Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: joan y susana » dl. set. 07, 2009 1:29 pm

hola, a todas!!
algunas vais a poner minibuses? yo me lo estoy pensando porque me pilla un poco lejos y es de tarde.
os habeis informado de cuantas plaza y precios? :-)
joan y susana
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. set. 07, 2009 2:10 pm

Hola de nou!

Drix, nosaltres també som com vosaltres en això de que mai heu tingut intenció de casar-nos. De fet no ens casariem si no ens haguès tocat una petita quantitat a la loteria de Nadal. Vam pensar que aquests diners no ens ajuden gens en l'hipoteca i vam decidir gastar-los en el casament ( evidentment en necessitem moooolts més de diners per al casament...)

Però les families s'ho van prendre molt bé! No s'ho esperaran, però ja veuràs com la reacció és molt bona. Els hi podrieu dir d'alguna manera original, no? Així recoradaràs les seves cares sempre! :)

Susana jo si que vull minibusos. I per el que diuen al post del 2009 han de ser dels petis perquè dels grans no pujen... Ja ho he preguntat allà, però amb quant de temps penseu mirar això dels busos??? És un tema que m'intriga...

I igual amb el tema papers. Nosaltres ens casem a Can Alzina per el civil ( amb l'alcalde de Rubiò). No tinc ni idea de quins papers es necessita, ni d'on els he d'anar a buscar ni del temps abans que s'ha de fer. I per el que diu la Drix, ens hem d'espabilar! Algú em pot ajudar?

Acabo de posar-me un ticker d'aquests.... a veure si em surt. Suposo que està vinculat a la pàgina del nuvis.org, os igui que si alguna vol saber més de nosaltres, només ha de clicar!

Ens veiem per aquí!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Drix » dl. set. 07, 2009 2:18 pm

MERI, truca al teu ajuntament i et diran tota la documentació, bueno potser és al jutjat.. és que a Masquefa hi ha la noia del jutjat a l'ajuntament, tot i així truca i t'informaran!!
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Drix » dl. set. 07, 2009 2:20 pm

Meri, com es posa el ticker aquest? on haig d'anar?
Drix

EntradaAutor: esterock » dl. set. 07, 2009 2:32 pm

ayyyy...aún no he llamado...pero ya he visto que casi casi el día que yo quería está cogido...jejjejejje...ya os informaré ::love::
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. set. 07, 2009 2:40 pm

Drix, ets de Masquefa? Jo sóc de Piera!! Conec a mig Masquefa! No si encara ens coneixerem i tot! >.-<:

No volia preguntar a l'ajuntament perquè com que no ens casem aquí sinó a Rubió no sé si m'ajudaran gaire...

Per posar aquest tipus de ticker t'has de fer un pàgina al Nuvis.org. És gratis i si la pots anar actualitzant està molt bé.

Un cop la tens, a la página d'inici hi ha un link que posa ticker. Allà podràs triar el que més t'agradi i quan ho tinguis et posarà una adreça web. Aquesta adreça web és la que has de copiar dins del teu perfil aquí a guia nupcial a l'apartat de signatura. Quan ho copiiis poses trametre ( o guardar, no recordo) i si et diu que s'ha guardat correctament ja està. Jo ho he fet així i va bé.

Hi ha altres p´sgines de tickers que no et demanen fer la página, però com que jo la tenia feta...

Espero haver-te ajudat!

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. set. 07, 2009 2:42 pm

esterock, tu dí es alguno de los nuestros, no??

Ya nos dirás que pasa al final!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: esterock » dl. set. 07, 2009 2:46 pm

acabo de llamar a lluis...no me ha cogido...me salta el buzón de voz...he dejado mis datos...supongo que me llamará....
meriiii...me has pillao, jjejej...yo quiero el 25 y cuando he leido que tú tienes el 26...el 27 también me gustaría...
puedo hacerte más preguntillas???
imagino que debn ofrecer musica no?? dj?? musica en vivo??
esterock

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. set. 07, 2009 2:57 pm

No he visto a nadie por aquí que tenga el 25/06 ni el 27/06, pregunta!!

Y seguro que no tienen ningun problema en hacer una boda el viernes y otra el sábado. De hecho, seguro que lo hacen casi cada semana.
Así que tu tranquila! Que seguro que tienen una fecha para tí!

Cuando yo fui ( en enero) ya no quedaban muchos sábados del 2010. Pero viernes practicamente todos.

En can alzina no tienen dj ni músico propio. Tu puedes traer a quien tu quieras. eso si, págando por que tu dj utilice el equipo que tienen allí.

Pero si que tienen recomendaciones. Si les preguntas, te aconsejaran algunos.

Y lo mismo con los fotógrafos. A mi me ha llamado uno de Bcn que sabía que me casaba en can Alzina y la fecha. Como no tengo fotógrafo aún, lo iré a ver! No pierdo nada!

Si te puedo ayudar en algo más... aquí estamos! *.-o-o.*

De todas maneras las que mejor te sabrán decir son las chicas de 2009. Son majísimas y estan siempre encantadas de responderte. ellas han pasado por lo mismo y saben lo que es.

A ver si nos conocemos todas un día!

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: esterock » dl. set. 07, 2009 3:25 pm

tengo citaaa!!!!!!
este viernes a las 11.30...antes deuna boda que se hará a eso de las 13.30...voy a pasrme por el foro del 2009 a ver quien es la novia...jiijijijj
esterock

EntradaAutor: Drix » dl. set. 07, 2009 3:43 pm

Meri&Javi ha escrit:No he visto a nadie por aquí que tenga el 25/06 ni el 27/06, pregunta!!

Y seguro que no tienen ningun problema en hacer una boda el viernes y otra el sábado. De hecho, seguro que lo hacen casi cada semana.
Así que tu tranquila! Que seguro que tienen una fecha para tí!

Cuando yo fui ( en enero) ya no quedaban muchos sábados del 2010. Pero viernes practicamente todos.

En can alzina no tienen dj ni músico propio. Tu puedes traer a quien tu quieras. eso si, págando por que tu dj utilice el equipo que tienen allí.

Pero si que tienen recomendaciones. Si les preguntas, te aconsejaran algunos.

Y lo mismo con los fotógrafos. A mi me ha llamado uno de Bcn que sabía que me casaba en can Alzina y la fecha. Como no tengo fotógrafo aún, lo iré a ver! No pierdo nada!

Si te puedo ayudar en algo más... aquí estamos! *.-o-o.*

De todas maneras las que mejor te sabrán decir son las chicas de 2009. Son majísimas y estan siempre encantadas de responderte. ellas han pasado por lo mismo y saben lo que es.

A ver si nos conocemos todas un día!

Meri

Ei Meri, i a qui coneixes de Masquefa? quina casualitat...

Una coseta a mi el músic sí que me'l van imposar, a vosaltres no?
Drix

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. set. 07, 2009 4:14 pm

Drix! jo tinc 27 anys i molta gent d'aquesta edat i aprox. va venir amb mi a l'institut quan a Masquefa encara no hi havia. D'entre 24 i 29-30 anys conec a força gent!

I una de les meves millors amigues viu a sobre del finques blanco, al costat del Mora. Es diu Mireia i fa uns anys que hi viu.

Pregunta!

Sigui com sigui noslatres si que estem a prop per coneixens!

Jo si no recordo malament em van dir que no tenien exclusivitat ni de fotograf ni de dj... I la meva companya de feina ( que es casa el dia 04/06) també diu com jo... Per això m'extranya el que em dius...

esterock a veure que et diuen divendres!!! >.-<:

Del 2009 hi ha la nuvia de dissabte, però crec que no la de divendres...

