CONSULTA!! LLOCS DE BLANES O MONTSENY ??

bodes 10!

EntradaAutor: xuxuneta » dg. nov. 23, 2008 8:16 pm

a veure a veure, per fotos i zona ara ens està agradant molt MAS CAN FERRER I MAS D'OSOR, així que seràn els propers je je je.

ja hem demanat pressupostos de cada i de un parell de llocs més... aix quins nervis!
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: jomi » dg. nov. 23, 2008 8:19 pm

Amb quin càtering ho has mirat al can ferrer?
Al mas d'Osor sé d'una noia, nyinyi que s'hi casa, ella et dirà què tal, jo no hi he estat, però al mas can Ferrer amb les magnòlies em va agradar molt
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dg. nov. 23, 2008 8:23 pm

jomi ha escrit:Amb quin càtering ho has mirat al can ferrer?
Al mas d'Osor sé d'una noia, nyinyi que s'hi casa, ella et dirà què tal, jo no hi he estat, però al mas can Ferrer amb les magnòlies em va agradar molt

tu també!! tothom parla molt bé de les magnolies!!, per casualitat no tindràs tarifes d'ells?
xuxuneta

EntradaAutor: jomi » dg. nov. 23, 2008 8:27 pm

No, no tinc preus, jo em caso a Mas Solà i no vam mirar a cap més lloc, ens va agradar, però he estat a 2 casaments a Mas Can Ferrer i el que em va agradar més , era el catering les magnolies, també hi he estat un cop a sopar, és a Arbucies i també em va agradar tot i que no s'hi pot anar gaire sovint... perquè puja bastant, però em va agradar molt
Imatge
jomi

EntradaAutor: xuxuneta » dg. nov. 23, 2008 8:32 pm

a mas solà! genial! hi he anat a 2 casaments i els dos van ser fantàstics, molt atents, el menjà bó, la gent molt amable, un dia esplénid, ... en fi si per mi com a convidada m'ho vaig passar de conya, imagina't els núvis.
sempre he sortit contenta d'allà.
nosaltres ens aniria molt bé fer-ho allà perquè som de Tordera i ho tenim a 20 minuts com a molt, però com que la majoria ja s'ho coneix, els volem sorpendre en algún lloc diferent i intentarem estar més amb el contacte amb la natura... sona una mica cursi je je je, per això ens agrada la zona interior del montseny.

el mas solà ja tens la garantia que tot anirà de perles,,,,.. i si no serà per culpa de la meterologia unica cosa que no podrem controlar aquest dia. je je je
xuxuneta

EntradaAutor: jomi » dg. nov. 23, 2008 8:38 pm

De cursi res! Té unes vistes espectaculars Can Ferrer i pel que diuen, el Mas d'osor també! A mi també m'agrada, a veure si trobeu aviat el lloc que en deveu tenir moltes ganes ja
Imatge
jomi

EntradaAutor: xuxuneta » dg. nov. 23, 2008 8:43 pm

buffff jo ja tinc unes ganes... però també estic disfrutant com a mala cosa això d'estar buscant el lloc,!! je je je m'agrada la tensió!! *.-o-o.*

mira ara mateix he vist un altre lloc navegant... el castell jalpí ji ji ji. té una pinta de ser caríssim!!! només serà per comperar preus.
xuxuneta

EntradaAutor: jomi » dg. nov. 23, 2008 8:45 pm

La setmana que ve, és la fira nuvis de Girona, allà també pots Mirar preus i em penso que hi ha els restaurants que dius
Imatge
jomi

EntradaAutor: xuxuneta » dg. nov. 23, 2008 8:49 pm

jomi!
hem anat la de barcelona i ja tenim les entrades de girona de fa setmanes je je je je.
com que som de tordera estem entre la provincia de girona i barcelona i el principi no volem descartar res, com que ens casem el segon semestre del 2010 fins el gener no ens posarem en serio i començar a tancar temes, de moment estem fent un estudi ... si es pot dir d'aquesta manera je je je.
i a veure si el meu home, m'ho diu d'una vegada i ja ho fem oficial! que ja m'ha dit quan m'ho dirà i com ho farà... però no sé res!! serà a finals d'any?!! o el dia 1 que és el nostre aniversari? txan txan... això si que em fa posar istèrica! saber que tindré una sorpresa i haber d'esperar!! aix quina emoció!!

com tu van demanar a tu?
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dg. nov. 23, 2008 9:19 pm

NyiNyi ha escrit:Ei xunxoneta!!

Veig que esteu ven enfeinats mirant restaurants!
Mas Can Ferrer és preciós!! nosaltres ens el vam mirar però no hi havia lloc per el 2009, ja no quedaven dissabtes quan ho vam mirar.
El Mas Martí l'heu mirat? és molt xulo també!

Si busqueu que sigui envoltat de natura jo em quedaria amb aquets 2, el Mas d'Osor nosaltres el vam triar per la qualitat del menjar..(que per nosaltres és el més important) i el meu germà té contactes amb ells.
Ara, et serè sincera, com a lloc m'agraden més els altres 2, sobretot el Mas Martí.

Ja m'explicaràs per quin us decidiu!! :-)ok:

ja ja ja també tenim controlat el tema MAS MARTI!! he enviat un mail pq em facilitin informació com tarifes ja que no tinc res d'ells, a veure que tal.... el lloc també ens agrada molt. i en unes setmanes suposo que concretem visites a no ser que ens enterem que facin una jornada de portes obertes, com la que feia avui MAS MARLET.
xuxuneta

EntradaAutor: jomi » dg. nov. 23, 2008 9:38 pm

Això de portes obertes està molt bé, eh!
Imatge
jomi

EntradaAutor: xuxuneta » dl. nov. 24, 2008 10:37 am

NyiNyi ha escrit:Bon dia!!!

Ostres no ho sabia que feien portes obertes al Mas Marlet!!
Explica explica! com ho heu vist??? aquest no el coneixo... però n'he sentit a parlar mb també!

A Tot nuvis el Mas Martí segur que hi són, al Mas d'Osor l'any passat no hi era, (fa 2 si) i el Mas Can Ferrer no m'en recordo. :-/
Hi anireu a Tot nuvis?? segur que treieu molta informació! i qui sap, potser en veieu algun altre!

sisi,ahir vam estar a portes obertes del mas marlet, com deia ahir en aquest post, els exteriors no estan malament els jardins són bonics però no t'esperis un gran jardi pq el meu paré no és tan gran, però és un aventatge pq és més acollidor., els salons tens un per max de 130 persones que dona la part del darrera i un de més gran que és els jardins de sota a on està la piscina, és la zona més soliada i maca de tot el lloc.
, hem trobat que els jardins i la part exterior d'on hi ha la carpa del casament civil està una mica deixada, i la terrasseta del costat que és la més fresca que tenen, faltava una mica de vida-color, no sé com dir-ho ho vaig veure molt gris, i el que no em va agradar era que en aquesta terrassa el darrera que l'accés és fàcil hi ha un pont de fusta que creu el riu i un pou obert a ras de terra que per la canalla ho vaig veure perillós.
del aperitiu bàsic, destaquem només 2 plats, per això sii els bufets barbacoa boníssim, el bufet del pernil i dels formatges igual! je je
com pots comprovar de moment no ens va acabar d'alegrar, tot i que no està malament ehhhh va a gustos!

i siiiiiiiiiiiiiiiiiii diumenge anirem a tot nuvis!! i anirem aquest dia pq farem 1 anyet juntets! i soparem el lloc on ens vam adonar del tot que hi havia una cosa molt més bonica que amistat ( ja que fa 11 anys que ens conixem ) i com que aquell dia estava molt nerviosa no vaig disfrutar del sopar, i diumenge em fotaré les botes!! je je je je
xuxuneta

EntradaAutor: oshia » dl. nov. 24, 2008 10:55 am

Que bien no????ya nos contaras , haber que tal va en la fira de girona neni!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants