BODES CIVILS

bodes 10!

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. jul. 31, 2009 6:24 pm

TatianaCE ha escrit:Hola noies!
Jo també em caso pel civil, i encara no ho tenim clar com ho farem. No sé per on començar. Ho celebrem tot al restaurant i em d'organitzar la boda com nosaltres volguem. Quina feinada!
Intento treure idees, o un guio per on començar,no se. A vuere si els de l'ajuntament ens ajuden una mica! :-/

Hola!!! doncs comença per mirar-te algun vestit....mireu restaurants, lo ultim ha de ser el ram , els detalls i les probes de pentinat. Jo vaig començar pel vestit i després vaig buscar restaurant, vam fixar la data,vaig anar a preguntar a la floristeria però em van dir que fins 1 mes abans no calia. Idem a la pelu, tinc els detalls encomanats i ara em falten les invitacions. ufff quin lio!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Eli Girona » dt. ago. 11, 2009 6:51 pm

Hola Istar!!!!

Nena que be!!!ja ho tens tot encaminat,
Eli Girona l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 26, 2009 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ja queda menys!!!!
Eli Girona

Entrades: 39
Membre des de: dl. juny 29, 2009 7:35 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. ago. 12, 2009 8:02 pm

Eli Girona ha escrit:Hola Istar!!!!

Nena que be!!!ja ho tens tot encaminat, jo no se per on començar.... nosaltres ens casem als jardins del restaurant i de moment el que tenim es el lloc, el music i el meu vestit; ara ens estan posant problemes els del ajuntament!!!! a veure si trobem algun que vulgui anar aquell mateix dia allà i sino haurem de buscar un actor que ens han comentat que hi ha gent que s'hi dedican!!!

Si els de l'ajuntament sempre foten pegues....nosaltres ens voliem casar a l'octubre d'aquest any i mira al març perquè els senyors del registre tarden 5 mesos en fer els paperets.... tranquila que segur que alguna solució trobaràs....sort!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. ago. 17, 2009 12:58 pm

Hola noies!

Jo també ho faig tot al mateix Restaurant i sincerament estic mooolt peix!
Però vec que és el normal! Jo em caso el 26/06/2010 i vull començar a mirar-me cosetes.

Sort d'aquest post! que podré agafar idees. Si jo en tinc alguna ja us la posaré!

Bona setmana!
Meri&Javi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dt. ago. 18, 2009 10:31 pm

Ei! Meri jo también em caso el 26/6/2010, i también ho faig tot al restaurant.
Poc a poc, a veure si entre totes agafem idees de com fer-ho!
Imatge
TatianaCE

Entrades: 41
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: kirita » ds. ago. 22, 2009 1:45 pm

Hola!!! nosaltres també ho farem pel civil i donat que la cerimònia és molt curta i simple... hem pensat de fer-ho amb música significativa per nosaltres i persones del nostre entorn llegint algun text o dedicant-nos alguna cosa (a la meva mare li agrada escriure poesia, per exemple).

Jo no portaré vel i això de l'actor no m'agrada gens. Estem mirant de fer coincidir la cerimònia amb la celebració al restaurant i, tot i que serà un divendres, a nosaltres ens fa més il·lusió que no pas estar casats i dos dies o una setmana més tard fer el paripé... ho respecto molt perquè si al final no ho podem fer coincidir intentarem fer una mig-cerimònia però sense actor: familiars i amics parlant amb la música que ens agrada a nosaltres.

No sé, de moment és la idea que tenim.... ¿? què us sembla?
kirita

Entrades: 16
Membre des de: dg. maig 24, 2009 5:38 pm
Ubicació: Blanes

EntradaAutor: TatianaCE » dl. ago. 24, 2009 12:03 am

Hola!
Jo estic d'acord amb tu. La nostra idea és fer la cerimonia al restaurant una mica personalitzada. El problema és que l'ajuntament del nostre poble ens posa problemes per casar-nos fora de l'ajuntament. Així que l'única solució que ens han donat és casar-nos un dia a l'ajuntament i després fer la nostra cerimonia el dia que tenim pensat. Però com que no volem que sigui un actor, ens estem plantjant que ens casi un amic que ens apreciem molt i així fer la nostra cerimonia personalitzada, com tu dius, amb textos i musica, i a més a més que ens casi un amic. Dins del que és possible que sigui el més emotiu i real per nosaltres.
Imatge
TatianaCE

EntradaAutor: Cristina F » dl. ago. 24, 2009 12:49 pm

Hola noies!

Jo també em caso pel civil. Estic una mica agobiada amb el tema "actor-mestre de ceremònies". Encara no tenim la persona que ho farà i estic una mica perduda per buscar-la. Al restaurant recomanen una persona que és qui ho fa sempre. Suposo que acabarem fent-ho amb ell.
I del tema preu?? Quan pot valer aprox.?
M'hagués agradat poder fer el casament real al restaurant, però pel que he anat llegint, és casi impossible. I encara més en el nostre cas, que ens casem en diumenge!!

Quina sort aquest post per poder comentar cosetes i desfogar-se!!
Cristina F

Entrades: 30
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:35 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dl. ago. 24, 2009 2:49 pm

Hola!

És una m... això que no et vinguin a casar al restaurant.
Sobre el preu no tinc ni idea, però en aquesta web surten anuncis d'actors que ho fan, pot ser a les seves webs diu alguna cosa, o pots informart-te per comparar.
Imatge
TatianaCE

Re: BODES CIVILS

EntradaAutor: neus29 » dg. ago. 30, 2009 6:08 pm

holaaaaa¡¡¡¡ a totes¡¡¡¡ algu sap quan es triga per tramitar l´expedient matrimonial, perque he anat a consultar al ajuntament de la meva poblacio i perque em donin data avans he de anar al registre civil i alla m, ho tramiten, pero es que ja hem mirat restaurant i fotograf i em fet una prereseva. es ke segons la data que entreguis la documentacio i em kedo sense la data ke vull l´expedient caduca, nosaltrs ens volem casar el dia 4 de setembre de 2010. algu em pot orienta una miqueta? gracies. neus
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: TatianaCE » dg. ago. 30, 2009 10:09 pm

Hola!
A nosaltres a l'ajuntament ens van dir que per tramitar els papers tardarien entre 3 o 4 mesos. El que no sé quant temps tenen validesa.
Imatge
TatianaCE

EntradaAutor: oshia » dl. ago. 31, 2009 12:27 am

TatianaCE ha escrit:Hola!
A nosaltres a l'ajuntament ens van dir que per tramitar els papers tardarien entre 3 o 4 mesos. El que no sé quant temps tenen validesa.

tienen 3 meses de valided!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: neus29 » dl. ago. 31, 2009 6:21 am

hola tatiana¡¡¡ doncs al final hem obtat pel casament per l´esglesia. no ens volem arriscar, jo crec ke sera mes rapid, petonets. *.-o-o.*
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: crisbert » dl. ago. 31, 2009 2:17 pm

nosaltres ens casem el mateix dia del casament, al restaurant! :D tampoc ens agradava massa la idea d'haver de casar-nos uns dies abans del casament.... :s
Imatge
crisbert
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: ise » dl. ago. 31, 2009 2:35 pm

Hola noies!

Nosaltres també ens casem pel civil pero encara no hem mirat res de res... anem tard??? :hmm:: :hmm::
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Seaweed » dl. ago. 31, 2009 5:25 pm

Hola noies!!!!
Nosaltres també ens casem pel civil. Ho celebrem com tatania i oshia a la Garriga de Catselladral, i com sabeu vé l'alcalde o un jutge de pau de l'ajuntament de Navàs i fa la cerimònia real a la masia.

Nosaltres ja em entregat els papers al registre civil, els vam entregar al juny i ens han donat hora per signar l'expedient a principis de març del 2010!!! Vaja, que van amb una calma impressionant i anirem una miqueta justos per entregar papers al registre de Navàs, però ja ho hem parlat i diuen que creuen que arribarem a temps, així q ens toca creuar els dits!

Mmmmm en quant a la cerimònia no tinc ni idea de com va, però segurament ho farem com si fos per l'esglesia, és a dir, entrada del nuvi amb la mare, entrada de la nuvia, que el jutge llegeixi el que toca, lectures, anells, signar a dins de la masia i sortir pq ens tirin l'arròs i el confeti jijijiji

Ens queda pensar en les cançons que volem que sonin, jo la de la meva entrada ja la tinc clara, però ell encara no ho té decidit, i la resta.... ufff en tenim unes quantes seleccionades però no sabem en quein moment de la cerimònia les posarem, així q.... a seguir pensant!
Seaweed
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: Papita » dl. ago. 31, 2009 5:43 pm

Hola!! us penjo un exemple de casament civil!!

Benvinguts familiars i amics a la celebració del casament de la Sharon i en Richard, que han volgut compartir amb tots vosaltres la seva il·lusió i felicitat.

Celebració.

Ens disposem doncs a celebrar el vostre casament, però serà bo que abans de començar aquest acte solemne, recordeu que el compromís públic que tot seguit contraureu l’exerciu amb tota llibertat, plenament conscients de la significació i de les implicacions que conté i coneixent els drets i els deures que us pertocaran com a parella legalment constituïda.

Cadascun dels membres del matrimoni conserva tots els seus drets individuals. Cal tenir present doncs, que el matrimoni és una aliança entre iguals, que es comprometen públicament a fer vida en comú i ajudar-se i ser fidels, però també a respectar-se l’un a l’altre com a persones i com a ciutadans.

És necessari que abans de casar-vos formalment conegueu l’enunciat d’alguns dels textos legals que fan referència al matrimoni.

Codi civil:

Art. 66 Els cònjuges són iguals pel que fa als seus drets i a els seus deures.

Art.67. cal que es respectin, s’ajudin mútuament i que actuïn en interès de la família.

Art.68 Tenen l’obligació de viure junts, mantenir-se fidels i assistir-se mútuament.

Aquets articles recullen drets fonamentals que també reconeixen la Constitució espanyola i la Declaració universal dels Drets Humans:

-A partir de l’edat núbil, l’home i la dona, sense cap restricció per raons de raça nacionalitat o religió, tenen dret a casar-se i a fundar una família. Ambdós tenen drets iguals al matrimoni i al moment de la seva dissolució.

-El matrimoni només pot realitzar-se amb el consentiment lliure i ple dels futurs esposos.

-La família és l’element natural i fonamental de la societat, i té dret a la protecció de la societat i de l’estat.

I ara assabentats dels vostres drets i deures, farem la part més emblemàtica d’aquesta cerimònia.

Es requereix la presencia dels testimonis (costat taula mirant als nuvis).

Si-us plau poseu-vos drets

Richard consents a contraure matrimoni amb Sharon i ho fas efectivament i lliurament en aquest acte i d’acord amb els articles llegits del codi civil.

Si, ho vull.

Sharon consents a contraure matrimoni amb Richard i efectivament ho fas en aquest acte i d’acord amb els articles llegits del codi civil.

Si, ho vull.

Ara en Richard i la Sharon s’intercalaran els anells . Dos anells entrellaçats són la imatge més coneguda de la unió matrimonial.

Richard: Sharon aquest anell és el símbol del meu amor i compromís amb tu.

Sharon: Richard aquest anell és el símbol del meu amor i compromís amb tu.

Atesa la manifestació lliure i espontània que heu fet de la vostre voluntat de contraure matrimoni i per l’autoritat que m’ha estat legalment conferida, us declaro units en matrimoni, i per tant marit i muller.

Que el vostre comportament correspongui sempre a la vostre dignitat.

Feu dels vostres fills homes i dones lliures i generosos i ciudatans compromesos i exemplars.
MOLTES FELICITATS.
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: tatania_88 » dl. ago. 31, 2009 5:50 pm

doncs si, aquests dels registres civils vam amb una calma... nosaltres anirem dijous a entregar els papers, iens van dir que contesim uns 3-4 mesos!! espero que ho compleixin!!

i es un gust poder personalitzar la ceremonia al máxim!! i per nosaltres (igual que per la seaweed i la oshia) molt especial que a més de personalitzada, sigui la ceremonia real i totalment legal. Tenim pensat el que totes, l'entrada del nuvi amb la mare, entrada de la nuvia amb el pare, l'alcalde llegeix el que ha de llegir (algún escrit maco per introduir una mica, i els articles pertinents), i després que algú de la familia fagi alguna lectura especial; moment anells, un moment "especial" (sorpresa), entrada a la masia per signar els papers, i sortida per que ens llencin l'arros. Sense sortir-nos de ho tipic, pero fent-ho una mica més especial.
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: Papita » dl. ago. 31, 2009 6:02 pm

jo també em caso pel civil, ens cas l'alcaldessa a la masia.. també la presonalitzarem, de moment hi ha 4 lectures.. jejej són un munt, però ens venen molt de gust!!!

el tema dels papers.. uff.. las cosas de palacio van despacio!!

nosaltres hem tingut un problema i a a un mes i dies del casament demà hem de recollir l'expedient i tornar a portar-lo a jutjat perquè ens facin una rectidiació... ufff... imagineu-vos!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: neus29 » dc. set. 02, 2009 9:30 pm

hola tatiana¡¡¡¡¡¡ nosaltres al final ens casem per la esglesia, i damunt la data que volem, el dia 4 de setembre de 2010, l´expedient ens el tramiten al moment, ke be, es que no ens voliem arriscar ni amb el restaurant i fotograf, aixi anem mes tranquils perque no hem de portar la documentacio fins principis del any vinen. a quin restaurant hu feu vosaltres? nosaltres al alvariño de mataro.

salutacions. neus :-()-)
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat