Autor: silvia i jordi dj's » dl. nov. 03, 2008 7:22 pm
Hola a totes, soc profe de ball i dj's i us comento el que em trobo.
Si el restaurant us "obliga" a que agafeu fotograf i dj's, hauria de ser el restaurant que els hi posi el menú, infantil o adult, és igual, però no tindríeu que pagar vosaltres res d'ells.
Un altra cosa és si porteu vosaltres el dj's o el fotògraf, llavors haureu de pagar el menú, i tot i això us comento que em trobo.
Normalment sobra moooolt de menjar, és el que ens posen als fotografs i dj's (pagant els nuvis com a adult), altres vegades posen menú infantil (i pagen els nuvis com a adult enlloc d'infantil, i m'ho he trobat moltes vegades per què els nuvis em contracten i em pregunten des del meu punt de vista com ha anat el menjar), en un restaurant del Baix Llobregat a un avi de 90 anys, li van demanar menú en plan sopeta i pollastre a la planxa, i els hi van cobrar 90€ que era el menú adult.... sin comentarios.
Personalment, per una banda els nuvis em contracten directament i estic a la mateixa sala que els nuvis amb menú adult, per si hi ha cap esdeveniment estar al lloro de posar música, igual que els fotografs; també he estat contractat per hotels, i menjo en una sala a part un menú infantil pagat pel restaurant, però si hi ha cap esdeveniment que es necessiti fotos o música, no estem.....
Reclameu el que calgui i no dubteu en queixar-vos i consultar sobre el menjar, i després de tot, vaja rotllo us he explicat!!!
Espero us hagi informat una miqueta del tema.
Jordi
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"
Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)