CENTRO ECUESTRE DE LLAVANERES 2010

bodes 10!

EntradaAutor: montseijordi » dv. gen. 23, 2009 10:13 pm

si nena, esta es muy chula! Yo tambien he encontrado otra d noche x ahi, y pone q es d Joan Selva, jeje.

Es esta:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: jiy » ds. gen. 24, 2009 11:54 am

La que yo puse es de la noche de mi boda que la hizo un amigo... yo todavía no tengo mi álbum del fotógrafo
Imatge
jiy
:: núvia experimentada

Entrades: 462
Membre des de: dt. maig 06, 2008 5:20 pm

EntradaAutor: montseijordi » ds. gen. 24, 2009 12:09 pm

pues es muy chula la tuya, super bonita y mas si te la ha hecho un maigo, jeje

Y cuando tendras el album? pero no tienes ni un CD con las fotos aun?

Que fotografo cogiste al final? Era photoshop?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: jiy » ds. gen. 24, 2009 2:51 pm

Sí, yo me hice las fotos con photoshop. Nos dieron un álbum de papel con todas las fotos en chiquitito para elegir las del álbum.

Creo que para febrero ya lo tendremos :-)
Imatge
jiy

Entrades: 462
Membre des de: dt. maig 06, 2008 5:20 pm

EntradaAutor: montseijordi » ds. gen. 24, 2009 2:56 pm

que guay nena! pues ya nos enseñaras eh? q tengo ganas d ver fotos en mi restaurante, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dc. gen. 28, 2009 8:35 pm

amunt amunt!

Nenes, heu vist q han adjuntat un xec d descompe del restaurant? Quan l'he vist m'ha donat un "vuelco el corazon", no se com dir-ho en catala, jajaja. Menys mal q es fins al març d'aquest any pq m'estava a punt d donar un patatus.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiTo » dv. gen. 30, 2009 11:44 pm

Hola a totes!!
Soc bastant nova al foro. Nosaltres anem aquest diumenge a veure el centre equestre!! ja us explicaré... M'han parlat molt bé de tot el restaurant, però em fa una mica de por el camí per arribar, m'han dit que està massa amagat i que el caminet és complicat... com ho veieu???
Petons a totes i enhorabona! ens queda molt poquet...
:-)
Imatge
MiTo
:: núvia rookie

Entrades: 160
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 11:03 pm

EntradaAutor: MEILIVI » ds. gen. 31, 2009 2:53 pm

Mito, el restaurante es GENIAl!!! y por el camino no te preocupes.... es estrecho y sin asfaltar pero tampoco está tan mal, puedes ir tranquilamente.... y una vez llegas a Llavaneras hay carteles donde te lo indican muy bien!! :-)ok:
Imatge
MEILIVI
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2317
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 12:38 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: montseijordi » dg. feb. 01, 2009 12:04 pm

MiTo ha escrit:Hola a totes!!
Soc bastant nova al foro. Nosaltres anem aquest diumenge a veure el centre equestre!! ja us explicaré... M'han parlat molt bé de tot el restaurant, però em fa una mica de por el camí per arribar, m'han dit que està massa amagat i que el caminet és complicat... com ho veieu???
Petons a totes i enhorabona! ens queda molt poquet...
:-)

ei guapa, com ha anat? Quan tornis ens explique eh?

La veritat es q si t'he d dir q el carrer es sense asfaltar 1'5 km pero la veritat es q esta be i s'hi arriba sense cap problema, jo no ho veig cap dificultat. A mes, ja veuras q val la pena, pq quann arribes al lloc i veus q esta al bell mig del bosc sense q ningu et molesti... bufff, m'encanta! Ja em diras q se sent... Jo no ho se ni explicar, q guay x aixo!! A veure si et fas una ecuestrera mes, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiTo » dl. feb. 02, 2009 10:53 am

Hola hola!!! Doncs ens ha encantat!! té molts punts de que serà aquest, el lloc és meravellós i el camí (tenint en compte lo que ha plogut aquests dies) doncs no estava en el seu millor moment, però tampoc malament!
La veritat és que el lloc és meravellós, tot vorejat de bosc i parcs naturals... com a espai crec que ningú no lo guanya i, sincerament, crec que el camí són 5 minuts i no deixaràs de fer una boda allà on t'agrada per 5 minuts de camí de terra, no? A més, Ainhoa és encantadora i Silvia també, però només la vem veure un minut!
Aquest dissabte volem anar a Vil·la Minerva i Villa Bogatti... La cosa està entre aquest tres... Aquest cap de setmana us treuré el dubte de si som uns equestreros més ;) :-)
Us mantinc informades!
Imatge
MiTo

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 02, 2009 3:01 pm

ok guapa, m'alegra q t'hagi agradat. Nosaltres voliem anar a veure el Vil·la Minerva tambe pero com ens va agradar aquest ja njo hi vam anar. Si q es veritat q a mes al Minerva et demanen un minim d 150 persones el dissabte, q suposo q serem mes o menys aquests, pero x si d cas...

I el Villa Bugatti tambe el vam anar a veure, si necessites algun pressupost m'ho dius i te'l passo ok? El lloc la veritat es q es molt maco eh? I l'exposicio dels cotxes pot quedar molt be, pero clar, pagant 700 euros. I bueno, pagues 3000 € per l'exclusivitat del lloc. No se, a nosaltres l'ecuestre ens va encantar, et regalen l'habitacio, tens exclusivitat x tu sol q no pagues i a mes esta envoltat d naturalesa, per mi inigualable!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 10, 2009 6:31 pm

amunt amunt!!

Nomes dir-vos q aquest cap d setmana es celebra una mini-fira al restaurant, jeje, on hi haura detallets, agencies d viages, fotograf, vestits d nuvia, lloguer d cotxes, etc... i q estic emocionadissima! q no m'ho perdre x res dl mon i q aixi es bona l'excusa d tornar al meu restaurant, yupiiiiiiiiiiiii
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiTo » dt. feb. 10, 2009 9:15 pm

montseijordi ha escrit:amunt amunt!!

Nomes dir-vos q aquest cap d setmana es celebra una mini-fira al restaurant, jeje, on hi haura detallets, agencies d viages, fotograf, vestits d nuvia, lloguer d cotxes, etc... i q estic emocionadissima! q no m'ho perdre x res dl mon i q aixi es bona l'excusa d tornar al meu restaurant, yupiiiiiiiiiiiii

Hola hola!!!!
Estic superdesconnectada!!! el dia a dia que se'ns menja!! bé! informar-vos que ja som uns equestreros més!!!!! tenim prereserva pel 3 de juliol del 2010!!!! yujuuuuuu!!!

Estic super emocionada, per que això ja comença a agafar forma >.-<:

La veritat és que aquest cap de setmana estem fora i no podré anar a la minifira, tot i que l'Ainhoa ens ho va dir!!!!

Ja m'informareu del que aneu trobant!

Bye, bye!
Imatge
MiTo

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 10, 2009 9:19 pm

ok guapissima, oleeeeeeeeeeeeeee, q guay!!! quan confirmis m'ho dius q farem una llisteta eh? aixi q es l'elegit? explica explica
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MiTo » dl. feb. 16, 2009 10:10 pm

montseijordi ha escrit:ok guapissima, oleeeeeeeeeeeeeee, q guay!!! quan confirmis m'ho dius q farem una llisteta eh? aixi q es l'elegit? explica explica

Hola a totes!!
Què paradet que tenim el foro no???? doncs ja tinc la supernotícia! Tenim reservada la data del 3 de juliol de 2010 al Centro equestre... ja hem fet la reserva! i estem molt contents!! :)
¿Què tal la fira d'aquest cap de setmana? m'haguès agradat molt anar, però tenia un viatge de feina a Cannes. Ja explicareu.

Montse, em demanes que expliqui com vem decidir-nos... la veritat és que el restaurant ens va encantar des del primer moment, però lo de sempre..."i si...", fa dos diumenges vem anar a veure-ho amb tota la family i també van sortir encantats amb el restaurant, amb Sílvia i Ainhoa i amb tot plegat... era lo que ens faltava. Tot és meravellós, miris on miris hi ha natura i més natura! m'encanta!!

I res més, a veure si ens posem les piles les equestreres del 2010 i compartim més cosetes!

Petons >.-<: =0-0-) :-.:·::
Imatge
MiTo

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 16, 2009 11:46 pm

ei guapa, que be q ja siguis ecuestrera definitiva, jeje

Doncs jo vaig anar ahir a la fira i tot genial, la veritat es q tot super be! Al meu post he penjat fotos i he explicat com va anar, pero seguire explicant dema q les fotos trigaven en cargar-sei ja me n'he cansat, jeje.

Que bo, el 3 d juliol! Nosaltres haviem fet pre-reserva per aquest dia pq el dia 19 de juny tenien una pre-reserva feta q era el dia q voliem, pero la van anular i llavors ens vam quedar el 19 d juny, i ara el dia 3 d juliol l'has agafat tu, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MEILIVI » dt. feb. 17, 2009 12:05 am

Mito FELICIDADES!!!!!!! otra ecuestrera mas!!!!! te añado a la lista!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
MEILIVI

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 5:14 pm

q guay nenes, Mito si vols passa't pel meu post a compte enrere 2010 que alla hi tens les fotos d la fira, jeje, a la pagina 30 comença crec
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MEILIVI » dt. feb. 17, 2009 5:18 pm

y tambien pasate por el post del Ecuestre 2009!!!!
Imatge
MEILIVI

EntradaAutor: montseijordi » dt. feb. 17, 2009 7:19 pm

si, jeje, q alli estamos todas arejuntadas!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant