MAS DELS VIVENCS 2010

bodes 10!

Re: MAS DELS VIVENCS 2010

EntradaAutor: JS » dc. set. 15, 2010 12:40 pm

Algú sap algo de la Rosereta? Suposo que estarà liada amb els últims preparatius...
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Rosereta » dc. set. 15, 2010 9:19 pm

Hola wapes!!!

la Rosereta aki està!jejeje

Buf, és k estic fatal últimamnet!!! Això de la tornada al cole, aquest curs ho porto fatal dels fatals!!! vaig super cansada, tinc 1000000 coses al cap; porto una tutoria de 6è i a més soc Cap d'Estudis!!! i vaig boja! suposo que fins que agafi el ritme....

A sobre, ara amb l'inici de curs i nosaltres acabant de preparar casament!!! una bojeria de veritat!!! Per més "colmo" en Jordi ( el meu futuro) ha hagut de marxar de viatge per la feina 10 dies!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

Per més "colmo" encara, tinc l'àvia fotudeta, ha estat dos mesos i mig ingressada i ja li han donat l'alta aquesta setmana, tot i que ha millorat molt, ella a casa es fa la valenta i no sé pas.... ja pateixo pel dia que soni el telèfon i em diguin que tornen a estar al hospi! buuuffff!!!

Tot i això, i que de tant cansada que vaig no dormo ( suposo que també de la tensió que porto) els preparatius gairebé estan enllestits, sort del juliol i agost que vem adelantar molt!

Ara estic acabant de tancar el tema de les flors de l'esglèsia, ja tenim 150 antifaços de color verd fets ( són per la música d'shrek), tenim encomants a uns xinos 150 collarets hawaianos ( música la sirenita) i también 150 globos per l'entrada nostra al banquet( música madagascar).

Hem de tornar anar a parlar amb el dj, pk hem fet canvis amb les entregues, Hem fet un muntatge super xulo ( power point) per fer les entregues tipus gala dels oscars ( ho vaig treure del forum, de la labanda, si no recordo malament) .

Dels detalls, ja tenim les tasses des del mes d'agost, son tasses de café amb llet, amb els nostres noms i data de casament amb un dibuixet. Ara falta embolicar-les amb unes bolses que vem comprar a la bolsera i ficar-hi a dins els bombons . No us ho perdeu, vem trobar al Mercadona uns pakets de bombons que sortien molt bé, i tinc a la nevera 9 pakets de bombons!!!!jejejeje pk no es desfacin!!!!jejejeje, i així ho muntem la última setmana.

També tenim detalls embarassades. En són 4!! i volia fer el pastís de bolquers... pero veient el ritme de coses que portem.... al final vem trobar uns pelutxets molt monos que porten una mena de cabasset i dins hem posat un xumet!!! detallet simple però molt xulo!!! Ja penjaré fotos!!!

Encara us dec también les de les tases i les del tastet!!!! Sorryyyyy!!!! A veure si un dia m'hi poso amb calma i les penjo totes!!!

Més coses, buf, aquest cap de setmana ja em fan el comiat!!!jajajajaja, jo que no en voliaaaa!!!!!!
I la propera setmana prova de pentinat i también de vestit!!!oeoeoeoeoeoe

Ja tinc el ram encarregat!!!! ais que maco que serà!!!jejejejejejeje Una rosmelia vermella amb perletes i coses d'akestes!!!!

Buf, quantes coses he explicat en un moment!!!

A veure si em vaig conectant més sovint i us vaig explicant més del meu compte enrere!!!

petonets!!!
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Hansen » dj. set. 16, 2010 8:47 am

Rosereta, que et queda molt poquet! A aquestes alçades és normal que estiguis estressada, i més amb l'inici de curs. Jo enguany trobo a faltar també l'inici de les classes, però a casa estic rebé amb el meu peque!
L'entrega tipus Oscar va ser la Labanda i va ser genial, jo hi vaig ser! :-)ok:
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: JS » dj. set. 16, 2010 12:31 pm

Hola masvivenques
Només un mes Rosereta! És que el temps passa volant, volant...
Nosaltres ara ens hi posem en sèrio amb el tema fotògraf, així que la pregunta que toca ara és quin fotògraf vau contractar?
JS

EntradaAutor: JS » dj. set. 16, 2010 12:36 pm

Bueno, crec recordar que la Hansen, l'Art de la Llum... oi? Què tal?
La veritat és que seria ideal que fos d'Igualda o rodalies perquè si no es farà un bon fart de cotxe el pobre! El cas es que el poble del meu xicot està a una hora de casa meva però ens casem al seu poble...
JS

EntradaAutor: Rosereta » dj. set. 16, 2010 12:42 pm

Guapi!!!

Nosaltres també fem amb l'Art de la Llum!!!
Vem agafar l'oferta que van fer per la fira de Nuvis d'igualada. Surt per uns 1700-1800 eurus, reportatge fotografic i video, i et donen el dvd, un àlbum gran i dos iguals petits per les respectives families.
La Hansen em va recomanar que agafessim de fotograf un tal Pep, que és dels millors, i com que vem anar amb temps, ens van dir que si que el tindriem sense cap problema.

petonets!!!

ENS QUEDA UN MES JUST!!!!OEOEOEOE
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: octubre10 » dj. set. 16, 2010 10:30 pm

Hola a totes!!!! ::love::

Ostres feia molts dies que no passava pel forrum i com s'ha animat!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Siii, nosaltres també vam anar a fer el tastet el dia de la Rosareta, i un cop sortiem del restaurant vaig sentir els noms quan es despedien del Jordi i vaig deduir que era ella. jajaja quina gràcia! vam estar xerrant i hem escollit casi el matiex menú, tot i que nosaltres de segon farem peix.

Hem escollit les estovalles negres amb les cadires sense fundes. Les estovalles ens van agradar molt ja que així negres són més modernetes. Llàstima de les cadires qiue tot i treureli la funda no ens agraden massa.... -|-)

Tema centre de taula encara no hem anat a escollir-lo, però tenim intenció d'agafar-lo d'un color ataronjat així farà una mica de conjunt amb les cadires i els tovallons.

Nosaltres anem ara també una miqueta de volit, ja que queda menys d'un mes i mig i encara hi ha masses coses a fer!!!!!!

Ahhh..ahir vam anar a encarragar el viatge, al final anem a Bali!!! ja en tinc ganes!!!

Rosareta a mi també em fa pànic la despedida!!!!! uffffff tinc amanassades a les meves amigues pq no es passin!! jijij però ja se sap que a la despedida la nuvia no pot decidir res de res!!! Aixxxxx!!!! ja ens explicarem que tal!!

Bé noies us deixo que vaig a dormir, aviam si em conecto més sovint!

petonets a totes i ànims per les que us queda poquet!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
octubre10

Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 13, 2010 10:47 pm

EntradaAutor: Rosereta » dg. set. 19, 2010 9:00 pm

Fotitos del tastet!!

He penjat primer i segon plat escollit i els altres que vem provar. Els postres i pastís se'ns va passar de fer fotos amb l'emoció i el vinet!jeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dg. set. 19, 2010 9:03 pm

Els detallets per les embarassades! L'osset amb la cistelleta que té la bosseta incorporada i dins un xumet!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: JS » dt. set. 21, 2010 11:05 am

Quina pinta!!! Nyaaaammmmm
JS

EntradaAutor: LauraMAYO » dt. set. 21, 2010 11:45 am

Hola!! Este fin de semana tengo que mirar ya los últimos restaurantes y decidirnos...Me han pasado los precios de Mas dels vivencs y no están mal. Pero, una pregunta, no tienen alojamiento verdad? :-)
LauraMAYO
:: núvia experimentada

Entrades: 205
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 pm

EntradaAutor: JS » dt. set. 21, 2010 12:19 pm

Pues la verdad es que no sé como está el tema, cerquita está el Hostal Robert pero no sé si ahora hacen algún precio especial (me suena de que alguna pareja del año pasado preguntó y no, pero no estoy segura)... creo que hay un enlace en la web del Mas pero no sé qué información ofrece.
JS

EntradaAutor: Hansen » dt. set. 21, 2010 10:39 pm

Ualaaaaaaa!!! Jo vull tornar a fer el tast, que estava tot boníssim!!! Jo vaig agafar de primer la pinya amb llagostins i o sé què més :-/
Imatge

Hansen

EntradaAutor: JS » dj. set. 23, 2010 11:58 am

Ara que ens hi posem amb el tema fotògraf, sabeu que això del cànon?
Es que recordo que el Jordi ens va dir que si no agafavem un dels dj recomanats havíem de pagar el cànon de l'sgae però no recordo que digués res del fotògraf...
JS

EntradaAutor: Hansen » dj. set. 23, 2010 12:52 pm

En teoria els fotògrafs no tenen res a veure amb això del cànon, és només pel tema música.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: JS » dj. set. 23, 2010 3:08 pm

Això és el que pensava jo, però com parlant de fotògrafs hi ha noies que parlen també d'un canon... jo diria que totes les tarjetes que ens va donar el Jordi eren de dj...
JS

EntradaAutor: sgo002 » ds. set. 25, 2010 11:31 am

Hola a tothom!! Fa molt temps que no escric en aquest foro, però crec que serà útil per ajudar i tranquilitzar a qui es casi a Mas dels Vivencs, perquè jo m'hi vaig casar el 5 de Juny i realment va ser ESPECTACULAR !! Que sapigueu que heu escollit el millor lloc, a més el Jordi ens va ajudar molt ,és un fora de sèrie! je, je. Aquell dia estava tant nerviosa... i penseu que ell ho va coordinar tot i ens va donar una tranquilitat...
Tothom ens va dir que va ser la millor boda que havien anat mai! El menjar, el tracte, el servei ( genial!)... realment els hi agraeixo molt tot el van fer per nosaltres perquè un dia així, després de tant esforç, ens van fer el millor regal: una boda que jo i el meu marit recordarem per sempre. >.-<: >.-<: >.-<:
sgo002

Entrades: 7
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 8:21 pm

EntradaAutor: JS » dl. set. 27, 2010 10:35 am

Gràcies sgo002!
La veritat és que opinions com la teva tranquilitzen i molt! Tinc uns quants companys de feina que es casen i els comentaris (i comparacions) són inevitables, així que tots aquests comentaris ajuden... i tant que ajuden!
JS

EntradaAutor: JS » dt. set. 28, 2010 10:48 am

Hola masvivenques!!!
Aquest és el número 100!!! :-) >.-<: :mu:: :-///: : ban : i és una xorrada però el volia compartir amb vosaltres!!!
Mil gràcies a totes!!!
JS

EntradaAutor: Hermi » dj. oct. 07, 2010 6:35 pm

Hola nenes!!

Hansen k tal? com està el teu patufo???

Rosereta k ja som al'Octubre i te keda molt poket!!!! nena ja veuras k tot sortirà PERFECTE!!!!!!!

JS m'alegro k ja hagis arribat als 100 misssatges, felicitats!! ja pots llegir cronikes :-)ok:

SgOO2 me n'alegro ke tot us anés mb! nosaltres también vam kedar molt contents amb el Mas!

ptonssss!!
Hermi

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants