alguien tiene padres separados???

bodes 10!

Re: alguien tiene padres separados???

EntradaAutor: vane_sbd » dv. set. 11, 2009 8:56 pm

hola, yo tambien tengo a mis padres separados desde hace 10 años ,en la mesa presidencial se sentaran mis padres , lo unico que me ronda la cabeza es que la pareja de mi padre y mi madre no se llevan, la verdad es un poquito rarita y no me extrañaria que no quisiera que mi madre se sentara al lado de mi padre.Pero bueno tampoco es algo que me preocupe.

bss!!
Imatge
Imatge
vane_sbd
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. març 15, 2009 10:00 pm

EntradaAutor: Rosereta » ds. abr. 10, 2010 6:45 pm

Hola guapes!!!

K complicat és tot això, oi??

Quan es va casar la meva germana gran amb els meus pares separats, recordo que la meva germana ho va passar fatal per organtizar el tema de la taula presidencial. Finalment el que van fer va ser una taula allargada on hi erem tots, els seus sogres amb els seus cunyats i les parelles, i per la nostra banda també, els meus pares (un a cada punta, pk es portaven fatal) i les germanes amb les parelles. Erem 11 en total, diferent però bonic, quedava xula la taula allargada al final de la sala mirant cap a tots els convidats.
Quan va ser el moment del ball, el disjokey la va "cagar" pk l'havien avisat de que no digues " i ara que surtin els pares" pk sabiem que el meu pare i la meva mare no ballarien junts perque allo podria ser la "bomba", per el noi ho va dir!!! Recordo la cara "desencaixada" de la meva germana gran en aquell moment!
Vaig reaccionar molt i molt rapid, i vaig agafar jo al meu pare per ballar, i la meva mare el novio de l'altre germana també la va agafar per sortir a ballar i ja ta... Per sort, com totes dieu, per molta por que es tingui a que els pares separats montin algun numeret el dia del casament... això no passa i es comporten.

Ara que soc jo la que preparo casament, la cosa ha canviat moltíssim, ja que el meu pare ja fa uns anys que va morir. Això ho porto fatal, sobretot pel tema d'entrar a l'esglèsia perque la unió que jo tenia amb el meu pare era molt i molt forta, aquell dia haurè de fer "el cor fort" o me'l passaré tot plorant!!!

La taula presidencial serà amb els meus sogres, la meva mare, i les respectives iaies (ell té una i jo també) que pobretes no sabem on posar-les i sabem que estaran contentes d'estar amb nosaltres. Per entrar a l'esglèsia, el meu sogre se'm va oferir, però clar, ostres, no tinc pare però tinc mare!!! i és a ella a qui li he demanat!!! Els meus sogres en això són molt tradicionals i primer els va sobtar, deien que m'havia d'entrar un home.... si k hi ha els meus cunyats que m'entrarien encantats... però la meva mare és la persona que m'ha pujat i educat amb moltes dificultats quan erem petites.

Pel moment del ball, espero que un dels meus dos cunyats o algun home dels matrimonis que venen amics de la meva mare, l'agafin i la treguin a ballar.

Sort a totes!
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: nananda2 » dg. abr. 11, 2010 8:30 pm

doncs si que es complicat si..... Els pares d'ell son morts de fa anys, els meus estan separats i no s'han tornat a parlar mai, cadascu te la seva parella i tot, pero no deixa de ser una mica incomode... la taula presidencial no em preocupa, pq ja de bon principi vam dir que només s'hi asseurien el padri y la madrina (mon germà i la germana d'ell amb la seva parella).
El que si que em fa dubtar es el moment d'entregues... jo tinc molt bona relació amb tots, inclus amb les parelles d'ells i volia tenir un detall amb tots 4, pero no se com fer-ho per no ofendre a ningu, volia fer un ram y un marc amb una foto de preboda per ma mare i la seva parella, i el mateix per mon pare i la seva parella, pero no se si donar-los els regals a la vegada o fer primer a uns i despres als altres o com....

Rosereta, a mi em sembla genial que t'acompanyi la mare, es un moment especial i l'has de viure amb qui et faci ilusió.

El que no havia pensat jo encara era en el tema del ball, el que li va pasar a ta germana ma sobtat, m'he imaginat la situació i jo em sentiria super incomoda, menys mal q vas reaccionar!! jo haure de fer memoria i comentar-ho tambe al restaurant si no pasare un bon trangol......
Imatge
nananda2

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: jennytgn » dg. abr. 11, 2010 10:08 pm

alaa a subido este post de hace un monton de tiempo!!

pues yo sigo igual jeje

rosereta eso de la mesa larga y con todos es una buena opcion!! sob re lo de la cagada del dijokey vaya tela!! yo tengo que decir a la gente que nada de que se besen los padres de la novia y tal!!!

nananda yo con los regalos estoy igual!!
para mi la pareja de mi madre es como mi segundo padre y tambien quiero que se sienta especial y los ramos para todos lo descarte porque parece que eso se lo des solo a las mujeres y entonces mi padre parece que no tenga nada.

he pensado regalarles cosas diferentes porque cada uno no les gusta lo mismo, por ejemplo a mis suegros no les gusta ni salir, ni hoteles..

asi que:
a mis suegros un ramo rosas y una botella vino
a mi madre y su pareja un bono para un balneario
a mi padre y su pareja una noche en una casa rural

como lo veis?
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: nananda2 » dl. abr. 12, 2010 5:29 pm

Pues a mi me parece perfecto!

yo si que tengo q hacer-le lo mismo a los 4 porque los conozco y se que si hago cosas diferentes entraran a comparar (aunque a mi no me lo digan directamente...) por eso me preocupa, queria hacerle la entrega primero a mi padre y su pareja y poner la canción de esta tarde se casa mi niña de los ecos del rocio, que se que le va a emocionar y luego a mi madre (la cancion de mi madre cada dia la cambio asi que aun no se...) pero pienso q tal vez a ella le siente mal que empiece por él.... asi q luego pense y si pongo la canción de los ecos y les doy los ramos a los dos y luego les doy las fotos con otra canción, como si los ramos fueran para las mujeres y los marcos para los hombres....peeeeero claro, ahí tengo otro problema, a mi madre fijo q le molesta compartir 'su momento' con la pareja de mi padre.....aaaaaissss... q complicao.....
Imatge
nananda2

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: Rosereta » dl. abr. 12, 2010 9:25 pm

Hola guapes!

Jenny trobo molt bé els regals que has triat, si saps que a cada un li pots fer una cosa difernet i que no compararan...

Nananda, buf, que complicat, m'agradaria poder-te dir una idea pero no se m'acut cap. El que si que crec, pel que dius, és que cada parella ha de tenir el seu moment per separat per que no se sentin comparades, no pots donar la mateixa prioritat a la teva mare que a la nova dona del teu pare... però com fer-ho, qui va primer... buf, pensa amb el cor, pensa amb qui tens mes unió... no sé...

Em sembla que no t'he estat de gran ajuda!!!
Sort i ja explicaras com ho fas al final!
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. abr. 12, 2010 11:20 pm

Hola nenes!!!

A nosaltres ens passa una cosa semblant, els seus pares estàn separats, desde fa uns 17 anys, la meva sogra no ha tornat a tindre parella mai, i el meu sogre segueix casat amb la dona per qui la va deixar i tenen un nano d´11 anys, el germà de l´Oscar....i encara que ha passat molt temps i que em porto genial amb les dues, és una situació incomoda....

Així que ja fa temps que vam decidir que la taula presidencial seria la dels nuvis amb els testimonis, i les respectives parelles, així que tindrem una taula d´amics, la possarem al mig i al voltant les altres, aixi estarem al centre i al voltant més proper col·locarem als amics i familia.

Els meus pares ho van entendre a la primera, es porten genial tant amb el meu sogre( i familia ) com amb la meva sogra i la veritat és que hem tingut molta sort que ho entenen bé!! Així que els papes amb els seus germans ( que la liaràn més grossa jajaja ) i la meva sogra amb la seva familia , i el meu sogre amb la seva familia i la de la seva dona que també vindràn, són part de la nostra familia també!

En el tema detalls havia pensat en fer les entregues a les mames i després als papes, o al revés, i a la dona del meu sogre l´hi deixaré un detall especial al plat. Està clar que la "dona" protagonista aquell dia després de miiiiiii ( jajaja ) és la mama del nuvi, així que quan es casi el germà de l´Oscar ja tindrà el seu moment no? i torno a dir que tinc sort, que sé que ho entendrà , però de totes maneres vull fer-li un detallet perquè em porto molt bé amb ella!

A tot això dir-vos que nosaltres hem estat vivint tres anys sota la meva sogra jajajaja i ara en porten més de dos sota del meu sogre ( la dona i el germà ) iiiiiiiii els avis, els tiets....és una casa quatre vents amb totes entrades diferents, però com veieu estem juntets , i tots al mateix poble ( sogra i familia de la sogra ) així que "mejor vamos a llevarnos bien...." jajaja

Ale quin rollo nenes jejeje Petonets!!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat