Autor: snake35 » dl. juny 07, 2010 10:14 am
Bon dia Sesoliverenques!!!
El 21 de maig vam celebrar el nostre casament i us puc resumir en una paraula com va anar i és que fou impressionant!.
La coordinació de la Carme és brutal, en tot moment va estar a prop nostre i va sortir de conya, o sigui que noies, tranquil.les perquè sortirà tot genial. En teoria ens casàvem a les 6 però va ser el cap de setmana de pont així que la celebració no va començar fins les 7 ja que el nuvi no arribava jejejeje, jo vaig arribar vint minuts abans que ell i me'n vaig anar al carrer de dalt a treure les cames. Quan vaig entrar estava tot preciós, vam aparcar el cotxe al davant de l'entrada i em van fer esperar uns minuts, la Carme em va vindre a buscar i vam entrar pel menjador on vaig veure les estovalles fosques que a la majoria de noies tant ens agrada, em van dir si volia una mica d'aigua però no, estava molt tranquil.la, i mireu que jo sóc una noia molt nerviosa però no sé perquè però aquell día estava molt relaxada. Bé continuo, vam arribar pel passadís que porta a on es celebrava el casament i allà estàva el nuvi espectacular, i tota la família i amics, jo agafada del braç del meu tiet vaig entrar amb la música de fons del Lluis Llach. La celebració va estar molt bé, la "jutge de pau" ho va fer molt bé, no va ser molt llarga ni molt curta. A la sortida ens van tirar els pètals de roses els més petits. La decoració floral era genial.
El pica-pica genial, mentres la gent estava menjant, xerrant i rient nosaltres estàvem fent la sessió de fotografia amb el Joan Selva, em va agradar moltíssim perquè ens va deixar sempre al nostre rotllo i no ens va atosigar gens per fer les fotos, ara em de veure com han quedat!. Vam aprofitar per menjar pica pica i estar amb els nostres, després ens vam fer les fotos amb els familiars i amics i vam entrar a sopar. El menjar? boníssim! igual que el dia que vam fer la proba, la gent va quedar molt contenta, el servei boníssim, la gent encantada. El moment del pastís és espectacular i després van haver els moments més emotius amb les entregues dels regals amb les seves músiques. A cada plat vam posar les cançons i la gent aplaudint!
Ball, el DJ genial, ho sigui que us el recomano, nosaltres ja li haviem donat un llistat amb les cançons que voliem i fins i tot vam ballar la pachanga que nosaltres no ho haviem posat però clar, ja ho balles tot! No vam parar de ballar, de riure i d'emnocionar-nos.
Un dia meravellós amb uns grans profesionals al darrera on et fan gaudir del teu dia.
O sigui que noies, no patiu, viviu aquest día i no estigueu nervioses per res, perquè Sesoliveres no fallarà, gaudiu d'aquests moments amb els vostres perquè és el millor record que us podeu emportar.
Així que una abraçada molt gran per les núvies que esperen aquest gran dia i desitjar-vos lo millor!!!