Autor: TRIOFY » dl. març 29, 2010 3:05 pm
Autor: Ishtarx » dl. març 29, 2010 4:18 pm
Autor: Mairim&nebur » dl. març 29, 2010 5:23 pm
Autor: buniketa » dl. març 29, 2010 6:01 pm
Autor: TRIOFY » dt. març 30, 2010 8:39 am
Ishtarx ha escrit:mmmm hay zapatos en Jordi Dalmau? yo le pregunté que qué zapatos me pegaban con el vestido y me dijo que me fuera a las rebajas de Londres jajajaja
Autor: martantu » dt. març 30, 2010 8:49 am
Autor: Sermar1610 » dt. març 30, 2010 7:51 pm
martantu ha escrit:Hola a totes les núvies del 2010!!
Jo em caso el 18 de setembre i el dissabte vaig anar a comprar les sabates a Barcelona a una botiga que us recomano moltíssim:
MADEMOISELLE ROSE
http://www.mademoisellerose.com/Spain
És una casa francesa que fa poc ha arribat a Espanya, en concret a Barcelona. Tenen sabates de tot tipus, planes, sandàlies, puntes rodones, amb punta...i el millor és que te les poden personalitzar al teu gust!
A més, són sabates súper còmodes!
Visiteu el web i si teniu cap dubte i us puc ajudar en alguna cosa...ja sabeu!
Petons!
Autor: Mairim&nebur » dt. març 30, 2010 9:07 pm
Sermar1610 ha escrit:martantu ha escrit:Hola a totes les núvies del 2010!!
Jo em caso el 18 de setembre i el dissabte vaig anar a comprar les sabates a Barcelona a una botiga que us recomano moltíssim:
MADEMOISELLE ROSE
És una casa francesa que fa poc ha arribat a Espanya, en concret a Barcelona. Tenen sabates de tot tipus, planes, sandàlies, puntes rodones, amb punta...i el millor és que te les poden personalitzar al teu gust!
Petons!
Hola martantu, gràcies per la informació. Jo et volia fer una pregunta ja que ahir a la tenda del meu vestit em van recomanar aquest lloc i no se si anar a fer una ullada-
T'explico perque jo vull unes sabates una mica especials, les vull verdes (un verd poma o menta) i no es gaire facil trobarles, a més no estic molt acostumada a dur molt de taló i necessito que siguin còmodes i amb un taló una mica gruixut. Ahir en vaig veure unes molt maques al tocador de la nuvia que eren peeptoe amb punta rodona pero eren blanques i el tacó massa fi.
En fan sabates d'estil peeptoe alla? es per salvar una mica la alçada i pk la veig mes juvenil. Els talons son gruixuts? i d'alçada? I de preu com van mes o menys?
Moltes gràcies i perdona pel bombardeig!!!
Autor: elita » dt. març 30, 2010 10:45 pm
Autor: snake35 » dc. març 31, 2010 7:23 am
elita ha escrit:chicas os cuelgo unos zapatos que me han gustado haber ke os parecen estoy dudando si en plateado o dorado??? cual os gusta mas???
Autor: Mairim&nebur » dc. març 31, 2010 8:49 am
Autor: martantu » dc. març 31, 2010 11:39 am
Sermar1610 ha escrit:martantu ha escrit:Hola a totes les núvies del 2010!!
MADEMOISELLE ROSE
Petons!
Hola martantu, gràcies per la informació. Jo et volia fer una pregunta ja que ahir a la tenda del meu vestit em van recomanar aquest lloc i no se si anar a fer una ullada-
T'explico perque jo vull unes sabates una mica especials, les vull verdes (un verd poma o menta) i no es gaire facil trobarles, a més no estic molt acostumada a dur molt de taló i necessito que siguin còmodes i amb un taló una mica gruixut. Ahir en vaig veure unes molt maques al tocador de la nuvia que eren peeptoe amb punta rodona pero eren blanques i el tacó massa fi.
En fan sabates d'estil peeptoe alla? es per salvar una mica la alçada i pk la veig mes juvenil. Els talons son gruixuts? i d'alçada? I de preu com van mes o menys?
Moltes gràcies i perdona pel bombardeig!!!
Autor: dita07 » dj. abr. 01, 2010 5:23 pm
Autor: gina_christian » dj. abr. 01, 2010 9:29 pm
Autor: montseijordi » dv. abr. 02, 2010 1:38 am
Autor: nathali33 » dv. abr. 02, 2010 10:12 am
montseijordi ha escrit:bueno guapas, aqui otra q ya tiene zapatos, al final estos despues d una duda con otros, pero estos son los finalistas, jeje
Autor: dita07 » dv. abr. 02, 2010 3:24 pm
gina_christian ha escrit:Hola dita07,
mira tema precios lo mejor es que vayas mirando en las tiendas, por que depende de cada uno el tema economico o caro.
Tiendas hay muchas con zapatos de este estilo, una de ellas es El tocador de la novia (http://www.eltocadordelanovia.com/) aqui tienen de todos los modelos y estilos, lo que si que es verdad que en epoca de rebajas aqui las hacen.
Otra tienda es Berta Novias (http://www.bertanovias.com/) aqui tambien tienen bastantes, lo que no hay pura lopez, sino que casi todo es doriani, aqui es donde me los he comprado yo.
Sobre el tema de cuando tener los zapatos, primero hay que saber que estilo de vestido es el tuyo, y mirar alguna cosa que le quede bien, y con lo que vayas comoda. Eso si has de tener los zapatos para la primera prueba del vestido para que te puedan coger los bajos del vestido.
Un beso!
Autor: ruthi » ds. abr. 03, 2010 12:07 pm
Autor: ruthi » ds. abr. 03, 2010 12:07 pm
montseijordi ha escrit:bueno guapas, aqui otra q ya tiene zapatos, al final estos despues d una duda con otros, pero estos son los finalistas, jeje