TURO DEL SOL 2010

bodes 10!

Re: TURO DEL SOL 2010

EntradaAutor: Tona-80 » dv. maig 07, 2010 5:00 pm

Necabel ha escrit:Por mi podemos quedar también, me parece genial :-///:
En principio no creo que tenga problema, a excepción del 15 de mayo, que es el cumple de mi chico y ese día solo tengo ojitos para él. Qué días y horarios os van bien a vosotras?

Yo lo tengo chungo antes de la boda. Sobretodo si es un fin de semana. Este finde tengo la despedida de soltera de una amiga q se casa el dia 11, y el próximo la mía y el siguiente seguro q andaremos con los ultimos preparativos.
A ver cómo les va a las demás.
Imatge
Tona-80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1175
Membre des de: ds. set. 26, 2009 10:27 am

EntradaAutor: 1laura1 » dg. maig 09, 2010 12:34 pm

Ay ay ay Tona que ja et falten 2 setmanes i pico.... Això ja baixa molt ràpid eh?
Imatge
1laura1
:: núvia rookie

Entrades: 134
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: Tona-80 » dg. maig 09, 2010 4:07 pm

1laura1 ha escrit:Ay ay ay Tona que ja et falten 2 setmanes i pico.... Això ja baixa molt ràpid eh?

Ja veus...
Passa volant!!!
Em qden 20 dies exactament de solteria (=:-)
Però mireu els vostres comptadors q també van disminuint eh!!!
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: Necabel » dg. maig 09, 2010 5:53 pm

Uff... és que el temps passa sense adonar-te'n. Tona ara fa dies que dono voltes al tema de la música del dj.
Em van dir que podiem triar la música dels plats però també es poden triar més no? com les entregues en plan personalitzat i així oi? La veritat no m'enrecordo molt bé, però tinc tantes pensades que igual em diuen que no.
Tu has parlat ja amb el dj? Com ho feu? Quantes músiques heu triat?
Imatge

Imatge
Necabel
:: núvia experimentada

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: Tona-80 » dg. maig 09, 2010 9:42 pm

Necabel ha escrit:Uff... és que el temps passa sense adonar-te'n. Tona ara fa dies que dono voltes al tema de la música del dj.
Em van dir que podiem triar la música dels plats però també es poden triar més no? com les entregues en plan personalitzat i així oi? La veritat no m'enrecordo molt bé, però tinc tantes pensades que igual em diuen que no.
Tu has parlat ja amb el dj? Com ho feu? Quantes músiques heu triat?

Sí i tant!
Has de triar: entrada al saló (i fins i tot pots triar l'entrada als jardins a l'hora de l'aperitiu crec), 1r plat, 2n plat, postre, moment pastís i cadascuna de les entregues q volgueu fer.
Nosaltres encara estem triant-les, alguna la tenim molt clara, però d'altres...
Divendres passat em van trucar del Turó per quedar, i anem divendres vinent, i aleshores haurem de portar: els detalls, les taules fetes, les músiques per parlar amb el Dj i crec q el 50% dels diners. O sigui q ens espera feina aqsta setmana.
Ja us explicaré.
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: Necabel » dc. maig 12, 2010 12:06 am

Moltes gràcies guapa! Així em quedo més tranquila perquè porto un follon amb totes les músiques que vui ficar...
A més tinc varies coses encara per fer i em penso que se m'acabaran ajuntant totes.
Ara estic liada amb el viatge perquè ho vull deixar enllestit aquest més però encara no el tenim i no sabem a on anar!!
Me estoy estresaaaandoooo!!

Imatge
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: Tona-80 » dc. maig 12, 2010 9:23 pm

Necabel ha escrit:Moltes gràcies guapa! Així em quedo més tranquila perquè porto un follon amb totes les músiques que vui ficar...
A més tinc varies coses encara per fer i em penso que se m'acabaran ajuntant totes.
Ara estic liada amb el viatge perquè ho vull deixar enllestit aquest més però encara no el tenim i no sabem a on anar!!
Me estoy estresaaaandoooo!!

Però Necabel si tens temps de sobres.
Mira jo que estic a 17 dies de casar-me i encara estic triant músiques, fent taules, recollint els detallets i perquè no et parlo de la feina que se m'està acumulant de l'escola degut al final de curs... però intento prendre-m'ho amb calma i anar fent, perquè si m'atabalo les coses em sortirien pitjor.
Així q "1, 2 y 3, yo me calmaré todos lo veréis" (com deia l'Steve Urkel)
Ànims noia!!! :mu:: : ban : *.-o-o.*
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: Necabel » dj. maig 13, 2010 2:05 pm

Doncs tens raó. Gràcies pels ànims Tona. És que encara no he anat a mirar rams, ni detalls, i a sobre sense tenir lo del viatge. Però weno anirem enllestint poc a poc. L'altra dia vaig veure un tocado pel cabell que em va agradar molt però no el vaig agafar perquè no sé si a la botiga del vestit tindran algun que quedi millor, o el perruquer o vés a saber. Però d'aquí a que faci la prova... igual quan vagi a comprar el que em va agradar ja no hi serà. No sé qué fer, jeje ains.
Aquest cap de setmana és el cumple del meu xicot >.-<:
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: Tona-80 » dv. maig 14, 2010 10:54 pm

Necabel ha escrit:Doncs tens raó. Gràcies pels ànims Tona. És que encara no he anat a mirar rams, ni detalls, i a sobre sense tenir lo del viatge. Però weno anirem enllestint poc a poc. L'altra dia vaig veure un tocado pel cabell que em va agradar molt però no el vaig agafar perquè no sé si a la botiga del vestit tindran algun que quedi millor, o el perruquer o vés a saber. Però d'aquí a que faci la prova... igual quan vagi a comprar el que em va agradar ja no hi serà. No sé qué fer, jeje ains.
Aquest cap de setmana és el cumple del meu xicot >.-<:

A mi el ram, pel porten ja triat, el padrí, així que una feineta menys, :-)ok: .
Els detalls no fa massa que els vàrem encarregar, bé els de les noies sí, però el dels nois fa un mes o així que els vam encarregar. I just ahir vam recollir lo de les noies.
Jo he mirat molts tocados però no he trobat cap que em faci el pes, penso que optaré per una altra coseta que em va suggerir la perruquera.
Felicitats pel teu xicot. Que ho passeu molt bé, que és el darrer aniversari de solter!!!!
Petonets
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: Tona-80 » dv. maig 14, 2010 11:01 pm

Bueno noies un parell de cosetes:
- Aquesta tarda hem anat al Turó, havíem de portar les taules ja fetes i si volíem els detallets per aprofitar el viatge. I també havíem d'entrevistar-nos amb el Dj i fer el pagament del 50% del total.
Pel que fa a les taules hem donat el llistat, però hem qdat que l'acabarem de completar i els ho enviarem. Encara queden 15 dies i a vegades pot variar la cosa.
Hem triat les parelles de nuvis que necessitem i ens han recordat el funcionament de tot.
Els detallets no els hem portat, ja que no ho teníem tot apunt del tot i preferíem portar-ho tot el mateix dia. Per tant hem quedat que un dia de la setmana del casament, dimarts o dimecres hi anirem (trucant prèviament és clar).
Pel que fa al tema Dj, es ha atés en Joan, un noi molt agradable i hem estat mirant i escolant les músiques que li duiem i ens ha ajudat a trobar les que no teníem prou clares. Jo li he portat un pendrive on hi havia un document amb el llistat de les cançons de cada moment i de pas les cançons enregistrades.
Així que mireu si ens hem tret feina del damunt en una tarda, :mu::

- Segon tema: demà em fan el comiat de soltera... quina por... em fan més por que els 25 nens/es de la meva classe quan tenen un dia d'aquells difícils, *.O.-O* , ja us explicaré.
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: 1laura1 » ds. maig 15, 2010 7:24 am

Tona que vagi molt bé la despedida! Segur que ho passeu genial. Disfruta-ho que queda només 2 setmanetes!
Ja veig que has avançat molt nosaltres encara anem bastant enderrarits.
Necabel que passis un dia especial amb el teu xicot. I tranquila xq también a nosaltres ens falten coses per fer i de fet ens casem un dia després que vosaltres!
Petons noies!!!

Per cert que ja sóc lliure! Les opos acabades però no sé com haurà anat, en la defensa e+em vaig posar molt nerviosa. Però bé havia de provar-ho! Ara, independentment del resultat, estic lliure! Per fi puc preparar la boda tranquila!
Imatge
1laura1

EntradaAutor: lilian » ds. maig 15, 2010 7:33 pm

hola chicas , enorabuena tambien a todas las que os casais en el turo este año!! bueno deciros que hoy he ido hacer la pruba del menú y ha estado muy bien.. el pica pica genial !! es lo que mas me ha gusatdo de todo..
Ahora ya me quedo mas tranquila una cosa menos, bueno tambien queria preguntaros sobre el tema de fotografo, el otro dia fui hablar con joan cabes y muy bien , pero me gustaria comparar alguno más me podeis aconsejar????? gracias
Imatge
lilian

Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 04, 2010 10:34 am

EntradaAutor: Tona-80 » dt. maig 18, 2010 1:08 pm

Laura--- gràcies! ho vàrem passar genial a la despedida. Ja posaré alguna foto a la precrònica pq em veieu les pintes...
Espero q hagis tingut sort amb les opos, ja ens explicaràs q tal... si més no... ara a descansar q segur q t'ho has guanyat.

Lilian... nosotros de fotógrafo tenemos a David Caballé.
Q habéis escogido de menú??
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: vane_sbd » dt. maig 18, 2010 1:15 pm

Tona! Que tal la despedida?Veo que ya estas con ultimas cosillas.

Necabel: Que tal el cumple?Y relajate que aun te quedan unos mesecillos para respirar!Aprovecha!

Laura: Me alegro que te haya ido bien lo de las opos.

Lilian: Me alegro que te haya gustado el menu, aunque nuestro turo no nos podia defraudar!

Bueno niñas, ayer tuve la primera prueva de mi vestido! Llegue y de seguida me atendieron, me probe el vestido y sorpresa!
Grande de pecho, grande de cintura largo en fin tengo la proxima prueba el 21 de Junio.Hoy mi mama me ha comprado las espardeñas por que ayer el rato que tuve que estar quieta como un palo para cojerme el bajo, un poco mas y me da algo con los tacones!

Tambien me estuve probando a ver que me hacia en el pelo y al final me hare un recogido aunque no se que me hare,recogi el tocado para hacerme mas pruebas.

Os pongo una foto de la prueba a ver que os parece, no sale muy bien mi mami no entiende la camara *.O.-O*

Esta tarde os pongo la del tocado y las espardeñas.

Besitos
vane_sbd l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 07, 2010 5:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
vane_sbd

Entrades: 320
Membre des de: dg. març 15, 2009 10:00 pm

EntradaAutor: Tona-80 » dt. maig 18, 2010 11:19 pm

Ei Vane estás preciosa!!!!
Y con ese pelazo tan largo seguro q t qdará chulísimo el recogido.
Yo mñn voy a la, en principio, última prueba del vestido... a ver q tal...
Un besazo
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: Necabel » dc. maig 19, 2010 10:35 am

Moltes gràcies per felicitar el meu xicot noies :-))
La veritat que aquest any m'ho he currat molt. De fet li he donat varios regals i en un li vaig fer un folleto i tot per entregar-li.
És que a sobre que és el darrer aniversari de solter, fa 30 anys així que em volia estirar una mica i està súper content :-)ok:

Tona com va anar la despedida de soltera? Veient el que expliques a la pre-crònica que et van demanar això pel matí vés a saber la que tindrien muntada. O potser era per despistar? Aix... quan arribi la meva si em diguessin que no em fan cap jo estaria ben contenta jajaa.
Sort avui en la teva darrera prova!!! Segur que et deu quedar el vestit com un guant i aniràs guapíssima :-))

Laura
, que bé que hagis acabat les oposicions, almenys et treus un bon pes de sobre i et pots centrar en altres coses amb més calma, espero que tinguis sort, i sino doncs mira, serveix d'experiència que sempre va bé :-)ok:

Lilian, a mi también me encantó el pica pica. De fotógrafo tengo a Joan Cabes así que no te puedo explicar como funcionan los otros porque aunque estuve mirando un poco ya no me acuerdo, pero en el foro hablan de varios fotógrafos por si quieres echar un ojo :-)

Vane
ja estic més tranquila, em va a dies jeje. Em sembla que esteu més tranquiles vosaltres i això que us queda menys!! Però és perquè teniu més coses enllestides i jo vaig a ritme caribenyo.
Estàs guapíssima amb el vestit!! Si no tens clar què fer amb el cabell lo millor és parlar amb el perruquer/a i donar-li alguna idea general, encara que no sàpiques el què, coses com si el vols més serio, més desenfadat, molt o poc elaborat, etc. Segur que al final trobaràs un que t'agradi >.-<:

Aquest cap de setmana, si no ho he mirat malament, hi ha una fira de nuvies. Com em queden unes quantes coses (i també per curiositat perquè no he anat a les altres) segurament hi aniré. Vosaltres heu anat a alguna?

Muakk
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: Tona-80 » dc. maig 19, 2010 2:49 pm

Necabel ha escrit:Moltes gràcies per felicitar el meu xicot noies :-))
La veritat que aquest any m'ho he currat molt. De fet li he donat varios regals i en un li vaig fer un folleto i tot per entregar-li.
És que a sobre que és el darrer aniversari de solter, fa 30 anys així que em volia estirar una mica i està súper content :-)ok:
Tona com va anar la despedida de soltera? Veient el que expliques a la pre-crònica que et van demanar això pel matí vés a saber la que tindrien muntada. O potser era per despistar? Aix... quan arribi la meva si em diguessin que no em fan cap jo estaria ben contenta jajaa.
Sort avui en la teva darrera prova!!! Segur que et deu quedar el vestit com un guant i aniràs guapíssima :-))
Aquest cap de setmana, si no ho he mirat malament, hi ha una fira de nuvies. Com em queden unes quantes coses (i també per curiositat perquè no he anat a les altres) segurament hi aniré. Vosaltres heu anat a alguna?
Muakk

Me n'alegro que hagi anat estupendament l'aniversari!!!

La despedida va estar genial, s'ho van currar molt i em van tractar perfectament, evidentment tocava fer una mica el ridicul, pero ja ho tenia asumit. Ja us poso al dia en la pre-cronica...
A veure q tal la prova... despres us la comento.
De fires nomes varem anar a una de Sabadell, pero hi havia ben poca cosa, suposo q degut a la crisi.
Imatge
Tona-80

EntradaAutor: 1laura1 » dt. maig 25, 2010 4:07 pm

Tona que això ja està aquí!!! 4 dies i seran una dona casada!
Imatge
1laura1

EntradaAutor: 1laura1 » dc. maig 26, 2010 6:32 pm

Tona 3 dies!!!!
Imatge
1laura1