Autor: xuxuneta » dc. abr. 14, 2010 9:31 am
Autor: xuxuneta » dc. abr. 14, 2010 9:33 am
Autor: fl0reta » dc. abr. 14, 2010 12:08 pm
xuxuneta ha escrit:aiii que amb l'emoció ho he escrit malament, volia dir que ara poden preguntar pels caterings de MAS CAN FERRER i no de MONTSERRAT JEJEJE
Autor: xuxuneta » dc. abr. 14, 2010 10:10 pm
Autor: fl0reta » dj. abr. 15, 2010 9:58 pm
xuxuneta ha escrit:per cert floreta!
com va anar el vostre aniversari i la baixada de l'any ?!! alguna cosa en especial? vas tenir anell o no? explica explica punyatera !! que no ens dius res !
Autor: xuxuneta » dv. abr. 16, 2010 9:16 am
Autor: JUDITH H » dj. maig 13, 2010 7:11 pm
Autor: crisbert » dj. maig 13, 2010 7:18 pm
Autor: JUDITH H » dj. maig 13, 2010 7:22 pm
Autor: crisbert » dj. maig 13, 2010 7:25 pm
JUDITH H ha escrit:A mi hem var dir que entraba les estovalles amb el cami pedra; que si volia posar el cami d,un altre color tenia suplement pero si deixava l,estovalla sense el cami podia ser perfectament sense recarrec. Pero potser te aveure amb el catering escollit, no ho se!
Les invitacions, les estic repartint. Una mica de follon pq les vull donar en mà i sembla que no hem dona temps pero espero aconseguir-ho.
Autor: Royber » dc. maig 19, 2010 9:43 am
Autor: crisbert » dc. maig 19, 2010 10:15 am
Royber ha escrit:Hola, nosaltres ens casem el 23 d'abril de 2011 a Mas Can Ferrer, ja he provat el tipus de cuina de dos caterings, el Montserrat i la Fonda de Montseny. l'unic que tenim un gran dilema no sabem quin catering agafar, el dos ens van agradar molt??? Ens prodriau ajudar donanus les vostres opinions??? Quin catering teniu agafat vosaltres. Gracies.
Salutacions
P.D.: Anims que ja us queda poquet jaja
Autor: xuxuneta » dc. maig 19, 2010 11:12 am
Royber ha escrit:Hola, nosaltres ens casem el 23 d'abril de 2011 a Mas Can Ferrer, ja he provat el tipus de cuina de dos caterings, el Montserrat i la Fonda de Montseny. l'unic que tenim un gran dilema no sabem quin catering agafar, el dos ens van agradar molt??? Ens prodriau ajudar donanus les vostres opinions??? Quin catering teniu agafat vosaltres. Gracies.
Salutacions
P.D.: Anims que ja us queda poquet jaja
Autor: JUDITH H » dl. juny 28, 2010 8:12 pm
Autor: xuxuneta » dl. juny 28, 2010 9:28 pm
JUDITH H ha escrit:EL JUEVES PRUEBA DE CATERING, CAN JUBANY!!! Que ganas!!!!!!!!!!!
Autor: JUDITH H » dc. jul. 14, 2010 11:45 am
Autor: crisbert » dc. jul. 14, 2010 12:00 pm
JUDITH H ha escrit:hOLA xuxuneta!
Ja ens queda poc, quins nervis!! En principi ho tinc tot, hem falta decidir el ram de nuvia (que no tinc ni idea), que m,enviin un dels detalls del convidats i decidir-me entre un munt d,arrecades que m,han deixat !! AH, i acabar de definir taules pq ja gent que no acabar de confirmar, que "lios" !
Com ho portes tu???
Vas veure a la crisbert? va anat tot be??
Petons.
Autor: xuxuneta » dv. jul. 23, 2010 12:51 pm
JUDITH H ha escrit:hOLA xuxuneta!
Ja ens queda poc, quins nervis!! En principi ho tinc tot, hem falta decidir el ram de nuvia (que no tinc ni idea), que m,enviin un dels detalls del convidats i decidir-me entre un munt d,arrecades que m,han deixat !! AH, i acabar de definir taules pq ja gent que no acabar de confirmar, que "lios" !
Com ho portes tu???
Vas veure a la crisbert? va anat tot be??
Petons.
Autor: xuxuneta » dv. jul. 30, 2010 2:14 pm
Autor: VFG » dc. set. 08, 2010 1:56 pm