Autor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 6:37 pm
Autor: Nata|ia » dl. nov. 24, 2008 6:44 pm
Autor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 7:34 pm
Autor: montseijordi » dl. nov. 24, 2008 7:40 pm
Autor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 7:49 pm
Autor: montseijordi » dl. nov. 24, 2008 8:00 pm
Autor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 8:04 pm
Autor: montseijordi » dl. nov. 24, 2008 8:11 pm
Autor: oshia » dt. nov. 25, 2008 9:47 am
Autor: montseijordi » dt. nov. 25, 2008 11:00 pm
Autor: dcrcmgv » dc. des. 03, 2008 6:14 pm
Autor: nur_jor » dc. des. 03, 2008 6:32 pm
Autor: oshia » dj. des. 04, 2008 8:56 am
dcrcmgv ha escrit:espluguina ha escrit:Hola noies!!![]()
Per fi ja tinc restaurant! Ara ja estic més tranquil·la. Ens ha costat decidir-nos, ja que en la fira ens van atavalar per tot arreu.
Durant la setmana ens ho hem mirat amb més calma, hem visitat llocs... i el lloc escollit ha estat l'Encanteri!
El lloc és preciós, i la seva gent molt atenta i amable.![]()
![]()
Ara a buscar fotògraf!!
Volsaltres com ho porteu?
Espluguina, enhorabuena por la elección¡¡¡¡¡ Me alegro que lo tengas todo cerrado...
Una pregunta, ¿llegaste a ver Castell tallat? ¿porque te decantaste por el otro?
bsos¡¡¡
Autor: aliaga79 » dj. des. 04, 2008 9:43 am
espluguina ha escrit:Sóc de l'Espluga, i busco restaurant prop de Reus o Valls.
M'han parlat de Castell Tallat. Algú ho coneix o en té referències?
Autor: aliaga79 » dj. des. 04, 2008 9:44 am
espluguina ha escrit:En la web que em va passar l'oshia hi he trobat informació molt interessant, me l'apunto!, i al link de la ise he trobat informació de Castell Tallat. Quines fotos més boniques!
Sembla que està molt bé i que el lloc té molt bones referències...
Crec que hi aniré a donar una ullada, ja que em queda a prop.
Moltes gràcies noies per tot!!![]()
Vosaltres ja teniu restaurant? Amb quanta antelació el vau agafar?
Em dona la sensació que estic molt endarrerida perquè encara no tinc restaurant!
Autor: aliaga79 » dj. des. 04, 2008 9:50 am
espluguina ha escrit:Noies, quan ha estat l'hora de triar el restaurant heu tingut en compte el seu entorn "festiu"?
M'explico:
Es que em trobo que hi ha dos restaurants que m'agraden i un està en plena natura i l'altre està situat en un poble amb força ambient per la nit. I no sabem per quin restaurant decantar-nos, perque la nostra boda es de dia, i no sabem quines ganes de festa tindrem al cap del dia o si estarem molt cansats per la nit.
Perque en el restaurant evoltat de boscos quan acabi la festa no tindrem res mes, en canvi al poble si volem allargar la festa quan acabi la nostra podrem sortir amb els amics pels locals...
Jo no he anat a moltes bodes i no sé a quines hores solen acabar les bodes de dia, ni si els novios tenen ganes de gresca per sortir de marxa o estan esgotats!
Què m'aconselleu?Ajuda!!
Autor: aliaga79 » dj. des. 04, 2008 9:57 am
espluguina ha escrit:Hola noies!!![]()
Per fi ja tinc restaurant! Ara ja estic més tranquil·la. Ens ha costat decidir-nos, ja que en la fira ens van atavalar per tot arreu.
Durant la setmana ens ho hem mirat amb més calma, hem visitat llocs... i el lloc escollit ha estat l'Encanteri!
El lloc és preciós, i la seva gent molt atenta i amable.![]()
![]()
Ara a buscar fotògraf!!
Volsaltres com ho porteu?
Autor: nur_jor » dj. des. 04, 2008 10:47 am