MAS DELS VIVENCS 2010

bodes 10!

Re: MAS DELS VIVENCS 2010

EntradaAutor: Rosereta » dc. jul. 07, 2010 7:51 am

Hola octubre10!!!

Enhorabona pel casament!!! Nosaltres també ens casem a l'octubre!!! El dissabte 16!!!

Que ràpid que ho heu fet tot!!! quina passada!!! Amb el que ens va costar a nosaltres decidir restaurant i que després coordines amb les dates disponibles de l'esglèsia!!!buf!!! però bé, ara això ja està superadissim!!!jejejejje

A casa tinc fotos de les taules de quan van fer la jornada de portes obertes, més tard te les penjaré, que ara soc a la feina.

D'on sou??? Quin fotograf teniu???

Explica cosetes... que així ens coneixem... que de les que ens casem aquest any al Mas només estem per aqui 3 o 4!!! A veure si aneimem una mica el forum, i tu i jo ens ajudem en la recta final!!!

Petonets!!!
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: fiona84 » dc. jul. 07, 2010 3:23 pm

Hola noies!!! Nosaltres també ens casem al Mas pero al 2011, pel que he llegit gairebé ja ho teniu tot, nosaltres només tenim clar que ens casem allà. Una pregunta indiscreta quan us ha sortit el menú i quin heu escollit? si no et fa res m'ho envies per privat, però m'agradaria saber-ho per fer-me una idea! Gràcies guapes!!

Muak
fiona84
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Rosereta » dc. jul. 07, 2010 4:10 pm

Hola fiona!!!

Encara no hem fet el tastet, ens van dir que la primera setmana de setembre, pero més o menys vem dissenyar uns menus i li vem enviar a en Jordi per que ens els pressupostes, el més econimic eren uns 87 eurs i el més car que vem mirar era de 110 eurus.

Ara falta provar les combinacions que vem fer i plats escollits i decidir, tot i que la combinacio que surt per uns 87 eurus jo ja la trobo correcte, tant economicament com per plats, ara no els recordo perque ho te el meu xicot.
Conec bastanta gent que s'ha casat allà i ens han parlat dels diferents plats que ells han triat, i tant el més economic com els més cars, tothom ens ha dit que tots són superbons i abundats...

A veure si tinc una estona i penjo les fotos del dia de portes obertes i quan fem el tastet també en penjare fotikos.

Ens veiem per aqui guapis!!!

petonets!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dc. ago. 25, 2010 10:10 am

El pujo una miketa!!! que el tenim perdut!!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dc. ago. 25, 2010 10:12 am

Hola.

Bé, poc a poc, anem fent cosetes!!!

Ja tenim les bossetes de l'arròs i la cistella muntada.

Explico, voliem fer arros de colors, però bé, després d'un primer intent fracassat, vem decidir que fariem arros blanc i fora. Però, remenant per internet vaig trobar una web d'una noia que el fa i el ven. A veure, és carillo eh, 10 euros el kilo!!!! però mira, posat's a gastar i tot el que suposa casar-se, ja no venia d'aki!!.

Ens vem atabalar, buenu crec jo eh, i vem comprar 4 kilos; un blau, un vermell, un taronja i un groc.

Mirant el tema bossetes vem anar a la bolsera i allà venen les tipiques d'organza o bé les de plàstic... però ni unes ni altres em feien el pes. Total, que vaig comprar paper de celefon dels diferents colors de l'arros i cada color va embolicat amb el paper del seu color. Així crea més expectativa... la gent veura la cistelleta: ohhhh!!! que mona diran!!jejejeje i després quan cadascu obri el paketet que ha agafat veurà que l'arròs és de colors!!!

També hi hem afegit una etiqueteta amb el nostres noms, és el mateix emblema, que hi ha a la invitació, nosaltres en diem el nostre "logo de casament" i estarà per tot arreu aquell dia!!jejejeje

Us penjo fotos de l'arròs com ha quedat.!!!

Espero que us agradi, ja em direu el que!!

IMG_2536.JPG

IMG_2537.JPG

IMG_2542.JPG

IMG_2544.JPG

IMG_2545.JPG

Ah, també hem comprar 4 disparadors de petals i paperets vermells!!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dc. ago. 25, 2010 10:26 am

Molt bé!!! 10 punts per mi!!! He fet un copiar pegar i no es veuen les fotos!jejejeje

Les torno a adjuntar!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: JS » dc. set. 01, 2010 4:30 pm

Hola noies!
Rosereta que això ja està aquí!!! Com va tot?
Aquest últim mes la vida m'ha donat un cop d'aquells que no t'esperes ... necessito tornar a engrescar-me... i penso escriure missatges per parts i missatges tontos només per poder arribar als 100... i poder-vos llegir a totes les que esteu a puntet a puntet...
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: JS » dc. set. 01, 2010 4:31 pm

Tinc moltes ganes de llegir precròniques i cròniques... vull saber més cosetes sobre el MAS!!!
JS

EntradaAutor: Hermi » dc. set. 01, 2010 6:05 pm

Ei noies!!

Com aneu??? m'agrada això de k el post del Mas estigui a la primera pag :-)ok:

Rosereta molt makes les bossetes d'arros ::love:: t'han kedat molt bé!
JS anima't a contar cosetes k veuras k aviat arrives als 100 mensagitos!! kin dia te cases??
Hermi

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Rosereta » dj. set. 02, 2010 3:08 pm

Ooeoeoeoe. tenim vidilla al post!!!

JS anims, sigui el que sigui que t'ha passat... anima't!!!

NENES, que avui anem a fer el tast del menú!!!! oeoeoeoe, em fa molta il·lusió!!!1

Portaré càmara i faré fotos!!!

Petonets de dijous, sort que demà es divendres, pk la tornada a l'escola aquest any és matadora!!! buf!!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Rosereta » dj. set. 02, 2010 3:18 pm

Per cert, Hermi, gràcies!!! les bossetes les trobo moníssimes jo també!!! ( amor de feina feta un dia a les 12h de la nit!jejejeje)

Ara estem fent els antifaços verds!!! M'ecatxis el dia que vaig dir que ja els faria jo!!!jejejejejejejejeje

Total, ahir comptavem que si haguessim comprat 150 antifaços a la bolsera ens pujaven uns 40 eurus, fer-los jo amb cartolina verda i comprar la goma elàstica m'ha costat uns 15 eurus!!! la diferència de 25 eurus, no compensa les hores de feina que hi porto dedicades!jejejejeje

També volia fer els pastissos de bolquers, però me salen embarazadas por todas partes!!! buf, ja en tenim 4!!!i a més la pressió que ens diuen; i vosaltres que??. eEhhh, freneu que primer com a mínim ens hem de casar que almenys a la meva boda em pugui veure una copa de vi tranquilament!jejejejeje

Doncs això, no sabem si fer mini pastisos de bolquers o bé comprar 4 parells de patukitos i embolicar-los boniquets amb algun peluix i llestos..... buf.... hem d'acabar-ho de decidir!!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Hansen » ds. set. 04, 2010 3:00 pm

Ui nenes que feia dies que no passava! Com aneu?

Per cert, a nosaltres ens van dir que no podiem tirar a la cerimònia ni arròs ni confeti!

I el tast??? Explica'ns què tal i fotos!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Rosereta » ds. set. 04, 2010 11:06 pm

Hola guapis!

El tast super super super bé!!! Vem sortir super contents, del tracte, l'amabilitat, el menjar, la presentació dels plats..... i ben tipets que vem sortir!!!

menú

Aperitiu 1

Primer plat el de llangostins, amb pinya, maracuya i fruites de pasió

Segon plat l'espatlla de xai lacada al forn

pre-postres niu de xocolata amb fruites

pastís: coulant de xocolata!!!!!!!

Hansen, l'arròs és pk ens casem per l'esglèsia, tot i que el mossen també ens va comentar que no li agradava que li enbrutessin gaire l'entrada de l'esglèsia ( és un mossen d'aquells ja grans i carques) jejejeje, doncs tindrà feina a escombrar!jijijijij

El millor de tot, coincidir amb una forera que també es casa al Mas a l'octubre!!! Em va fer il·lu!!! A veure si podem tornar a coincidir!

Petonets!

PD: A veure si aquesta setmana tinc un momentet i penjo fotos del tast, tot i que vem començar bé, però amb l'emocio i el vinet... al final als postres ja se'ns va passar de fer-ne!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: JS » dl. set. 06, 2010 4:54 pm

Doncs ara sí que això està practicament fet!!!
Com va això del tastet? Que tastes un parell de primers, un parell de segons...?
Gaudeix molt d'aquest últim mes!!
JS

EntradaAutor: Hermi » dl. set. 06, 2010 6:22 pm

Rosereta ja has fet el tast!!!! k guai ara falten fotos, fotos!!!

Nosaltres también vam triar el coulant de xocolate de postre-pastís, es moooooolllltttt bo :-)ok:

JS el tast et truken ells per kedar un dia i fer la prova del palts pel menú, uns dies abans però, has de dir quins son el plats que voleu tastar, ostres k no recordo si en vam tastar dos o tres de cada k fort!!!! tant la Hansen com jo al post del 2009 vam penjar fotos del dia del nostre tast per si vols cotillejar :D
Hermi

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: JS » dj. set. 09, 2010 11:30 am

Gràcies Hermi! Es que si vols que et digui la veritat el dia que vam reservar (el dia de portes obertes) duiem una llista amb preguntes que li voliem fer al Jordi, el cas que nosaltres teniem pressa perquè anavem de bateig i no vam poder parlar amb ell (parlava amb una altra parella), així que vam esperar tot el que vam poder però al veure que no acabava vam decidir reservar igualment! Ens va agradar molt, bones referències... i no sé, vam sentir que aquell era el lloc!
JS

EntradaAutor: JS » dj. set. 09, 2010 11:34 am

Per cert!!! no sé quantes parelles que es casen aquest any van anar el dia de les portes obertes, però vam coincidir amb una parella que anaven amb els pares i el comentari de la mare davant de la taula presidencial va ser algo així com "o sigui que a mi em tocarà seure aquí, doncs no m'agrada gaire", amb bon humor i somrient ehhh!!!... el cas es que jo també li vaig somriure i vaig pensar "opino exactament el mateix!!!!"... que tinc por escénica!!
JS

EntradaAutor: Hansen » dj. set. 09, 2010 2:25 pm

JS, nosaltres vam seure amb els amics a una taula allargada i els pares amb els seus respectius germans. Així ningú va patir por escènica.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: JS » dl. set. 13, 2010 3:31 pm

Hansen ha escrit:JS, nosaltres vam seure amb els amics a una taula allargada i els pares amb els seus respectius germans. Així ningú va patir por escènica.

Hola Hansen, sí la teva taula la vaig veure a les fotos... i de fet et volia preguntar si va ser difícil de convèncer al restaurant de posar aquesta taula... jo es que tinc un grup bastant gran i em farà pal haver de fer grups!!
JS

EntradaAutor: Hansen » dl. set. 13, 2010 3:49 pm

No va haver cap problema! El Jordi t'ho posa tot molt fàcil, no pateixis.
Imatge

Hansen

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants