NUVIES DE MARÇ

bodes 10!

Re: NUVIES DE MARÇ

EntradaAutor: becqueriana » dl. feb. 22, 2010 4:41 pm

ISTAR82 guapa!!! que ja estas a la recte final... i jo també, només amb una setmana de diferencia!!!!

A mi m'han donat diners nomes alguns familiars molt propers del meu xicot pero a la meva familia no hi ha costum, fins el dia del casament. la veritat és que és un rollo pq jo haig de pagar el 80% del convit una setmana abans i la resta de coses també... si em tornes a casar posaria numero de compte, potser queda lleig però és molt comodo!!!! Ara tot angoixats fent numeros... :star:: :star:: i aixo que tenim uns estalvis, que sinooooooooooooooooooooo :--( :--(

La veritat és que s'han portat molt bé malgrat la crisis,no ens podem queixar :-)

Espero que ens faci un mes de març preciós i sense tanta pluja, que jo pateixo molt amb això. Jo aquest dijous ja tinc proba del vestit, el maquillatge i el pentinat, ja us aniré explicant. Quina emoció!!!!
becqueriana
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. feb. 22, 2010 4:46 pm

diuen que el mes de març és el menys plujós de l'any... a veure si la tradició es compleix aquest any (que ja n'hi ha prou de tanta pluja) i l'any que ve (que será el meu) i us fa a totes dues un bon solet durant tot el dia
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: becqueriana » dl. feb. 22, 2010 4:49 pm

tan debò guapa!!!! a veure que no passa res si plou però és tan maco un dia amb sol!!!!
becqueriana

EntradaAutor: v3ritO » dl. feb. 22, 2010 7:44 pm

CHICAS!"!!! Que me había perdido este post..... Ains, No puede ser!!!! :-/ :-/ Primero enhorabuena a todas!!! ajajaj,
Pues nada, que yo me caso el 2703/2010!!!! Y estoy cómo loca de contenta, porque ya lo tenemos aqui!!!!!! ::love::

Y no hay que ser pesimistas, eh?? Con todo lo que está lloviendo desde Enero, diluviando en febrero, seguro que en nuestro mes radia el Sol un monton!!!! Ains, hay que soñar despiertas!!!!!!

Pues me acepatais, verdad??????

Un besito a todas!!!!!!!!
v3ritO
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1020
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:18 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: marsal75 » dl. feb. 22, 2010 7:49 pm

ahh que guay!! ya tenemos 3 niñas para este marzo, una el 13, otra el 20 y otra más el 27!!! que guay... y ala yo la nota discordante, el 5 pero del año que viene... y luego dicen que casarse en marzo es de locos... pues no vamos a caber en el psiquiatrico
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: becqueriana » dl. feb. 22, 2010 9:40 pm

jejejeje marsal sip, totes lokitas però tan felices de casar-nos aquest mes tan maco!!!! v3rito on ho celebres, explica explica :)
becqueriana

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. feb. 23, 2010 10:09 am

v3rito enorabona!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs nosaltres el problema del 80% no el tenim perquè quan vam agafar el restaurant ( La Masia del c/ democràcia ) ja vam donar 6000 eurazos i així ara ens quedarà un pico, de confirmats ja ho vaig dir en tinc 67, teniem que ser 87 però per exemple tinc una amiga que té un negoci i el porta amb el seu home i no poden tancar, una altra té una boda també el 20 i a la meva no ve perquè l'altra és d'un familiar ( hi ha crisis ) hi ha que no venen perquè els hi va malamet de pasta, el que passa que els que serem son tots familia propera i grans amics per part dels dos, com que amb això ja en tinc prou...i més barat el convit!! jejejeje...una cosa: als fotografs els hi pagueu un plat o que ? jo he pensat que han de menjar però no sé.... :-/ si s'els hi ha de ficar un plat normal o un menú infantil ( macarrons,etc... ) que fareu? es que dilluns he d'entregar lo de les taules i els hi hauré de dir als del restaurant.
A mi el que em fa patir és el vestit que me l'haurà d'acabar de pagar mon pare, perquè entre detalls, que el meu nen s'ha quedat a l'atur que del meu sou hem de pagar pis , cotxes, etc...( ell no cobra fins el dia 15 ) estem peladillos i del vestit encara em falta pagar un bon pico. Ja m'ho faré.
Ahir vaig anar a buscar el regal de les embarassades: uns marcs de fotos que son com un balancí i tenen forma de gos, de gat,de vaca,molt xulis.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: v3ritO » dt. feb. 23, 2010 10:24 am

bON Dia!!!!!!
Pues nosotros nos casamos en Can Oliver. Una masía preciosa que está en Montornes, rodada de la Naturaleza con jardines. En ella realizamos la ceremonia civil! Estamos como locos de contentos!!! El trato es una pasada, y son super conpetentes!!
Y nada, qeu ahora los nervios empiezan a notarse un poquito y que nos queda nada!!!!!
v3ritO

Entrades: 1020
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 11:18 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Lila28 » dt. feb. 23, 2010 10:32 am

Felicidades a todas las de marzo 2010!!! Soy nueva por aquí pero ya me queda muy poquito...también me caso el 13 DE MARZO!!!! Sólo dos semanaaaaas!!!! Qué locura y qué nervios!! Pero ya tengo ganas de que llegue el día y olvidarme ya de tantos preparativos, porque lo hemos hecho todo entre mi madre y yo y no podemos más... Por cierto, luego viene el viaje, donde váis??? Nosotros vamos dos semanas a Tailandia, lo estoy deseando...
Imatge
Lila28

Entrades: 37
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. feb. 23, 2010 10:50 am

Lila28 ha escrit:Felicidades a todas las de marzo 2010!!! Soy nueva por aquí pero ya me queda muy poquito...también me caso el 13 DE MARZO!!!! Sólo dos semanaaaaas!!!! Qué locura y qué nervios!! Pero ya tengo ganas de que llegue el día y olvidarme ya de tantos preparativos, porque lo hemos hecho todo entre mi madre y yo y no podemos más... Por cierto, luego viene el viaje, donde váis??? Nosotros vamos dos semanas a Tailandia, lo estoy deseando...

Bieeeeeeeeeeeeen ! otra del 13 ! que cuando digo el dia mucho dicen que vaya número he elegido!
Por cierto os he puesto el restaurante, La Masia, y no os he dicho de donde es: de Lleida... :star::

Pues eso Lila , que a mi me gusta el dia que he elegido la verdad...nosotros no nos vamos de viaje porque el presupuesto no nos llega, además nos interesa más acabar de pagar alguno de los 2 coches o algo así, ya que mi novio acaba de quedarse en paro y preferimos quitarnos cosas de encima. El viaje ya lo haremos cuando estemos mejor, además yo tengo una hija de seis años y la queremos llevar a Disneyland y todo no puede ser, cuando sea más mayorcita ya haremos un viaje largo los dos, ahora no está el horno para bollos....si no tengo ni despedida, la estaban organizando y no puede venir nadie, unos por el dinero ( si van a la despedida no van a la boda y no interesa ) y otros por la distancia ( todos son de Tarragona y Sant Boi y nosotros estamos en Lleida)...bueno que se le va a hacer, me iré con mis mejores amigas a tomar algo y a bailar el dia 6 y para casa.
Lo que haré es descansar esos 15 dias porque voy muy muy estresada, no tengo ni la menstruación de los nervios, a lo mejor nos vamos a alguna casa rural para desconectar .
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: becqueriana » dg. feb. 28, 2010 12:46 pm

niñas del 13!!!! esto ya esta casi casi!!! com van els nervis???
becqueriana

EntradaAutor: selenity » dg. feb. 28, 2010 1:01 pm

Q curioso yo que pensaba que el día 13 nadie lo cogía y creo que ya somos 3, yo también me caso el dia 13 de marzo en Can Ribas en Bigues i Riells y también deseando que se acaben los preparativos porque este mes de enero y febrero han sido muy estresantes!!! Espero que haga bueno, el año pasado esa semana hizo unos días increibles, a ver si repite...

Nosotros nos vamos a Nueva Zelanda, q ganas!!! Es curioso porque hasta diciembre sólo pensaba en el viaje y desde enero que se han intensificado los preparativos de la boda (porque todos los sitios a los que íbamos con tiempo nos dijeron que fuéramos a partir de enero que empezaba la nueva temporada y claro lo que sí pudimos cerrar antes fue el viaje) sólo pienso en la boda y no tengo tiempo para preparar nada del viaje, suerte que mi chico se encarga de ese tema, jejeje!!!

Bueno, chicas super cuenta atrás, espero que a todas, estemos donde estemos, nos haga un día con un sol radiante
13 març 2010
selenity

Entrades: 13
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 8:01 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. feb. 28, 2010 2:59 pm

selenity ha escrit:Q curioso yo que pensaba que el día 13 nadie lo cogía y creo que ya somos 3, yo también me caso el dia 13 de marzo en Can Ribas en Bigues i Riells y también deseando que se acaben los preparativos porque este mes de enero y febrero han sido muy estresantes!!! Espero que haga bueno, el año pasado esa semana hizo unos días increibles, a ver si repite...

Nosotros nos vamos a Nueva Zelanda, q ganas!!! Es curioso porque hasta diciembre sólo pensaba en el viaje y desde enero que se han intensificado los preparativos de la boda (porque todos los sitios a los que íbamos con tiempo nos dijeron que fuéramos a partir de enero que empezaba la nueva temporada y claro lo que sí pudimos cerrar antes fue el viaje) sólo pienso en la boda y no tengo tiempo para preparar nada del viaje, suerte que mi chico se encarga de ese tema, jejeje!!!

Bueno, chicas super cuenta atrás, espero que a todas, estemos donde estemos, nos haga un día con un sol radiante

Enhorabuena!!! Que ilusión me pensava que no habría nadie del dia 13...y vamos saliendo !! me acuerdo el año pasado que nos fuimos de excursión ( el dia 14 de marzo ) a Banyoles i a Castellfollit i nos hizo calor pero calor, que íbamos con un jersei finito i nos sobrava....seguro que nos harà un dia espléndido. Vamos que nos queda una semanita y poco más!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 8:48 pm

v3ritO ha escrit:CHICAS!"!!! Que me había perdido este post..... Ains, No puede ser!!!! :-/ :-/ Primero enhorabuena a todas!!! ajajaj,
Pues nada, que yo me caso el 2703/2010!!!! Y estoy cómo loca de contenta, porque ya lo tenemos aqui!!!!!! ::love::

Y no hay que ser pesimistas, eh?? Con todo lo que está lloviendo desde Enero, diluviando en febrero, seguro que en nuestro mes radia el Sol un monton!!!! Ains, hay que soñar despiertas!!!!!!

Pues me acepatais, verdad??????

Un besito a todas!!!!!!!!

El mateix dia a les 12:00!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dg. feb. 28, 2010 8:56 pm

noies!! demà comença realment el vostre compte enrera!!! uff quins nervis debeu estar passant... pero estic segura que sereu les nuvies més guapes de totes: les núvies de març
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 9:03 pm

marsal75 ha escrit:noies!! demà comença realment el vostre compte enrera!!! uff quins nervis debeu estar passant... pero estic segura que sereu les nuvies més guapes de totes: les núvies de març

daqui no res comença el teu compte enrere, ja veuras que super rapid passa!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: marsal75 » dg. feb. 28, 2010 9:35 pm

nuvia2010 ha escrit:
marsal75 ha escrit:noies!! demà comença realment el vostre compte enrera!!! uff quins nervis debeu estar passant... pero estic segura que sereu les nuvies més guapes de totes: les núvies de març

si aquest divendres estaré en l'any just... i yo con estos pelos!!! jajaja
nomes tenim restaurant i fotograf, i les invitacions a mig fer... ara començo operació vestit
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. feb. 28, 2010 9:48 pm

marsal75 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

si aquest divendres estaré en l'any just... i yo con estos pelos!!! jajaja
nomes tenim restaurant i fotograf, i les invitacions a mig fer... ara començo operació vestit

Jo el vestit vaig esperar fins que faltaven 4 mesos, jejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Lila28 » dl. març 01, 2010 8:44 am

Bueno chicas, ahora si que sólo quedan 13 días para nuestro gran día!!! Yo ya estoy como un flan y lo que me queda... Y por favor que no lluevaaaa!!! Yo también recuerdo que el año pasado el 12 y 13 hizo buen tiempo ya que el 12 es el cumple de mi novio y fuimos a celebrarlo. Así que esperemos que se repita. Buenos wapisimas, qué os queda por preparar? A mi me queda recoger unos regalitos para mis yayis y llevarlo todo este sábado al restaurante, y además empezar a pensar en las maletas, buff!!! Este finde me tengo que poner las pilas y dejarlas prácticamente listas (entre semana voy de culo con el trabajo...)
Qué poquito queda!!! Arriba el 13 de marzo!!!!!
Imatge
Lila28

Entrades: 37
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. març 01, 2010 9:47 am

Lila28 ha escrit:Bueno chicas, ahora si que sólo quedan 13 días para nuestro gran día!!! Yo ya estoy como un flan y lo que me queda... Y por favor que no lluevaaaa!!! Yo también recuerdo que el año pasado el 12 y 13 hizo buen tiempo ya que el 12 es el cumple de mi novio y fuimos a celebrarlo. Así que esperemos que se repita. Buenos wapisimas, qué os queda por preparar? A mi me queda recoger unos regalitos para mis yayis y llevarlo todo este sábado al restaurante, y además empezar a pensar en las maletas, buff!!! Este finde me tengo que poner las pilas y dejarlas prácticamente listas (entre semana voy de culo con el trabajo...)
Qué poquito queda!!! Arriba el 13 de marzo!!!!!

>.-<: Bon dia, bon dia !! Ens queden 12 dies!!! ueeeeeeeeeeeeeee....doncs ahir el meu nene i jo ens anàvem a dormir a les 3 imagineu com estic avui...estic redactan informes com si estigues borratxa.... >.-<: :star:: , doncs això que vam fer el DVD per projectar i ens ha quedat xulísim , ell feia això i jo anava fent taules ( al final 65 adults, 5 nenes i 2 bebés ...perfecte és la gent justa que volia més o menys ), vam ficar primer fotos de quan erem peques amb la cançó "cuéntame", després de quan erem adolescents i més joves que encara no ens coneixiem i hem ficat la de It's my life i per últim ja de novios i tal i hem ficat la de " nada valgo sin tu amor " i queda xulísim el muntatge...
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat