EMBARASSADES 2010

bodes 10!

Quan esperareu a tenir un baby??

no tardarem gaire
17
33%
uns mesos
10
20%
un anyet
12
24%
dos anys mínim
12
24%
si ve, bé, si no ja el buscarem més endavant
0
No hi ha cap vot

Vots totals : 51

Re: EMBARASSADES 2010

EntradaAutor: tatania_88 » dc. oct. 20, 2010 9:52 am

Jo soc pro-part natural 100%!! Inclús tinc localitzades varies cliniques que ho fan, inlús parts acuatics!! S'ha de pagar, pero es un moment unic...

El problema que hi ha avui en día als hospitals es que ho volen fer tot rapid i amb el menos risc posible per a ells... no pensen molt en la mare ni en el nen, només en acabar la feina rapid, i que no pasi res que pugui porta-li problemes... es una pena!!
Per aixó rapidament t'enxufen l'oxitocina, per que dilatis rapidament, i com que aixó provoca que les contración fagin més mal, acabaras demanant l'epidural... i així tot es mes facil per a ells!!
Inclú la postura del part es anti-natural, perque no afavoreix la sortida dels nen... La mare s'hauria de possar en cuclilles, i la força de la gravetat i la força que fas ja es suficient per que el nen surti perfectament!! Pero per als metges es molt mes comode la posició estirada, perque ells poden seure davant de l'espectacle, i no es cansen tant...
I en el temps de dilatació ho ideal sería que es dexeisin moure, estar depeus, caminar... amb la força de la gravetat el pes del nen fará força i es dilata molt més rapid!! Pero ells prefereixes tenir-te estiradeta, sense moure't i sense molestar... així dilates poc a poc, i et poden convencer per posar-te l'oxitocina i acabar rapid.

Es una pena que aixó funcioni així... pero per sort ja hi han alguns hospitals que comencen a adaptar-se a fer parts naturals!! Ja era hora!!
Al YouTube hi ha un reportatge molt interesant que van fer a documentos Tv fa molts anys, i parles precisament del part natural... es genial. Em sembla que es diu "de parto", i son 6 capitols de 10 minuts cada un.. es molt interesant!!

I després de tota la parrafada (es nota que estic indignadisima, oi??jajaja)... felicitats ISTAR82!!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88
:: núvia de bronze

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 20, 2010 7:53 pm

Istar82 si que estic al Soc Petit i tinc el mateix nick per tant... fàcil! Tant tu com la Tatania teniu tota la raó amb lo del part natural i amb tot i tot!!! Carai Tatania!! Sí que n'estàs enterada de la dilatació i el part!! M'has deixat al·lucinada pq tot això que m'expliques, ja m'ho havia explicat una amiga meva que va parir l'any passat i ja em va recomanar una clinica que respecten el part natural i fins i tot pots triar la postura de part i com vols dilatar. L'oxitocina o l'epidural ho deiexen com a últim recurs. A veure que tal...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 20, 2010 10:51 pm

Tatania el que vull es parir a la banyera però es que et foten pegues per tot. Jo que vaig tenir un part natural, ràpid i sense cap complicació amb la meva filla em diu la llevadora que tinc tots els números per utilitzar la banyera però que si hi ha algú més que la demana doncs kk per mi, a veure no puc triar on parir??? si no em tenen que fer cesària que cony volen? EL nen ja el tinc col·locat i ve en posició cefàlica, normal , o sigui que el meu part en principi serà vaginal...quina pega hi ha??? Es veu que quan vagi de part ho he de dir que el vull tenir a la banyera i les comadrones de l'hospital valoraran si el puc tenir allí o no....jo el que vull és moure'm, si hi ha alguna pilota doncs fer algun exercici, poder-me ficar dins d'aigua per passar el mal ( com quan tens una pedra al ronyó ) i anar fent..per això dic que com comenci aquest part amb contraccions, la menda no se'n va a l'hospital fins que no les tingui cada 2 minuts...per estar-me tumbada en una camilla amb un suero sense poder-me moure... passo!! A casa em podré donar una dutxa si em fa molt mal, o moure les caderes, caminar pel passadís o ficar-me en alguna posició que em relaxi la musculatura...i més tranquila, em ficaré incienso i musiqueta relaxant i ja està i quan em vegi apuradeta a l'hospital. Total el tinc a 15 minuts. :-)ok: A mi també m'indigna veure que et tenen allí tumbada i a la mínima aprofiten per ficar-te l'oxitocina i au a patir més, i no cal patir tant, però es el que dius ho deuen fer perquè demanis l'epidural, no et queixis i a sobre vagis més ràpid!! I es veritat la posició per l'expulsió és antinatural totalment, allí en un potro uqe has de fer una força que no vegis...quan si estàs de peu o de cuclilles ja per la gravetat surt . És compliquen la vida. Lo fort que la meva iaia em diu que quan va tenir a ma mare les ficaven en una cadira sense cul per parir, es lo normal així no s'ha de fer tant esforç, ah! i amb l'episiotomia passa igual, a la mínima...toma tajo ! Després està una setmana que et cagues amb la cicatriu ,en la comadrona i en tot de lo que molesta.... :--(

Nupubo quan et toca a tu???? jo ja tinc feta la canastilla del peque i la meva maleta per si he de sortir volada, ojalà no així puc fer el que he dit abans.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 20, 2010 10:55 pm

Per cert , n'hi ha més noies del 2010 que estan prenyis...La nuvia2010, l'annalleida i no sé si alguna més, suposo que ja ho diran però es per si no ho diuen que ho sapigueu i estan bé totes. :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: tatania_88 » dj. oct. 21, 2010 8:46 am

Jijiji es que a la carrera vaig fer l'asignatura de fisioterapia del sol pelvic, i ens van explicar tot aixó!!! I em va encantar!! Les meves intencions son fer el postgrau!!
Jo en principi anava per comadrona, pero la meva ginecologa em va dir que estaba molt dificil la cosa, perque encara que en fan falta moltes, no surte places noves!! I que faría tota la carrera l'infermeria i la espeialització per llevadora, i estaría sense feina... pero m'hauría encantat!!!
A veure si canvien les coses en aquest aspecte, perque hi han molts paisos on els parts el atenen la llevadora i la fisio!!!

ISTAR espero que no et posin problemes per al part natural!! Perque si ve en bona posició i no ha sigut embaraç de risc... no t'haurien de posar problemes!!!
www.weddingdreams.es
tatania_88

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. oct. 21, 2010 9:03 am

Definitivamente no quiero tener hijos... :star:: :star:: Entre las pocas ganas que hay ahor amismo y todo eso que contais... Yo parto natural no me atrevo, lo siento... Eso tiene que doler un monton!! Pero bueno... que no que no!!!! Que no tengo hijos y ya esta, mira que facil :.0.-0.: :.0.-0.:

Por cierto, felicidades a las preñis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: Que ilusion.. los primeros bebes de las casaderas de nuestro año!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Carpi » dj. oct. 21, 2010 11:29 am

Bueno chicas,

Me uno a este post, no es que esté embarazada pero hemos empezado a no tomar ningún tipo de protección, así que cuando venga pues encantados de la vida, no nos queremos obsesionar así que vamos haciendo vida normal y con los mismo hábitos como ir al gimnasio etc.
Por cierto... es aconsejable hacer esfuerzos los primeros meses?? Lo pregunto pq como he comentado voy al gimnasio y a veces hago esfuerzo y no se si puede ser peligroso o no, pues como he comentado cuando venga pue bienvenido será.

Felicitades a todas las embarazadas y a las que estamos en intento que pronto podamos decir que esperamos un baby.

Besos
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: tatania_88 » dj. oct. 21, 2010 12:04 pm

AnNy-JoSe ha escrit:Definitivamente no quiero tener hijos... :star:: :star:: Entre las pocas ganas que hay ahor amismo y todo eso que contais... Yo parto natural no me atrevo, lo siento... Eso tiene que doler un monton!! Pero bueno... que no que no!!!! Que no tengo hijos y ya esta, mira que facil :.0.-0.: :.0.-0.:

Por cierto, felicidades a las preñis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: Que ilusion.. los primeros bebes de las casaderas de nuestro año!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

jajajjaa anny cariño, tampoco es para tanto!!!
Piensa que nuestras abuelas y bisabuelas, incluso algunas de nuestras madres tuvieron partos naturales, y no solo uno, sino varios, porque no habia otra forma de traer un hijo al mundo... si lo hicieron y repitieron... tan malo no será, no??
Y aqui nadie esta obligado a tener un parto natural, puedes utilizar la epidural si no quieres que te duela tanto, y listos!!
www.weddingdreams.es
tatania_88

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. oct. 21, 2010 12:11 pm

Si lo hicieron y repitieron era porque no tenian metodos anticonceptivos! jajajajajja
Era broma... A mi siempre me ha dado mucho respeto y miedo el parto y es una de las principales cosas que me puede frenar (ahora hay muchiiiiiiiiiiiiisssiiimas mas) y si encima lo poneis asi :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

La epidural no, a mi que me hagan cesarea directamente y listo que ni me entero... por dios que canguelis!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tatania_88 » dj. oct. 21, 2010 4:39 pm

AnNy-JoSe ha escrit:Si lo hicieron y repitieron era porque no tenian metodos anticonceptivos! jajajajajja
Era broma... A mi siempre me ha dado mucho respeto y miedo el parto y es una de las principales cosas que me puede frenar (ahora hay muchiiiiiiiiiiiiisssiiimas mas) y si encima lo poneis asi :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

La epidural no, a mi que me hagan cesarea directamente y listo que ni me entero... por dios que canguelis!

ya pero es que para una cesarea tambien te tendrán que anestesiar!!!jajajaj
www.weddingdreams.es
tatania_88

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 21, 2010 10:25 pm

ISTAR la meva DPP és del 28 de març. Doncs a veure si aconssegueixes poder fer-ho a la banyera! :-)ok: Jo també intentaré aguantar bastant abans d'anar a l'hospital i el més natural possible. Lo de la epidural ja ho veurem... jejeje... Ara... l'oxitocina la vull evitar el màxim possible!

carpi!!!! Així que us poseu a la feina? Que guai!! Feu bé de pendre-us-ho en calma. Es millor no estressar-se, si no costa més. I si t'ho prens així segur que ve més aviat! :-)ok:

Tema esforços al principi vigila una mica... Sobretot el que sigui aixecar pes o exercicis abdominals... Prent-ho en calma.
nupubo

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. oct. 22, 2010 6:39 am

tatania_88 ha escrit:ya pero es que para una cesarea tambien te tendrán que anestesiar!!!jajajaj

Pero no me da miedo eso! jajaja Soy asi de rarita lo se!!!

nupubo guapaaaaaaaa!!!!!!!!!! Que tendras un bebe!!!!!! que ilusion, muchas felicidades!!!!!! Como te encuentras?? ?como va todo?????
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: KYARA25 » dv. oct. 22, 2010 8:52 am

a ver a ver.... hay partos y partos, yo tube un parto natural estupendo!! y no lo cambio por una cesarea por nada del mundo!!!!, yo ingresé a las 9 de la mañana por que habia roto aguas y a las 5 tenia a mi peque en los brazos. Claro que dolió, pero tampoco es para morirse, y eso que a mi se me pasó todo el efecto de la epudiral cuando entraba en paritorio, además es curioso porque cuando empujas te deja de doler, y notar como sale, tocarle la cabecita, ::love:: ufff es una experiencia preciosa. Yo tengo amigas que han tenido cesareas programadas (porque sí) y la verdad, la recuperación es durisima, y no se vive igual (al fin y al cabo es una operacion).
No penseis en el dolor y el miedo, yo eras de las que le tenia panicoooooooo!!! y ahora volveria a pasar sin problemas.
Es lo mas bonito del mundo, asi que chicas felicidades!!!!
El gran día 14 mayo 2011!!!
KYARA25
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 31, 2010 12:29 am

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. oct. 22, 2010 10:27 am

a mi no me convenceis :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: jajaja
Si supiera que iba a tener un parto asi, claro... Pero como es una loteria, yo no me atrevo... Llamarme miedica si quereis, que lo soy! jaja
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. oct. 25, 2010 3:32 pm

Pues us parla la noia més hipocondríaca. més cagada que us puguessiu trobar...jajajaja !! i a la meva filla la vaig tenir natural i amb oxitocina que fot un mal que te cagas !! i superat!! l'únic que penses es que surti i que tens unes ganes de veure'ls que no veas....fa mal però és pot aguantar...quan me la van ficar als braços tot el mal ja no existia ni me'n recordava...a més com deieu, el sentir com surt es super xulo...és únic. No tingueu tanta por que no es per a tant ! I apa ! repetim com les natilles...jijijiijij i ara el nen ! I ma filla va nèixer petita, quan li tocava però amb 2 kg 600gr però el nen ve grandet!! però es que m'és igual, ja m'han dit que els 3kg i mig els farà segur. I jo cabezon part natural i a la banyera i falta gent... :-)ok: menys patir perl crio pobret meu ! i si puc el tercer el tindré, això ja depen de l'economia !!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nupubo » dl. oct. 25, 2010 7:55 pm

Una cosa ISTAR quant de pes has guanyat amb l'embaràs? Pq me tenen traumatitzada amb el tema les llevadores... Vaig perdre molt pes amb la boda i clar... al quedar-me l'he recuperat i l'he superat. Estic a a 5 per sobre del meu pes, però si mirem quant pesava al quedar-me estic 7 quilos per sobre del pes inicial. I tampoc faig cap disbarat amb el menjar. De fet me'l controlo molt i procuro des de la penultima bronca de la llevadora de menjar més verdura, carn a la planxa i fruites. Evito els greixos el màxim que puc... :-(
nupubo

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. oct. 25, 2010 8:18 pm

NUPUBO tema pes...jajajajaj !! bueno jo estic de 8 mesos i mig ( 34 setmanes ) i he guanyat uns 11 kilos. Es normal, de 9 a 14 kg es poden guanyar, és més a la revista Ser Padres hi havia uns càlculs de tot el que portem a la panxa quan ens quedem embarassades i entre artèries ( extres, del cordó ,etc... ), el cordó, el nen o la nena , la placenta, el líquid, el litro de sang de més i no sé quines coses més ficava...un total de 12kg 340gr. ojito !!! Deu ni do !! el que em té fregida a mi és el gine perquè sempre diu que he engordat massa i que no hauria de menjar fruita que porta molt sucre, la llevadora diu que vaig bé de kg. I el meu home li va dir al gine que només faltava que no menjés sucre, perquè soc HIPOglucèmica ( sucre baix vamos ), que llavors o aniria adormida tot el dia o directament em desmaiaria...es que jo no he sentit a cap metge que et tregui la fruita, és necessaria. Quan li vaig dir a la llevadora em va dir que ni cas que ho portava super bé :-)ok: i bueno els quilitos que es quedin doncs ja els traurem fent exercici i anant a l'endocrí.
Ara estàs de 4 mesos? jo als 4 mesos havia guanyat 5 kg. No està mal. Lo pitjor ve al final que cada mes n'agafes 2 o 3...bueno això va a cosos, eh??? no totes som iguals. Però no ho portes tant malament...això si evitar menjars molt copiosos.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: neus29 » dl. oct. 25, 2010 9:11 pm

nenes, nosaltrs tambe estem a la recerca
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: nupubo » dl. oct. 25, 2010 9:17 pm

Sí. ISTAR de 4 mesos i mig estic. M'has animat una mica... Però es que cada cop que surto de la llevadora em deprimeixo... Ara el que faig també és no descuidar-me de l'esmorzar de mig matí i del berenar i així no menjo tant al dinar i al sopar. Doncs si que es extrany que el gine et vulgués treure la fruita, pq et diuen que és una de els coses principals i que n'has de menjar vàries vegades al dia a l'igual que la verdura...

Neus doncs endavant amb la recerca!! :-)ok:
nupubo

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 26, 2010 11:48 am

Venga venga....més buscadores que s'ha de fer país !! jijijijiiji..... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Nupubo les bàscules de les llevadores i dels gines m'he donat compte que sempre marquen més quilos que les de casa...ho tinc comprobat !! *.O.-O* per mi que ho fan expressament perquè t'espantis i no mengis tant...jajajajaja !!! Llavors et queda poc ja per saer si es nen o nena, no?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat