kris28 ha escrit:Shaik ha escrit:buniketa ha escrit:El dia que em vaig anar a emprovar algun vestit, no me'l vaig emprovar. Però el primer dia que hi torni, ja amb la intenció de quedar-me'n un, sí que ho faré. Penso que sí que en portaré. A veure, d'una banda, és per tradició: és una tradició que m'agrada, penso que fa més núvia, i em faria il·lusió poder portar-lo. Si no em queda bé, no m'hi trobo a gust o amb el vestit no casa, doncs no el portaré. L'altre motiu pel qual penso que el vull portar és per entrar a l'església amb les espatlles cobertes, tot i que ja sé que el respecte és el que portem a dins, pot resultar només un formalisme, però em sembla adient. Així també ho sento. Si no porto vel, portaré algun bolero o similar.
Penso el mateix que tú, jo no em veig entrant a l'església amb un paraula d'honor i sense res que em cobreixi les espatlles. M'agraden les mantilles, però si no s'addiu amb el vestit hi posaré un bolero o bé un xal que em cobreixi una mica. Penso que em sentiré més còmoda d'aquesta manera.
Nois jo no porto vel i el meu vestit es paraula d'honero, com que no he trobat cap bolero que m'encaixi he agafat un foulard de tul, el posare sobre les espatlles i lligat al darrera amb un precios "broche", d'aqui tres setmanes us poso fotos a veure que us sembla!![]()
Esperem aquestes fotos guapa!! Jo també ho tinc com a opció, m'agraden molt els vestits amb xal (potser més que amb segons quin bolero), i un bon fermall que l'aguanti, queda molt elegant! Segur que estaras guapissima!