!!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

bodes 10!

Re: !!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

EntradaAutor: annaiesteve » dc. gen. 13, 2010 10:42 pm

Encara ara surten més nuvies , q chulo !!!!!!!!!!
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: nupubo » dc. gen. 13, 2010 11:32 pm

Dofídosa ha escrit:
nupubo ha escrit:
Dofídosa ha escrit:::010::

Hola Foreras!!!
Me caso el 8 de mayo en el Hotel Mar Menuda... y me quiero añadir a vuetra lista, jejeje!!!
Alguién más que se case por la zona???

Ai! Que ya estamos en nuestro año!!!

Hola Dofídosa!! Felicitats per la boda!! Que et cases a la platja?

Si, espero que faci molt sol i poder casar-me a la platja...

Tu on et cases???

Em caso a l'Hotel Ametlla Mar. Jo también espero que faci bon temps pq clar... és la gràcia la platja...

MUA!!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Pacresol » dl. gen. 18, 2010 7:44 pm

Hola chicasss!!!
Enhorabuena y felicidades a estas bellas nuevasss!!!!
Eyyy que he visto que hay otra nueva del 16 de octubre ya seremos 4 jejejej que bien que bien!!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: mimosa » dt. gen. 19, 2010 12:32 pm

hola xicas que hacia tiempo que no me pasaba por el post, felicidades a todas las nuevas, ya estamos en nuestro año :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Pacresol » dt. gen. 19, 2010 1:12 pm

Si si ya estamos en nuestro añooooooo!!!!
Pacresol

EntradaAutor: Rosereta » dt. gen. 19, 2010 3:08 pm

Pacresol ha escrit:Si si ya estamos en nuestro añooooooo!!!!

Hola!!! Gràcias por la bienvenida!!!
Por cierto, tu me puedes explicar como activar esto de la cuenta atrás???

También te casas el 16 de 0ctubre???
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: eiva » dc. gen. 20, 2010 9:30 am

benvingudes totes les noies noves!!!!
Aixo es genial per trobar idees....
eiva

Entrades: 100
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: javi_pili » dc. gen. 20, 2010 10:59 am

Hola!!

Nosotros somos Pili y Javi y nos casamos el 18 de septiembre!!! hay mucha gente para esta fecha???
Nos casamos en la iglesia de cervello y lo celebramos en el restaurante La Torre de l'Hereu, espero me apunteis pq no se como va esto, soy un poco patosa!! felicidades a todas!!!!
javi_pili

Entrades: 12
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 4:45 pm

EntradaAutor: mimosa » dc. gen. 20, 2010 11:18 am

TEMA DEL IVA

Vamos a ver, no será una servidora la que defienda a los restaurantes que ya bastantes ganancias tienen con lo que cobran por una boda, peroooooooooo debo decir que desde mi perspectiva laboral (trabajo en una gestoría) tenéis que tener en cuenta que el IVA (impuesto del valor añadido) es un impuesto del gobierno y que cuando compramos una simple goma de borrar le afecta el IVA en el precio que pagamos, por tanto en el tema que nos afecta si un menú de boda vale 4 euros habrá que añadirle el IVA que este estipulado en ese momento y no podemos responsabilizar al restaurante, otro caso será que por la mala situación que atraviesan algunos restaurantes asuman ese costo con tal de pillar alguna boda y maquillar un poco su cuenta de resultados, pero no nos hagamos ilusiones, las que tenemos restaurantes que tienen overbookin de bodas no nos costearán ni un céntimo del IVA, en el fondo todo es relación oferta/demanda.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

EntradaAutor: NuriaiAlex » dj. gen. 21, 2010 3:48 pm

Hola a todas!!!!

Soy Nuria soy nueva en el foro.

Y me caso el dia 04/09/2010!!!!

Un Saludo a todas!!!
9 de Setembre de 2010

Imatge

Imatge
NuriaiAlex

Entrades: 66
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 3:43 pm

EntradaAutor: SonjaB » dj. gen. 21, 2010 5:55 pm

Hola!!!!! El próximo 25 de septiembre nos casamos en el Restaurant Ramon Park Hotel!!!! Un beso para Habana
SonjaB

Entrades: 1
Membre des de: dl. gen. 11, 2010 7:36 pm

EntradaAutor: sareta_1 » dj. gen. 21, 2010 8:17 pm

bienvenidas a todas! y muchas felicidades por vuestra boda! nos vemos por el foro! :)
Imatge
sareta_1
:: núvia experimentada

Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: mimosa » dv. gen. 22, 2010 5:32 pm

Hola xicas, por si a alguna le interesa y le puede servir de ayuda en el post de CAN MARLET he colgado los expositores que van a Terrassa :-)ok: , los que van a Granollers de momento no hay forma de conseguirlos, a ver si el Toni nos los pone. :-/
mimosa

EntradaAutor: ThePitis » dv. gen. 22, 2010 8:16 pm

Rosereta ha escrit:

Hola Rosereta!!!

Moltes Felicitats pel teu casament!! i pel meu!! pq les dues ens casem el mateix dia!!! i la Pacresol també!! però crec que no ha vist el teu missatge i per això no t'ha contestat!! és que per aquest foro ja veuras que anem totes com unes boges!!! jajaja!!! Aquí ja som unes quantes que ens casem el 16 d'octubre.. si t'enganxes al foro ja ens aniras coneixent... al principi es fa dificil.. però després enganxa moltissim i aprens moltes histories per fer del teu casament un dia encara més espectacular!! ja veuras akestes nuvies són unes cracks!! jo comparada amb elles soc una novata!! jajaja!!

REspecte al que deies de la compte enrera.. t'explico.. no sé molt bé a què et refereixes quan parles de compte enrera.. n'hi dos.. vull dir.. una cosa són els numerets que surten a sota dels missatges que van sortint els mesos i dies que falten pel teu casament.. doncs bé per fer això t'has de registrar a nuvis.org. crees la pagina web del teu casament i quan la tinguis dins trobaras un apartat on posa tickers...allà podràs crear el teu.. quan acabis veuras que et queda a sota com una direcció-codi... (suposo que m'explico fatal...) doncs ho has de seleccionar i copiar amb el mouse.. després vens al foro.. vas al teu perfil.. busques on posa la firma i enganxes el que havies copiat anteriorment al nuvis.org.. no sé si m'explico gaire!! tu intenta-ho i sinó m'avises..

Després hi ha una altra historia que son les comptes enrere de les nuvies.. quan tinguis 100 missatges al foro podras entrar-hi.. de moment em sembla que ni et donen la opció! després un cop tens els 100 pots tenir la teva compte enrera més privatitzada on ens pots explicar tots els detalls del teu casament! si arribes als 100.. la tradició diu que una nuvia que ja tingui compte t'ha d'obrir la teva!

Ja veuras tot això és un món!! baja.. quin rotllo que t'he fotut!!! espero que t'aclaris i no marxis correns!!! jajaja!!!

Petunets!!
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. gen. 23, 2010 11:52 am

javi_pili ha escrit:Hola!!

Nosotros somos Pili y Javi y nos casamos el 18 de septiembre!!! hay mucha gente para esta fecha???
Nos casamos en la iglesia de cervello y lo celebramos en el restaurante La Torre de l'Hereu, espero me apunteis pq no se como va esto, soy un poco patosa!! felicidades a todas!!!!

Hola chicos enhorabuena por vuestro eventooo!!!!
Envia un privi a papallona para salir en las listas....
Besines guapisimassssssssssssss!!!!!
Pacresol

EntradaAutor: Pacresol » ds. gen. 23, 2010 12:11 pm

ThePitis ha escrit:
Rosereta ha escrit:

Hola Rosereta!!!

Moltes Felicitats pel teu casament!! i pel meu!! pq les dues ens casem el mateix dia!!! i la Pacresol també!! però crec que no ha vist el teu missatge i per això no t'ha contestat!! és que per aquest foro ja veuras que anem totes com unes boges!!! jajaja!!! Aquí ja som unes quantes que ens casem el 16 d'octubre.. si t'enganxes al foro ja ens aniras coneixent... al principi es fa dificil.. però després enganxa moltissim i aprens moltes histories per fer del teu casament un dia encara més espectacular!! ja veuras akestes nuvies són unes cracks!! jo comparada amb elles soc una novata!! jajaja!!

REspecte al que deies de la compte enrera.. t'explico.. no sé molt bé a què et refereixes quan parles de compte enrera.. n'hi dos.. vull dir.. una cosa són els numerets que surten a sota dels missatges que van sortint els mesos i dies que falten pel teu casament.. doncs bé per fer això t'has de registrar a nuvis.org. crees la pagina web del teu casament i quan la tinguis dins trobaras un apartat on posa tickers...allà podràs crear el teu.. quan acabis veuras que et queda a sota com una direcció-codi... (suposo que m'explico fatal...) doncs ho has de seleccionar i copiar amb el mouse.. després vens al foro.. vas al teu perfil.. busques on posa la firma i enganxes el que havies copiat anteriorment al nuvis.org.. no sé si m'explico gaire!! tu intenta-ho i sinó m'avises..

Després hi ha una altra historia que son les comptes enrere de les nuvies.. quan tinguis 100 missatges al foro podras entrar-hi.. de moment em sembla que ni et donen la opció! després un cop tens els 100 pots tenir la teva compte enrera més privatitzada on ens pots explicar tots els detalls del teu casament! si arribes als 100.. la tradició diu que una nuvia que ja tingui compte t'ha d'obrir la teva!

Ja veuras tot això és un món!! baja.. quin rotllo que t'he fotut!!! espero que t'aclaris i no marxis correns!!! jajaja!!!

Petunets!!

Ya te has explicado, mucho mejor que lo hubiese hecho yo... porque a mi me costo mogollon de saber como se hacia lo de los tickets del pie de los mensajes .... en fin un coñazooo pero luego es muy divertido....
Besines guapisima habern si te sale todo bien...
Buen find a todasssssss!!!!!
Pacresol

EntradaAutor: momikas » dg. gen. 24, 2010 2:02 am

Hola a totes!!!!

Nosaltres també ens casem aquest any, el 12 de juny. Com ho podem incloure a la llista?? Merci!!!
momikas

Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 5:21 pm

EntradaAutor: nupubo » dg. gen. 24, 2010 11:48 am

Felicitats a totes les que entreu per primer cop!!! Aquest és el nostre any!!! Per sortir a la llista li heu d'enviar un missatge privat a papallona. Si aneu al primer missatge d'aquest post i cliqueu on posa MP li ho escriviu: data i lloc.

MUAAA!!!!
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Pacresol » dg. gen. 24, 2010 12:24 pm

momikas ha escrit:Hola a totes!!!!

Nosaltres també ens casem aquest any, el 12 de juny. Com ho podem incloure a la llista?? Merci!!!

Enhorabuena y felicidades por vuestro gran evento,
Para incluirte en la lista le has de enviar un mensaje privado a papallona.
Saludos y buen find.
Pacresol

EntradaAutor: sareta_1 » dl. gen. 25, 2010 8:25 pm

felicitats momika! et cases el mateix dia que jo! ;)
Imatge
sareta_1

Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants