"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 12:55 pm

T'agraden happiness, no es massa friki?
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:57 pm

tara ha escrit:Gracies nur, ja heu trobat les cadires?

Res... :--( a continuar buscant...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 12:57 pm

tara ha escrit:Les dues m'han costat 63 euros!

Estan fets de porcelana freda!

El preu està super bè la veritat!!!!! i surten del que són les figures de sempre, no??? hi ha web???? ja ens la passaràs...a veure si s'aixeca el nen i li ensenyo, segur que li agraden molt!!!! triunfare nena!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 1:01 pm

tara ha escrit:T'agraden happiness, no es massa friki?

Frikissss????? que va....triunfareu moltisssimmmmm amb aquestes figuretes... Si que potser no s'assemblen a ells com altres que vas estar buscant no? però cadascú té una característica pròpia de la persona i això els hi farà molta gràcia!!!
T'ho dic però molt en serio....m'han agradat molt!!! :-)ok:
Venga Tara que això ja va agafant color de tot........jejejeje nomes queden 4 meses i boda tourrrr!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 1:03 pm

nur_jor ha escrit:

Pq no baixeu a Monmoble de Valls??? nosaltres vam agafar tots el mobles d'aqui, fins i tot el despatx m'ho fa ella, i "xapo"....us treurà models de tot arreu i té un gust la tia!!! si aneu pregunteu per la Carmina!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 1:08 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Pq no baixeu a Monmoble de Valls??? nosaltres vam agafar tots el mobles d'aqui, fins i tot el despatx m'ho fa ella, i "xapo"....us treurà models de tot arreu i té un gust la tia!!! si aneu pregunteu per la Carmina!!!!!

ais gràcies!!! aquí no haviem mirat!!! dius que tenen coses xules?? doncs hi anirem a veure que tal amb les cadires!!
acabo de buscar la direccio pel google, està al c/ del tren nº8 de valls? ho dic be?
gràcies!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 2:03 pm

nur_jor ha escrit:
nur_jor ha escrit:

ais gràcies!!! aquí no haviem mirat!!! dius que tenen coses xules?? doncs hi anirem a veure que tal amb les cadires!!
acabo de buscar la direccio pel google, està al c/ del tren nº8 de valls? ho dic be?

Exacte!!!! concretament al costat de l'Institut...passat el pont del tren. Aparequeu al carrefour i baixeu cap abaix...però ara que hi penso!!!! la Carmina està de vacances!!!!---és veritat... :hmm:: no m'enrecordava....truqueu i pregunteu quan torna....esk la que enten de tot és ella però no els altres!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 2:05 pm

nur_jor ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Exacte!!!! concretament al costat de l'Institut...passat el pont del tren. Aparequeu al carrefour i baixeu cap abaix...però ara que hi penso!!!! la Carmina està de vacances!!!!---és veritat... :hmm:: no m'enrecordava....truqueu i pregunteu quan torna....esk la que enten de tot és ella però no els altres!!!!

ok happiness!!! :-)ok:
moltes gracies per la informació!!!
a veure si per fi trobem cadires!!!!! jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:19 pm

Mrs. Happiness ha escrit:La 2ª foto és d'internet i surt amb la verge!!!!!

Black....enhorabonaaa!!!!!! al Setembre cerimonia i ja veuràs que bè anirà tot....però això ja està aqui!!!!!!!! Has vist alguna web per al vestits????

jejej
happi.. doncs amb les opcions que tens. que son unes quantes la que més t'agradi kina li agrada al teu xic????????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:20 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes... aquesta vegada de debò.... NOTICIÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!

La vostra estimada BLACKMAMBA (como veis no necesito abuela xDD) se os casa en SEPTIEMBRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Falta per confirmar el dia, pero si si, esta vegada és de debò!!!!!! cerimònia íntima de 8 persones, només la família directa per a què el papi estigui a gust!!!

I d'aquí un ANYET just (si si, mireu el marcador) el gran bodorrio!!!!!

què us sembla???? espero que molt i molt bé!!!!

Així q ja sabeu... I need a dress!!!!!!! no se si blanc o com, però necessito un vestit!!! m'ajudareu, oi????

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ::love:: ::love:: ::love::

BLACK!!! me n'alegro per tu... segur que seràs super feliç amb el teu papi!!! i kin dia!!! i lo del vestit està fet!!!...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:21 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssssss!!!!!

ja sé qe em repeteixo però................mireu quina hora és????????!!!!les 2h!!!buffff.................ha estat una amiga aquí amb mi fins ara, ja us ho explicaré, i com que estic sola a la nit.-..........però ara ja estava cansada!!!!! però no niré a mumir sense dirvos res!!!!!!

BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!..ho trobo perfecte de debò, això és el que hauries d'haver fet en temps......veus que bé?????ara amb el teu pare, i més tranquil perque ell estigui bé, i després ja faràs un gran bodorrio!!!!!

I quin dia???? a on???? aixxxx...que bé noia, el teu pare et podrà veure com a una noia casada!!!! i pel vestit...tranqui que t'ajudarem!!!!!segur que aniràs guapissima!!!!!

Ànim que et queda poc!!!!!!

anaves molt guapa neni!!! com es que has pensat això ara!! mira que ets jajajajja....

muas!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:23 pm

tara ha escrit:Papallona, lo del vestit paradet, aquesta tarda vaig a Blanca Miret, a veure que te i a veure si m'agrada alguna cosa!!!!!!!!!!!

Ja se que vaig massa tranquila i que poser m'agafara el toro, pero amb el tema vestit no em vull estressar!

Ostres que indecisa que soc!

mmm explica explica a blanca miret!!!

nena.. jo soc puper indecisa!!! o sigui que t'entenc perfectament... tot al seu temps!!!

i detalls com ho portes???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:24 pm

tara ha escrit:Laiac aquest video l'hem de veure, que vull veure les cares de la gent, deurien alucinar!!!!!!!!!!!!!!!!

ei sisi lo del video!! tinc unes ganes de vore'l!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:25 pm

elxa ha escrit:Perdonadme estos dias que estoy "out" total pero es que mi novio esta de vacaciones y no paramos de un sitio para otro ahora que a acabado la obra de casa de mi abuela.

He pensado mucho en vosotras! pero es que hemos llegado a casa tardísimo y ya no eran horas para conectarme.
Hoy me he podido escakear pq a salido a comprar él un momento, digo aix....aix....voy a dar señales por el foro!!!!!

tu tranki wapi!! a disfrutar de la vacaciones!!!! que te ponemos al día en un periqueteeeeeeeeeee jajajaj
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:25 pm

elxa ha escrit:Happiness, he leido lo del tema de la iglesia vaya p........ahora no?

Ya veo que estas puesta manos a la obra buscando iglesia.

A mi me han hablado muy bien de esta a ver que te parece...........

:-) :-) :-) :-) :-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:27 pm

elxa ha escrit:Bueno ninetes, os tengo que dejar, voy a Tgna a comprarme los zapatos para la boda de mañana (por supuesto que os haré cronica), luego a las 16h voy a hacerme eso del bronceado de caña, mañana a las 9h voy a la pelu (tara voy a la araceli!) y luego a las 13.30h de boda al castell de vilafortuny, m'hen recordaré de tú laiac.........akell passadís amb la catifa vermella!!!

ah! por cierto el vestido que pedí de kanacca me llegó, es el que me pongo mañana para la boda ya os pasaré fotos, la verdad que muy bien eh! ya lo vereis.

Pues nada niñas, ya no me podré conectar hasta el domingo por lo menos, sed buenas........jejejejeje..........besitos a todas!!!!!!!! wapas!!!!! os he echado de menos!!!!!!

neni disfrutaaaaaaaaaaaaaaaaa... ya tengo ganas de verte el vestido!! así que mu' bien ehhhhhhhhhh!!! :-)ok: y cronica cfronica!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:32 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, com li heu donat a la tecla, he estat una estona desconnectada i no vegis, aixo ja va agafant bon ritme!

Ja tinc les figures dels amics!!!!!!!!!!!!!!

Li vaig fer la comanda la setmana passada i ja els te fets!

Us penjo unes fotos, a veure que us semblen, sinceritat, ehhhhhhhhhhh!

ei Tara!! que fort.. que rapid... no m'ho esperava jejej tenen bona p inta ehhhhh.. es que no les puc ampliar!!!! jooooo.. suposo que sera el pc de la feïna.. me les pots enviar per mail!!!!

els motius personalitzats superbé!!! i tant que li farà gracias lo del linux jejej
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:33 pm

nur_jor ha escrit:
tara ha escrit:Us explico, l'eloi es caçador i l'esther es fanatica del barça!

La mºall li encanta la fotografia, es la que treballa al meu fotograf i ell es informatic, treballa amb linux (suposo que li fara gracia el logo) i juja al poker on line, d'aqui les cartes i les fitxes!

Que us semblen?

Abans d'aquesta explicacio ja me n'havia fer una idea. jejeje!
Són molt clares i molt ben fetes aquestes figures!
Segur que els hi agraden! :-)ok:

Tara si pots.. enviar-me'l li ensenyaré al xiket a veure que diu!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. ago. 21, 2009 2:37 pm

Bueno ninetes! jo segueixo amb la mudança ara toca pintar... i seguir netejant i encara em keden coses al pis.. aix...

De la boda lo únic que ja s'estan imprimint les invitacions!! ja falta poket jejje.. i crec que començaré a mirar vestits per les webs...i mmm res el de blablabox no m'han contestat ( ha passat 1 mes)

bueno aniré explicant!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 2:46 pm

Papallona* ha escrit:Bueno ninetes! jo segueixo amb la mudança ara toca pintar... i seguir netejant i encara em keden coses al pis.. aix...

De la boda lo únic que ja s'estan imprimint les invitacions!! ja falta poket jejje.. i crec que començaré a mirar vestits per les webs...i mmm res el de blablabox no m'han contestat ( ha passat 1 mes)

bueno aniré explicant!!!

Hola Papallona....no pateixis per lo del blablabox....que et contestarà....a mi fa trigar mes i mig...i ja tinc resposta....són així!!!jejejeje
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants