Autor: annaiesteve » dc. gen. 13, 2010 10:42 pm
Autor: nupubo » dc. gen. 13, 2010 11:32 pm
Dofídosa ha escrit:nupubo ha escrit:Dofídosa ha escrit:::010::
Hola Foreras!!!
Me caso el 8 de mayo en el Hotel Mar Menuda... y me quiero añadir a vuetra lista, jejeje!!!
Alguién más que se case por la zona???
Ai! Que ya estamos en nuestro año!!!
Hola Dofídosa!! Felicitats per la boda!! Que et cases a la platja?
Si, espero que faci molt sol i poder casar-me a la platja...
Tu on et cases???
Autor: Pacresol » dl. gen. 18, 2010 7:44 pm
Autor: mimosa » dt. gen. 19, 2010 12:32 pm
Autor: Pacresol » dt. gen. 19, 2010 1:12 pm
Autor: Rosereta » dt. gen. 19, 2010 3:08 pm
Pacresol ha escrit:Si si ya estamos en nuestro añooooooo!!!!
Autor: eiva » dc. gen. 20, 2010 9:30 am
Autor: javi_pili » dc. gen. 20, 2010 10:59 am
Autor: mimosa » dc. gen. 20, 2010 11:18 am
Autor: NuriaiAlex » dj. gen. 21, 2010 3:48 pm
Autor: SonjaB » dj. gen. 21, 2010 5:55 pm
Autor: sareta_1 » dj. gen. 21, 2010 8:17 pm
Autor: mimosa » dv. gen. 22, 2010 5:32 pm
Autor: ThePitis » dv. gen. 22, 2010 8:16 pm
Rosereta ha escrit:Pacresol ha escrit:Si si ya estamos en nuestro añooooooo!!!!
Hola!!! Gràcias por la bienvenida!!!
Por cierto, tu me puedes explicar como activar esto de la cuenta atrás???
También te casas el 16 de 0ctubre???
Autor: Pacresol » ds. gen. 23, 2010 11:52 am
javi_pili ha escrit:Hola!!
Nosotros somos Pili y Javi y nos casamos el 18 de septiembre!!! hay mucha gente para esta fecha???
Nos casamos en la iglesia de cervello y lo celebramos en el restaurante La Torre de l'Hereu, espero me apunteis pq no se como va esto, soy un poco patosa!! felicidades a todas!!!!
Autor: Pacresol » ds. gen. 23, 2010 12:11 pm
ThePitis ha escrit:Rosereta ha escrit:Pacresol ha escrit:Si si ya estamos en nuestro añooooooo!!!!
Hola!!! Gràcias por la bienvenida!!!
Por cierto, tu me puedes explicar como activar esto de la cuenta atrás???
También te casas el 16 de 0ctubre???
Hola Rosereta!!!
Moltes Felicitats pel teu casament!! i pel meu!! pq les dues ens casem el mateix dia!!! i la Pacresol també!! però crec que no ha vist el teu missatge i per això no t'ha contestat!! és que per aquest foro ja veuras que anem totes com unes boges!!! jajaja!!! Aquí ja som unes quantes que ens casem el 16 d'octubre.. si t'enganxes al foro ja ens aniras coneixent... al principi es fa dificil.. però després enganxa moltissim i aprens moltes histories per fer del teu casament un dia encara més espectacular!! ja veuras akestes nuvies són unes cracks!! jo comparada amb elles soc una novata!! jajaja!!
REspecte al que deies de la compte enrera.. t'explico.. no sé molt bé a què et refereixes quan parles de compte enrera.. n'hi dos.. vull dir.. una cosa són els numerets que surten a sota dels missatges que van sortint els mesos i dies que falten pel teu casament.. doncs bé per fer això t'has de registrar a nuvis.org. crees la pagina web del teu casament i quan la tinguis dins trobaras un apartat on posa tickers...allà podràs crear el teu.. quan acabis veuras que et queda a sota com una direcció-codi... (suposo que m'explico fatal...) doncs ho has de seleccionar i copiar amb el mouse.. després vens al foro.. vas al teu perfil.. busques on posa la firma i enganxes el que havies copiat anteriorment al nuvis.org.. no sé si m'explico gaire!! tu intenta-ho i sinó m'avises..
Després hi ha una altra historia que son les comptes enrere de les nuvies.. quan tinguis 100 missatges al foro podras entrar-hi.. de moment em sembla que ni et donen la opció! després un cop tens els 100 pots tenir la teva compte enrera més privatitzada on ens pots explicar tots els detalls del teu casament! si arribes als 100.. la tradició diu que una nuvia que ja tingui compte t'ha d'obrir la teva!
Ja veuras tot això és un món!! baja.. quin rotllo que t'he fotut!!! espero que t'aclaris i no marxis correns!!! jajaja!!!
Petunets!!
Autor: momikas » dg. gen. 24, 2010 2:02 am
Autor: nupubo » dg. gen. 24, 2010 11:48 am
Autor: Pacresol » dg. gen. 24, 2010 12:24 pm
momikas ha escrit:Hola a totes!!!!
Nosaltres també ens casem aquest any, el 12 de juny. Com ho podem incloure a la llista?? Merci!!!
Autor: sareta_1 » dl. gen. 25, 2010 8:25 pm