Autor: alai » dl. maig 18, 2009 10:38 am
Autor: ise » dl. maig 18, 2009 1:31 pm
Autor: AnNy-JoSe » dl. maig 18, 2009 8:08 pm
ise ha escrit:Hola guapes![]()
El dissabte vaig anar de bodes a sesoliveres i nenes, és un lloc molt bonic![]()
Segur que la gent sortirà encantada!
![]()
![]()
L'aperitiu va ser tot fora al jardí i estava tot boníssim![]()
i menjar per un tubo. No us cal patir!
![]()
Si voleu que us expliqui alguna cosa en concret m'ho dieu, ok?
Petons
Autor: ise » dt. maig 19, 2009 1:37 pm
AnNy-JoSe ha escrit:ise ha escrit:Hola guapes![]()
El dissabte vaig anar de bodes a sesoliveres i nenes, és un lloc molt bonic![]()
![]()
![]()
![]()
Petons
holaaaaaa!!! ui ui, quin perill el que has dit! jajajaj PQ jo tinc una llista, eh??????? jajajaja
Jajajaja tranquil·la que miraré de respondre a tots els dubtes que tinguis.
El paeritius calents eren calents??? N'hi havia molts que si que eren calents i el rissoto estava de muerte
Van posar pernil??? Si, hi havia una taula on tallaven pernil i també hi havia llesques de pa amb tomata
Van fer la ceremonia civil alla????? No, es van casar a l'esglesia de santa coloma de queralt
on van fer les fotus????????? No en tinc ni flowers jejeje, però diria que allà no. Les fotos amb els convidats si que les van fer allà, concretament davant de la porta per entrar a la sala. Aquí és on vaig veure una mica el punt negatiu pq les van fer que ja era fosc i del recinte només es veia una olivera...
Quant convidats ereu aprox¿¿¿¿ jajajajaja Jo diria que entre 180 i 200
I la barra lliure??? es incomode q estigui fora?¿????? dona, no t'enganyaré... una mica incomode si que era però pq feia fred a l'exterior. Si enganxes un dia que faci una temperatura bona no hi ha d'haver cap problema.
Van possar resopo???????? No ho se pq vam marxar relativament aviat pq estavem mig malalts els dos...
jejejeje Perdona per tantes preguntes... jejejejeje Si vols preguntar més cosetes no hi ha problema, eh!!
no tindras fotus del lloc, no???
Doncs no ho sé... a la tarda quan les passi al pc si n'hi ha alguna te les poso aquí, ok?
Autor: aysa » dj. juny 04, 2009 9:13 pm
Autor: PekeVito » dj. juny 04, 2009 9:25 pm
aysa ha escrit:Hola a todas,
estaba buscando información por internet de iglesias por igualada y he encontrado este foro! que bien! yo tambien m caso en mayo del 2010 en Sesoliveres. La verdad es que solo vimos 2 sitios y nos quedamos con Sesoliveres que es el primero que vimos, pero por lo que he leido parece que lo hemos acertado!!
Alguien m podria ayudar con el tema de la iglesia? es que no soy de igualada y no tengo ni idea que iglesias bonitas hay por allí. Queria una cerca de Sesoliveres, la hermita se me queda muy pequeña, y en principio también descartaba las del centro de igualada porque ya que hago desplazar a todo el mundo, almenos que sea facil de encontrar tanto el banquete como la iglesia..teneis ideas???gracias!!!
Autor: AnNy-JoSe » dv. juny 05, 2009 8:17 am
ise ha escrit:AnNy-JoSe ha escrit:ise ha escrit:Hola guapes![]()
![]()
![]()
![]()
Petons
holaaaaaa!!! ui ui, quin perill el que has dit! jajajaj PQ jo tinc una llista, eh??????? jajajaja
Jajajaja tranquil·la que miraré de respondre a tots els dubtes que tinguis.
El paeritius calents eren calents??? N'hi havia molts que si que eren calents i el rissoto estava de muerte
Van posar pernil??? Si, hi havia una taula on tallaven pernil i també hi havia llesques de pa amb tomata
Van fer la ceremonia civil alla????? No, es van casar a l'esglesia de santa coloma de queralt
on van fer les fotus????????? No en tinc ni flowers jejeje, però diria que allà no. Les fotos amb els convidats si que les van fer allà, concretament davant de la porta per entrar a la sala. Aquí és on vaig veure una mica el punt negatiu pq les van fer que ja era fosc i del recinte només es veia una olivera...
Quant convidats ereu aprox¿¿¿¿ jajajajaja Jo diria que entre 180 i 200
I la barra lliure??? es incomode q estigui fora?¿????? dona, no t'enganyaré... una mica incomode si que era però pq feia fred a l'exterior. Si enganxes un dia que faci una temperatura bona no hi ha d'haver cap problema.
Van possar resopo???????? No ho se pq vam marxar relativament aviat pq estavem mig malalts els dos...
jejejeje Perdona per tantes preguntes... jejejejeje Si vols preguntar més cosetes no hi ha problema, eh!!
no tindras fotus del lloc, no???
Doncs no ho sé... a la tarda quan les passi al pc si n'hi ha alguna te les poso aquí, ok?
Autor: AnNy-JoSe » dj. juny 11, 2009 7:25 am
Autor: cbayer » dj. juny 11, 2009 10:09 am
Autor: AnNy-JoSe » dj. juny 11, 2009 10:55 am
cbayer ha escrit:ei!! ke nosaltres ens casem el 18/7/09!!!!!! apuntans a la llista
Autor: 13titus » ds. juny 13, 2009 2:49 pm
Autor: 13titus » ds. juny 13, 2009 3:35 pm
Autor: AnNy-JoSe » dg. juny 14, 2009 9:01 am
Autor: 13titus » dt. juny 16, 2009 8:39 pm
Autor: AnNy-JoSe » dt. juny 16, 2009 9:57 pm
13titus ha escrit:Hola Anny!Ahora cuelgo fotos del dia de puertas abiertas.Respecto al discjockey cogimos al chico que habia alli que se llama kiko.Es un tio muy simpatico y como hago la ceremonia alli nos regala la musica.Son 3 horas aprox. y si quieres alguna hora mas son a 100 euros.Nos cobra 750 euros (aparte de lo de la sgae, que eso es por nuestra cuenta,o sea a mas a mas del precio) y nos dio unas hojas por si queriamos un cuarteto o orquesta.Si te interesa te lo paso o te lo envio.Si necesitas alguna informacion mas dimelo haber si puedo ayudarte.
Autor: nuca07 » dv. juny 26, 2009 10:52 am
Autor: mayo2009 » dv. juny 26, 2009 6:57 pm
Autor: AnNy-JoSe » dl. juny 29, 2009 7:03 am
Autor: mayo2009 » dl. juny 29, 2009 4:26 pm