!!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

bodes 10!

Re: !!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

EntradaAutor: baldu » dl. feb. 15, 2010 4:01 pm

Nupuboooo!! Com van els preparatius????? Ja he vist a la teva precrònica que ja tens més cosetes!! q maqes!!!! Ja et qeda poqet poqet!!!!
Jo demà m'hi torno a provar el vestideeeet!!!
Petoneeeet!
Las emociones son lo más importante de la vida y hay que disfrutarlas al máximo
Imatge
MIS COSITASSSSSSS: viewtopic.php?f=42&t=20304
baldu
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: ds. set. 08, 2007 7:19 pm
Ubicació: sant cugat del vallès

EntradaAutor: nupubo » dl. feb. 15, 2010 5:20 pm

baldu ha escrit:Nupuboooo!! Com van els preparatius????? Ja he vist a la teva precrònica que ja tens més cosetes!! q maqes!!!! Ja et qeda poqet poqet!!!!
Jo demà m'hi torno a provar el vestideeeet!!!
Petoneeeet!

Hola guapa!! Després acabaré de comentar algo més del que vam fer el dissabte... Demà ja la prova??? Que guai!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: sonieta y salva » dc. feb. 17, 2010 11:18 pm

*.-o-o.*
Sonieta y Salva 15/05/2010
sonieta y salva

Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 17, 2010 11:13 pm

EntradaAutor: Pacresol » dj. feb. 18, 2010 11:09 pm

Venga chicasssss!!!!
Bienvenidas y enhorabuena por vuestro evento!!!!!
Felicidades guapisimassss!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: mirieta » ds. feb. 20, 2010 12:50 pm

Hola a todos/as!!

Nosotros nos casamos el día 5 de Junio de 2010 en el restaurante la Torre del pla y nos vamos de luna de miel a Rivera Maya (Salimos el día 8 de BCN), alguien coincide con nosotros??

Besos para todos/as!!!

Que nervios!!!
mirieta

Entrades: 7
Membre des de: ds. feb. 20, 2010 12:44 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. feb. 20, 2010 4:47 pm

mirieta ha escrit:Hola a todos/as!!

Nosotros nos casamos el día 5 de Junio de 2010 en el restaurante la Torre del pla y nos vamos de luna de miel a Rivera Maya (Salimos el día 8 de BCN), alguien coincide con nosotros??

Besos para todos/as!!!

Que nervios!!!

Hola guapisimaaa!!!
enhorabuena y bienvenidaaaaa!!!!!
Pacresol

EntradaAutor: Clairevili » dg. feb. 21, 2010 10:55 pm

Ostres m'acabo de donar compte que encara hi ha posada la data de novembre!

Vam haver de canviar la data i el casament es el 25 de setembre!
L'esglesia es sta.Maria de Mataró i el restaurant Alvariño
MErci!
Clairevili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 24, 2010 1:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Clairevili
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: becqueriana » dl. feb. 22, 2010 1:13 pm

Jo em caso el 20 de març al saló de cent després ho celebro a mas coll
becqueriana
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: Pacresol » dl. feb. 22, 2010 3:41 pm

vENGA QUE AQUI CADA VEZ SOMOS MASSSSSSSSSSSSSSSS............... ::bna// ::bna// ::bna//
Pacresol

EntradaAutor: nupubo » dl. feb. 22, 2010 9:42 pm

Felicitats a totes les que aneu entrant al post!!! I algunes us queda ben poc... ::bna//
nupubo

EntradaAutor: Necabel » dt. feb. 23, 2010 7:58 pm

Jejeje, doncs sí cada cop som més!!! Felicitats a totes!!

Per cert, jo vaig enviar un missatge a la papallona pero continuo sense sortir, voleu dir que s'actualitza la llista? :-/
Imatge

Imatge
Necabel

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. feb. 23, 2010 11:39 pm

Hola necabel!!! BUeno.... Tardaaaa a actualitzar-se... Però no perdis les esperances... Algun dia ho farà suposo....

Que tal ho portes?

MUAAA!!!!
nupubo

EntradaAutor: CrisYOskar » dc. feb. 24, 2010 5:57 pm

Hola!!!
Yo llevo ya un tiempecito leyendo y consultando cosillas por el foro, pero todavía no me había animado a escribir.
Nosotros nos casamos el 25 de septiembre en la iglesia de Sta Mª de Palautordera y el banquete lo haremos en Paradís Park.
Besitos a todass
Imatge
CrisYOskar

Entrades: 25
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 10:18 am
Ubicació: badalona

EntradaAutor: madiene » dc. feb. 24, 2010 7:57 pm

Hola Cris ,yo tambien soy nueva,nunca había escrito,pero tambien leo y saco montones de ideas de aqui,me animo a escribiral ver tu fecha,yo tambien me caso el 25 de septiembre,pero no soy de Catalana,la mitad de las cosas qu escriben no las entiendo,jeje,pero las traduzco con el google,k se le va a hacer.Me gusta este foro,y es de gran ayuda,un saludo a todas.
madiene

Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: CrisYOskar » dc. feb. 24, 2010 9:33 pm

madiene ha escrit:Hola Cris ,yo tambien soy nueva,nunca había escrito,pero tambien leo y saco montones de ideas de aqui,me animo a escribiral ver tu fecha,yo tambien me caso el 25 de septiembre,pero no soy de Catalana,la mitad de las cosas qu escriben no las entiendo,jeje,pero las traduzco con el google,k se le va a hacer.Me gusta este foro,y es de gran ayuda,un saludo a todas.

Hola!!
¿De donde eres? Y lo más importante.... ¿cómo lo llevas todo???? jajajajaja
Imatge
CrisYOskar

Entrades: 25
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 10:18 am
Ubicació: badalona

EntradaAutor: Necabel » dc. feb. 24, 2010 9:56 pm

nupubo ha escrit:Hola necabel!!! BUeno.... Tardaaaa a actualitzar-se... Però no perdis les esperances... Algun dia ho farà suposo....

Que tal ho portes?

MUAAA!!!!

Hola!! Doncs ho porto bastant bé però només penso en això, hi somio i tot jejeje. Dissabte passat vaig anar al restaurant a fer la prova del menú, i aquest dissabte aprofitaré per anar a mirar vestits, que només he anat un dia.

Tu com ho portes?? Et queda molt poquet ja ^_^
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: nupubo » dc. feb. 24, 2010 10:25 pm

Necabel ha escrit:
nupubo ha escrit:Hola necabel!!! BUeno.... Tardaaaa a actualitzar-se... Però no perdis les esperances... Algun dia ho farà suposo....

Que tal ho portes?

MUAAA!!!!

Hola!! Doncs ho porto bastant bé però només penso en això, hi somio i tot jejeje. Dissabte passat vaig anar al restaurant a fer la prova del menú, i aquest dissabte aprofitaré per anar a mirar vestits, que només he anat un dia.

Tu com ho portes?? Et queda molt poquet ja ^_^

Hola guapa! Es normal que només pensis en això... A mi también em passa i ja a aquestes altures ja començo a sentir-me saturada del tema... jejeje... Necessito un descans de boda... Que això no vindrà fins que no ens haguem casat. Llavors em vindrà un relax que no me'l puc ni imaginar ara... Oooohhhh....

Així ja has fet la prova del menú... I que tal ha anat? Jo la vaig fer el dissabte passat i molt bé. On et casaves i ho celebraves?

Tens algun vestit en ment? Quins t'agraden?

MUAA!!!
nupubo

EntradaAutor: madiene » dj. feb. 25, 2010 6:44 pm

Soy de Asturias,y todavía me kdan bastantes cosillas,pero lomas importante como el restaurante,vestido,fotografo,iglesia,novio,jeje,ya lo tengo,lo k mas me preocupa es la pelu,no tengo ni idea k hacer,y no tengo una peluquera de confianza,tendre k buscar.
madiene

Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: Necabel » dj. feb. 25, 2010 9:19 pm

nupubo ha escrit:Hola guapa! Es normal que només pensis en això... A mi también em passa i ja a aquestes altures ja començo a sentir-me saturada del tema... jejeje... Necessito un descans de boda... Que això no vindrà fins que no ens haguem casat. Llavors em vindrà un relax que no me'l puc ni imaginar ara... Oooohhhh....

Així ja has fet la prova del menú... I que tal ha anat? Jo la vaig fer el dissabte passat i molt bé. On et casaves i ho celebraves?

MUAA!!!

Doncs vam fer la prova el mateix dia llavors! Jo em caso a l' Ajuntament de Nou Barris al matí, i el dinar és al Turó del Sol, i tu??
De vestits em van agradar dos (vaig anar només un dia però a dues botigues i m'agrada un de cada botiga, a més no s'assemblen en res), pero encara haig de mirar alguna botiga més. Aquest dissabte vaig a una altra i el vinent a altra jajaja. I llavors a veure si ho tinc més clar o encara tindré més dubtes.

El tipus de vestit doncs és una mica complicat, perquè tenia molt clar com el volia, però després de provar-me'n ja no ho tinc gens clar. A veure si trec algo en clar entre aquest finde i el vinent jeje ainssss

Acabo de veure que tens un compte enrere, i superllarg !! que guay, me l'aniré llegint :-)ok:
Imatge

Imatge
Necabel

EntradaAutor: nupubo » dv. feb. 26, 2010 12:41 am

Necabel ha escrit:
nupubo ha escrit:Hola guapa! Es normal que només pensis en això... A mi también em passa i ja a aquestes altures ja començo a sentir-me saturada del tema... jejeje... Necessito un descans de boda... Que això no vindrà fins que no ens haguem casat. Llavors em vindrà un relax que no me'l puc ni imaginar ara... Oooohhhh....

MUAA!!!

Doncs vam fer la prova el mateix dia llavors! Jo em caso a l' Ajuntament de Nou Barris al matí, i el dinar és al Turó del Sol, i tu??
De vestits em van agradar dos (vaig anar només un dia però a dues botigues i m'agrada un de cada botiga, a més no s'assemblen en res), pero encara haig de mirar alguna botiga més. Aquest dissabte vaig a una altra i el vinent a altra jajaja. I llavors a veure si ho tinc més clar o encara tindré més dubtes.

El tipus de vestit doncs és una mica complicat, perquè tenia molt clar com el volia, però després de provar-me'n ja no ho tinc gens clar. A veure si trec algo en clar entre aquest finde i el vinent jeje ainssss

Acabo de veure que tens un compte enrere, i superllarg !! que guay, me l'aniré llegint :-)ok:

Ostras!!!! Al turó del Sol? Allí vaig anar a la boda d'una de les meves millors amigues i que bé que va anar!! M'ho vaig passar tan bé... :-)) :-)) :-))

Nosaltres ens casem a l'Ametlla de Mar, a l'Hotel Ametlla Mar. Es una cerimònia civil davant del mar. Si entres doncs al meu compte en veuràs tots els detalls. Tu ves seguint l'índex que si no... Jejjejee...

Doncs a veure que vas explicant dels vesitdets... Fins que no te'ls veus posats... No? Canvia molt!

Mua bonica!!!!
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants