SESOLIVERES!!!!

bodes 10!

Re: SESOLIVERES!!!!

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. maig 21, 2010 3:40 pm

No, no!!! ilusion hace cuando se esta en tu marcador, cuando se esta en el mio ya da miedito :.0.-0.:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: ursulasm » dv. maig 21, 2010 3:50 pm

Any!!!!!! que poquitin te queda!!! :D que iluu!

muakk wapa
Imatge
ursulasm
:: núvia experta

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. maig 29, 2010 9:50 am

Hola Sesoliverenques, nosaltres volem felicitar a l'equip de Sesoliveres (a la Carmen especialment juntament amb el seu equip de cambrers i cambreres) pel casament que vem tenir ahir divendres, on moments abans de començar la cerimònia al 'exterior, va caure un xàfec que ven tenir que recollir-ho tot a correcuita, cadires, flors, taules d'aperitiu, cuines, fundes de les cadires, equip de so, micros...........

Va haver una coordinació excel·lent per part de la Carmen (no com altres llocs que hem anat, tot s'ha de dir) en la recollida de tot el material i de recol·locació en un altre lloc, en un temps record digne del Guinnes, amb 115 convidats esperant per entrar.

A més a més el problema del mal temps dificultava greument la tasca de l'entrada dels nuvis, doncs ven fer l'entrada que teniu abaix que haureu vist al youtube, i faltava espai per ballar, i vem improvisar un espai lateral per a que entressin els nuvis, va quedar superbé.

http://youtube.com/watch?v=IR7m2HB6fzg

Així que noies, esteu en molt bones mans a Sesoliveres.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dt. juny 01, 2010 3:59 pm

Me encan ta leer eso!!!

MUCHAS FELICIDADES!!
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. juny 07, 2010 10:14 am

Bon dia Sesoliverenques!!!
El 21 de maig vam celebrar el nostre casament i us puc resumir en una paraula com va anar i és que fou impressionant!.
La coordinació de la Carme és brutal, en tot moment va estar a prop nostre i va sortir de conya, o sigui que noies, tranquil.les perquè sortirà tot genial. En teoria ens casàvem a les 6 però va ser el cap de setmana de pont així que la celebració no va començar fins les 7 ja que el nuvi no arribava jejejeje, jo vaig arribar vint minuts abans que ell i me'n vaig anar al carrer de dalt a treure les cames. Quan vaig entrar estava tot preciós, vam aparcar el cotxe al davant de l'entrada i em van fer esperar uns minuts, la Carme em va vindre a buscar i vam entrar pel menjador on vaig veure les estovalles fosques que a la majoria de noies tant ens agrada, em van dir si volia una mica d'aigua però no, estava molt tranquil.la, i mireu que jo sóc una noia molt nerviosa però no sé perquè però aquell día estava molt relaxada. Bé continuo, vam arribar pel passadís que porta a on es celebrava el casament i allà estàva el nuvi espectacular, i tota la família i amics, jo agafada del braç del meu tiet vaig entrar amb la música de fons del Lluis Llach. La celebració va estar molt bé, la "jutge de pau" ho va fer molt bé, no va ser molt llarga ni molt curta. A la sortida ens van tirar els pètals de roses els més petits. La decoració floral era genial.
El pica-pica genial, mentres la gent estava menjant, xerrant i rient nosaltres estàvem fent la sessió de fotografia amb el Joan Selva, em va agradar moltíssim perquè ens va deixar sempre al nostre rotllo i no ens va atosigar gens per fer les fotos, ara em de veure com han quedat!. Vam aprofitar per menjar pica pica i estar amb els nostres, després ens vam fer les fotos amb els familiars i amics i vam entrar a sopar. El menjar? boníssim! igual que el dia que vam fer la proba, la gent va quedar molt contenta, el servei boníssim, la gent encantada. El moment del pastís és espectacular i després van haver els moments més emotius amb les entregues dels regals amb les seves músiques. A cada plat vam posar les cançons i la gent aplaudint!
Ball, el DJ genial, ho sigui que us el recomano, nosaltres ja li haviem donat un llistat amb les cançons que voliem i fins i tot vam ballar la pachanga que nosaltres no ho haviem posat però clar, ja ho balles tot! No vam parar de ballar, de riure i d'emnocionar-nos.
Un dia meravellós amb uns grans profesionals al darrera on et fan gaudir del teu dia.
O sigui que noies, no patiu, viviu aquest día i no estigueu nervioses per res, perquè Sesoliveres no fallarà, gaudiu d'aquests moments amb els vostres perquè és el millor record que us podeu emportar.
Així que una abraçada molt gran per les núvies que esperen aquest gran dia i desitjar-vos lo millor!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: 13titus » dl. juny 07, 2010 10:27 am

SNAKE GRACIAS GRACIAS GRACIAS ::love:: ::love:: ::love:: QUE LUJO SABER QUE TODO TE FUE BIEN Y QUE TODO EL MUNDO QUEDO CONTENTO!!!!!!
Nosotros fuimos hace 15 dias a la prueba de menu y a todos nos encanto!!! alucinaron con lo bueno que estab todo y les encanto el sitio.Tu te casate en los jardines no??? porque la carpa de arriba aun no estaba hecha no??? y el dj tenias a kiko también verdad??? jo,que tranquila me quedo de verdad...muchas gracias guapa y me alegro de que todo te saliera genial!!!!!
13titus
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2383
Membre des de: ds. juny 13, 2009 1:30 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dl. juny 07, 2010 3:01 pm

Muchas felicidades!!

Qué bien que todas las experiencias sean tan buenas!! :-)ok:
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: ursulasm » dl. juny 07, 2010 9:51 pm

Snake35 Felicidadess!!!!
Se me pone la piel de gallina de leer lo que nos has puesto. Sinceramente me quedo tan tranquila, porque igual que tu nos cuentas, yo al entrar a Sesoliveres sentí que todo lo tenian super preparado segun nos contó Carmen! y eso da seguridad!!

Arribaaaaaa Sesoliveres!!!!!!!!!! :D
Imatge
ursulasm

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: cristm » dt. juny 08, 2010 10:12 pm

Snake!!!!gracias por contar tu experiencia, no sabes lo importante q es para las q nos casamos detrás.....MUCHISIMAS GRACIAS!!!
por cierto q Dj cogistéis??
y q menú escogistéis???
cristm

Entrades: 41
Membre des de: dj. des. 03, 2009 9:45 am

EntradaAutor: cristm » dt. juny 08, 2010 10:18 pm

una pregunta más: la manteleria q a todas nos encanta la combinastéis con las sillas también??o solo las mesas???
cristm

EntradaAutor: snake35 » dc. juny 09, 2010 9:17 am

cristm ha escrit:Snake!!!!gracias por contar tu experiencia, no sabes lo importante q es para las q nos casamos detrás.....MUCHISIMAS GRACIAS!!!
por cierto q Dj cogistéis??
y q menú escogistéis???

Hola Cristm!!!
De res guapa, un plaer explicar com va anar el casament!!! Mira, vaig agafar el Quico que és el DJ del Sesoliveres, un tio molt maco, vam quedar una setmana abans del casament i li vam dir les cançons que voliem pel casament, per l'entrada dels nuvis, per cada plat, pels regals i pel ball en general. Molt bé, el noi ho va fer super bé!!!!
El menú vam agafar de primer el bacallà a la crema de calçots i el melós de vedella (impressionant...) el prepostres era el bellini i el pastís de noces alhambra (que és d'albercoc).
Nosaltres vam posar les estovalles aquestes tan elegants però les cadires les vam deixar tal qual i quedava molt bé, és que ens sortia per un pastón quasi 500 euros i vam passar.
Vosaltres heu escollit el menú?
snake35

EntradaAutor: snake35 » dc. juny 09, 2010 9:33 am

Us passo la imatge de la taula!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
snake35

EntradaAutor: 13titus » dc. juny 09, 2010 10:10 am

Snake yo también me he cogido ese centro y yo si he cogido las sillas...es que estaba enamorada y mi futuro me dio ese capricho...me encantan!!! que bonito que queda!!! nena cuanta razon con el melos...es una pasada!!!!!!!! que rico que esta!!!
13titus

EntradaAutor: 13titus » dc. juny 09, 2010 10:12 am

Ala ahora que te leo,nosotros no cogimos prepostre...solo cogimos el pastel...el te con chocolate.
13titus

EntradaAutor: snake35 » dc. juny 09, 2010 10:20 am

13titus ha escrit:Ala ahora que te leo,nosotros no cogimos prepostre...solo cogimos el pastel...el te con chocolate.

Doncs jo estava entre el nostre i el de te, que bó ehhh!!!! Els meus sogres i el nuvi no els hi agradaven les estovalles aquestes tant guapes i van triar una altre però jo tenia en ment aquestes, em van robar el cor i el capritx del nuvi va ser posar les estovalles jejejeje!!!! com som ehhh!!!quedarà xulíssim 13titus!!!! ja ho veuràs! i el melós espectacular!!!!
snake35

EntradaAutor: 13titus » dc. juny 09, 2010 10:24 am

Nena es que yo desde que las vi...me enamore!!! y era si o si...me lo saco de otro sitio,pero las queria y el me dio el capricho...QUEDN ESPECATCULARES!!! Y el pastel de te,es que fue una pasada,gano por unanimidad!!!!
13titus

EntradaAutor: laracroft » dc. juny 09, 2010 12:13 pm

nena, que manteleria mas bonitaaaaaaaaaaaaaa!!!! ::love::
Imatge
laracroft

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: snake35 » dc. juny 09, 2010 12:24 pm

laracroft ha escrit:nena, que manteleria mas bonitaaaaaaaaaaaaaa!!!! ::love::

Apa que ja et queda poquet Laracroft!!!!!! com ho portes tot???
snake35

EntradaAutor: 13titus » dc. juny 09, 2010 5:06 pm

JAJAJAJAJAJAJA NOE QUE TU LA VAS A DISFRUTAR!!!!! ::love:: ::love::
13titus

EntradaAutor: cristm » dc. juny 09, 2010 10:15 pm

Yo estoy en duda d si poner o no las fundas en las sillas, pq es q vas sumando cositas y al final todo no puede ser!!!pero esa manteleria es preciosa!!el centro también pero es q los centros aún no los he visto en persona pq yo soy del 2011, así q aún tengo muchisisisimo tiempo!!!!
el Dj estoy entre abracadabra, radio sala y dj quico, este último me tiene q pasar las tarifas....a ver si me decido antes del verano!!!
cristm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants