"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 10:59 am

nur_jor ha escrit:Bon dia ninetes!!
Ais que bé que estic avui! Necessitava una bona dormida! Estic com a nova avui! Jejeje!!

Black, jo estic amb el que diu l'estiu! :-)ok: Em refereixo als vestits de l'Adolfo Domínguez. Ahir en una botiga d'Adolfo Domínguez del Passeig de Gràcia hi havia un aparador amb 4 o 5 maniquís amb vestits de núvia. Nosaltres ens vam parar en aquell aparador, n'hi havia de molt bonics ::love::

Ei Elxa! Quan de temps sense veure't per aquí, jejeje!! Demà de boda, eh! I el vestit que tal? Guai? Ja ens passaràs fotitos! Nena... que potser demà... cauran ninos!!!!!!! jejejeje!!

Nenes, jo tambe tinc ganes de quedada, però la setmana vinent em va malament... Jo ja de cara al setembre! Jorl!!

Muas!

Bon dia Nur!!!!!! ja has dormit???? jo fa una estoneta que aterrat al món...jejeje
Que tal va anar ahir per BCN?jejejej
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 11:12 am

Mrs. Happiness ha escrit:
Ais que bé que estic avui! Necessitava una bona dormida! Estic com a nova avui! Jejeje!!

Black, jo estic amb el que diu l'estiu! :-)ok: Em refereixo als vestits de l'Adolfo Domínguez. Ahir en una botiga d'Adolfo Domínguez del Passeig de Gràcia hi havia un aparador amb 4 o 5 maniquís amb vestits de núvia. Nosaltres ens vam parar en aquell aparador, n'hi havia de molt bonics ::love::

Ei Elxa! Quan de temps sense veure't per aquí, jejeje!! Demà de boda, eh! I el vestit que tal? Guai? Ja ens passaràs fotitos! Nena... que potser demà... cauran ninos!!!!!!! jejejeje!!

Nenes, jo tambe tinc ganes de quedada, però la setmana vinent em va malament... Jo ja de cara al setembre! Jorl!!

Muas!

Bon dia Nur!!!!!! ja has dormit???? jo fa una estoneta que aterrat al món...jejeje
Que tal va anar ahir per BCN?jejejej

ahir per Bcn?? bua... resumint: calor, calor i més calor!!
em sembla que mai havia anat a Bcn amb tanta calor...
llavos entraves a les botigues i em congelava, i quan sortia al carrer em pensava que m'agafava algo... bua...
per la resta bé, va ser un dia solo chicas en el que ens ho vam passar molt bé, i vam gastar molt! jajaja!!
això s'ha convertit en una tradició, cada any a finals d'agost quan coincidim totes en vacances fem això.
però mai havia fet la calor d'ahir!!! buf buf buf...

nineta, veig que en el tema esglesia ja estàs més tranquil·la! :-)ok: la de Valls ja la tenia vista, però però no hi he entrat mai, i la de Vilallonga no la coneixia, però és veu molt bonica! ara a parlar amb el mossen i acabar de decidir-ho! que hi aneu avui a veure el mossen?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 11:28 am

tara ha escrit:Laiac aquest video l'hem de veure, que vull veure les cares de la gent, deurien alucinar!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia ninetes!!!!!!

que fort....m'acabo d'aixecar!!!però es que ahir eren les 3 que em posava al llit!!!! buf buf

Tara....l'únic video que he vist fins ara,està a contrallum i qui fa el video està posat amb tota la gent, per això que no es veuen gaire....a les fotos si que es veu la gent de genolls, fent la ola, i ballant com nosaltres.....jjijijiji!!!!!!

Va estar molt bé, ningú s'ho pensava del Josep....tothom m'ho deia després!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 11:30 am

elxa ha escrit:Bueno ninetes, os tengo que dejar, voy a Tgna a comprarme los zapatos para la boda de mañana (por supuesto que os haré cronica), luego a las 16h voy a hacerme eso del bronceado de caña, mañana a las 9h voy a la pelu (tara voy a la araceli!) y luego a las 13.30h de boda al castell de vilafortuny, m'hen recordaré de tú laiac.........akell passadís amb la catifa vermella!!!

ah! por cierto el vestido que pedí de kanacca me llegó, es el que me pongo mañana para la boda ya os pasaré fotos, la verdad que muy bien eh! ya lo vereis.

Pues nada niñas, ya no me podré conectar hasta el domingo por lo menos, sed buenas........jejejejeje..........besitos a todas!!!!!!!! wapas!!!!! os he echado de menos!!!!!!

Elxa guapíssimaaaaaa!!!!!!

Feia dies que no estaves per aquí i no parlàvem....aixxx quines ganes tinc de veureus..ja ho he dit això no???jijijijij

colta, aquest dissabte és la boda del Castell?????????eiiii siiiii fes fotos....i crònica...a veure com està tot allí....tot i que la sala és més petita...però si si, a veure com qeda decorat amb altres flors i això............!!!!!

ostres, veig que m'haig de posar amb la crònica JA!!!!jijiji

patunets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 11:34 am

Muas!

Ninetaaaa!!!

ala de compres no??? ah gastar!!! nosaltres en principi si no haguessim marxat la setmana vinent, volíem anar a barcelona a passar tot el dia, però ho vam descartar i més amb aquesta calor!!!!! ja hi aniremmés endavant!!!!

Disfruta de les teves vacances i de les del teu xic.....jo tampoc puc la setmana vinent!!!! que hi farem!!! :-/

Patunets!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dv. ago. 21, 2009 11:37 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssssss!!!!!

ja sé qe em repeteixo però................mireu quina hora és????????!!!!les 2h!!!buffff.................ha estat una amiga aquí amb mi fins ara, ja us ho explicaré, i com que estic sola a la nit.-..........però ara ja estava cansada!!!!! però no niré a mumir sense dirvos res!!!!!!

BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!..ho trobo perfecte de debò, això és el que hauries d'haver fet en temps......veus que bé?????ara amb el teu pare, i més tranquil perque ell estigui bé, i després ja faràs un gran bodorrio!!!!!

I quin dia???? a on???? aixxxx...que bé noia, el teu pare et podrà veure com a una noia casada!!!! i pel vestit...tranqui que t'ajudarem!!!!!segur que aniràs guapissima!!!!!

Ànim que et queda poc!!!!!!

Doncs serà al setembre ( a mitjans suposo) a l'església!!!

Lo del vestit no se, xq els d'adolfo dominguez pugen dels 1000 euros!!! i jo ja em gasto 1700 en el de l'any q vé... aquest any com a molt molt me gasto 300..... alguna idea??? esq potser ni me caso de blanc ara, no se....

que en penseu???
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 11:38 am

Ninetes!!!!

Gràcies pel comentaris......i no ho faig ara perque em digueu...estaves guapíssima....o ves a saber,....sinó perque ja sé que ja m'he casat, però justament per mi, al Castell és on em vaig agobiar una mica, i no sé si al final se'm va notar......a més, ara em miro les fotos i nusé...penso que m'agradaria la vostra sincera opinió!!!!

tranquis que quan quedm o quan veiem més fotos ja em direu el què!!!!!

Patunets precioses!!!!!!!!!!!!
Bé, me'n vaig a la dutxa i a Reus, que ja hi hauria de ser!!!!! ja no tornaré a caseta fins la nit, i potser tornaran a ser les tantes i no hi haurà ningú!!!!!!així que....fins demà potser no puc tornar a entrar!!!!!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 11:42 am

blackmamba ha escrit:
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssssss!!!!!

ja sé qe em repeteixo però................mireu quina hora és????????!!!!les 2h!!!buffff.................ha estat una amiga aquí amb mi fins ara, ja us ho explicaré, i com que estic sola a la nit.-..........però ara ja estava cansada!!!!! però no niré a mumir sense dirvos res!!!!!!

BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!..ho trobo perfecte de debò, això és el que hauries d'haver fet en temps......veus que bé?????ara amb el teu pare, i més tranquil perque ell estigui bé, i després ja faràs un gran bodorrio!!!!!

I quin dia???? a on???? aixxxx...que bé noia, el teu pare et podrà veure com a una noia casada!!!! i pel vestit...tranqui que t'ajudarem!!!!!segur que aniràs guapissima!!!!!

Ànim que et queda poc!!!!!!

Doncs serà al setembre ( a mitjans suposo) a l'església!!!

Lo del vestit no se, xq els d'adolfo dominguez pugen dels 1000 euros!!! i jo ja em gasto 1700 en el de l'any q vé... aquest any com a molt molt me gasto 300..... alguna idea??? esq potser ni me caso de blanc ara, no se....

que en penseu???

Colta, abans de marxar!!!!!
una cosa del vestit...........en moltes botigues la mar de normals, he vist a vegades vestits blancs llargs fins al peu tan en plan ibisenc, com de festa, aixi lligat pel coll que a tu alta i prima et quedaria molt bé!!!!

dic algun lloc en plan zara, mango, al adolfo pero no de boda.......jo ho miraria, i algun no et passarà ni dels 100 euros!!!!

Ànim que això està aquí.....!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 11:58 am

Hola ninetes, com li heu donat a la tecla, he estat una estona desconnectada i no vegis, aixo ja va agafant bon ritme!

Ja tinc les figures dels amics!!!!!!!!!!!!!!

Li vaig fer la comanda la setmana passada i ja els te fets!

Us penjo unes fotos, a veure que us semblen, sinceritat, ehhhhhhhhhhh!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 12:00 pm

Us explico, l'eloi es caçador i l'esther es fanatica del barça!

La mºall li encanta la fotografia, es la que treballa al meu fotograf i ell es informatic, treballa amb linux (suposo que li fara gracia el logo) i juja al poker on line, d'aqui les cartes i les fitxes!

Que us semblen?
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:01 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, com li heu donat a la tecla, he estat una estona desconnectada i no vegis, aixo ja va agafant bon ritme!

Ja tinc les figures dels amics!!!!!!!!!!!!!!

Li vaig fer la comanda la setmana passada i ja els te fets!

Us penjo unes fotos, a veure que us semblen, sinceritat, ehhhhhhhhhhh!

Ei!! m'han sorpres!! Que xulos!! jajaja!!
Aquí un caçador amb una culé i un informatic amb una fotografa!! :-))
Molt originals!
M'agraden nena!
Que rapid han anat no??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:03 pm

tara ha escrit:Us explico, l'eloi es caçador i l'esther es fanatica del barça!

La mºall li encanta la fotografia, es la que treballa al meu fotograf i ell es informatic, treballa amb linux (suposo que li fara gracia el logo) i juja al poker on line, d'aqui les cartes i les fitxes!

Que us semblen?

Abans d'aquesta explicacio ja me n'havia fer una idea. jejeje!
Són molt clares i molt ben fetes aquestes figures!
Segur que els hi agraden! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 12:05 pm

Si, estic contenta em pensava que trigaria mes a fer-los!

Si us interessa ja us passare el mail, que em va passar les fotos!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:07 pm

tara ha escrit:Si, estic contenta em pensava que trigaria mes a fer-los!

Si us interessa ja us passare el mail, que em va passar les fotos!

De quin material estan fets? I el preu quin era? Se que el vas dir, pero no el recordo...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 12:10 pm

Les dues m'han costat 63 euros!

Estan fets de porcelana freda!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:22 pm

tara ha escrit:Les dues m'han costat 63 euros!

Estan fets de porcelana freda!

Trobo que t'han sortit molt be tot i ser personalitzades! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 12:29 pm

Si per aixo les vaig agafar, no es perfecte a ells pero tenen coses caracteristiques de cada un, jo crec que s'hi identificaran!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 12:33 pm

tara ha escrit:Si per aixo les vaig agafar, no es perfecte a ells pero tenen coses caracteristiques de cada un, jo crec que s'hi identificaran!

segur que s'hi identifiquen! jo no els coneixo i ja he vist els seus hobbies i professions! jejeje!
serà un detall molt bonic i que de ben segur no s'esperaran!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 12:55 pm

tara ha escrit:Us explico, l'eloi es caçador i l'esther es fanatica del barça!

Que us semblen?

JAJAJAJAJAJA >.-<: M'encanten....saben el significat de cadascun....són mega originals!!!! Nena....heu encertat de ple!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 12:55 pm

Gracies nur, ja heu trobat les cadires?
Imatge
tara