La música!!!!

bodes 10!

EntradaAutor: Clairevili » dc. set. 03, 2008 8:40 pm

a mi el que em preocupa es si a l'esglesia deixen posar musica que no sigui la marxa nupcial (per exemple: un regalo que te dio la vida de il divo, o hasta mi final).
Per altra banda ens agradaria posar una canço de Rosana en algun moment pero ens falta trobar quant.
El ball, l'iniciarem amb Bailar Pegados o Bella y Bestia.:D
Imatge
Imatge
Clairevili
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: LoreyJavi » dc. set. 03, 2008 8:43 pm

nena jo se q en moltes escglesies si k han deixat perque el germa de una amiga meva va possar una cançò.....y el tiet dun noi també.....aixo es parlarlo amb el cura.... ;-)
a kina esglesia et cases?
Imatge
LoreyJavi
:: núvia rookie

Entrades: 134
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:49 pm

EntradaAutor: Clairevili » dc. set. 03, 2008 8:46 pm

LoreyJavi ha escrit:nena jo se q en moltes escglesies si k han deixat perque el germa de una amiga meva va possar una cançò.....y el tiet dun noi també.....aixo es parlarlo amb el cura.... ;-)
a kina esglesia et cases?

encara no tenim la data pero ens volem casar a mataro, a santa maria.
i vosaltres?
:-()-)
Imatge
Imatge
Clairevili

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: LoreyJavi » dc. set. 03, 2008 10:03 pm

nosaltres a la esglesia de santa maria de la tossa de montbui !;_) em sembla k totes es diuen maria jajajajaja
Imatge
LoreyJavi

Entrades: 134
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:49 pm

EntradaAutor: Arian1682 » ds. set. 06, 2008 11:43 am

Nenis yo me caso por lo civil en el mismo restauranteeee!!! es que me ralla lo de la canción de la entrada nu se..... ideas nenis???

besotes!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: oshia » dt. nov. 11, 2008 11:32 am

Pues yo aun tengo dudas , pero he seleccionado alguna que otra.Pero exactamente NO SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jaja.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Tinita » dt. nov. 11, 2008 12:06 pm

Ostres un post de musica i sense enterar-me!!! jejeje

Jo tinc moltes cançons clares i d´altres no jajajaja

ENTRADA MEVA : està la cosa entre tres : TAKE THAT, BRYAN ADAMS o CELINE DION ( els meus cantants preferits, desde que tinc coneixement o siguie que ha de ser una d´aquestes!! )

ENTRADA OSCAR : segur que és alguna de Sau, els Pets, Lax&Busto, una canço ben catalana jejeje

ENTRADA NUVIS AL SALÓ : una makinera fijo i a partir d´aqui gairabé tot serà remember jajajaja per que la festa estigui ben animada!!!

ENTREGA RAM : Juanes

ENTREGA NUVIS MEVA COSINA : entre dos : Bryan Adams ( everything i do i do it for you, ella m´el va descobrir quan tenia 15 anys ) o Los Mojinos Escozios jajajaja aquest grup l´hi encanta i vam passar un estiu juntes al poble cantant totes les seves cançons seria ben maco

ENTREGA NUVIS AMICS POBLE: una ben makinera, son makineros els dos molt molt makineros jejejeje

ENTREGA LLIGA : tots els amics de l´Oscar són solters o sigui que faré minilligues per tots, i com que es coneixen desde fa molts anys segur que alguna makinera remember de quan van començar a sortir de festa junts als 14-15 anys.

ENTREGA MEU GERMÀ : es barriero o sigui que una del Barrio!! jejeje

ENTREGA MARES : a mi m´agrada Mamma Mia, és tot un clàssic però es que a les dues els hi agrada Abba i la peli que han tret ara se la saben de memoria, o si no com que vaig anar amb la meva mare i la meva sogra a veure el musical de Grease, doncs una del musical!!

però em falten moltes per tindre clares, com el moment anells a la cerimonia, o durant la cerimonia, o quan ja ens hem casat el moment dels petals i demés, les avies, els pares, altres entregues....

De fet tenim molt de temps per endavant jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: oshia » dt. nov. 11, 2008 12:07 pm

TINITA yo soy fan de Celine Dion desde que llevaba pañales jajajajaja, tambien pondre seguro tema de ella.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dt. nov. 11, 2008 12:10 pm

siii yo también me se todas las canciones hasta en francés jajajaja ( y no tengo ni idea de francés a saber lo que digo cuando la canto jajajaja ) tiene que caer un tema fijo!!

Y para nuestro baile....jajajaja fijo que hacemos una coreografia de estas americanadas asi que puede ser cualquiera jajajajajajaja somos unos frikis!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: oshia » dt. nov. 11, 2008 12:15 pm

Yo tengo algun AS debajo de la manga jajaja, anda que no haremos el friki jajajajaja.
Yo tambien me se toooooodo de ella, tengo toddooooo de ella, CDs, videos tooooo.
Es una crack!!!!
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 11, 2008 3:38 pm

ei guapes, si q ho porteu adelantat también el tema musica, jeje. Jo encara no se, pero segur q también seran remembers.
No vull començar a posar cançons q en aquella epoca siguin noves pq despres passen d moda... Prefereixo cançons q hagin sonat mes o menys sempre i d'aquestes q animin tant a gent gran com a jovent, no vull q cap d les dues parts es quedin adormits, jajaja

Jo vaig fent una llista amb cançons i me les vaig classificant en moments, depres ja veurem que elgim...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 11, 2008 3:42 pm

ei espereu!

Tinc una llista treta d'un post amb musica mes o menys classificada, us l'adjunto pq hi doneu una ullada aixi ja queda posada al post ok?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 11, 2008 3:43 pm

jajaja, m'acabo d'adonar q en tinc mes. Les adjunto también ok? Estan tretes d'aqui eh?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dt. nov. 11, 2008 3:45 pm

jolines nena que pedazo de archivo!!!!!Que guay ,me mirare algunas haber.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 11, 2008 3:45 pm

apa, doncs aqui les teniu. I ara también m'estic baixant x l'emule una especie d recopilacio q va fer no se qui amb cançons per bodes i banquets i tal. Ara estic al portatil i no se com es diu. Ja us adjuntare el nom si no quan em vaixi ja us fare una llista amb les cançons tal i com esta classificat ok?

Petons guapes!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 11, 2008 3:45 pm

oshia, ya teneis faena xa un rato, jajajja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dt. nov. 11, 2008 3:54 pm

Me lo he guardado en el lapiz de memoria porque si no , no acabo jajajaja.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: madonna » dt. nov. 11, 2008 3:58 pm

Tinita ha escrit:Ostres un post de musica i sense enterar-me!!! jejeje

Jo tinc moltes cançons clares i d´altres no jajajaja

ENTRADA MEVA : està la cosa entre tres : TAKE THAT, BRYAN ADAMS o CELINE DION ( els meus cantants preferits, desde que tinc coneixement o siguie que ha de ser una d´aquestes!! )

ENTRADA OSCAR : segur que és alguna de Sau, els Pets, Lax&Busto, una canço ben catalana jejeje

ENTRADA NUVIS AL SALÓ : una makinera fijo i a partir d´aqui gairabé tot serà remember jajajaja per que la festa estigui ben animada!!!

ENTREGA RAM : Juanes

ENTREGA NUVIS MEVA COSINA : entre dos : Bryan Adams ( everything i do i do it for you, ella m´el va descobrir quan tenia 15 anys ) o Los Mojinos Escozios jajajaja aquest grup l´hi encanta i vam passar un estiu juntes al poble cantant totes les seves cançons seria ben maco

ENTREGA NUVIS AMICS POBLE: una ben makinera, son makineros els dos molt molt makineros jejejeje

ENTREGA LLIGA : tots els amics de l´Oscar són solters o sigui que faré minilligues per tots, i com que es coneixen desde fa molts anys segur que alguna makinera remember de quan van començar a sortir de festa junts als 14-15 anys.

ENTREGA MEU GERMÀ : es barriero o sigui que una del Barrio!! jejeje

ENTREGA MARES : a mi m´agrada Mamma Mia, és tot un clàssic però es que a les dues els hi agrada Abba i la peli que han tret ara se la saben de memoria, o si no com que vaig anar amb la meva mare i la meva sogra a veure el musical de Grease, doncs una del musical!!

però em falten moltes per tindre clares, com el moment anells a la cerimonia, o durant la cerimonia, o quan ja ens hem casat el moment dels petals i demés, les avies, els pares, altres entregues....

De fet tenim molt de temps per endavant jejejeje

me gustan todassssssssss pero k no falte MI MADONNA EH!!!!!! :-)) :-)) :-))
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. nov. 11, 2008 4:33 pm

jajajja

yo también lo tengo en el pen, tengo un pen solo d cosas donde me guardo lo d la boda q me interesa, jiji

Madonna es marchosa, seguro q cae mujer!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: madonna » dt. nov. 11, 2008 4:35 pm

:-)) :-)) :-)) hombre claro!!!!!! :mu:: :mu::
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136