LLUNA DE MEL 2010

bodes 10!

Re: LLUNA DE MEL 2010

EntradaAutor: roser82 » dc. nov. 04, 2009 12:34 pm

nutrimat ha escrit:Gràcies per la informació.
Aviam al final que decidim, pq pel gener ens han dit que seria bo fer les seserves per agafar un preu relativament més baix. Ja t'explicaré-
Vosaltres que fareu???
Italia a mi m'apassiona, però ja em vist bastant, a més tenim amics que viuen allà i ens és fàcil anar en un pont o dies sueltos de festa.
Per què ha de ser tan dificil triar un puesto per marxar de viatge???
T'aniré informant.
Petons i gràcies.

a nosaltres ens agradaria fer los angeles, san francisco, las vegas i polinesia ::love:: es q la polinesia vec q o anem ara o potser ja no anirem mai mes de la vida, i vull anar jajajja pero esta tan lluny q nomes de pensarho em poso malalta jajajjaja, quan vam anar a mexic q eren 10 hores quasi em va agafar un patatus al avio... imaginat jajajja, em sembla q em pendre un somnifero o algo...
quan us caseu vosaltres???
Imatge
roser82
:: núvia rookie

Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dc. nov. 04, 2009 3:37 pm

Hola! a nosaltres ens agradaría molt anar a la rivera maya deu dies(per motius de feina d'ell no podem marxar més dies) perque som uns enamorats de mexic, en especial ell que li encanta la cultura maya. Però encara ho hem de mirar, es que no se amb quants mesos d'antelació s'ha de fer. Fa cosa d'un mes vaig enviar un e-mail a una agencia de viatges i em va dir que encara era aviat, i quan parlo amb la gent em diu que com abans ho enllestim més barat surt, no se, estic feta un embolic!! :-/
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: vanesaHG » dc. nov. 04, 2009 5:04 pm

Para mi el viaje es la peor decision que tomar pq queriamos Fiordos y como nos casamos en 2 de octubre es imposible, claro nos toca empezar a mirar pero es que no nos gusta nada o es super caro.

Mi novio se ha emperrado en Canada, que me parece muy bonito, pero es mogollon caro, o Australia que idem, asi q no sabemos que hacer, los demas destinos no nos llaman mucho la atencion, polinesia, pero es caro tambien.

Nos gustaria ir a ver naturaleza, pero combinado con algo de ciudad, pq Africa a mi novio le entusiasmaria, pero a mi me dan miedo los bichos, animales, y animalitos, y por supuesto para pasarlo mal no quiero ir.

Sabeis de algun destino??? De aqui dos semanas empezaremos a mirar presupuestos.
vanesaHG
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1123
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:34 am

EntradaAutor: roser82 » dc. nov. 04, 2009 5:37 pm

miriam1986 ha escrit:Hola! a nosaltres ens agradaría molt anar a la rivera maya deu dies(per motius de feina d'ell no podem marxar més dies) perque som uns enamorats de mexic, en especial ell que li encanta la cultura maya. Però encara ho hem de mirar, es que no se amb quants mesos d'antelació s'ha de fer. Fa cosa d'un mes vaig enviar un e-mail a una agencia de viatges i em va dir que encara era aviat, i quan parlo amb la gent em diu que com abans ho enllestim més barat surt, no se, estic feta un embolic!! :-/

els de l'agencia amb quant de temps us diuen q ho heu de mirar??? jo también estic una mica perduda pero nosaltres no ens casem fins al octubre, encara ens queda bastant, pero a vosaltres us quedem 5 mesos... q poquettttt
Imatge
roser82

EntradaAutor: roser82 » dc. nov. 04, 2009 5:39 pm

vanesaHG ha escrit:Para mi el viaje es la peor decision que tomar pq queriamos Fiordos y como nos casamos en 2 de octubre es imposible, claro nos toca empezar a mirar pero es que no nos gusta nada o es super caro.

Mi novio se ha emperrado en Canada, que me parece muy bonito, pero es mogollon caro, o Australia que idem, asi q no sabemos que hacer, los demas destinos no nos llaman mucho la atencion, polinesia, pero es caro tambien.

Nos gustaria ir a ver naturaleza, pero combinado con algo de ciudad, pq Africa a mi novio le entusiasmaria, pero a mi me dan miedo los bichos, animales, y animalitos, y por supuesto para pasarlo mal no quiero ir.

Sabeis de algun destino??? De aqui dos semanas empezaremos a mirar presupuestos.

vanesa y algo como escocia????
Imatge
roser82

EntradaAutor: Zaida » dc. nov. 04, 2009 5:50 pm

hola chicas,
nosotros seguramente Canadá. a mi novio le encanta el frío (a mi no tanto, la verdad), pero el viernes dieron callejeros viajeros y era sobre Canadá y la verdad es que me encantó. Me enamoré de los paisajes, de la cultura, vamos de todooooooooooooo!!! ::love::

Iré a preguntar precios a ver que tal sale el viaje y os informo.
Imatge
Zaida

Entrades: 1271
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 11:50 am

EntradaAutor: Tona-80 » dc. nov. 04, 2009 8:30 pm

Nosotros aún no hemos empezado a mirar viajes.
Vosotras que ya estáis en ello... dónde es mejor mirarlos: ¿alguna agencia en concreto o en plan Viajes del corte inglés?... es q no sabemos por dónde empezar a mirar
Imatge
Tona-80

Entrades: 1175
Membre des de: ds. set. 26, 2009 10:27 am

EntradaAutor: 13titus » dc. nov. 04, 2009 9:36 pm

A mi también me queda tiempo porque yo no me ire de luna de miel hasta octubre asi que aun esperare un poco, pero creo que me montare el viaje por libre que siempre sale un poco mas barato aunque viajes en grandes compañias aereas.No se me lo mirare de las dos maneras y luego decido, pero hemos mirado un poquito por agencias y algunas son prohibitivas, la verdad. :--( :--( :--(
13titus
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2383
Membre des de: ds. juny 13, 2009 1:30 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dc. nov. 04, 2009 9:52 pm

hola roser, a mi m'han dit que fins el mes que ve o gener, i ho trobo excesiu, jo estic dels nervis..El meu xicot treballava amb un home que va a rivera maya cada any amb la seva dona, i li ha dit que quedem un dia que ens explicará l'agencia amb qui ho contracta ell,que son amics, i les excursions que valen la pena, i també m'ha dit que a ultima hora els viatges sempre son més barats, pero sent el viatge de noces.. em fa pal esperar a ultima hora, i si despres no hi ha el que jo vull.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: roser82 » dc. nov. 04, 2009 10:03 pm

miriam1986 ha escrit:hola roser, a mi m'han dit que fins el mes que ve o gener, i ho trobo excesiu, jo estic dels nervis..El meu xicot treballava amb un home que va a rivera maya cada any amb la seva dona, i li ha dit que quedem un dia que ens explicará l'agencia amb qui ho contracta ell,que son amics, i les excursions que valen la pena, i també m'ha dit que a ultima hora els viatges sempre son més barats, pero sent el viatge de noces.. em fa pal esperar a ultima hora, i si despres no hi ha el que jo vull.

ui uiii miriam jo no esperaria al ultim moment i sent tal i com dius el viatge de noces!!! si aneu a l'agencia d'aquest home q va cada a la rivera maya pues ja teniu un altre punt de vista de quan lhe de reservar... us caseu abans de l'estiu, oi? sent aixi no crec q tingueu problemes de places ni res i alla quasi tots els hotels son maquissims!!! nosaltres vam estar l'any passat i vam tornar enamorats!!! l'excursio q em va agradar molt va ser la de chichen itza, impressionant!!! rivera maya us agradara mooooolt!!!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: sidol » dj. nov. 05, 2009 8:19 am

Tambien me apunto a la opinión de roser82, riviera maya es una maravilla. La excursión de Cobá-tanká también es espectacular. Es una apuesta segura para viaje de novios.
Pero yo no lo dejaria pasar mucho tiempo, creo que es mejor preguntar en la agencia cuando salen precios y aprovechar los descuentos de venta anticipada.

Saludos
sidol

Entrades: 67
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 12:59 am

EntradaAutor: nutrimat » dj. nov. 05, 2009 9:24 am

sidol ha escrit:Tambien me apunto a la opinión de roser82, riviera maya es una maravilla. La excursión de Cobá-tanká también es espectacular. Es una apuesta segura para viaje de novios.
Pero yo no lo dejaria pasar mucho tiempo, creo que es mejor preguntar en la agencia cuando salen precios y aprovechar los descuentos de venta anticipada.

Saludos

Hola Sidol,
Nosotros también estamos barajando la posibilidad de ir a EEUU (no sé donde) + Riviera Maya, la verdad que Moy (mi futuro...) me ha enseñado catálogos y parede todo precioso.
Cuantas horas de vuelo hay?? eso es lo que más miedo me da, pero bueno alguna vez tendré que superarlo.
Besitos
Nos casamos, jejejeje
nutrimat

Entrades: 76
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 11:25 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NU23 » dj. nov. 05, 2009 9:33 am

Roser nosaltres en principi farem 20 dies, més o menys, és tic totalment d'acord amb tu q lo de la polinesia si no ho fem ara és un viatge q a lo millor no tornem a fer.
Estic emocionada amb aquest viatge, nosaltres fem San Francisco, Las Vegas i la Polinesia. Los Angeles ja hem estat.
NU23

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: roser82 » dj. nov. 05, 2009 11:18 am

NU23 ha escrit:Roser nosaltres en principi farem 20 dies, més o menys, és tic totalment d'acord amb tu q lo de la polinesia si no ho fem ara és un viatge q a lo millor no tornem a fer.
Estic emocionada amb aquest viatge, nosaltres fem San Francisco, Las Vegas i la Polinesia. Los Angeles ja hem estat.

nu23 vosaltres quan marxeu??? nosaltres a l'octubre :-///: :-///:
heu mirat hotels o algo???
jo también estic molt i molt emocionada!!!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: roser82 » dj. nov. 05, 2009 11:22 am

sidol ha escrit:Tambien me apunto a la opinión de roser82, riviera maya es una maravilla. La excursión de Cobá-tanká también es espectacular. Es una apuesta segura para viaje de novios.

Saludos

hola sidol!!! nosotras seguimos con nuestro tema polinesia eh jajajaja
Imatge
roser82

EntradaAutor: Laurirul » dj. nov. 05, 2009 12:08 pm

Pues nosotros igual que Nutrimat....
1 semanita por New York....y dspues 1 semanita en Riviera pa descansar, jejejejej
Imatge
Laurirul

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 10:00 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dj. nov. 05, 2009 3:12 pm

roser82 ha escrit:
miriam1986 ha escrit:hola roser, a mi m'han dit que fins el mes que ve o gener, i ho trobo excesiu, jo estic dels nervis..El meu xicot treballava amb un home que va a rivera maya cada any amb la seva dona, i li ha dit que quedem un dia que ens explicará l'agencia amb qui ho contracta ell,que son amics, i les excursions que valen la pena, i també m'ha dit que a ultima hora els viatges sempre son més barats, pero sent el viatge de noces.. em fa pal esperar a ultima hora, i si despres no hi ha el que jo vull.

ui uiii miriam jo no esperaria al ultim moment i sent tal i com dius el viatge de noces!!! si aneu a l'agencia d'aquest home q va cada a la rivera maya pues ja teniu un altre punt de vista de quan lhe de reservar... us caseu abans de l'estiu, oi? sent aixi no crec q tingueu problemes de places ni res i alla quasi tots els hotels son maquissims!!! nosaltres vam estar l'any passat i vam tornar enamorats!!! l'excursio q em va agradar molt va ser la de chichen itza, impressionant!!! rivera maya us agradara mooooolt!!!!

Bones! tothom em parla super bé de la rivera maya, quines ganes que tinc que arribi ja!! A veure si convenço al meu xicot i hi anem aviat, xo fins el mes que ve ho tinc una mica complicat, perque pel matí treballa i per la tarda fa un master, i no surt fins les nou. Així que em sembla que fins el mes que ve res de res...xo en quan acabi el master al desembre l'agafo de l'orella i el porto a l'agencia,jejejeje.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: neus29 » dj. nov. 05, 2009 9:59 pm

hola noies¡¡¡¡¡ ke tal? dons nosaltrs ens agradaria riviera maya, aunque hem vist un pack de nova york y riviera maya ke te ke esta molt be.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dv. nov. 06, 2009 7:22 am

Hola noies, doncs nosaltres just ahir ja fam fer la paga i senyal. Fem un creuer de 12 dies per les illes greges amb MSC Cruceros, despres estarem 5 dies a Venecia i uns altres 5 dies a Roma.
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: NU23 » dv. nov. 06, 2009 9:09 am

O estem mirant. marxem al juliol. M'han d'enviar diferents preus i diferents hotels, haurem d'escollir. És un viatge car, però jo crec q val la pena.
NU23

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants