RAMO DE NOVIA

bodes 10!

Re: RAMO DE NOVIA

EntradaAutor: annaiesteve » dj. abr. 29, 2010 9:42 pm

a mi m'agraden molt les roses......
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: Turro » dv. abr. 30, 2010 12:44 pm

23Bella32 ha escrit:ah si¿?¿? així no li canviaries re de re¿?¿? es que no se que em pasa que estic una mica obsesed xD! amb les roses de color malva, mira aquest ram:

No sé, 23Bella32 es que a mi el bouquet lila que te has puesto me ha encantado!! y porque no te gusta los bouquets????
Turro

Entrades: 27
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 8:34 pm

EntradaAutor: ANATKF » dt. maig 04, 2010 10:22 am

mis niñas(me acompañaràn en la entrada 3 niñas: mi sobrina de 3 años,mi ahijada de 9 y mi prima de 6+ mi sobrino de 2 años),llevaràn un vestido blanco con lazo rojo tipo a este:(como el del medio,bueno,muy parecido)
NIÑAS TRAJE.jpg

asì que he decidido llevar el ramo con lirios o orquideas blancas y rosas rojas(si encuentro otra flor que sea roja mejor que no sean rosas),tipo a este pero rojo y blanco.¿que os parece la idea?,asì voy a juego con ellas de alguna manera,creo que quedarà muy bièn
fotos-ramos-novia.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ANATKF
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 9:42 am

EntradaAutor: ANATKF » dt. maig 04, 2010 10:36 am

esque la cinta de las niñas no la puedo cambiar por otro color,porque a parte de ser blanco su vestido,y llevar la cinta roja,llevan salteadas florecitas rojas(muy separadas y poquitas),pero se ven,y esas florecitas si que no pueden cambiarse.jajaj.
que las rosas tampoco me disgustan pero me gustan las flores màs tipo lirios ,de ese estilo.
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: ANATKF » dt. maig 04, 2010 1:47 pm

que bièn saber `tu opiniòn¡¡¡¡,lo iba a llevar blanco entero,pero al ver el de las niñas me vino ràpido a la cabeza la idea,el ramo me lo mirarè dentro de un mes,cuando quede un mes para la boda,ayyyyy,esto se acerca,que nerviosss¡¡¡¡¡ >.-<:
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: ANATKF » dt. maig 04, 2010 6:23 pm

GRACIAS WAPA¡¡¡¡

pues no estaba nada nerviosa y ya me estàn empezando a entrar las prisas por hacer todo,que 10 semanas pasan en nada¡¡¡¡¡ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: ANATKF » dt. maig 04, 2010 10:01 pm

es verdad ,la gente casi siempre te pone màs nerviosa de lo que estàs: que si te falta esto,¿pero aquello aùn no està contratado?,que si ves ya a por las invitaciones,que si llama a este,uffffffffff,aaaayyyyyyyy,que stressssss,jajajajaj :star::
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: bufiya » dc. maig 05, 2010 5:19 pm

hola noies, jo em vaig casar fa casi 8 mesos i el ram mel va fer l' Aroa de Bloom flors...jo nomes li vaig dir que el volia de roses de color rosa i ella sabent el vestit que portava i el pentinat crec que la va encertar...es mes a mi em va encantar!!!i als meus convidats!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: bufiya » dc. maig 05, 2010 5:53 pm

y esta que se me ve con el vestido
Imatge
Imatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: irenebarcelona » dj. maig 06, 2010 10:40 am

jo al fial m´he decidit per un ram de roses blanques!
Imatge
irenebarcelona
:: núvia experimentada

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. maig 06, 2010 12:15 pm

23Bella32 ha escrit:bufiya que chulo!!!!! que bonic, que romàntic i a la vegada modern!!!!!! m'agrade molt eh!!!!, jo es que estic indecisa, no se si fer un buquet o un ram en cascada..... bufffff!!!!!

Ja has parlat amb el o la florista? Ell et recomanarà el que et quedi millor tan pel que fa al vestit com a tu mateixa... Personalment, m'agraden més els bouquets. Em penso que he llegit per algun lloc (no sé si eres tu qui ho deia, però això em sembla... si no és així, ho sento) que els trobes massa petits, com si hagués de quedar ridícul amb el vestit o alguna cosa semblant... els bouquets es diuen així per la seva forma arrodonida i més o menys compacta, però poden ser més o menys grans, tot depèn del tipus i de la mida de la flor que hagis triat. Jo em deixaría guiar pel florista...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dj. maig 06, 2010 5:00 pm

A mi personalment m'agrada més el bouquet, més que la cascada... però si dius que el florista t'ha dit que pots portar el tipus que vulguis i que et lluiria més el de cascada, jo triaria aquest, però en lloc de penjar les roses, fer que el que pengin siguin les orquídies, que tenen una caiguda més maca, ja que la rosa sempre haurà de mirar al terra, mentre que la orquídia sempre mira de frente.
Pel que fa als colors... si vols que dugui un toc lila o malva, jo faria que predomini el blanc i que es combini amb el lila. Per exemple, combinant les roses blanques amb orquídies blanques i morades o malva. No sé, és una suggerència, eh? una simple opinió!!!!
A mi m'agraden molt les orquídies, però m'encanten les roses i les cales.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Ishtarx » dj. maig 06, 2010 8:52 pm

Mira aquest es en cascada però amb un punt molt modernet, té els colors i les flors que més o menys volies em sembla.
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: Ishtarx » dv. maig 07, 2010 9:47 am

és molt xulo! no és la típica cascada pero té caiguda i els color són xulissims! jeje, aquest és d'una floristeria de sabadell, es diuen garciflors i els vaig veure a la fira, la veritat es q fan coses molt maques
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: buniketa » dv. maig 07, 2010 10:06 am

Sí, quan jo parlava de les cascades amb orquídies pensava en alguna cosa com la de la foto. És molt maco!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. maig 07, 2010 12:03 pm

Pel meu gust, els rams en cascada trobo que queden molt be a les noies altes, jo amb un 1.65 crec que m'afavorira més un bouquet!!
M'agraden d'aquest tipus...
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dv. maig 07, 2010 12:09 pm

Per cert l'estil de ram de bufiya i els colors taambé m'agraden molt. PErò clar, s'ha d'esperar a veure com es el vestit també i quin es el ram més adient. :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. maig 07, 2010 12:47 pm

NUVOLET ha escrit:Pel meu gust, els rams en cascada trobo que queden molt be a les noies altes, jo amb un 1.65 crec que m'afavorira més un bouquet!!
M'agraden d'aquest tipus...

Estic totalment d'acord amb tu... m'encanta el primer que has posat! l'acabo d'afegir a la meva carpeta de preferits. Penso imprimir aquelles imatges i potar-les a la floristeria per veure si puc donar idees que m'agradin.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: snake35 » dv. maig 07, 2010 3:19 pm

23Bella32 ha escrit:juer...dimelo a mi que me queda algo mas y el domingo me dice una amiga,,, nena que hoy te quedan 5 meses justos...me entró un canguele!!!!! xD!!!! me puso nerviosa la jodia!!!!

nenes estigueu tranquil.les que a qui li entra canguelis és a mí que em queden 13 dies! jejejeje
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. maig 07, 2010 5:41 pm

23Bella32 ha escrit:
snake35 ha escrit:
23Bella32 ha escrit:juer...dimelo a mi que me queda algo mas y el domingo me dice una amiga,,, nena que hoy te quedan 5 meses justos...me entró un canguele!!!!! xD!!!! me puso nerviosa la jodia!!!!

nenes estigueu tranquil.les que a qui li entra canguelis és a mí que em queden 13 dies! jejejeje

jajajajajaaja, ostres noia atu sinque et queda ven poquet!!! que be que beee!!!!!! com estan els nervis¿? i els anims¿?¿? segur que pels nuvols!!!!! ostres ostres!

Els ànims están pels nuvols, a més m'estan preparant la despedida de soltera i tinc totes les meves amigues boges però els nervis comencen a visitar-me!!!!! però és normal, encara que ho tinguis tot lligat els nervis sempre hi són presents!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants