Hola nenes;
El dimecres vaig cometre un crimen, tenia hora al metge, i just a sota l'ambulatori i ha la botiga de nuvies AIRE.
Bè només dir-vos que vaig estar al canto de un duro de provar-me un vestit, no sé el vaig veure i hem vaig enamorar d'ell, i fins i tot la noia q per cert super amable hem va dir, bueno encara q et falti temps, amb una paga i señal tel podem guardar i tot, q sense cap compromís mel podia emprobar ja q aquella tarda no tenien a cap nuvia en el provador. jo pq ja tenia hora al metge q si no hem quedo . q fort nenes !!!
mireu os poso la foto del vestit, es el primer q es diu: INFINITO, l'altre el q es diu IRENE , també m'agrada molt , pero no el tenia en stock per a provar.lo ja que una nuvia es va quedar amb el de la botiga que es veu q tenia una miqueta de tara a dintre el forro i no li va importar es veu q segons la dependenta sel va quedar per només 900 € .
Es veu que aquesta empresa AIRE , són franquicies de ROSA CLARA .
Bè nenes vaya rollo os he fotut , ara os paso les fotos.
PD: JO VAIG ANAR A LA BOTIGA DE VIA AGUSTA DE BARCELONA, JA DISPOSEN DEL CATALEG 2009, I LES QUE SÓM DEL 2010 EL SETEMBRE DE L'ANY VINENT JA HI PODEM ANAR A MIRAR ELS MODELS 2010.
SI ALGUNA VOL QUEDAR PODEM ANAR JUNTES.
UN PETONET A TOTES.
ANNA.

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.