7 DE FEBRERO, 1ª TROBADA FORIL 2010 !!! GENIAL!

bodes 10!

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 5:17 pm

Dsire ha escrit:Lo unico que si vamos con los novios no podran criticar a las suegras, jajajaja

Hola guapa, Amy ha colgado fotos en la Facebook?? es que no las veo... yo colgué tres fotos.. las que hice.. puedes colgarlas aqui?? por que la montse no tiene Facebook...
gina_christian
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. feb. 09, 2009 6:10 pm

Nenas que guapas!!!! jajajaja con Manuel !!!!!!!!!!!!!!!!!

Yo fui por la mañana, al final me deje el telefono de Gina en casa y no pude llamaros para saludar, aunque igualmente me fui a casa..

Y siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

Me voy a probar mi primer vestido de noviaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Voy con Kaoru a las 17'30 el miercoles y casualidad que Tinita cogio hora a las 16'30 asi que nos veremos alli jejeje
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 6:20 pm

Nenaaaaaaaaaa nuestra primera prueba oficial y nos vemos!!!

Ya te digo que a ti y a mi nos separaron al nacer jajajaja

IIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHhh que nervios!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. feb. 09, 2009 6:26 pm

Nada nada que tu me viste apuntada en la agenda de la manuela y te apuntaste antessssssss para vermeeeeeeeeeee jajajaja
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 6:29 pm

Doncs ja ens explicareu que tal l'experiencia, tot!! quins nervis no??
gina_christian

EntradaAutor: berry » dl. feb. 09, 2009 6:31 pm

q emocion nenas!!!yo ya me probe uno y hace mucha ilusion y te ves tan diferente bueno ya os contareis!!!!
Imatge
berry
:: núvia d'or

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 6:32 pm

jajajajaja que va ahi era imposible ver naaaaaaa estaba todo a rebentar sobretodo por las tardes, la tia me queria colar por la mañana, aunque si lo llego a saber, para no hacer naaaaaaaa que el miercoles supuestamente ya no curro jajajaja

bueno nena asi te veo que mmmmmmmm hace casi un mes que no te veo!!!!!!! :-///:

Gina estic que em suaaa tot jajaja he decidit no menjar res fins dimecres, pero avui la meva sogra ha fet uns espaguettis deliciosos i no m´he pogut resistir jajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 6:34 pm

Tinita ha escrit:jajajajaja que va ahi era imposible ver naaaaaaa estaba todo a rebentar sobretodo por las tardes, la tia me queria colar por la mañana, aunque si lo llego a saber, para no hacer naaaaaaaa que el miercoles supuestamente ya no curro jajajaja

bueno nena asi te veo que mmmmmmmm hace casi un mes que no te veo!!!!!!! :-///:

Gina estic que em suaaa tot jajaja he decidit no menjar res fins dimecres, pero avui la meva sogra ha fet uns espaguettis deliciosos i no m´he pogut resistir jajajaja

jajajaja.. bueno ja ens explicaras que se sent... jo m'aguanto fins al setembre-octubre.. de moment liada amb els detalls... i les invitacions... que si no ...
gina_christian

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:38 pm

gina_christian ha escrit:
oshia ha escrit:GINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA esa pedida de mano OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ::love::

jajajaja... si es que me la curre que no veas... espontaneidad pura.. jajajaj

jajaja, pero original fue, el se quedo a cuadros, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:39 pm

Tinita ha escrit:ah eso...yo en París le regalé un anillo, un reloj y una pulsera todo de Fossil...cualquiera diria que no lo conozco...pues al tio no le gustó nada!!! yo creo que fue la rabia de ver que el no me regalaba nada jajajaja lo fuimos a cambiar, y dijo que solo queria un reloj, asi que se lo cambió por un reloj casi casi casi igual al que le habia regalado , es de lo que no hay jajaja menos mal que me lo tomo a risa , pq la dependienta de la joyeria me miró como diciendo...y tu te casas con el ?? que de tres cosas no has acertado ni una?? jajajaja

jajajaja, q caso nena! Tu q irias preparada por si caia el pedrusco no? tres cosas nena, y ninguna le gusto? madre, q hombres!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:41 pm

berry ha escrit:
montseijordi ha escrit:
INGLESITA ha escrit:
ise ha escrit:buff!!! 5200€...quina passada de preu!!! :--( :--( :--(

Si si, increible!!! i aquest encara era economic al costat d'un que valia 10.000 euros!!!!!!!!!!! buff!!!!!

es veritat guapes, n'hi havia un q valia 10.000 €, q segons paraules textuals d Manuel Mota: aquell d'alla q sembla un xoriço penjat, posat queda molt maco!. Coi, ja pot quedar be ja, amb lo q val... no? No me'n recordo quin model era x aixo, algu el va apuntar?

10.000 EUROS??????????!!!!!!!!!!

que tenia?campanetes penjant?fil d'or???

jajaja, no nena! la veritat es q era un vestit la mar d senzill pero la tela duia com floretes estampades, com si fos un mantel pq m'entenguis pero finet eh? no se, no era lleig del tot, pero toma pedazo preu!!! a veure si el pogues trobar x ahi te¡l poso
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: berry » dl. feb. 09, 2009 6:46 pm

es que em sembla una exageracio de preu alguna cosa (a part del dissenyador) ha de tenir no?
Imatge
berry

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:49 pm

montseijordi ha escrit:
INGLESITA ha escrit:
ise ha escrit:buff!!! 5200€...quina passada de preu!!! :--( :--( :--(

Si si, increible!!! i aquest encara era economic al costat d'un que valia 10.000 euros!!!!!!!!!!! buff!!!!!

es veritat guapes, n'hi havia un q valia 10.000 €, q segons paraules textuals d Manuel Mota: aquell d'alla q sembla un xoriço penjat, posat queda molt maco!. Coi, ja pot quedar be ja, amb lo q val... no? No me'n recordo quin model era x aixo, algu el va apuntar?

jajaja Modelo "xoriço" no només per com queda penjat sino per lo xoriços que semblen amb aquest preu... casi casi un como un robo a mano armada...!!
si per aquest preu pots pagar un casament, quasi...

ja veus... he intentat buscar-lo a la web pero no l'he sabut trobar pq el veiessin les demes
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:50 pm

Tinita ha escrit:siiiiiiiiiiiii dimecres a les 16.30 i resulta que al mati la Kaoru i la Flor van demanar hora a les 17.30 així que em quedaré a veure el que jejeje

M´agradaven molt el tipus "greco-romano", els asimetrics, i els dos paraules d´honor que portaven floretes al escote, increibles, molt JO!! jajaja

Ja us explicaré, estic nerviosa i tot jejeje

jajaja, es q n'hi havia un a l'entrada ( no se si es deia Chambar o algu aixi ) q era xulo també, i el dl llacet al centre no et va agradar?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:51 pm

gina_christian ha escrit:jajaja forofas!!! després de veure els super preus... al igual me hago forofa de Manuel Mota, i a sobre lo bo del cas es que del vestit que valia 5200 euros la noia anava dient que era un preu assequible... pa quien?!

si es que ni amb una rebaixa del 50% tels pots endur.. per que el que val 10.000 € si li fas un 50% descompte et puja a 5.000 €....que fort!!! vaja amb el xoriço...jajajajaja

assequible? doncs sera assequible x ella, pq per mi no...menys mal q el diamante ens va dir q valia 1400 euros i el hawai rondava x ahi, es q vaya tela eh? som foreres pero no tontes, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:52 pm

Dsire ha escrit:Lo unico que si vamos con los novios no podran criticar a las suegras, jajajaja

jajajja, eres la leche! ese dia nos portamos bien y ya ta
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: berry » dl. feb. 09, 2009 6:54 pm

clar pagues la marca....pero per anar a mirar o a provar de moment no cobren jejeje
Imatge
berry

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:56 pm

montseijordi ha escrit:
Dsire ha escrit:Vale Anna, ya he visto que has puesto 2 en el facebook, jeje

nenas, pasadmelas, q yo no estoy ne el facebook, jooooooooooo

jo he penjat en aquest post les fotos que vaig fer.. si vols et poso les que va fer l'anna... amb el Manuel Mota... jaja

gracies guapa! despres penjare les meves q ara sortire un moment ok?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:57 pm

Dsire ha escrit:jajaja, Montse esta mañana a ido tu suegra a coser, jajaja

hare como q no lo he leido vale? jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 6:58 pm

montseijordi ha escrit:
gina_christian ha escrit:Inglesita guapa el vestit que t'agrada és molt maco, segur que et quedarà molt be.. si algun dia t'animes a emprobarte'l ja ens explicaras que tal... jo aguantaré la temptacio fins setembre.. que ja haurà sortit la col.lecció del 2010, i es podrà escollir entre dos col.leccions...

ostres, jo tambe vull començar a mirar aixi com tu cap al setembre, pero quan vaig veure el Hawai alla penjat em va agafar un no se que... es q m'agrada molt!!!

home van dir que la col.leccio del 2009 dura fins al 31 de desembre del 2009, això vol dir que si vas al setembre també estará disponible.. també es veritat que van dir que tenien un nombre de ventes.. i quan arribàven el treien de la col.leccio... no se guapa... per emprovarte¡'l no perds res...

si, aixo si, jajaja no em temptis! d fet n'hi ha varis d'aquest estil q m'agraden eh? ara xafardejant per la web tambe n'he vist un d molt semblant q porta alguna pedreta i tambe es xulo, ja us penjare les fotos q ara tinc al Jordi al costat, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants