MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dc. abr. 14, 2010 9:31 am

oooooooooooooooooooooooooh FELICITATS SUSANA I BENVINGUDA !!!!!!!!

et cases un dia després de la Cris!
ho tens tot molt ben organitzat segons he llegit per aqui, nosaltres som de Tordera i com vosaltres enamorats del Montseny. ens casem el 28 d'agost,
ara sí, si algú vol opinions dels caterings a montserrat el post està molt complert ! jajaajj

JUDITH: JINJOLER
CRISTBER: MONTSERRAT
SUSANNA: LA FONDA DEL MONTSENY
XUXUNETA: MAGNOLIES
FLORETA: ??? posem de moment la Fonda !!

quina ilu que m'ha fet trobar una altre ferrera! i el principi no hi havia ningú ehhh.
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: xuxuneta » dc. abr. 14, 2010 9:33 am

aiii que amb l'emoció ho he escrit malament, volia dir que ara poden preguntar pels caterings de MAS CAN FERRER i no de MONTSERRAT JEJEJE
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dc. abr. 14, 2010 12:08 pm

xuxuneta ha escrit:aiii que amb l'emoció ho he escrit malament, volia dir que ara poden preguntar pels caterings de MAS CAN FERRER i no de MONTSERRAT JEJEJE

ets un cas!!!!! XDDDDD Nosaltres pel moment si que anem amb la fonda, però bueno suposo que fins d'aqui un mes, mes i mig no hi anirem
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xuxuneta » dc. abr. 14, 2010 10:10 pm

per cert floreta!

com va anar el vostre aniversari i la baixada de l'any ?!! alguna cosa en especial? vas tenir anell o no? explica explica punyatera !! que no ens dius res !
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dj. abr. 15, 2010 9:58 pm

xuxuneta ha escrit:per cert floreta!

com va anar el vostre aniversari i la baixada de l'any ?!! alguna cosa en especial? vas tenir anell o no? explica explica punyatera !! que no ens dius res !

HOla reienta!!!! ja veig que no se t'escapa detall!
Doncs.... l'aniversari va ser preciós! em va convidar a passar el finde a Ribes de Freser a un hotelet..... quin hotelet més macu dios!!! ja us penjaré fotos! em va vendre ben venuda la moto! em va dir que no es podia permetre gaire cosa (perquè fins aquest dilluns no ha començat a treballar) i bueno em deia que no era gaire cosa, una habitació amb dos llits i plat de dutxa! I nena.... quan vaig arribar allà! deu meu havia agafat l'habitació més cara: un llit gran... d'aquells que et succionen! vistes directes a la vall de Núria al mirar per la finestra o sortir al balconet! un bany..... quin bany! no era complet no, era super complet!!! XDD tenia dutxa i una banyera a part amb hidromassatge i fototerapia, nena quina lujo! i a més un hotel que cuida el medi ambient en tots els aspectes! fora l'habitació, a l'altre planta hi havia una sala preciosa! decorada amb un mural de la nit, amb una lluna gegant i estels fugaços que feien de llum indirecte i seients a diferents nivells per llegir o relaxar-se i a fora... un jacuzzi..... oh deu meu!!! En fi.... un gust! el personal també, molt professional i molt familiar, perquè això si que no ho ha perdut aquest hotel i el menjar.... súper bo!

D'anell...... encara no en sé res! suposo que ara que començarà a guanyar calerons.... canviarà la cosa!!!
Imatge
Imatge
fl0reta

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xuxuneta » dv. abr. 16, 2010 9:16 am

OHHHHHHHHHHHH QUE GUAPA!!

i quina sorpresa noia!! jo també vull.... jaajjajaja
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dj. maig 13, 2010 7:11 pm

HOLA NOIES!!
Com van els preparatius?? Ja ens queda poquet!!
Jo estic amb el tema de les flors, he demanat pressupost a varies floristeries i encara estic pendent de decidir, pero de moment tinc clar el que vull; cosa que abans no en tenia ni ideia. Segur que posarè tons ataronjats en la cerimonia civil, i els centres de taula tambè amb l,estovalla sola negra.

A part d,aixó encara hem falta tema cançons, els detalls (quin mal de cap)
I personal les arrecades, i ferme les proves de pentinat, maquillatje que les tinc el juny.

Espero els vostres comentaris, ja que veig que fa dies que no passeu per aqui!!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: crisbert » dj. maig 13, 2010 7:18 pm

eis judith! quant de temps!
jo también vaig estar mirant tema estovalles... però per fer les negres només s'ha de pagar 15 euros per taula... comnptant q som unes 15 taules... crec q passarem jajaaj
les flors también les tenim decidides :)
ja heu fet les invitacions?
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: JUDITH H » dj. maig 13, 2010 7:22 pm

A mi hem var dir que entraba les estovalles amb el cami pedra; que si volia posar el cami d,un altre color tenia suplement pero si deixava l,estovalla sense el cami podia ser perfectament sense recarrec. Pero potser te aveure amb el catering escollit, no ho se!

Les invitacions, les estic repartint. Una mica de follon pq les vull donar en mà i sembla que no hem dona temps pero espero aconseguir-ho.
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dj. maig 13, 2010 7:25 pm

JUDITH H ha escrit:A mi hem var dir que entraba les estovalles amb el cami pedra; que si volia posar el cami d,un altre color tenia suplement pero si deixava l,estovalla sense el cami podia ser perfectament sense recarrec. Pero potser te aveure amb el catering escollit, no ho se!

Les invitacions, les estic repartint. Una mica de follon pq les vull donar en mà i sembla que no hem dona temps pero espero aconseguir-ho.

pregunta el tema de les estovalles, jo también pensava q era així però el parament de mas ferrer ha de ser tot junt, just la setmana passada vaig parlar amb el toni i em va dir q les estovalles negres soles no estaven prou "decents" com per posarles soles... pregunta-ho millor i aixi et quedes tranquila!

ja veuràs com donarà temps de tot dona!!! jo también pensava com tu i puc dir q vaig força avançada! ànims!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: Royber » dc. maig 19, 2010 9:43 am

Hola, nosaltres ens casem el 23 d'abril de 2011 a Mas Can Ferrer, ja he provat el tipus de cuina de dos caterings, el Montserrat i la Fonda de Montseny. l'unic que tenim un gran dilema no sabem quin catering agafar, el dos ens van agradar molt??? Ens prodriau ajudar donanus les vostres opinions??? Quin catering teniu agafat vosaltres. Gracies.

Salutacions

P.D.: Anims que ja us queda poquet jaja :-)ok:
Royber

Entrades: 16
Membre des de: ds. març 20, 2010 11:44 pm

EntradaAutor: crisbert » dc. maig 19, 2010 10:15 am

Royber ha escrit:Hola, nosaltres ens casem el 23 d'abril de 2011 a Mas Can Ferrer, ja he provat el tipus de cuina de dos caterings, el Montserrat i la Fonda de Montseny. l'unic que tenim un gran dilema no sabem quin catering agafar, el dos ens van agradar molt??? Ens prodriau ajudar donanus les vostres opinions??? Quin catering teniu agafat vosaltres. Gracies.

Salutacions

hola royber, nosaltres hem agafat Montserrat. Ens va agradar sobretot el tracte des d’un bon principi, voliem algú en qui poguessim confiar i algú q de seguida ens agafés el nostre estil, i ha sigut un ecert total.
S’ajusten a les nostres necessitats totalment.
Buscavem algo modern però que fos “fácil” x la gent gran, i amb ells hem encertat de ple. Sobretot l’aperitiu és genial, q era el q més gràcia ens feia a nosaltres.
Vam fer el tastet i van fer totes les modificacions q vam demanar sense problema.
A partir del 23/06 et podré dir les opinions de la gent jaajajaja
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. maig 19, 2010 11:12 am

Royber ha escrit:Hola, nosaltres ens casem el 23 d'abril de 2011 a Mas Can Ferrer, ja he provat el tipus de cuina de dos caterings, el Montserrat i la Fonda de Montseny. l'unic que tenim un gran dilema no sabem quin catering agafar, el dos ens van agradar molt??? Ens prodriau ajudar donanus les vostres opinions??? Quin catering teniu agafat vosaltres. Gracies.

Salutacions

Hola Royber!

Nosaltres vam tenir l'oportunitat de provar les Magnolies i Montserrat, finalment ens vam decidir per les Magnolies ( difícil elecció )
vam escollir les Magnolies, perquè en diferència de Montserrat no són plats tant moderns però si que són molt elaborats i abundants en quantitats,( són plats de tota la vida però sofisticats ) ens va n donar molta confiança el propietari igual que el grup de gent del darrera, ( hem anat sovint a dinar en el restaurant i el tracte que hem tingut fa que es despreocupem del catering. ). les possibilitats de fer el menú al teu gust i la cercania al nostre municipi van ser factors que van ajudar amb l'elecció.

Ho sento per no poder ajudar-t'he més, ja que no coincidim amb el catering. :-)ok:
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dl. juny 28, 2010 8:12 pm

EL JUEVES PRUEBA DE CATERING, CAN JUBANY!!! Que ganas!!!!!!!!!!!
JUDITH H

EntradaAutor: xuxuneta » dl. juny 28, 2010 9:28 pm

JUDITH H ha escrit:EL JUEVES PRUEBA DE CATERING, CAN JUBANY!!! Que ganas!!!!!!!!!!!

quines ganes! nosaltres ens ho vam passar de conya !! i quin fart de beure i menjar... que us vagi molt bé i a veure si ens expliques com va.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dc. jul. 14, 2010 11:45 am

hOLA xuxuneta!
Ja ens queda poc, quins nervis!! En principi ho tinc tot, hem falta decidir el ram de nuvia (que no tinc ni idea), que m,enviin un dels detalls del convidats i decidir-me entre un munt d,arrecades que m,han deixat !! AH, i acabar de definir taules pq ja gent que no acabar de confirmar, que "lios" !

Com ho portes tu???
Vas veure a la crisbert? va anat tot be??

Petons.
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dc. jul. 14, 2010 12:00 pm

JUDITH H ha escrit:hOLA xuxuneta!
Ja ens queda poc, quins nervis!! En principi ho tinc tot, hem falta decidir el ram de nuvia (que no tinc ni idea), que m,enviin un dels detalls del convidats i decidir-me entre un munt d,arrecades que m,han deixat !! AH, i acabar de definir taules pq ja gent que no acabar de confirmar, que "lios" !

Com ho portes tu???

Petons.

va anar tot perfecte!!! o inclus millor! ::love::
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. jul. 23, 2010 12:51 pm

JUDITH H ha escrit:hOLA xuxuneta!

Com ho portes tu???

Petons.

Judith ! et queda 1 setmana ! buffff com va anar les proves del menú ? suposo que bé oi'
nosaltres estem liadi´ssim, acabo de posar el meu compte enrere tot el que portem fet desde dilluns i això no para ! jajaja, però amb unes ganes boges que arribi el dia.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dv. jul. 30, 2010 2:14 pm

JUDITH !!!!!!!!!!!!

DEMÀ ET CASES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE ET VAGI TOT MOOOLT BÉ! DISFRUTA EL MÀX !! MOOOOOOLTES FELICITATS! JA ENS EXPLICARÀS COM ANAT TOT!.

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: VFG » dc. set. 08, 2010 1:56 pm

Hola!!!!

He visto el blog y no me he podido resistir...

Mas Can Ferrer parece genial, el sitio, las vistas...jejeje

Nosotros estamos buscando una restaurante que tenga ermita para celebrar boda religiosa en el mismo sitio ( no boda paripé, boda real 100% ), pero somos de Barcelona, así que preferimos que ya que nos desplazamos, pues que esté todo junto.

Iremos a las puertas abiertas de Can Marlet, que si sabemos más sobre él y las buenas opiniones, pero sabemos poco de Mas Can Ferrer, ya sabemos que es catering ( no nos gusta mucho, pero....se puede mirar )....alguien sabe tema de precios de menus, reservar el espacio, dj, extras, etc?????

Muchas gracias !!!!!!!
Imatge
VFG

Entrades: 190
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 8:53 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants