ZAPATOS!!! AL ATAQUEEEE!!!!

bodes 10!

Re: ZAPATOS!!! AL ATAQUEEEE!!!!

EntradaAutor: TRIOFY » dl. març 29, 2010 3:05 pm

A mi de momento me han gustado estos, y si no encuentro nada mejor, son los mejores candidatos que he encontrado. Son de Paco Esteve y me los probé en Jordi Dalmau, pero también los he visto en el tocador de la novia:

Imatge
Imatge
Imatge
TRIOFY
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dl. març 29, 2010 4:18 pm

mmmm hay zapatos en Jordi Dalmau? yo le pregunté que qué zapatos me pegaban con el vestido y me dijo que me fuera a las rebajas de Londres jajajaja
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: Mairim&nebur » dl. març 29, 2010 5:23 pm

Yo estuve en el Tocador de la novia un sábado y me tuve q ir pq sino muero de ansiedad...qué cantidad de gente!!!!! Bufff...probaré un día de cada día para ver que tal.
Mairim&nebur

Entrades: 48
Membre des de: dc. gen. 27, 2010 6:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. març 29, 2010 6:01 pm

Yo quiero ESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS...

¿alguien sabe de qué casa son o pueden ser, o en su defecto, dónde conseguirlas o cómo hacer para tener unas iguales?

YO QUIEROOOOOOOOOOOOOOOO! :-( :-( :-(

detalls.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: TRIOFY » dt. març 30, 2010 8:39 am

Ishtarx ha escrit:mmmm hay zapatos en Jordi Dalmau? yo le pregunté que qué zapatos me pegaban con el vestido y me dijo que me fuera a las rebajas de Londres jajajaja

Pues si, tiene zapatos, pero los tienes en la tienda de la Roca, al menos cuando yo fui. ahora estoy esperando a que me llamen pk me dijeron que iban a traer más, pero si no traen nada finalmente, pues me quedaré con los de Paco Esteve.
TRIOFY

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: martantu » dt. març 30, 2010 8:49 am

Hola a totes les núvies del 2010!!

Jo em caso el 18 de setembre i el dissabte vaig anar a comprar les sabates a Barcelona a una botiga que us recomano moltíssim:

MADEMOISELLE ROSE

http://www.mademoisellerose.com/Spain

És una casa francesa que fa poc ha arribat a Espanya, en concret a Barcelona. Tenen sabates de tot tipus, planes, sandàlies, puntes rodones, amb punta...i el millor és que te les poden personalitzar al teu gust!

A més, són sabates súper còmodes!

Visiteu el web i si teniu cap dubte i us puc ajudar en alguna cosa...ja sabeu!

Petons!
martantu

Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sermar1610 » dt. març 30, 2010 7:51 pm

martantu ha escrit:Hola a totes les núvies del 2010!!

Jo em caso el 18 de setembre i el dissabte vaig anar a comprar les sabates a Barcelona a una botiga que us recomano moltíssim:

MADEMOISELLE ROSE

És una casa francesa que fa poc ha arribat a Espanya, en concret a Barcelona. Tenen sabates de tot tipus, planes, sandàlies, puntes rodones, amb punta...i el millor és que te les poden personalitzar al teu gust!

Petons!

Hola martantu, gràcies per la informació. Jo et volia fer una pregunta ja que ahir a la tenda del meu vestit em van recomanar aquest lloc i no se si anar a fer una ullada-

T'explico perque jo vull unes sabates una mica especials, les vull verdes (un verd poma o menta) i no es gaire facil trobarles, a més no estic molt acostumada a dur molt de taló i necessito que siguin còmodes i amb un taló una mica gruixut. Ahir en vaig veure unes molt maques al tocador de la nuvia que eren peeptoe amb punta rodona pero eren blanques i el tacó massa fi.

En fan sabates d'estil peeptoe alla? es per salvar una mica la alçada i pk la veig mes juvenil. Els talons son gruixuts? i d'alçada? I de preu com van mes o menys?

Moltes gràcies i perdona pel bombardeig!!!
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: Mairim&nebur » dt. març 30, 2010 9:07 pm

Sermar1610 ha escrit:

MADEMOISELLE ROSE

Petons!

Hola martantu, gràcies per la informació. Jo et volia fer una pregunta ja que ahir a la tenda del meu vestit em van recomanar aquest lloc i no se si anar a fer una ullada-

T'explico perque jo vull unes sabates una mica especials, les vull verdes (un verd poma o menta) i no es gaire facil trobarles, a més no estic molt acostumada a dur molt de taló i necessito que siguin còmodes i amb un taló una mica gruixut. Ahir en vaig veure unes molt maques al tocador de la nuvia que eren peeptoe amb punta rodona pero eren blanques i el tacó massa fi.

En fan sabates d'estil peeptoe alla? es per salvar una mica la alçada i pk la veig mes juvenil. Els talons son gruixuts? i d'alçada? I de preu com van mes o menys?

Mira en la página www.menbur.com te registras en el club para poder comprar y acceder a los zapatos! Hay unos verdes q son preciosos...pero no recuerdo si salían como zapatos o sandalias! HAy muchas cositas interesantes!!!!
Mairim&nebur

EntradaAutor: elita » dt. març 30, 2010 10:45 pm

chicas os cuelgo unos zapatos que me han gustado haber ke os parecen estoy dudando si en plateado o dorado??? cual os gusta mas???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
elita

Entrades: 155
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 12:58 am

EntradaAutor: snake35 » dc. març 31, 2010 7:23 am

elita ha escrit:chicas os cuelgo unos zapatos que me han gustado haber ke os parecen estoy dudando si en plateado o dorado??? cual os gusta mas???

Un buen dilema Elita, los dos colores son muy bonitos, pero para mi gusto el dorado.
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Mairim&nebur » dc. març 31, 2010 8:49 am

Ya los tengoooooooooooooooooo!!!!! Son estos en color marfil:
Mairim&nebur

EntradaAutor: martantu » dc. març 31, 2010 11:39 am

Sermar1610 ha escrit:

MADEMOISELLE ROSE

Petons!

Hola!

Sí que en tenen de peeptoe, i amb talons gruixuts. Respecte a l'alçada hi ha des de 3 cm fins a 7 cm. El color te'l poden fer com vulguis, amb els complements que vulguis....flors, blondes, llaços...

I els preus...les meves em van costar 160 €.

Jo de tu em pasaria un dia...val la pena! Això sí, has de trucar per reservar dia i hora.

No sé si te ajudat una mica.

petons!
martantu

Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: dita07 » dj. abr. 01, 2010 5:23 pm

Hola a todas!
Aquí va mi primer post del foro!
La verdad es que me he puesto un poco nerviosa porque veo que algunas de vosotras os casáis más tarde que yo y ya tenéis zapatos, pero bueno... Espero que me de tiempo.

Tengo varias dudas:
He visto por aquí unos zapatos peep toes de Pura Lopez con plataforma interna muy chulos y mis preguntas son: cuanto mide el tacón? y el precio?
Es que mi novio no es muy alto pero tampoco quiero ir plana...
En que sitios puedo encontrar zapatos de ese estilo??

Muchas gracias!!
dita07

Entrades: 6
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:24 pm

EntradaAutor: gina_christian » dj. abr. 01, 2010 9:29 pm

Hola dita07,

mira tema precios lo mejor es que vayas mirando en las tiendas, por que depende de cada uno el tema economico o caro.
Tiendas hay muchas con zapatos de este estilo, una de ellas es El tocador de la novia (http://www.eltocadordelanovia.com/) aqui tienen de todos los modelos y estilos, lo que si que es verdad que en epoca de rebajas aqui las hacen.

Otra tienda es Berta Novias (http://www.bertanovias.com/) aqui tambien tienen bastantes, lo que no hay pura lopez, sino que casi todo es doriani, aqui es donde me los he comprado yo.

Sobre el tema de cuando tener los zapatos, primero hay que saber que estilo de vestido es el tuyo, y mirar alguna cosa que le quede bien, y con lo que vayas comoda. Eso si has de tener los zapatos para la primera prueba del vestido para que te puedan coger los bajos del vestido.

Un beso!
gina_christian
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: montseijordi » dv. abr. 02, 2010 1:38 am

bueno guapas, aqui otra q ya tiene zapatos, al final estos despues d una duda con otros, pero estos son los finalistas, jeje

Imatge

Imatge
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: nathali33 » dv. abr. 02, 2010 10:12 am

montseijordi ha escrit:bueno guapas, aqui otra q ya tiene zapatos, al final estos despues d una duda con otros, pero estos son los finalistas, jeje

Imatge

Imatge

FELICIDADESSS!! SON MUY CHULOS!!!
Imatge
nathali33

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 02, 2009 12:04 pm

EntradaAutor: montseijordi » dv. abr. 02, 2010 1:00 pm

gracias guapa!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: dita07 » dv. abr. 02, 2010 3:24 pm

gina_christian ha escrit:Hola dita07,

mira tema precios lo mejor es que vayas mirando en las tiendas, por que depende de cada uno el tema economico o caro.
Tiendas hay muchas con zapatos de este estilo, una de ellas es El tocador de la novia (http://www.eltocadordelanovia.com/) aqui tienen de todos los modelos y estilos, lo que si que es verdad que en epoca de rebajas aqui las hacen.

Otra tienda es Berta Novias (http://www.bertanovias.com/) aqui tambien tienen bastantes, lo que no hay pura lopez, sino que casi todo es doriani, aqui es donde me los he comprado yo.

Sobre el tema de cuando tener los zapatos, primero hay que saber que estilo de vestido es el tuyo, y mirar alguna cosa que le quede bien, y con lo que vayas comoda. Eso si has de tener los zapatos para la primera prueba del vestido para que te puedan coger los bajos del vestido.

Un beso!

Muchas gracias!

El vestido ya lo tengo, es de Aire, pero la verdad es que no se bien los zapatos que le quedan bien.

La semana que viene iré a EL tocador de la novia a ver que encuentro.

Un beso!
dita07

Entrades: 6
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:24 pm

EntradaAutor: ruthi » ds. abr. 03, 2010 12:07 pm

dita07 yo me he quedado unos PURA LÓPEZ y en rebajas en el Tocador de la Novia me costaron 150 €.

Tienen 12 cm de tacón... pero de plataforma interior ya deben llevar unos 4 o 5... así que queda bastante menos...
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: ruthi » ds. abr. 03, 2010 12:07 pm

montseijordi ha escrit:bueno guapas, aqui otra q ya tiene zapatos, al final estos despues d una duda con otros, pero estos son los finalistas, jeje

montse!!! són molt maques!! :-)ok: :-)ok:
ruthi

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants