Autor: Rosereta » ds. abr. 10, 2010 6:45 pm
Hola guapes!!!
K complicat és tot això, oi??
Quan es va casar la meva germana gran amb els meus pares separats, recordo que la meva germana ho va passar fatal per organtizar el tema de la taula presidencial. Finalment el que van fer va ser una taula allargada on hi erem tots, els seus sogres amb els seus cunyats i les parelles, i per la nostra banda també, els meus pares (un a cada punta, pk es portaven fatal) i les germanes amb les parelles. Erem 11 en total, diferent però bonic, quedava xula la taula allargada al final de la sala mirant cap a tots els convidats.
Quan va ser el moment del ball, el disjokey la va "cagar" pk l'havien avisat de que no digues " i ara que surtin els pares" pk sabiem que el meu pare i la meva mare no ballarien junts perque allo podria ser la "bomba", per el noi ho va dir!!! Recordo la cara "desencaixada" de la meva germana gran en aquell moment!
Vaig reaccionar molt i molt rapid, i vaig agafar jo al meu pare per ballar, i la meva mare el novio de l'altre germana també la va agafar per sortir a ballar i ja ta... Per sort, com totes dieu, per molta por que es tingui a que els pares separats montin algun numeret el dia del casament... això no passa i es comporten.
Ara que soc jo la que preparo casament, la cosa ha canviat moltíssim, ja que el meu pare ja fa uns anys que va morir. Això ho porto fatal, sobretot pel tema d'entrar a l'esglèsia perque la unió que jo tenia amb el meu pare era molt i molt forta, aquell dia haurè de fer "el cor fort" o me'l passaré tot plorant!!!
La taula presidencial serà amb els meus sogres, la meva mare, i les respectives iaies (ell té una i jo també) que pobretes no sabem on posar-les i sabem que estaran contentes d'estar amb nosaltres. Per entrar a l'esglèsia, el meu sogre se'm va oferir, però clar, ostres, no tinc pare però tinc mare!!! i és a ella a qui li he demanat!!! Els meus sogres en això són molt tradicionals i primer els va sobtar, deien que m'havia d'entrar un home.... si k hi ha els meus cunyats que m'entrarien encantats... però la meva mare és la persona que m'ha pujat i educat amb moltes dificultats quan erem petites.
Pel moment del ball, espero que un dels meus dos cunyats o algun home dels matrimonis que venen amics de la meva mare, l'agafin i la treguin a ballar.
Sort a totes!