressiona però m'ha agradat, >.-<: >.-<:
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dg. ago. 01, 2010 4:19 pm

Ya sabia yo que tanta alegría no podía ser buena...

Hoy he roto definitivamente la relación con unos familiares que no han sabido entender el porque de que no vengan a mi boda, me ha dolido pero a mi nadie me tiene que decir que si no puedo invitar a toda la familia que no me case hasta no tener el dinero para ello :--( :--( :--(

Estoy muy decepcionada, jamás me lo hubiera imaginado, que primero la familia y que a los amigos no tengo porque invitarlos, pues a día de hoy los amigos me han demostrado mas aprecio y apoyo que los que dicen ser mi familia...

Supongo que se me ira pasando pero ahora siempre tendré que recordar el día de mi boda como el día en el que la familia se rompió.

Yo seguiré adelante porque la persona que mas quiero en este mundo además de mi madre me apoya y me quiere y por eso me casare con el le moleste a quien le moleste :-eh_::
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dg. ago. 01, 2010 9:05 pm

La nota alegre de esta semana es que el viernes nació una "sobrina" mía (la hija de una amiga), se llama Amanda y es guapísima con esa mata de pelo negro que tiene nada mas nacer y esos ojazos abiertos de par en par, esta super despierta.

Yo tengo por costumbre regalar un babero con el nombre del bebe en punto de cruz hecho por mis manitas y ayer se lo lleve y le encanto, lastima que me olvide de hacer una fotico. *.O.-O*
Crisxyz l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Crisxyz

EntradaAutor: Corena » dl. ago. 02, 2010 9:34 am

Hola!!!

T'he vist pel post de septembre i pel compte enrera de la Neus...i no m'he pogut estar de llegir el teu post...tan personal!!! M'agrada molt que aquestes histories d'amor surtin tant bé!!! Tant que un meset i pos ja estareu casats!!!

Desitjo que tots els preparatius vagin la mar de bé!! Suposo que ens "veurem" pels post...perquè aquest ja és el nostre últim mes sencer abans del gran dia!!!

No deixis que res et posi trista...jo penso que la gent ha de saber comprendre les coses. I em sembla que no hi ha cap parella que organitzant la seva boda no hagi tingut un disgust d'aquest tipus! Lo important és fer les coses el millor que sabem i continuar endavant!!
Imatge
Corena
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dl. ago. 02, 2010 10:03 am

Gràcies per les teves paraules, aquí he trobat una manera de canalitzar les emocions de la boda i m'agrada molt compartir els preparatius, emocions i dubtes amb vosaltres.

Aquest familiar meu no ha volgut entendre la meva posició i a mes s'ha atrevit a dir-me que si ara no tenia diners per convidar tota la “família” que m’hagués esperat a tenir-los, això no te dret ha dir-ho ningú i a dia d'avui després de la meva mare i la meva germana que sí que son la meva família de veritat els amics per mi van primer que l'altra família.

I tant que ens anirem veient per aquí, si no faig crònica o no tinc compte enrere, aprofitaré aquest mateix post per penjar les fotos de la meva boda :-)).
Crisxyz

EntradaAutor: kris28 » dl. ago. 02, 2010 11:10 am

Cris tu tranquila, que com tu dius a vegades es més familia un amic que la mateixa familia. Qui es ell per dir-te a qui has de convidar, només faltaria!!!
Anims que en un mes estem casades!!

El pentinat m'agardat molt i el maquillatge es el que tu dius, no es el tipic de nuvia i al principi impacta una miqueta.

Jo la prova del pentinat la fare al septembre, ya que tinc el cabell curtet, i la del maquilaltge genial, m'ho fa la meva cunyada, vaig amb tons rosats i daurats!!
Imatge
kris28
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dl. ago. 02, 2010 11:26 am

Gràcies Kris28, em vaig veure tan diferent amb ell maquillatge i el pentinat i em va agradar tant que no m'ho podia creure.

Mirant la foto el to es una miqueta fort, com que era una prova si el dia del casament el veig massa fort li diré que ho difumini una mica i llestos.

El tema de la família m'ha fet mal, però a partir d'avui ja no existeixen per mi, em casaré faré la meva vida i fora.
Crisxyz

EntradaAutor: Crisxyz » dl. ago. 02, 2010 11:35 am

Mira que be he passat de ser núvia rookie a ser núvia experimentada, jeje, i lo que m'ha costat noies :-///:
Crisxyz

EntradaAutor: kris28 » dl. ago. 02, 2010 3:01 pm

Crisxyz ha escrit:Mira que be he passat de ser núvia rookie a ser núvia experimentada, jeje, i lo que m'ha costat noies :-///:

Doncs a mi que encara em queden 30 per arribar als 100!!! PEro cada cop queden menys!! :-)) :-))
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dl. ago. 02, 2010 7:18 pm

Ànims que això ja esta :-)ok:
Crisxyz

EntradaAutor: Laury_82 » dt. ago. 03, 2010 4:05 pm

Hola Crisxyz,

Muy bonita la historia, yo tambien conocí a mi pareja hace 4 años por inet xDD y nada en Abril del año q viene nos casamos ::love::

Queria darte animos que te keda ya muy muy pokito para el gran dia, y nada a pasar de los malos rollos, seguro q el dia de tu boda estas rodeada de la gente que kieres y que de verdad son importantes para ti :-)ok:

Ahhh y el peinado es precioso, yo seguramente tambien me haga algo similiar, y el tuyo es muy bonito, yo tengo el pelo semi ondulado y no tenia muxa idea, pero lo que si tenia claro eske kiero llevar una tiara finita.

La sombra del makillaje , el rosa-lilaceo creo que es, hace que los ojos se te vean mas verdes, te queda muy bien >.-<:

Saludos wapi
Imatge
Laury_82

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants