Autor: xuxuneta » dc. març 04, 2009 11:31 am
Autor: crisbert » dc. març 04, 2009 1:26 pm
xuxuneta ha escrit:ja ja ja ja frikyyyyyy je je je
ja he rebut el mail, m'ho van enviar ahir a la tarda., el que passa que tinc un dubte..... quan vaig parlar amb la sónia per telef i el que entenc pel mail,... és que això ja és el banquet de prova per la gent que es casa aquest any i han donat la paga i senyal amb ells, i que poden portar els pares.
que els que es casen pel 2010 o 2011 ens anirà bé per veure el muntatge que tenen..... aqui va la pregunta... NOSALTRES TAMBÉ PODEM FER EL TASTET OI? DIRIA QUE SI PERÒ ... NO SE.... I PODEM PORTAR FAMILIARS? O NOMÉS HO PODEN FER ELS QUE ES CASEN? aix... no ho sé, ....
he parlat amb en Francis i hem decidit que final no vinguin els pares per si de cas, si ho fan per les altres parelles i nosaltres estem com a segon plat, millor no abusar. que penseu vosaltres?
Autor: JUDITH H » dc. març 04, 2009 1:47 pm
xuxuneta ha escrit:ja ja ja ja frikyyyyyy je je je
ja he rebut el mail, m'ho van enviar ahir a la tarda., el que passa que tinc un dubte..... quan vaig parlar amb la sónia per telef i el que entenc pel mail,... és que això ja és el banquet de prova per la gent que es casa aquest any i han donat la paga i senyal amb ells, i que poden portar els pares.
que els que es casen pel 2010 o 2011 ens anirà bé per veure el muntatge que tenen..... aqui va la pregunta... NOSALTRES TAMBÉ PODEM FER EL TASTET OI? DIRIA QUE SI PERÒ ... NO SE.... I PODEM PORTAR FAMILIARS? O NOMÉS HO PODEN FER ELS QUE ES CASEN? aix... no ho sé, ....
he parlat amb en Francis i hem decidit que final no vinguin els pares per si de cas, si ho fan per les altres parelles i nosaltres estem com a segon plat, millor no abusar. que penseu vosaltres?
Autor: crisbert » dl. març 16, 2009 9:37 am
Autor: JUDITH H » dl. març 16, 2009 12:09 pm
crisbert ha escrit:Hola wapes!
q tal? ja heu pait tooooot el q vam arribar a menjar dissabte?¿! jejeejj
Em va fer molta ilu q em "busquessiu" jejeje, a la taula pensava com trobar-vos i de cop i volta apareixeu allà les 2! jajajajaja
Què us va semblar tot plegat? q tal en comparació amb les magnòlies?
un petonàs wapes!
Autor: crisbert » dl. març 16, 2009 1:12 pm
JUDITH H ha escrit:crisbert ha escrit:Hola wapes!
q tal? ja heu pait tooooot el q vam arribar a menjar dissabte?¿! jejeejj
Em va fer molta ilu q em "busquessiu" jejeje, a la taula pensava com trobar-vos i de cop i volta apareixeu allà les 2! jajajajaja
Què us va semblar tot plegat? q tal en comparació amb les magnòlies?
un petonàs wapes!
hOLA! Doncs a nosatres ens va agradar mes aquest de Monserrat. Es mes modern, l,altre es com mes classic mes tradicional. A part del dinar, es que aquest ho tenien molt be ja que estaven el nuvis que es casen el 2009 amb els pares i suposo que aixo es nota. L,altre va ser mes informal! La veritat que el lloc en va encantar, estava tot precios i el dia perfecte. Molt be!! crec que agafarem aquest catering!
i vosaltres que penseu?
Autor: Lila06 » dg. març 22, 2009 10:13 am
Autor: ShuRa » dl. març 23, 2009 9:23 am
Lila06 ha escrit:Hola noies!
Jo he anat a casaments a Mas Can Ferrer amb els 2 càterings i m'agrada molt més el càtering de les Magnòlies. A més, veig un tracte més personal amb aquest càtering.
En fi, volsatres mateixes!
Autor: Meiga » dl. març 23, 2009 9:13 pm
ShuRa ha escrit:Lila06 ha escrit:Hola noies!
Jo he anat a casaments a Mas Can Ferrer amb els 2 càterings i m'agrada molt més el càtering de les Magnòlies. A més, veig un tracte més personal amb aquest càtering.
En fi, volsatres mateixes!
¿Recuerdas qué platos pusieron?
Autor: Lila06 » dt. març 24, 2009 10:29 pm
Autor: JUDITH H » dl. abr. 27, 2009 12:55 pm
Autor: xuxuneta » dg. ago. 09, 2009 7:11 pm
Autor: crisbert » dl. ago. 24, 2009 9:41 am
xuxuneta ha escrit:eiii que tenim aquest post mooolt parat ehhh, com que som poquetes les que ens casem aqui je je je, i mira que és preciós!
fa unes setmanes que varem pujar , pq hi havia un casament molt semblant el nostre, i ens van dir que si voliem podiem anar-hi a fer una visita, per veure com quedava tot ... i que xulooooooo
nosaltres ja vam veure com és pel dia que van fer de portes obertes, però .... sigui quina sigui la manera que es decori... queda de collon.... ja ja ja ja
quines ganes!!!!!
com ho porteu vosaltres?!!
Autor: xuxuneta » dl. ago. 24, 2009 10:07 am
Autor: crisbert » dl. ago. 24, 2009 10:19 am
xuxuneta ha escrit:bon dia crisbert!!
ja feia temps que no parlavem ehh
nosaltres ho fem amb MAGNOLIES.. que per cert aquest cap de setmana he parlat amb una noia del poble que s'hi va casar, ho va fer amb magnolies, amb els floristas fontanillas, i el dj d'allà.... I ENCANTATS! S'HI TORNARIEN A CASAR ALLÀ MATEIX AMB LA MATEIXA GENT!!!!
diu que no ens preocupem de res, que l'Isidre i la gent de mas can ferrer estant per tots, que realment podem estar tranquils i disfrutar del dia pq ells en ho faciliten tot,i només haurem d'estar pendents de menjar, de riure i de passar-ho bé!! m'encanta que la gent em dongui aquesta seguretat... tot i que ja en tenim molta.... la gent li va felicitar pel menjar, els hi va agradar moltíssim, .....
amb Fontanillas, els hi farem la visita ara pel setembre que tornarem a tenir vacances.., el fotograf serà el de la meva família que hi tenim confiança plena i per exempla no hem de pagar res per adelantat n'hi un euro per fer la paga senyal , pagarem quan la feina estigui feta ( digue'm a on ho puc trobar això !! ), i amb GIRONASOUND vaig parlar amb ells per reservar el dia... que això ja està fet, però no hem quedat pq ara l'estiu van de cul per les cerimonies que hi han, deixarem la visita per quan s'acabi l'estiu i parlar dels pressupostos.. però si no vaig malament costa uns 1100 euros, amb música a la cerimònia, sopar i ball.
i em sembla que no em deixo res... ja ja ja aj, ahhh el setembre començaré a mirar vestidets! uyujuuuuuuuuuuu
Autor: xuxuneta » dl. ago. 24, 2009 10:51 am
Autor: crisbert » dl. ago. 24, 2009 11:49 am
Autor: xuxuneta » dt. ago. 25, 2009 9:05 am
Autor: crisbert » dt. ago. 25, 2009 9:23 am