MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 17, 2009 3:08 pm

ei!! ja he rebut els menus d'altres restaurants..... si algú els vol mirar q m'avisi!
x Cert, quan començareu a parlar amb l’ajuntament/esglesia x reservar la data? I amb el fotograf i dj??¿
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. feb. 23, 2009 11:55 am

BON DIAAAAAAA A TOTHOM

quan varem anar a parlar amb en Pere de mas can ferrer, ens va ensenyar 3 -4 caterings ( us ho dic de memòria ehh ) però ens agradar més aquests 2 pq tenim més referències, i
pq un d'ells en Pere no ens volia donar moltes referències pq encara no havien fet cap casament amb ells, tot i que el cuiner és un xef de nom, per això s'han posat en contacte amb ells, i l'altre catering les fotos del menú les veiem massa extremades, massa experiments que no sé si pel global de la gent li agradaria.
quins caterings has trobat? si voleu us puc passar els que jo tinc.

fa 1 setmana varem anar a l'ajuntament i ens van dir que passessim pel setembre octubre per saber si han canviat les maneres de fer, o les lleis, i que despre´s ja ho podriem començar a fer, ens han dit que amb 10 mesos d'antel·lació ( nosaltres ens casem a l'agost ) tenim temps suficient.
i del florista i dj, em sembla que fins que no tinguem el catering no farem res, com que anem bé de temps, ho fem pas a pas., d'aquesta manera amb el catering decidit ja tindrem una idea més aprox del pressupots, i sabrem com ens podem gastar, pq no ens volem passar molt amb la decoració exterior de la cerimonia civil, ja que només dura uns minuts i costa una de pastaaaaaaaaaaaa. segurament la decoració serà senzilleta, poca però ben posada i bonica!! aleeeee.

per cert CRISBERT, vas anar aquest diumenge el catering de les magnolies?? ens vam trobar amb la JUDITH després de compartir el boli ( je ej je je je ) i de compartir taula i pràcticament tota la tarda !! i eres? quan tothom estavem el menjador quina de les 3 o 4 taules que hi havien estaves?
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: xuxuneta » dl. feb. 23, 2009 11:56 am

BON DIAAAAAAA A TOTHOM

quan varem anar a parlar amb en Pere de mas can ferrer, ens va ensenyar 3 -4 caterings ( us ho dic de memòria ehh ) però ens agradar més aquests 2 pq tenim més referències, i
pq un d'ells en Pere no ens volia donar moltes referències pq encara no havien fet cap casament amb ells, tot i que el cuiner és un xef de nom, per això s'han posat en contacte amb ells, i l'altre catering les fotos del menú les veiem massa extremades, massa experiments que no sé si pel global de la gent li agradaria.
quins caterings has trobat? si voleu us puc passar els que jo tinc.

fa 1 setmana varem anar a l'ajuntament i ens van dir que passessim pel setembre octubre per saber si han canviat les maneres de fer, o les lleis, i que despre´s ja ho podriem començar a fer, ens han dit que amb 10 mesos d'antel·lació ( nosaltres ens casem a l'agost ) tenim temps suficient.
i del florista i dj, em sembla que fins que no tinguem el catering no farem res, com que anem bé de temps, ho fem pas a pas., d'aquesta manera amb el catering decidit ja tindrem una idea més aprox del pressupots, i sabrem com ens podem gastar, pq no ens volem passar molt amb la decoració exterior de la cerimonia civil, ja que només dura uns minuts i costa una de pastaaaaaaaaaaaa. segurament la decoració serà senzilleta, poca però ben posada i bonica!! aleeeee.

per cert CRISBERT, vas anar aquest diumenge el catering de les magnolies?? ens vam trobar amb la JUDITH després de compartir el boli ( je ej je je je ) i de compartir taula i pràcticament tota la tarda !! i eres? quan tothom estavem el menjador quina de les 3 o 4 taules que hi havien estaves?
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 24, 2009 10:24 am

eis, no no hi era, ni sabia q hi havia catering! com és q es feia aquest catering?
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 26, 2009 11:37 am

hola crisbert,
el catering es feia en una altre finca ehh no es feia a mas can ferrer.

ATENCIÓ NOIES! he parlat amb en Pere aquest matí i m'ha dit que es farà el dia 14 de març ( JUDITH H., tu ja hauras tornat de les vacances oi? )
la Sónia del catering de MONTSERRAT, ens enviarà un mail explicant-ho i per confirmar l'assistència, o sigui que em d'estar pendents de rebre aquest mail.

au ja us tinc posades el dia!!

ens veiem guapes!
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. feb. 26, 2009 12:03 pm

joooo doncs no sé pq a nosaltres no ens avisen.... vosaltres también us caseu l'any q ve? :((( les magnolies ens van passar pressupostos fa 2 o 3 setmanes....... jo mhe kedat xafadota :(
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 26, 2009 12:05 pm

crisbert ha escrit:joooo doncs no sé pq a nosaltres no ens avisen.... vosaltres también us caseu l'any q ve? :((( les magnolies ens van passar pressupostos fa 2 o 3 setmanes....... jo mhe kedat xafadota :(

ei tranquila! la setmana passada encara no sabien res!

i jo ho sé perquè aquest matí he trucat directament en Pere.

o sigui que és normal que fa 2 o 3 setmanes encara no sabessin res.

no et mengis l'olla guapa!!
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 26, 2009 12:06 pm

i si .... ens casem el 28 d'agost a mas can ferrer. je je je almenys aquesta és la idea!
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. feb. 26, 2009 12:10 pm

jejejeje ok, doncs ja veurem a veure si ens enterem jejeejje i si coincidim al catering!
gracies wapa!
crisbert

EntradaAutor: ShuRa » dj. feb. 26, 2009 12:18 pm

Disculpad la intromisión....pero, leí en el hilo que hay como 'tastets' de los caterings....para poder probarlos además de tener listado con platos y precios....

¿eso es así? ¿tipo puertas abiertas de los rtes?....es que tengo precios de varios, pero claro....con el nombre y los precios de los platos....poco puedo aclararme... :(
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 26, 2009 12:19 pm

crisbert ha escrit:jejejeje ok, doncs ja veurem a veure si ens enterem jejeejje i si coincidim al catering!
gracies wapa!

això això a veure si ens coneixem!
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 26, 2009 12:22 pm

ShuRa ha escrit:Disculpad la intromisión....pero, leí en el hilo que hay como 'tastets' de los caterings....para poder probarlos además de tener listado con platos y precios....

¿eso es así? ¿tipo puertas abiertas de los rtes?....es que tengo precios de varios, pero claro....con el nombre y los precios de los platos....poco puedo aclararme... :(

si els tastets, són com portes obertes dels restaurants. els tastets dels caterings es fan a les finques on en principi i treballen més i et fan la recepció del que seria un casament normal, amb uns 15-20 platets del aperitiu on proves el menú de vins i fins i tot de les postres!.

i aprofites per parlar amb els dubtes que tens amb els encarregats de la finca, o amb el catering....
xuxuneta

EntradaAutor: ShuRa » dj. feb. 26, 2009 12:26 pm

xuxuneta ha escrit:
ShuRa ha escrit:Disculpad la intromisión....pero, leí en el hilo que hay como 'tastets' de los caterings....para poder probarlos además de tener listado con platos y precios....

si els tastets, són com portes obertes dels restaurants. els tastets dels caterings es fan a les finques on en principi i treballen més i et fan la recepció del que seria un casament normal, amb uns 15-20 platets del aperitiu on proves el menú de vins i fins i tot de les postres!.

i aprofites per parlar amb els dubtes que tens amb els encarregats de la finca, o amb el catering....

I com saps quan i on son?

Nosaltres estme mirant masies (Vilasendra,La Garriga, Roureda), pero no han dit res de fer tastets dels caterings :s
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 26, 2009 12:33 pm

els que he anat jo, són els de la propia finca que anteriorment ja havia visitat, que m'han anunciat d'aquests tastets, o quan he anat a les fires que fan de núvis, a vegades segons quins llocs ja et conviden d'entrada anar-hi i així ensenyen les instal·lacions.
això depen de cada lloc.

el que pots fer, és posar-te en contacte als llocs que a vosaltres us va bé i preguntar si hi ha algún tastet pendent de celebrar, i així aprofitar que us ensenyin les instal·lacions, i que us donguin els pressupostos de la cerimonia o preguntar dubtes varis.

nosaltres ens casem a CAN MAS FERRER i per ex com que tenien les nostres dades, ja m'he posat en contacte amb ells, i m'han confirmat el dia.

tu pregunta! a veure que passa! ja ja aj
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dg. març 01, 2009 12:47 pm

xuxuneta ha escrit:hola crisbert,
el catering es feia en una altre finca ehh no es feia a mas can ferrer.

ATENCIÓ NOIES! he parlat amb en Pere aquest matí i m'ha dit que es farà el dia 14 de març ( JUDITH H., tu ja hauras tornat de les vacances oi? )
la Sónia del catering de MONTSERRAT, ens enviarà un mail explicant-ho i per confirmar l'assistència, o sigui que em d'estar pendents de rebre aquest mail.

au ja us tinc posades el dia!!

ens veiem guapes!

OK, !! Doncs el próxim cap de setmana es que estem a Roma perque el divendres es el meu cumple i es el meu regal! aixi que l,altre es perfecte!! Quan rebis el email del catering sisplau m,ho dius, no sigui que ens quedem sense lloc ja que jo no m,hen recordo de donar-li les dades a la del catering Monserrat pero suposo que el Toni estarà al cas i li dirà. Gràcies guapa, quines ganes!!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: JUDITH H » dg. març 01, 2009 12:51 pm

crisbert ha escrit:joooo doncs no sé pq a nosaltres no ens avisen.... vosaltres también us caseu l'any q ve? :((( les magnolies ens van passar pressupostos fa 2 o 3 setmanes....... jo mhe kedat xafadota :(

Ostres, ho sento. Jo pensava que com ho haviem comentat per aqui amb la xuxuneta, estavas el cas! Fins i tot nosaltres quan ens vam coneixer vem pensar que estaries alla. Doncs el pròxim ens veiem!
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dt. març 03, 2009 12:34 pm

eisssssssss ja stic avisada per lo del dia 14/03 jejejejejj
el toni es pensava q ja stava avisada jejejejee
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. març 04, 2009 12:40 am

crisbert ha escrit:eisssssssss ja stic avisada per lo del dia 14/03 jejejejejj

molt bé, doncs es veurem allà, avui he parlat amb el catering de Montserrat, i m'han dit que aquesta setmana ens enviaran el mail pq ho acabem de confirmar.

ja queda una setmaneta!!
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dc. març 04, 2009 10:16 am

xuxuneta ha escrit:
crisbert ha escrit:eisssssssss ja stic avisada per lo del dia 14/03 jejejejejj

molt bé, doncs es veurem allà, avui he parlat amb el catering de Montserrat, i m'han dit que aquesta setmana ens enviaran el mail pq ho acabem de confirmar.

ja queda una setmaneta!!

Hola, jo tambè he parlat amb ells i m,han dit lo mateix. Igualment quan rebem el email ens avisem, ok?? Frikiiiiiiiiiiiiiiii
JUDITH H

EntradaAutor: xuxuneta » dc. març 04, 2009 10:41 am

ja ja ja ja frikyyyyyy je je je

ja he rebut el mail, m'ho van enviar ahir a la tarda., el que passa que tinc un dubte..... quan vaig parlar amb la sónia per telef i el que entenc pel mail,... és que això ja és el banquet de prova per la gent que es casa aquest any i han donat la paga i senyal amb ells, i que poden portar els pares.
que els que es casen pel 2010 o 2011 ens anirà bé per veure el muntatge que tenen..... aqui va la pregunta... NOSALTRES TAMBÉ PODEM FER EL TASTET OI? DIRIA QUE SI PERÒ ... NO SE.... I PODEM PORTAR FAMILIARS? O NOMÉS HO PODEN FER ELS QUE ES CASEN? aix... no ho sé, ....
he parlat amb en Francis i hem decidit que final no vinguin els pares per si de cas, si ho fan per les altres parelles i nosaltres estem com a segon plat, millor no abusar. que penseu vosaltres?
xuxuneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants