Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

bodes 10!

Re: Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 11:33 am

Personalment, crec que no convidar les noves parelles dels pares és lleig; a mi m'ofendria, al menys. Se suposa que si estan amb altres parelles és perquè tots dos han refet la seva vida... a mi no m'agradaria gens que m'ho fessin, perquè és com prendre-li a aquella persona un lloc que li correspon.

A mi gairebé em sembla més adient fer una taula rodona amb més familiars, per exemple, amb els germans, d'aquesta manera la taula és més gran, sí, però també els pots col·locar més distanciats... Una altra opció és no posar a cap dels pares i que s'asseguin amb les respectives families... i a la presidencial col·locar a germans o testimonis i ja està.

Personalment preferiria l'opció d'incloure els germans a la presidencial... és més nombrosa però potser tothom estarà més content. Eliminar les noves parelles no pot fer content a tothom: als pares els incomodes perquè els crees una situació conflictiva amb la parella, i a les parelles perquè els margines totalment.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Crisxyz » dg. set. 05, 2010 11:48 am

A mi em sabria molt greu que després de tot lo que ha fet ma germana per la meva boda y sent la seva parella el meu padrí, no estiguessin amb nosaltres i si la meva sogra ha de venir amb la seva parella pues endavant, ja el controlarem perquè es el típic personatge que no se sap comportar.

Si el tenim a la taula amb nosaltres serà més fàcil frenar-lo si es passa de rosca...
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 11:59 am

Crisxyz ha escrit:A mi em sabria molt greu que després de tot lo que ha fet ma germana per la meva boda y sent la seva parella el meu padrí, no estiguessin amb nosaltres i si la meva sogra ha de venir amb la seva parella pues endavant, ja el controlarem perquè es el típic personatge que no se sap comportar.

Si el tenim a la taula amb nosaltres serà més fàcil frenar-lo si es passa de rosca...

És clar que sí! No és el més habtual una taula nombrosa... però les circumstàncies socials que ens envolten ja no són les de fa 50 anys... Sempre hi ha situacions més o menys controlables, i situacions i situacions... si dius que és tot un personatge... potser sí que és millor tenir l'enemic a prop! jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Crisxyz » dg. set. 05, 2010 12:06 pm

Si, es que li agrada veure i te la boca molt grossa però es la parella de la meva sogra.

Si fos el meu sogre seria molt diferent, era un tros de pa, jo l'estimava com a un segon pare, el trobaré a faltar aquell dia.

Al final vaig decidir que fos rodona de nou persones, encara que els nuvis no estem al mig no passa res :-)ok:

Ja només queden 5 dies!!!
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 12:22 pm

Crisxyz ha escrit:Si, es que li agrada veure i te la boca molt grossa però es la parella de la meva sogra.

Si fos el meu sogre seria molt diferent, era un tros de pa, jo l'estimava com a un segon pare, el trobaré a faltar aquell dia.

Al final vaig decidir que fos rodona de nou persones, encara que els nuvis no estem al mig no passa res :-)ok:

Ja només queden 5 dies!!!

És clar, és que si és rodona és una altra cosa... la cosa queda igualment equilibrada es miri des d'on es miri. Si de cas, procureu posar-vos en un lloc que tingueu al màxim de visió de cara als convidats, que en veieu al màxim possible...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: danka » dg. set. 05, 2010 12:30 pm

Javi-Neny ha escrit:
danka ha escrit:Doncs jo no se que fer, pq els pares de la meva parella estan divorciats i cadau ara te una altre parella i no es poden veure.
Tinc clar que a la taula presidecial els meus pares estaran al meu costat, pero no se com col·locar als seus pares amb les respectives parelles.... una haura d'anar al costat dels meus pares, pero quina? quedara be? bufff quin problema...

Nosaltres fa poc vam estar en un casament i els pares de la núvia estan divorciats. Solució? No convidar a les respectives parelles perque no hi havia cap tipus de relació amb els nuvis i tots contents! Els pares van seure junts a la mesa presidencial, es parlaven però hi havia tensió.

Aixo no ho puc fer-ho pq relació hi ha, i quedaria lleig no invitarlos
danka
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 12:45 pm

danka ha escrit:
Javi-Neny ha escrit:
danka ha escrit:Doncs jo no se que fer, pq els pares de la meva parella estan divorciats i cadau ara te una altre parella i no es poden veure.
Tinc clar que a la taula presidecial els meus pares estaran al meu costat, pero no se com col·locar als seus pares amb les respectives parelles.... una haura d'anar al costat dels meus pares, pero quina? quedara be? bufff quin problema...

Nosaltres fa poc vam estar en un casament i els pares de la núvia estan divorciats. Solució? No convidar a les respectives parelles perque no hi havia cap tipus de relació amb els nuvis i tots contents! Els pares van seure junts a la mesa presidencial, es parlaven però hi havia tensió.

Aixo no ho puc fer-ho pq relació hi ha, i quedaria lleig no invitarlos

Em cito a mi mateixa per respondre una mica al que dius... Estic totalment d'acord amb tu.

buniketa ha escrit:Personalment, crec que no convidar les noves parelles dels pares és lleig; a mi m'ofendria, al menys. Se suposa que si estan amb altres parelles és perquè tots dos han refet la seva vida... a mi no m'agradaria gens que m'ho fessin, perquè és com prendre-li a aquella persona un lloc que li correspon.

A mi gairebé em sembla més adient fer una taula rodona amb més familiars, per exemple, amb els germans, d'aquesta manera la taula és més gran, sí, però també els pots col·locar més distanciats... Una altra opció és no posar a cap dels pares i que s'asseguin amb les respectives families... i a la presidencial col·locar a germans o testimonis i ja està.

Personalment preferiria l'opció d'incloure els germans a la presidencial... és més nombrosa però potser tothom estarà més content. Eliminar les noves parelles no pot fer content a tothom: als pares els incomodes perquè els crees una situació conflictiva amb la parella, i a les parelles perquè els margines totalment.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. set. 06, 2010 10:10 am

nosaltres continuem sense tenir massa clar com ho farem... una opció és que els nostres pares seguin amb els seus germans i nosaltres amb els amics o els cosins, o bé, fer una taula rodona de nosaltres i els nostres pares, on també podrien seure els nostres germans quedant una taula de 10. Encara ho estem rumiant... quina idea us agrada més a vosaltres???
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 06, 2010 11:05 am

nosaltres farem una taula de 10, on hi col·locarem els nostres respectius pares i les nostres dues iaies (a tots dos ens queden només una iaia, que es la mare de la nostra mare)
Vem anar fa un parell d'anys al casament d'una cosina del meu xicot i a la taula presidencial a més de seure-hi els nuvis i els pares van seure l'avia del nuvi i l'avi de la nuvia, a la iaia de la nuvia (que és la iaia també del meu xicot) la van col·locat a la taula dels seus fills, al final del saló... igual que a nosaltres, que a més ens van col·locar a sota dels altaveus, sabent que el meu xicot porta audifons... van fer dues coses que no ens van agradar gens, amb ho qual ella i la meva avia van a la nostra taula, i a més a ells els col·locarem en un racó i si podem també a sobre sota dels altaveus (perque no els podem posar dins d'ells o davant de la porta del bany)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 06, 2010 1:36 pm

cadui ha escrit:nosaltres continuem sense tenir massa clar com ho farem... una opció és que els nostres pares seguin amb els seus germans i nosaltres amb els amics o els cosins, o bé, fer una taula rodona de nosaltres i els nostres pares, on també podrien seure els nostres germans quedant una taula de 10. Encara ho estem rumiant... quina idea us agrada més a vosaltres???

A mi personalment m'agrada més la idea de la taula de 10, amb els nuvis, els pares i els germans.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. set. 06, 2010 7:08 pm

a mi també m'agrada més aquesta opció però hem de seure i parlar-ho amb els nostres pares i germans, a veure què prefereixen ells. A nosaltres ens és una mica igual, volem que ells es sentin còmodes sobretot :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. set. 06, 2010 7:34 pm

La taula de 10 amb pares i germans sembla la millor solució, o com a mínim serà més divertit tant per vosaltres com pels vostres pares...
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. set. 06, 2010 9:08 pm

nosotros pondremos las madres y nosotros...
yo no tengo padre y mis suegros estan separados y de muy mal rollo.....y conmigo relacion nula...
asi q en una mesa con su madre y hermanos..
yo si pusiera hermanos no acababa..somos 5 hermanos,parejas e hijos y fidel tiene una hermana de momento soltera....
pero me parece muy bien la idea...con los hermanos y padres puede ser muy bonito y divertido!!
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: cadui » dl. set. 06, 2010 9:23 pm

gracias chicas, a mi también es la idea que más me gusta... pero no sé qué opinaran nuestros hermanos, igual prefieren sentarse con los primos o con los amigos. Lo hablaremos con ellos a ver qué dicen :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: VaneMenorca » dv. set. 10, 2010 8:03 pm

UUUUffff!!!!! La mesa presidencial!!!!

Ni idea de cómo colocarnos, mi padre falleció y solo tengo una hermana sin pareja y en la familia del novio son 3 hermanos con parejas e hijos... así que no quedaría compensada. Aunque la idea de sentarnos con los testigos me parece una muy buena idea, porque así mi madre y mi hermana se podrán sentar en la mesa que prefieran y pasarlo mejor... se lo consultaré a ver qué opinan!!!

No, si ya dije que sería una boda moderna... jejejeje.

Más ideas chicas??
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 20, 2010 4:46 pm

Este tema es uno de los que menos claros tenemos para el dia B. Mi chico tiene los dos padres y yo tengo padres separados, y mi padre tiene pareja des de hace más de 20 años. Mis padres se llevan muy bien entre ellos y mi madre con la mujer de mi padre tienen una relación cordial. Además yo tengo una abuela (la madre de mi madre). Gran dilema, no sabemos como sentarnos. A mi me gustaría nosotros dos con sus padres, mis padres, la mujer de mi padre y mi abuela. El problema es el orden en la mesa. Por otro lado, no se si me termina de convencer que mi madre se tenga que sentar en la misma mesa que mi madrastra... Si ponemos hermanos la cosa se desmarcha pues yo tengo una hermana con pareja y él tiene cuatro hermanos todos casados y con hijos. Yo, además tengo dos hermanastras aparejadas también.

Un lío, y aunque no le doy demasiada importancia al asunto, sí que cuando lo pienso no le veo una salida 100% convincente. ¿Alguna idea más?
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 20, 2010 5:39 pm

A mí, la única que se me ocurre es ponerlos a todos en una mesa y que sea circular, entonces el orden da más o menos lo mismo, porque todos estaréis en proximidad y cada quien puede sentarse más o menos a su aire...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Oscar_Montse » dt. set. 21, 2010 12:17 am

lo de la mesa redonda es buena idea...en el centro del salon asi todas las mesas os rodean y os ven.
si es rectangular no la pondria en el centro.
nosotros pusimos los padres respectivos en una y los abuelos con la familia mas cercana y cerquita nuestro.
...la verdad que lo de las mesas es un toston,mas cuando hay conflictos en las familias.
animo que es vuestro dia...y pasa volando
Oscar_Montse

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 21, 2010 12:30 pm

Esto será un mero detallito más en todos los preparativos para el bodorrio, pero cuesta tomar una decisión. De momento, esperaremos a ver si la mujer de mi padre dice algo o alguno de mis padres. Si no, si vemos que nadie respira igual terminamos por poner la mesa redonda, aunque me sabe mal tener que dar la espalda a algun invitado.
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: labrujita » dt. set. 21, 2010 4:16 pm

almenos en mi boda, pondremos a mis padres de mi lado y los de mi chico a su lado, aunque todos nos llevamos bien(jejejeje :-)ok: ) creo que a nuestros padres les gustara estar lo mas cerca posible de nosotros en un dia tan especial. >.-<:
labrujita

Entrades: 9
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 12:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant