MAIG 2010

bodes 10!

Re: MAIG 2010

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 9:49 pm

Amelie ha escrit:Hola a totes!!!

Nosaltres també hem decidit el Maig per casar-nos, després de la Festa Major de Lleida i això que acostume a ploure, esperem que l'any que ve hi hagi tregua. Molts ànims a totes amb els preparatius i que ja ens queda menys!!! ::love::

Reso pq no plogui al maig eh amelie!!!!!!!!!!! Amb lo bonic que és aquest mes a lleida: festes, aplec, fira de titelles, ... :-)ok: però malauradament a lleida sempre plou, espero que el temps doni una tregua!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 19, 2009 9:51 pm

Mari83 ha escrit:Habeis empezado a mirar el viaje???
Mi novio me está presionando para empezarlo a mirar ya, pero a mi me parece demasiado pronto... Vosotras que pensais??

Yo me caso el mismo dia que tú!!!! Però en lleida i no hemos mirado el viaje aún. Su prima que és agente de viajes nos ha dicho que hasta enero que estemos tranquilos però en la feria de nuvis de lleida de noviembre ya empezaremos a mirar algunas oferta... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » dg. set. 20, 2009 9:45 pm

lluneta29 ha escrit:

Nosaltres també hem decidit el Maig per casar-nos, després de la Festa Major de Lleida i això que acostume a ploure, esperem que l'any que ve hi hagi tregua. Molts ànims a totes amb els preparatius i que ja ens queda menys!!! ::love::

Reso pq no plogui al maig eh amelie!!!!!!!!!!! Amb lo bonic que és aquest mes a lleida: festes, aplec, fira de titelles, ... :-)ok: però malauradament a lleida sempre plou, espero que el temps doni una tregua!!!

Eiii!! Lluneta!!! ::love:: jeje!! Si si tregua tregua!!! Les meves amigues sempre que hi ha una boda al maig, setembre dies en els que pot ploure amb més facilitat, van un dia abans o dos a unes monjes de clausura que hi ha aprop de la caparella, li porten ous perquè puguin fer la reposteria que elles fan, i després elles fan les seves oracions demanan que no plogui, és una mica raro però de moment casualitat o no ha anat molt bé!! :-///: :-///:
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: tanialolo » dg. set. 20, 2009 10:40 pm

Hola a toas las nuevas mayeras!! *.-o-o.*
Como llevais los preparativos?? Contar un pokito a dnd os casais como llevais el tema vestidin, los regalitos el viaje etc.. k el tiempo se nos exa encima kedan practicamente 8 meses :-///:

Un besazo a todas muaaaaaaaaaa
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: oshia » dg. set. 20, 2009 11:08 pm

Mi novio me está presionando para empezarlo a mirar ya, pero a mi me parece demasiado pronto... Vosotras que pensais??

Pues es mejor mirar ya !!, por ofertas y mejores precios... :-)ok:
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 10:43 am

Amelie ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Eiii!! Lluneta!!! ::love:: jeje!! Si si tregua tregua!!! Les meves amigues sempre que hi ha una boda al maig, setembre dies en els que pot ploure amb més facilitat, van un dia abans o dos a unes monjes de clausura que hi ha aprop de la caparella, li porten ous perquè puguin fer la reposteria que elles fan, i després elles fan les seves oracions demanan que no plogui, és una mica raro però de moment casualitat o no ha anat molt bé!! :-///: :-///:

Bno amelie al meu germà també li van fer i va aguantar el temps fins que es van fer les fotos, després va caure un tormentón que la seva sogra en broma va dir que aniria a reclamar mitja dotzena que els hi havia portat per haver fallat en el temps!! jajajaja :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 21, 2009 10:46 am

tanialolo ha escrit:Hola a toas las nuevas mayeras!! *.-o-o.*
Como llevais los preparativos?? Contar un pokito a dnd os casais como llevais el tema vestidin, los regalitos el viaje etc.. k el tiempo se nos exa encima kedan practicamente 8 meses :-///:

Doncs jo tinc restaurant, ja hem parlat amb el sacerdot que ens casarà, tenim els detalls mirats i triats -falta encomanar-los- tenim els petits detalls que fan una boda més especial també comprats, ens falten les figures de nuvis, el fotògraf también el tenim i ara començo a mirar vestits!!! I si, només queden 8 mesos i tinc por que se'm tiri el temps a sobre!!! Grrrrrrrrrr... ah! Els anells también els tenim triats falta que ma tieta els vagi a comprar pq ens els regala ella... En fi... ens falta pasta per fer-ho tot! jejeje :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: naiara1980 » dl. set. 21, 2009 11:34 am

Noies,

Nosaltres ens cassem el 23 de maig i només tenim esglèsia i restaurant, argggggg, de tota la resta, res de res. Divendres vaig anar per primer cop a mirar vestits i espero continuar la setmana vinent. La veritat esperem a alguna fira per agafar ideies i descomptes (espero q hi hagin).

Pamela
Imatge
naiara1980
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1296
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Cristina F » dl. set. 21, 2009 11:58 am

Hola noies,

nosaltres ens casem a finals de maig (encara no tenim la data concretada), i com la naiara, de moment només tenim el restaurant (fem la ceremònia civil allà). I la resta ens hi hem posat ara.
Tenim un fotògraf vist (esperem pressupost), i moltes coses pensades, però res concretat!
El vestit també el tinc vist a Mireia, una botiga de gràcia que està molt bé de preu (vull un vestit molt sencill i baratet!).
Així que ens queda moltissimes coses per fer i no gaire temps!!
Quina enveja lluneta29 que ja tens molta feina feta!!
Quin stress!!! :star::
Cristina F

Entrades: 30
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:35 pm

EntradaAutor: naiara1980 » dl. set. 21, 2009 12:01 pm

Cristina,

Perdona per la indiscreció però.... quan dius q la tenda tè vestits baratets, de quin preu més o menys parlem?? em fa molta il·lusió això del vestit però també molt de mal pagar tant per una estoneta i estic mirant altres opcions....
Pamela
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: Cristina F » dl. set. 21, 2009 12:16 pm

Pamela,
La adreça és: Mireia, C/Travessera de Gràcia, 118, telf. 932173880. Unes botigues més endavant tenen també l'outlet de la botiga (al nº 128)
Els preus dels vestits van dels 400€ fins els 700€ aproximadament. També depèn de si vols quedar-te el vestit que tenen a la botiga (que inclou els arreglos gratuïts) o si vols que te'l facin a mida.
Tenen bastants models i de diferents estils. Jo buscava un vestit senzill, de gasa i sense cua i en vaig trobar un parell o tres que m'agradaven.
La veritat és que estic contenta!! Podré tenir un vestit de núvia bonic i sense arruinar-me!!
Cristina F

EntradaAutor: naiara1980 » dl. set. 21, 2009 12:28 pm

Gràcies Cristina,

Jo l'altre dia vaig estar a la tenda Bohemia de Rubí (malgrat ser de Badalona) on havia vist que tenien outlet. Les d'outlet no em va agradar cap i de la resta hi va haver un parell q em van encantar. Un d'ells no estava malament de preu (no arribava a 900€) però potser era una mica clàssic (no dic q fos antiquat sino que massa típic, encara q molt maco eh). M'apunto l'adreça que em dones per a passar-mi.

Moltes gràcies maca,

PAmela
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: Cristina F » dl. set. 21, 2009 12:40 pm

Doncs a veure que et sembla aquesta botiga!! Espero que trobis algun vestit que t'agradi!

Et dono un parell d'adreces més de botigues Outlet. En aquestes tots els models vales 450€, tot i que crec que no inclou els arreglos. Hi vaig anar però tenien poquets vestits (i no me'n va agradar cap). Em van dir que cap a l'octubre-novembre els hi arribarien més models. Estan més o menys aprop de la de Gràcia, així que potser amb un dia pots fer la ruta!
Són:
EL TOCADOR DE LA NOVIA
C/ Roger de Llúria, 116 93 457 83 41
INFABRICS (450€)
C/Rosselló, 321 93 459 40 18
Cristina F

EntradaAutor: naiara1980 » dl. set. 21, 2009 12:53 pm

Oido cocina Cris, merci >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: carmencita2010 » dl. set. 21, 2009 2:51 pm

Hola a todas!!

Soy nueva en esto,acabo de registrarme y la verdad ando bastante perdida.Me lo ha aconsejado una amiga que se caso el año pasado y me ha dicho que ayuda bastante.

Me llamo Carmen,y nos casamos el 28 de Mayo del 2010.El restaurante sera en CaN Font..alguien lo conoce??? Me han hablado bien,pero la verdad queme da un poquitin de miedo que no salga bien.

El vestido lo acabo de eligir,es muy flamenquito,de mi estilo,ya que la misa sera rociera.... y no se que mas contaros, la verdad que me acabo de enterar que se anulo la Fira de Cornella, alguien sabe si se hace en otro sitio??

Bueno,un abrazo a todas las novias!!!!!
carmencita2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 24, 2009 12:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
carmencita2010

Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 21, 2009 2:08 pm

EntradaAutor: naiara1980 » dl. set. 21, 2009 3:00 pm

Pues q yo sepa no se hace en otro sitio Carmencita, lo q sí q hay más, creo q la siguiente era en Sabadell y luego ya en BCN. Por aquí la gente es muy maja y ayuda mucho. Yo también soy bastante nueva y me encanta pasarme por el foro y leer muchas cositas. Espero q algún día sea yo la q pueda dar consejos... jejejeje

felicidades por la boda!!!

Pamela
Imatge
naiara1980

EntradaAutor: Cati_23 » dl. set. 21, 2009 3:07 pm

Carmencita!!! mira en Assessorament - Fires nupcials. Nosotros iremos a la del 14-15 de noviembre que la hacen en barcelona a ver si encontramos alguna cosiya..!!
Imatge
Cati_23

Entrades: 1231
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:07 pm

EntradaAutor: tanialolo » dl. set. 21, 2009 4:29 pm

Ostras cada vez somos mas mayeras e!!! chicas la proxima fira es FIRANUVIS 23 al 25 dde octubre en sabadell si keres mirar mas estan en el indice de guianunpcial en ferias nunpciales!!!

Carmen cant font no lo conozco pero en el post ddel 2009 o 2010 tiene k haber seguro algun post abierto pasate k te ayudaran las compis!!!
lluneta29 ha escrit:
tanialolo ha escrit:Hola a toas las nuevas mayeras!! *.-o-o.*

Doncs jo tinc restaurant, ja hem parlat amb el sacerdot que ens casarà, tenim els detalls mirats i triats -falta encomanar-los- tenim els petits detalls que fan una boda més especial també comprats, ens falten les figures de nuvis, el fotògraf también el tenim i ara començo a mirar vestits!!! I si, només queden 8 mesos i tinc por que se'm tiri el temps a sobre!!! Grrrrrrrrrr... ah! Els anells también els tenim triats falta que ma tieta els vagi a comprar pq ens els regala ella... En fi... ens falta pasta per fer-ho tot! jejeje :-(

Luneta pero si ya l tienes todo!!! Madre mia ya nos explicaras los detalllitos y demas a ver ideas para saber k vas a hacer en tu bodorrio!!!

Bueno felicidades a todas por las bodas y besitosss :-///:
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Nelly » dl. set. 21, 2009 7:20 pm

Nosotros también en Mayo, el 15 de mayo, ya falta menos de 8 meses.... jejeje el tiempo pasa volando
Imatge
Nelly

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: Carpi » dl. set. 21, 2009 7:47 pm

Hola, muy buenas,

Nos casamos el mismo día jajajaja. Pues yo en estas vacaciones he ido a preguntar para irme de vacaciones y al mismo momento le comenté a la chica que el año que viene me casaba, para ver si me podía orientar sobre que fecha tenía que mirar lo del viaje, ella me contestó que a principios de año es una buena fecha para empezar a mirar.

Supongo que todo eso depende de la pareja, pero no te extrañe que un día que no tengamos nada ke hacer nos acerquemos para cuchichear un poco por donde van los tiros y porque precios.

Un saludo
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010