Els cartellets de les taules!!

bodes 10!

Re: Els cartellets de les taules!!

EntradaAutor: buniketa » dl. feb. 08, 2010 12:32 pm

Rosereta ha escrit:Si, si, Sareta, la idea de la frase l'he treta de per aqui. Aixo de posar el numero de compte ja se, es violent depen de com, pero ja vem decidir que no li posarem a tothom. Els amics i la colla més jove no ho posarem, perque sabem que ens ho faran d'alguna manera diferent... pero per la gent gran és comode, si no estaran tot el dia trucant als pares per a que els hi donguin el numero, per tant, farem una seleccio a l'hora de posar el numero de compte.

Nosaltres sí que posarem el nº de compte a la invitació perquè pensem que és el més pràctic. El que està clar és que potser resulta incòmode posar-ho a la invitació, però nosaltres ens vam guiar per diverses idees, pensaments i conclusions:
1. nosaltres ja fa temps que vivim junts, per tant, una llista de noces és absurda
2. el dia del casament no voldríem haver de guardar diners ni sobres, ni encarregar a ningú que ens els guardi
3. és més pràctic que ho ingressin directament, d'aquesta manera, pots anar disposant dels diners segons et convingui i en el que et calgui
4. si els amics ens donen els diners, ho faran d'alguna manera especial, és clar, però entendran perfectament que és més pragmàtic posar el nº a la invitació i segurament no els molestarà
5. Qui pensi fer-ne ús, l'utilitzarà, i qui no el vulgui utilitzar, en té prou d'ignorar que hi és... Si l'hi posem, no començaran a trucar als nuvis o als pares per saber el nº.
6. També s'eviten els regals d'objectes indesitjables... que també n'hi ha, encara que els agraïm educadament, jejejejeje

I una altra cosa és que a nosaltres és veritat que ens semblava lleig ficar-ho al davant, però com que nosaltres dissenyem els targetons, el posarem a la banda de darrera, junt amb el plànol d'arribada al restaurant i l'adreça. Així és més discret. Si pregunten on és els ho diem, i ja està.

Personalment, penso que s'ha de veure com una qüestió pragmàtica, i no com una cosa mal vista socialment, quan tant nuvis com convidats saben que acabarà sent necessari.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: agnesi82 » dl. feb. 08, 2010 12:54 pm

Bones!Soc del 2011, però m'he colat en el vostre any pq he trobat que el post era interessant! M'ha encantat la idea de les roses i dels països. Nosaltres pensem fer-ho amb flors i segurament ens centrarem amb les roses, ja que la toia, les invitacions, les targetes d'agraïment... en fi, tot!, té roses.
Però encara em queda molt per acabar canviant d'idea. Hi ha tantes coses originals al forum que dona ganas de fer-ho tot!! jajajaja! :-)
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. feb. 08, 2010 11:49 pm

Ostres, nosaltres ja estem casats però deunidó la d'idèes boníssimes que surten d'aquest post.

Nosaltres com que ens belluguem en el mundillo del ball, vem fer la taula del txa-txa, la taula del vals, rock, salsa, tango, etc...

Diferent, és el que ens agrada.....
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dt. feb. 09, 2010 11:42 am

bon dia noies.

buniketa penso igual que tu pel que fa el nº de targeta, el cap i a la fi tothom acaba preguntant si vols diners.. i és aquesta pregunta que a mi m'incomòde..... i de la manera que tu dius el darrera ( no a dintre de la targeteta ) és molt discret, i la gent més propera ja et coneix i saben com ets, i que simplement és una manera de facilitar les coses, no crec que els amics i familiar més propers s'ho agafin malament.... . nosaltres estem invitant només la familia més propera i els amics més propers i ens coneixen de sobre !!.

però entenc que pugui quedar fred... parlar de diners és el que té jeje.

a veure... va haver algú que parlava de buscar imatges d'emocions o sentiments... que tal si aquestes imatges sou vosaltres ? o sigui... la taula de l'amistat ( una foto només de les vostres mans agafades ), tendresa ( ell fen-t'he un petò en el fron ), alegria ( una foto dels dos amb gorros de festa i grans rialles ), amor ( una foto besant-vos )... així fotos en blanc i negre i en primer plà... potser és més fàcil així que no buscar fotos per internet... no trobeu ?
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 09, 2010 12:39 pm

Ei! Aquesta idea de les fotos dels nuvis per representar sentiments és preciosa i molt original! Quedaria maquíssim! Amb les fotos en blanc i negre... bufff! preciós!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: xuxuneta » dt. feb. 09, 2010 12:48 pm

jiji, el que passi que hauria de ser de primer planos ehhh que parts del vostre cos el fer les fotos, no sé si m'explico per ex en parlar d'amistat i fer-vos una foto agafats de la mà, doncs ho podrieu fer a sobre d'alguna gespa però la foto fos tota de l'agafada de mans... saps el vull dir?

llavors, companyarisme, podria ser, la teva cara trista amb un llàpis trencat i ell et don un de nou amb un somriure.. ( el llàpis el mitg de la cara i ell ben aprop teu.. )
sabiduria, un amb el diari el davant i l'altre escoltant per ex...
romanticisme, una foto amb els llençols rebregats

però molt fàcil tampoc és ehh jejeje
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: Rosereta » dt. feb. 09, 2010 2:43 pm

Hola Buniketa!!! i tant, tens tota la raó. Els motius que tu has posat son els nostres també.
Ja vivim junts, per tant, tenim de tot i el pis ben equipat. És una mica rotllo que la gent hagi d'estar constantment trucant als nuvis o als pares demanant el numero de compte, i si m'ho pregunten personalment, em sentiria incòmode i no sabria que respondre. A més, és això, així pots anar disposant dels diners conforme els necessitis per anar pagant cosetes com invitacions, detallets i altres.

La nostra idea no és posar-lo en el text de la invitació, sinó que hem fet una targeteta molt mona, amb una imatge d'una posta de sol i dos elefants ( anem a kenya de viatge de nuvis) i amb el seguent text que vaig treure d'algun foro: El vostre millor regal seria el nostre viatge. Amb els nostres noms i el número de compte. Trobo que ens han quedat xúlissimes.

Ja la penjaré per aquí, que està a l'ordinador del meu xicot.

Xuxuneta, la idea que has donat de fer fotos expressant els sentiments és xulissima!!! Perquè ja tinc la idea de les roses... que si no...jejejeje

petonets!
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: sareta_1 » dt. feb. 09, 2010 7:42 pm

xuxuneta ha escrit:jiji, el que passi que hauria de ser de primer planos ehhh que parts del vostre cos el fer les fotos, no sé si m'explico per ex en parlar d'amistat i fer-vos una foto agafats de la mà, doncs ho podrieu fer a sobre d'alguna gespa però la foto fos tota de l'agafada de mans... saps el vull dir?

llavors, companyarisme, podria ser, la teva cara trista amb un llàpis trencat i ell et don un de nou amb un somriure.. ( el llàpis el mitg de la cara i ell ben aprop teu.. )

xuxunetaaaaa!! vaig ser jo qui va donar la idea de sentiments i emocions!!!!!! jejejejeje.

por alusiones.....!!!!!!! jajaja

precisament la setmana passada, no sé de qué parlàvem que en ho vam plantejar això mateix!!!!!!!!!!!!! és una boníssima idea. a mi m'encanta. és algo molt personal, íntim que d'alguna manera vols fer entendre a les persones d'aquella taula el que signifiquen per tu.

un petó!!!!!!!!!!
Imatge
sareta_1

Entrades: 203
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: esca5408 » dt. feb. 09, 2010 9:21 pm

a mi m'encanteen les bruixes tinc moltes a casa,segurament agafare als noms de bruixes i els dibuixos i amb aixó anumerare les taules
esca5408

Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dt. feb. 09, 2010 11:41 pm

sareta_1 ha escrit:
xuxuneta ha escrit:jiji, el que passi que hauria de ser de primer planos ehhh que parts del vostre cos el fer les fotos, no sé si m'explico per ex en parlar d'amistat i fer-vos una foto agafats de la mà, doncs ho podrieu fer a sobre d'alguna gespa però la foto fos tota de l'agafada de mans... saps el vull dir?

xuxunetaaaaa!! vaig ser jo qui va donar la idea de sentiments i emocions!!!!!! jejejejeje.

precisament la setmana passada, no sé de qué parlàvem que en ho vam plantejar això mateix!!!!!!!!!!!!! és una boníssima idea. a mi m'encanta. és algo molt personal, íntim que d'alguna manera vols fer entendre a les persones d'aquella taula el que signifiquen per tu.

un petó!!!!!!!!!!

és veritat!! vas ser tu!! així que faras això final? a veure com et queda >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: sareta_1 » dc. feb. 10, 2010 9:39 pm

xuxuneta ha escrit:
sareta_1 ha escrit:

un petó!!!!!!!!!!

és veritat!! vas ser tu!! així que faras això final? a veure com et queda >.-<: >.-<: >.-<:

quan comenci... us ho ensenyo vale?? és que són tantes coses a fer a la vegada... jejeje!
Imatge
sareta_1

EntradaAutor: laracroft » dc. feb. 10, 2010 10:16 pm

M'encanta la idea de les fotos dels nuvis per parlar de sentiments... es super maca!!!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 11, 2010 11:08 am

¡Hola! Us poso una còpia d'un dels cartells de les meves taules. En realitat els originals estan fets en el publisher, però com que no es pot penjar aquest format he fet un copiar-pegar a un word, per això es veu una de les fotos al revés però el text no. En veritat el text superior també va al revés, perquè el cartell anirà plegat perquè es vegi tant del davant com del darrera. Tinc pensat preparar-ne dos per taula, tot i que potser només en posarem un... ja veurem. Si se us acut algun comentari a fer per corregir o millorar-lo... endavant! Encara no estan acabats al 100%, prefereixo deixar-ho madurar una mica per si se m'acut algo millor, jejejeje

Doc1.doc
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: laracroft » dj. feb. 11, 2010 11:17 am

Buniketa, m'encanta!!!!!!!!! Vull veure'ls tots!!!!!!!
Imatge
laracroft

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 11, 2010 12:19 pm

OHHH BUNIKETA !! Feia temps que no ho llegia!!

m'agrada molt, i el tipo de lletre crec que és ideal, però si s'ha de dir alguna cosa potser el fons el veig carregadet, i si ho fas amb un color crema llis, o un beix clar ( que dongui un aire més antic.. ) ?

ai no sé ehhh és una idea!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 11, 2010 12:28 pm

Sí, és justament això el que no em convenç... el fons. He d'anar fent probatures. Si per privat m'envieu els mails us envio els originals perquè veieu com queden realment.

Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Rosereta » dj. feb. 11, 2010 7:13 pm

Hola buniketa!!
Ais, quina ràbia, ara des del portatil no ho puc obrir, no tinc el word instal·lat perquè vaig tenir un virus i me'l van buidar tot, però demà, un moment des de l'escola et prometo que me'l miro i et dic algo!!!

Petonet.
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 11, 2010 8:58 pm

Ok, cap problema...

Us he de dir que a més, m'he adonat que el color de fons que surt al word no és exactament el mateix: el violeta és més clar i l'onda no és negra, sinó blanca. L'efecte és diferent, és més suau i a mi em sembla més elegant.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: sareta_1 » dj. feb. 11, 2010 9:45 pm

buniketa! quina idea més romanticona! m'ha agradat molt! a mi em sembla que ja queden bé així. bueno ja aniràs posant proves. un petó!
Imatge
sareta_1

EntradaAutor: Necabel » dg. feb. 14, 2010 11:32 pm

Em sembla genial la idea de personalitzar les taules dels convidats. A mi ni se m'havia acudit, i tampoc ho he vist a cap casament, però ara que ho he llegit em sembla superoriginal >.-<:

Hauré de pensar a veure com ho fem nosaltres
Imatge

Imatge
Necabel

Entrades: 487
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 6:45 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants