Que poquito te queda ya Hansen , MUCHAS FELICIDADES

Autor: naiara1980 » dc. ago. 11, 2010 5:51 pm
Autor: nupubo » dj. oct. 14, 2010 11:40 am
Autor: Corena » dj. oct. 14, 2010 7:11 pm
nupubo ha escrit:Uii... No me n'havia adonat del post... Doncs ja no cal que us digui res no? pq amb el ticker està més que clar. No crec que sigui la primera, però potser la primera en dir-ho per aquí, no? Pq veig que n'hi han que ho estan intentant o que potser ja ho estan...![]()
Doncs les embarassades del 2011 ni tenim paga de 2500 euros ni tenim paternitat d'un mes. Ala!! Que quan es posen a retallar, ho retallen tot! Ara... de segur que la gent que ve de fora te totes les ajudes que calguin... Quina ràbia!
Autor: nupubo » dj. oct. 14, 2010 7:38 pm
Autor: annaiesteve » dj. oct. 14, 2010 11:32 pm
Autor: nupubo » dj. oct. 14, 2010 11:41 pm
annaiesteve ha escrit:Doncs nosaltres voliem esperar una miqueta més per deixar les pastilles peró l'altra día sopant hem diu cariño, cuan vols deixar les pastilles, pq si es per mi ara mateix.....pero sincerament tant tant rapid, llavors hem decidit q al gener del 2011 ja no les pendre , a part com tenim visita al gine al desembre aprofitarem per comentar-li, haviam si hem de fer algo especial.... man dit algo de q has de pendre unes pastilles o algo aixi , oi??? aix no se, vaig molt perduda......
petunets a totes.
Autor: neus29 » dg. oct. 17, 2010 2:00 pm
Autor: annaiesteve » dg. oct. 17, 2010 6:00 pm
Autor: Corena » dg. oct. 17, 2010 6:12 pm
neus29 ha escrit:noies, jo fa un mes ke he deixat les pastilles ja i anem per feina.
Autor: nupubo » dg. oct. 17, 2010 7:41 pm
Autor: tatania_88 » dg. oct. 17, 2010 8:19 pm
Autor: Ishtarx » dl. oct. 18, 2010 2:08 pm
Autor: neus29 » dl. oct. 18, 2010 5:36 pm
Autor: neus29 » dl. oct. 18, 2010 5:37 pm
Corena ha escrit:neus29 ha escrit:noies, jo fa un mes ke he deixat les pastilles ja i anem per feina.
Nena...quina noticia!!!!!!!!!!!!!
Bé, doncs ja ens diràs cóm va tot!!!
Molts ànims i sobretot paciència, que diuen que prenent pastilles després costa una miqueta. Jo no ho sé...però quan arribi el moment també ho comprovaré a veure!!
Autor: ISTAR82 » dt. oct. 19, 2010 9:48 am
Autor: nupubo » dt. oct. 19, 2010 12:53 pm
Autor: ISTAR82 » dt. oct. 19, 2010 5:36 pm
nupubo ha escrit:Moltes felicitats Istar82!!
I tant si ens enrecordem de tu! Doncs això ja està al caure!!!![]()
![]()
Com et trobes?
Autor: neus29 » dt. oct. 19, 2010 6:50 pm
ISTAR82 ha escrit:nupubo ha escrit:Moltes felicitats Istar82!!
![]()
Com et trobes?
Doncs a estones bé i molts dies xafada i fluixeta....els 3 primers mesos quasi ni menjava tenia unes nausees i semblava que m'anava al terra...de fet me'n vaig anar unes quantes vegades al terra...jajajajaj !! es que em baixava el sucre, fatal !! amb la nena estava molt bé però diuen que cada embaràs és diferent i quina raó!!!
Desde la setmana 16 que estic de baixa pels marejos ,ja que per anar a currar havia d'agafar el cotxe si o si i la meva dra. em va dir que a casa tranquila i bueno després em va sortir anèmia, algo molt normal , i de vegades em noto dèbil però bueno llavors estic del llit al sofà i ja està....![]()
Porto un nen, que ja pesa 2kg 200gr , m'han dit que farà uns 3kg i mig ....ja està prou bé ! i bueno la mala noticia d'aquest embaràs es que al principi portava bessonets però un a la vuitena setmana es va parar i el meu cos el va reabsorvir, ara el que compta que el nostre nen està sa i bé i creix perfectament. És dirà Odei. Tinc unes ganes de veure'l en vivo i en directo...aixxxx !!! també intentaré tenir un part natural com amb la nena, a veure si no dura gaire si no em cansaré i acabaré amb epidural o algo i no vull...no,no,no !!!
Tu com estàs , va tot bé?????
Autor: nupubo » dt. oct. 19, 2010 10:05 pm
ISTAR82 ha escrit:nupubo ha escrit:Moltes felicitats Istar82!!
![]()
Com et trobes?
Doncs a estones bé i molts dies xafada i fluixeta....els 3 primers mesos quasi ni menjava tenia unes nausees i semblava que m'anava al terra...de fet me'n vaig anar unes quantes vegades al terra...jajajajaj !! es que em baixava el sucre, fatal !! amb la nena estava molt bé però diuen que cada embaràs és diferent i quina raó!!!
Desde la setmana 16 que estic de baixa pels marejos ,ja que per anar a currar havia d'agafar el cotxe si o si i la meva dra. em va dir que a casa tranquila i bueno després em va sortir anèmia, algo molt normal , i de vegades em noto dèbil però bueno llavors estic del llit al sofà i ja està....![]()
Porto un nen, que ja pesa 2kg 200gr , m'han dit que farà uns 3kg i mig ....ja està prou bé ! i bueno la mala noticia d'aquest embaràs es que al principi portava bessonets però un a la vuitena setmana es va parar i el meu cos el va reabsorvir, ara el que compta que el nostre nen està sa i bé i creix perfectament. És dirà Odei. Tinc unes ganes de veure'l en vivo i en directo...aixxxx !!! també intentaré tenir un part natural com amb la nena, a veure si no dura gaire si no em cansaré i acabaré amb epidural o algo i no vull...no,no,no !!!
Tu com estàs , va tot bé?????
Autor: ISTAR82 » dc. oct. 20, 2010 9:13 am