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Drix » dl. set. 07, 2009 4:21 pm

Meri&Javi ha escrit:Drix! jo tinc 27 anys i molta gent d'aquesta edat i aprox. va venir amb mi a l'institut quan a Masquefa encara no hi havia. D'entre 24 i 29-30 anys conec a força gent!

I una de les meves millors amigues viu a sobre del finques blanco, al costat del Mora. Es diu Mireia i fa uns anys que hi viu.

Pregunta!

Sigui com sigui noslatres si que estem a prop per coneixens!

Jo si no recordo malament em van dir que no tenien exclusivitat ni de fotograf ni de dj... I la meva companya de feina ( que es casa el dia 04/06) també diu com jo... Per això m'extranya el que em dius...

esterock a veure que et diuen divendres!!! >.-<:

Del 2009 hi ha la nuvia de dissabte, però crec que no la de divendres...

Meri

Ostes, doncs a mi si que me'l han imposat, un tal josep de DVS , que com que también és fotògraf, doncs em van dir que me'l recomanaven també com a fotògraf.. però, bé que m'es igual, com que me'l han imposat.. una cosa menys en que pensar!!! jaja

Doncs no conec a aquesta noia que dius!!!

Petons,
Drix

EntradaAutor: tanialolo » dl. set. 07, 2009 11:10 pm

Tema papeles chicas yo ya me e puesto las pilas!!! teneis k pedir el literal de naciemiento en el judgado de la poblacion donde nacisteis despues los dos ultimos años de padron y con todo esto ir a el juzgado donde vivis y tramitar el expesiente matrimonial alli os daran fecha para presentar los papeles k os e dixo mas los dnis y un testigo!! a mi me a pasado k cuand e ido a pedir ora me an dado para febrero y los papeles k e dixo antes caducan a los 3 meses asi k tendre k pedirlos de nuevo :-/ despues en febrero me daran hora a unas 3 semans y ire con mi novio y mer haran preguntas para ver si el matrimonio es real despues mandaran el expediente a barcelona y un fiscal tramitara el expediente k ya me llegara para mandarloa arubio no os durmais en los laureles k van muy lentos por lo mnos dnd vivo yto voi justita asi k ya sabeis :-)
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: tanialolo » dl. set. 07, 2009 11:12 pm

se me olvdava los 2 años ultimos de padron se piden en el ayuntamiento jeje
Imatge
tanialolo

EntradaAutor: joan y susana » dl. set. 07, 2009 11:15 pm

que informada estas tanialolo, tomo nota. :-)ok:
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. set. 07, 2009 11:37 pm

up up el post ca n'alzinero! així m'agrada, a dalt de tot!! :-)ok:
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: tanialolo » dl. set. 07, 2009 11:49 pm

Si es k me kedan solo 8 meses dios k nervios jajajaj tomar nota y asi vamos aprendiendo unas de otras besituss :-)ok: ;.:love_:
Imatge
tanialolo

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. set. 08, 2009 7:57 am

Booon dia a totes!!

Ànims que ja som a dimarts! I aquesta setmana és curta.

Avui començaré amb el tema papers!! Quin cacau, no? No pensava que és necesites tan temps...

Tanialolo, tu també et cases pèl civil a Can alzina?

I has de fer tots aquests tràmits???

Bueno, haurem de trucar al jutjat d'Igualada!

Som-hi!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: tanialolo » dt. set. 08, 2009 9:57 am

Siiiii yo tambien me caso en can l´alzina y si k hay k mover estos papeles :-))
tienes k llamar a el ayuntamiento de rubio se pondra una mujer muy amable le dices k te casas tal dia en can l´alzina y te apunta y tal la fecha nombre de tu novio y tuyo y te explica todo lo k tienes k pedir k es lo k e puesto yo mas arriba
te dejo el telefono 93 809 41 81 llama yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-///: :-///:
Imatge
tanialolo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant