Autor: buniketa » dg. set. 05, 2010 11:33 am
Autor: Crisxyz » dg. set. 05, 2010 11:48 am
Autor: buniketa » dg. set. 05, 2010 11:59 am
Crisxyz ha escrit:A mi em sabria molt greu que després de tot lo que ha fet ma germana per la meva boda y sent la seva parella el meu padrí, no estiguessin amb nosaltres i si la meva sogra ha de venir amb la seva parella pues endavant, ja el controlarem perquè es el típic personatge que no se sap comportar.
Si el tenim a la taula amb nosaltres serà més fàcil frenar-lo si es passa de rosca...
Autor: Crisxyz » dg. set. 05, 2010 12:06 pm
Autor: buniketa » dg. set. 05, 2010 12:22 pm
Crisxyz ha escrit:Si, es que li agrada veure i te la boca molt grossa però es la parella de la meva sogra.
Si fos el meu sogre seria molt diferent, era un tros de pa, jo l'estimava com a un segon pare, el trobaré a faltar aquell dia.
Al final vaig decidir que fos rodona de nou persones, encara que els nuvis no estem al mig no passa res
Ja només queden 5 dies!!!
Autor: danka » dg. set. 05, 2010 12:30 pm
Javi-Neny ha escrit:danka ha escrit:Doncs jo no se que fer, pq els pares de la meva parella estan divorciats i cadau ara te una altre parella i no es poden veure.
Tinc clar que a la taula presidecial els meus pares estaran al meu costat, pero no se com col·locar als seus pares amb les respectives parelles.... una haura d'anar al costat dels meus pares, pero quina? quedara be? bufff quin problema...
Nosaltres fa poc vam estar en un casament i els pares de la núvia estan divorciats. Solució? No convidar a les respectives parelles perque no hi havia cap tipus de relació amb els nuvis i tots contents! Els pares van seure junts a la mesa presidencial, es parlaven però hi havia tensió.
Autor: buniketa » dg. set. 05, 2010 12:45 pm
danka ha escrit:Javi-Neny ha escrit:danka ha escrit:Doncs jo no se que fer, pq els pares de la meva parella estan divorciats i cadau ara te una altre parella i no es poden veure.
Tinc clar que a la taula presidecial els meus pares estaran al meu costat, pero no se com col·locar als seus pares amb les respectives parelles.... una haura d'anar al costat dels meus pares, pero quina? quedara be? bufff quin problema...
Nosaltres fa poc vam estar en un casament i els pares de la núvia estan divorciats. Solució? No convidar a les respectives parelles perque no hi havia cap tipus de relació amb els nuvis i tots contents! Els pares van seure junts a la mesa presidencial, es parlaven però hi havia tensió.
Aixo no ho puc fer-ho pq relació hi ha, i quedaria lleig no invitarlos
buniketa ha escrit:Personalment, crec que no convidar les noves parelles dels pares és lleig; a mi m'ofendria, al menys. Se suposa que si estan amb altres parelles és perquè tots dos han refet la seva vida... a mi no m'agradaria gens que m'ho fessin, perquè és com prendre-li a aquella persona un lloc que li correspon.
A mi gairebé em sembla més adient fer una taula rodona amb més familiars, per exemple, amb els germans, d'aquesta manera la taula és més gran, sí, però també els pots col·locar més distanciats... Una altra opció és no posar a cap dels pares i que s'asseguin amb les respectives families... i a la presidencial col·locar a germans o testimonis i ja està.
Personalment preferiria l'opció d'incloure els germans a la presidencial... és més nombrosa però potser tothom estarà més content. Eliminar les noves parelles no pot fer content a tothom: als pares els incomodes perquè els crees una situació conflictiva amb la parella, i a les parelles perquè els margines totalment.
Autor: cadui » dl. set. 06, 2010 10:10 am
Autor: marsal75 » dl. set. 06, 2010 11:05 am
Autor: buniketa » dl. set. 06, 2010 1:36 pm
cadui ha escrit:nosaltres continuem sense tenir massa clar com ho farem... una opció és que els nostres pares seguin amb els seus germans i nosaltres amb els amics o els cosins, o bé, fer una taula rodona de nosaltres i els nostres pares, on també podrien seure els nostres germans quedant una taula de 10. Encara ho estem rumiant... quina idea us agrada més a vosaltres???
Autor: cadui » dl. set. 06, 2010 7:08 pm
Autor: mariposa2011 » dl. set. 06, 2010 7:34 pm
Autor: jesy-fidel » dl. set. 06, 2010 9:08 pm
Autor: cadui » dl. set. 06, 2010 9:23 pm
Autor: VaneMenorca » dv. set. 10, 2010 8:03 pm
Autor: aairinn » dl. set. 20, 2010 4:46 pm
Autor: buniketa » dl. set. 20, 2010 5:39 pm
Autor: Oscar_Montse » dt. set. 21, 2010 12:17 am
Autor: aairinn » dt. set. 21, 2010 12:30 pm
Autor: labrujita » dt. set. 21, 2010 4:16 pm