NUVIES DE MARÇ

bodes 10!

Re: NUVIES DE MARÇ

EntradaAutor: becqueriana » dv. gen. 22, 2010 7:56 pm

ayyyyyyyyyyyy nenes que poquet ens queda. Estic nerviosaaaaaaaaaaaaaaaa
becqueriana
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. gen. 22, 2010 8:02 pm

esteu amb una autentica compte enrera... uff us queda un meset i dies.. .quins nervis!!! quan jo baixi de l'anyet ja em començaré a posar nervioseta
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 25, 2010 11:12 am

Becqueriana, quin dia et cases? nerviosa?
jo estic HISTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERICA!!Som uns 93 convidats i en tinc 72 de confirmats...jolines la gent sempre a últim moment! em vaig a finals de febrer trucant als que queden per veure si venen...aiii
Avui li compro el vestit a ma filla, es que hi ha rebaixes...jejejeje :-)ok: i dono la paga i senyal del ram, també vaig a buscar els detallets i me'ls enduc a vui a casa, estan en una caixa ben resguardats i els deixaré al traster. Dintre de 15 dies tinc la prova de pentinat....i suposo que avui també em passaré per la pelu a agafar un bono de solarium, per no està tan blanca, que tenen solarium d'aquell que estàs dreta i d'aquí a la boda m'agafarà un coloret xulo ( 2 o 3 dies a la setmana i prou ). Noies que les que ens casem aquest any ho tenim aquí...que guay i pensar que el dia de la mona ja estaré casada.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 25, 2010 11:23 am

ara que hem de començar a fer les invitacions i hem de reservar el restaurant i el fotograf, jo us pregunto a les que ja us heu casat al març i a les que us queda poquet per a fer-ho, a quina hora feu el casament? suposo que totes o gairebé totes heu escollit el casament al migdia per aprofitar les horetes de llum natural que tinguem i així allargar la festa més hores (realment les de tarda són molt curtes)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 25, 2010 1:50 pm

Jo em caso a les 13:00h . Així aprofitem la llum del solet ( si en fa in oplou ) i com el restaurant només fa una boda per dia doncs ens deixen estar allí fins que vulguem, com si volem marxar a la 1 del matí...jejeje!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: becqueriana » dl. gen. 25, 2010 8:20 pm

jo también a la 13:00, espero que no plogui :) :star:: :star::

Jo encara haig de començar ha trucar per a les confirmacions. Com és un casament petit només confirmaré els que tingui dubtes de si venen o no, uns 20, la resta són segurs.

Encara no tinc ram i haig de montar els regalets. La resta més o menys controlat. Et queda alguna cosa?

Jo también em faré uva pq sinó :)...

Muaks
becqueriana

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 25, 2010 8:28 pm

ja gairebé no us queda res per al gran dia... i no ploura... us fará un sol espectacular per alegrar-vos el dia més feliç de la vostre vida
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. gen. 25, 2010 9:55 pm

Avui he anat a fer proves de pentinaaaaaaaaaaaaaaaaaaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 25, 2010 9:58 pm

nena que ja ho tens aquí!!!! jaja i quin serà el teu estil?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. gen. 25, 2010 10:12 pm

Es un recollit a tres nivells amb una tiara :) A veure si em començo a ficar nerviosa duna vegadaaaaaaaaaa!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 25, 2010 10:56 pm

qué original que deu ser el pentinat!! i no et fiquis nerviosa.. que els nervis no són gaire bons companys
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: becqueriana » dt. feb. 16, 2010 5:32 pm

ayyyyyyyyyyyy nenes que ja no queda res!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
becqueriana

EntradaAutor: marsal75 » dt. feb. 16, 2010 5:55 pm

es veritat!!! a les que us caseu aquest proxim març us queda.... practicament res!!!!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 17, 2010 12:08 am

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ! Bona nit guapetes! que ja està aquí mateix això, avui he anat a fer-me la prova de pentinat i de maquillatge. Man fet 3 pentinats però com els hi he portat una foto del vestit i ja em coneixen com és el meu estil ha estat fàcil. Em faran un recollit amb pèls tiesos ( tipo palmereta) amb el cabell de davant una mica crepat tirar enrera per donar volum i que no sem vegi tan xafat...a més m'ha dit que el crepat fa més alta!!!! :-)ok: la florista m'havia fet un tocado de mostra per provar-lo molt xulo amb uns filferros encaragolats i dos plomes, i la perruquera m'ho ha ficat en un costat del pentinat en forma de mitja lluna i quedava xulíssim!!!! Lo que m'ha dit que el vol un pèl més llarg i que li porti també plomes sueltes. El maquillatge m'han pintat un ull de cada color, al final em faré el de color blau-gris que fa els ulls molt rasgats i que da molt bé. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ja he demanat la hora pel dia 13 de març, a les 8 del matí a la pelu!!! el dia abans em rentaran el cap ( que el tinc tan fi el cabell que si ho fan el mateix dia se'm relliscarà ) em ficaran les ungles postisses, , em ddepilaran el bigotillo i les celles, i el dia 4 de març tinc una neteja de cutis. Apa! doncs no us fiqueu nerviosos que no val la pena!!! us ho diu una histèrica perduda *.O.-O*
Molts petons....! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: marsal75 » dc. feb. 17, 2010 8:22 am

que bé!! anirás molt guapa doncs... i aixó ja ho tens aquí a la cantonada

jo tot just ara estic començant a mirar-me el vestit
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. feb. 17, 2010 10:34 am

Bon dia ! quina ràbia em fa que la gent s'esperi a última hora...aixxx! a mi també me'n deuen faltar uns 25 per confirmar de moment ja en som 60 !!! la llista era de 90 i n'hi ha 3 que no poden venir, només 3 de moment.
Els detalls ja els tinc a casa, les aliances també, només em falten les figuretes,el coixí i lo dels crios, que demà ho aniré a buscar. Per mirar em falta el detall per dues embarassades, per les mares i mon pare. Però això vaig un dissabte amb ell i ho mirem.
Per cert becqueriana quin dia et cases?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: becqueriana » dc. feb. 17, 2010 12:40 pm

EL 20 DE MARÇ, JUST DESPRÉS QUE TU, UNA SETMANETA, AYYYYY NENA QUINS NERVIS >.-<:
becqueriana

EntradaAutor: ruthi » dv. feb. 19, 2010 1:29 pm

nenes!!! us queda res!!! entro per donar-vos els ànims finals a aquests preparatius i per deistjar-vos molta sort en tot!!!

muaaaaaaaaaa
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: becqueriana » ds. feb. 20, 2010 11:01 am

gràcies ruthi!!!!
becqueriana

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. feb. 22, 2010 11:21 am

Gràcies ruthi !! la veritat per la meva part ja tinc ganes de que arribi el dia!! ara vaig bastant estresada, acabar de pintar el pis, ficar les cortines,anar a buscar les coses que ens falten... bé tot sigui per casar-me amb el meu amore!! :-)ok:
Ja ens comencen a regalar cosetes i a donar-nos dinerets, ahir ens van donar 350 euros ja, ma padrina ens en va donar 400 pels anells i quan passi la boda més...ens han regalat unes alfombres a joc amb les cortines per la nostra habitació( uns que ens coneixen però que no estan convidats ),un marc de fotos de plata per ficar una foto de la boda ( una noia que no pot venir ), ma mare ens ha fet un quadre pel menjador , enorme molt xulo que li ha costat un paston el lienzo i a sobre ens donarà 600 euros per una part del fotògraf,,mon pare em paga el vestit i de moment res més. Això vol dir que ja s'apropa i el dia 3 tinc la última prova ja. :star::
Quina por, quins nervis, uooooooooo !!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tindreu crònica eh? quan m'hagi casat us ho explicaré amb pèls i senyals i fotos. PETONS!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat