Moltes gràcies per felicitar el meu xicot noies
La veritat que aquest any m'ho he currat molt. De fet li he donat varios regals i en un li vaig fer un folleto i tot per entregar-li.
És que a sobre que és el darrer aniversari de solter, fa 30 anys així que em volia estirar una mica i està súper content
Tona com va anar la despedida de soltera? Veient el que expliques a la pre-crònica que et van demanar això pel matí vés a saber la que tindrien muntada. O potser era per despistar? Aix... quan arribi la meva si em diguessin que no em fan cap jo estaria ben contenta jajaa.
Sort avui en la teva darrera prova!!! Segur que et deu quedar el vestit com un guant i aniràs guapíssima
Laura, que bé que hagis acabat les oposicions, almenys et treus un bon pes de sobre i et pots centrar en altres coses amb més calma, espero que tinguis sort, i sino doncs mira, serveix d'experiència que sempre va bé
Lilian, a mi también me encantó el pica pica. De fotógrafo tengo a Joan Cabes así que no te puedo explicar como funcionan los otros porque aunque estuve mirando un poco ya no me acuerdo, pero en el foro hablan de varios fotógrafos por si quieres echar un ojo
Vane ja estic més tranquila, em va a dies jeje. Em sembla que esteu més tranquiles vosaltres i això que us queda menys!! Però és perquè teniu més coses enllestides i jo vaig a ritme caribenyo.
Estàs guapíssima amb el vestit!! Si no tens clar què fer amb el cabell lo millor és parlar amb el perruquer/a i donar-li alguna idea general, encara que no sàpiques el què, coses com si el vols més serio, més desenfadat, molt o poc elaborat, etc. Segur que al final trobaràs un que t'agradi
Aquest cap de setmana, si no ho he mirat malament, hi ha una fira de nuvies. Com em queden unes quantes coses (i també per curiositat perquè no he anat a les altres) segurament hi aniré. Vosaltres heu anat a alguna?
Muakk